'ما می توانیم حمایت از این' RNC طرح جکسون کلانتر می گوید در حالی که افزایش نگرانی های امنیتی

دن Scanlan و جوی پادگان ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 5:02 PM EDT Jul 20, 2020جکسونویل فلوریدا. – کلانتر

توسط NEWSSALAM در 31 تیر 1399

جکسونویل فلوریدا. – کلانتر از جکسون ویل فلوریدا روز دوشنبه گفت که دفتر او نمی تواند نگه داشتن کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه امن هنگامی که آن را می آید به شهر خود در ماه آینده یکی دیگر از نشانه ای از اختلال به عنوان خواهان تقلا برای قرار دادن در یک "جشن" برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به قبول توافق نامزدی.

کلانتر مایک ویلیامز یک جمهوری خواه نگرانی در مورد بودجه برای امنیت کافی برای چهار روز کنوانسیون است که انتظار می رود را به هزاران نفر از مردم به جکسون و همچنین فاقد برنامه های روشن.

"جایی که ما امروز این است که ما نمی توانیم با حمایت از این طرح" ویلیامز در مصاحبه ای گفت: با جکسون رسانه ها. "ما به کجا می رویم در اینجا یک سوال خوب است. اما جایی که ما امروز ما نمی تواند از آن پشتیبانی می کند."

ویلیامز افزود: "وجود دارد به برخی از مهم دوباره به کار چه اتفاقی می افتد."

هشدار می آید فقط پنج هفته قبل از جمهوری خواهان به تشکیل Aug. 24 تا 27 در جکسون پس از آنها قصد انجام کسب و کار حزب در شارلوت, N. C. بود که از سایت اصلی کامل کنوانسیون.

نگرانی های خود را باقی می ماند حتی پس از کمیته ملی حزب جمهوری خواه در هفته گذشته دربسته در محیط اندازه روزانه جمعیت برای جشن در جکسنویل محدود کردن حضور و غیاب در اولین روز از حوادث به 2,500 منظم نمایندگان. مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی پذیرش خواهد بود باز به مهمانان و جایگزین نمایندگان افزایش حضور و غیاب برای آخر شب به بیش از 6 ، 000.

بیشتر: جمهوریخواهان ترس coronavirus را مجبور پوسته پوسته شدن و برگشت مغلوب ساختن پیشی جستن فلوریدا کنوانسیون

ویلیامز گفت که او از صحبت با شهردار لنی کاری یک جمهوری خواه و آواز مدافع را برای آوردن به کنوانسیون جکسون – حتی به عنوان دیگر شهرها رهبران ابراز نگرانی در مورد مقیاس عمده سیاسی کنوانسیون که به ارمغان می آورد هزاران نفر از اجرای قانون اعتراض نمایندگان و مقامات.

ویلیامز گفت که او تنها "بیت ها و قطعه" طرح رسیدگی به این کنوانسیون.

او گفت که او تنها بدست حدود 25 درصد از آنچه که از او درخواست شده تا آنجا که بودجه برای امنیت. او گفت: او را به صحبت مقامات جمهوری خواه در مورد مسائل اما افزود او "نمی توانم بگویم با وجدان خوب است که ما در حال آماده" برای حفظ رویداد و جامعه ایمن در طول این رویداد.

"همه آن چیزهایی که باید یک نگرانی شده است برای یک زن و شوهر از هفته" ویلیامز گفت. "اما باز هم ما در داخل از 40 روز دور. ما باید خوب تنظیم این و من واقعا نمی جامد طرح است."

ویلیامز گفت: بزرگترین نگرانی این است که حصول اطمینان از مقدار مناسب از منابع برای رسیدگی به همه چیز می آید که با یک کنوانسیون از جمله تظاهرات "خارج از محیط چیزهایی که ما می دانیم ما باید برای مقابله با است."

"ما باید به تجهیزات مناسب. ما باید به سمت راست تعداد پرسنل به رسیدگی است که" او گفت:. "در حال حاضر ما لازم نیست که."

این که آیا کنوانسیون باید لغو کلانتر گفت که "من نه تماس و نه کار من است."

RNC ملی دبیر مطبوعاتی مندی مریت در تهیه بیانیه ای گفت: RNC همچنان به "همکاری نزدیک با رهبری محلی در جکسون در برنامه ریزی برای این کنوانسیون از جمله در سلامت و اقدامات امنیتی."

مریت گفت: وزارت دادگستری ایالات متحده در روند "اختصاص میلیون ها دلار در یک ایمنی عطا کند." او ابراز اعتماد به نفس در جکسنویل توانایی برای میزبانی کنوانسیون با خیال راحت.

"جکسون است جایگزین بیش از 70 ، 000 نفر برای بازی فوتبال و دیگر رویدادها و ما با اعتماد به نفس در دولت های محلی و مقامات دولت فدرال قادر به اطمینان از امن رویداد برای شرکت کنندگان در ما," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی کاهش یافته است به نظر با اشاره ایالات متحده آمریکا امروز به RNC.

بیشتر: Jacksonville, سایت جدید برای رئیس جمهور تهمت کنوانسیون سخنرانی خواهد نیاز به ماسک در مکان های عمومی, داخل خانه

اردن Elsbury کاری را رئیس ستاد دفتر شهردار در نظر دارد برای دیدار با کلانتر در طی چند روز آینده "در مورد نحوه اولویت بندی ایمنی عمومی مربوط به این رویداد است."

کامل RNC کنوانسیون در ابتدا برنامه ریزی شده برای شارلوت اما این حزب حمایت می شود پس از کارولینای شمالی رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر دموکرات تحمیل یک پناهگاه در محل سفارش است که می تواند به شدت محدود بزرگ ساخته شده برای تلویزیون رویداد تهمت می خواستم. این RNC برداشت جکسون به میزبان "جشن" بخشی از کنوانسیون امید ایجاد کمپین-تجمع جو رئیس جمهور نگرد.

اما انفجار coronavirus موارد در فلوریدا و بعد از آن بیشتر از حد معمول انتخاب جکسون به بازیگران شک در این حزب توانایی تشکیل یک رویداد بزرگ وجود دارد به تجمع حامیان پنج خواهان آشنایی با برنامه ریزی گفت: به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد مسائل داخلی.

در ابتدا برنامه ریزان به عنوان یک رویداد سه روزه در جکسون ویل. RNC رئیس Ronna McDaniel در هفته گذشته گفت: این حزب در حال حاضر به فکر چهار روز در فلوریدا با حوادث در سالن های متعدد از جمله برخی در خارج از منزل در چند بلوک رد پای.

بیشتر: جان Kasich انتظار برای صحبت در دموکراتیک ملی کنوانسیون جو بایدن: گزارش

مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی – تنها رویداد اعلام کرد تا کنون – که هنوز هم به جای برنامه ریزی شده در این عرصه است. McDaniel گفت: RNC نیز با استفاده از یک نزدیکی سالن آمفی تئاتر TIAA بانک زمینه صفحه اصلی NFL را Jacksonville Jaguars و 121 مالی ورزشگاه این شهر کوچک لیگ بیس بال ورزشگاه.

"هنگامی که ما ساخته شده این تغییرات ما امیدوار بود قادر به طرح های سنتی کنوانسیون جشن که به ما همه عادت کرده اند" McDaniel گفت: در نامه ای به RNC اعضای هفته گذشته است. "این تنظیمات باید مطابق با دولت های محلی و دستورالعمل های بهداشتی."

پس از ژوئن 29 جکسون است نیاز به پوشیدن ماسک در مکان های سرپوشیده به عنوان به خوبی به عنوان هر جای دیگر مردم نمی توانند به لحاظ اجتماعی فاصله.

McDaniel گفت: این کنوانسیون را تکیه بر "انواع پروتکل های بهداشت" به منظور اطمینان از امن رویداد. آنها عبارتند از: در سایت متوسط چک در دسترس تجهیزات حفاظت فردی پرخاشگر مطابق با پروتکل ها و در دسترس COVID-19 تست.

کمک: جان Fritze دیوید جکسون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن