ما می توانیم جلوگیری از دیگر COVID-19 بحران اگر ما با هم کار کنند | Guestview

نظرGary Michaels مهمان نویسانتشار: 10:00 AM EDT Jun 14, 2020از طریق تمام سختی ها و از COVID-19 بحران یک کلمه ا

توسط NEWSSALAM در 25 خرداد 1399

نظر

از طریق تمام سختی ها و از COVID-19 بحران یک کلمه است برای چندمین بار از طریق این جامعه با هم است.

درخشان لحظات خوب ما به ارمغان آورده اند با هم به ارائه پشتیبانی و حفاظت و راحتی به کسانی که به آن نیاز دارند – سالمندان ما, ما جوان های ما ایمنی بدن را سرکوب ما کارگران بهداشت و درمان و دیگران تلقی می شود در بزرگترین خطر است.

کار 20 سال در خانه سالمندان صنعت به من آموخت اهمیت پیشگیری است. پیشگیری کلیدی است.

در حالی که ما تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه گرفته شده برای محافظت از ما در تمام طول این بحران بهداشت عمومی ما نباید فراموش اهمیت اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از کودکان ما از بالقوه خطرناک و بحران خانواده – خطر که تنها بالا در طول این زمان از انزوای اجتماعی.

من اعتقاد پیشگیری از چیزی است که مرا به خدمت در هیئت مدیره برای کودکان در خانه و جامعه از فلوریدا (CHS) – یک سازمان کار به پایان نیاز به مراقبت فاستر به عنوان ما آن را می دانم با نگه داشتن بیشتر خانواده سالم و قوی و با هم.

برای بسیاری از خانواده ها CHS به معنی تفاوت بین موفقیت و بقا است. با مطلب "چکمه بر روی زمین" است که هر کودک دیگر در خدمت سازمان CHS ملاقات خانواده ها در تقاطع مبارزات خود و موفقیت برای توانمند سازی آنها برای غلبه بر چالش های قبل از آنها به نوبه خود به بحران.

همانطور که ما با احتیاط شروع به دوباره باز کردن کسب و کار ما و قدم به یکی دیگر از "new normal" CHS صدا مهم هشدار: در حالی که منحنی ممکن است مسطح وجود دارد یکی دیگر آیند و ما نمی توانیم آن را نادیده گرفت. ما باید همچنان به کار با هم برای پهن کردن منحنی از خانواده ها در بحران است.

خانواده ها در سراسر فلوریدا در حال تجربه چالش های مانند پیش از این هرگز از جمله بیکاری و عدم مراقبت از کودکان و حمایت اجتماعی و اختلال در امور روزمره. به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بحران بیشتر خانواده ها در حال ایستاده در تقاطع خطرناک است که می تواند برای ورود به رفاه کودک سیستم.

قبل از COVID-19 آمار 75 درصد از مطالب به رفاه کودک سیستم به علت غفلت – اغلب اسکان خانواده مسائل مانند عدم درمان بهداشت روان چالش های سوء مصرف مواد و یا دسترسی ناکافی به منابع است. عوامل استرس زا باعث COVID-19 تنها تشدید این چالش ها ... به خصوص برای خانواده ها در حال حاضر در آستانه بحران است.

جامعه ما را کودکان و خانواده ها نیاز ما در حال حاضر بیش از هر زمان – و ما نمی توانیم به آنها اجازه دهید.

ما باید چشم و گوش برای بچه های ما, کمک برای مبارزه پدر و مادر گوش دادن گوش است که می تواند کمک به یک خانواده پیدا حمایت آنها نیاز دارید.

هنگامی که ما گرد هم می آیند برای خانواده های ما می تواند تاثیر – و من معتقدم که ما می تواند جلوگیری از بیشتر خانواده ها از عبور بیش از به بحران است.

هنگامی که ما انجام این کار ما می توانیم جلوگیری از ورود به رفاه کودک سیستم برای بیشتر کودکان و نوجوانان – و ما برای همیشه لطفا برای تغییر زندگی مدار تقویت فلوریدا آینده.

اگر ما هیچ چیز ما را برای آن پرداخت – میلیون ها نفر بر میلیونها دلار مالیات را به سمت مراقبت از کودکان حتی بیشتر ورود به کشور بازداشت کرده است.

امید است در پیشگیری است.

با CHS' "گهواره تا حرفه ای" رویکرد خانواده ها می تواند در پیدا کردن پشتیبانی در هر سن و مرحله ای – از کودک در نظر گرفتن اولین گام خود را به راه رفتن را به روز اول خود را از کار جدید خود را به عنوان مستقل ، پدر و مادر سخت است – و آن را حتی سخت تر برای کسانی که هیچ نوع پشتیبانی. CHS هرگز می خواهد یک خانواده به احساس تنهایی می کنم.

به جای CHS مشاوران, والدین, مربیان, مربیان و بیشتر به عنوان سیستم های پشتیبانی برای خانواده های درگیر بچه ها و پدر و مادر به ساخت غلبه بر ناملایمات ساخت بر روی نقاط قوت خود و تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل خود را.

و COVID-19 تغییر نکرده که یک بیت.

نتایج برای خود صحبت می کنند: نزدیک به 100 درصد از کودکانی که خانواده کامل CHS برنامه های دوران کودکی مانند خانواده سالم و سالم باقی می ماند در خانه امن – و هرگز وارد فاستر مراقبت.

اگر شما احساس ضعف و درماندگی و سرخوردگی تنهایی و یا به سادگی نیاز به یک گوش دادن گوش, لطفا تماس با CHS. شما لازم نیست برای رفتن از طریق این بحران به تنهایی. CHS ارائه رایگان 24/7 مشاوره و پشتیبانی در 1-888-733-6303 یا chsfl.org/support. این حمایت از خانواده گرم خط باز است به همه خانواده ها و بزرگسالان و نوجوانان و بچه ها. بدون قضاوت و بدون تعهد – فقط مراقبت ارشاد از طریق این زمان دشوار است.

اگر شما می توانید از کسانی که در جامعه خود را که در حال مبارزه لطفا با درگیر شدن در هر گونه راه های کوچک شما می توانید یک اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی یک پولی کمک مالی و یا حتی یک تماس تلفنی برای اطلاعات بیشتر. با هم, ما را تحت تاثیر زندگی بسیاری از.

Gary Michaels است که 15 سال عضو خانه کودکان جامعه از فلوریدا هیئت مدیره و گذشته رئیس هیئت مدیره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب