"ما چیزی برای جشن': Pensacola Juneteenth جشن در برنت با هدف آموزش

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:52 PM EDT Jun 18, 2020تنها به تازگی Aysia McCreary یک 28 ساله سیاه

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

تنها به تازگی Aysia McCreary یک 28 ساله سیاه زن از Pensacola به طور کامل شروع به درک Juneteenth و چه سالگرد وسیله ای برای آمریکایی های آفریقایی تبار.

در حال حاضر McCreary یکی از سه Pensacola ساکنان سازماندهی Juneteenth جشن خواهد بود که برابر با قطعات حیاط خلوت, cookout-سبک و آموزشی فروم جمعه در برنت ورزشی پارک.

"برای مدت زمان طولانی من نمی دانم در مورد Juneteenth خودم" McCreary گفت: روز شنبه با اشاره به ژوئن 19 تعطیلات اختصاص داده شده به بزرگداشت آزادی اعلام و لغو برده داری. "من یک عمه که بسیار نزدیک و عزیز من. او تلاش می کند تا به نگه داشتن من در ارتباط با میراث فرهنگی به عنوان به عنوان بهترین او می تواند."

McCreary گفت که او زمان برای سوراخ کردن را به اهمیت تاریخی از 19 ژوئن 1865. که روز مسلح ، ژنرال گوردون گرنجر مطلع تمایلی جامعه در گالوستون تگزاس که رئیس جمهور آبراهام لینکلن به حال آزاد بردگی مردم در شورشی متحده دو سال و نیم قبل با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز داستان توضیح ریشه های این روز است. گرنجر فشرده محلی مطابق با بخشنامه.

چه Juneteenth? آنچه که در مورد Juneteenth: تعطیلات مارک رهایی اعلامی در فوق العاده اهمیت در سال 2020

اگر چه لینکلن اعلام رهایی از بردگی مردم موثر Jan. 1, سال 1863 enslavers شد مسئول برای گفتن آنها را که آنها رایگان و برخی نادیده گرفته و سفارش تا زمانی که اتحادیه نیروهای وارد به اجرای آن صخره رابینسون, بنیانگذار Juneteenth.com گفت: در ایالات متحده آمریکا امروز داستان. تگزاس آخرین مؤتلفه دولت به اعلام را اعلام کرد.

"گفتم, هی, شما می دانید چرا ما جشن چهارم جولای زمانی که ما واقعا خود ما تعطیلات را جشن می گیرند؟'" McCreary گفت: پنج شنبه.

جمعه رویداد در پنساکولا اجرا خواهد شد از 4 تا 8 بعد از ظهر و شامل موسیقی, رایگان, همبرگر, سوسیس و تنقلات گزاف گویی خانه, چهره, نقاشی برای کودکان و نوجوانان و یک صفحه نمایش آتش بازی به کلاه کردن شب.

نیز وجود خواهد داشت یک جدول تنظیم شده تا در این زمینه با ثبت نام رای دهندگان اشکال.

"ما باید به مردم ما ثبت نام برای رای دادن ما به افراد جوان ثبت نام برای رای دادن" McCreary گفت. "شما می گویند شما باید یک صدا. اما شما باید برای خارج شدن وجود دارد و از آن استفاده کنید."

پیوستن به McCreary در سازماندهی Pensacola Juneteenth رویداد دو, دیگر, سیاه, Pensacola ساکنان Jermaine ویلیامز و موسی ویلیامز که دارای چربی Boiz فروشگاه ساندویچ. سه به تازگی با تشکیل یک جامعه توسعه ائتلاف به نام Eyez گسترده ای باز است."

"Juneteenth در مورد واقعی آزادی بردگان سیاه. آن نیاز به یک جزء اصلی رویداد و آن را باید در مورد آموزش افراد جوان در این روز" موسی گفت: ویلیامز. "از آنجا که جوانان ما آینده من همیشه رفتن به می گویند که."

ویلیامز افکار در آموزش افراد جوان از پنساکولا چین با McCreary است. او گفت که او امیدوار است که نسل بعدی از Pensacolians — و ساکنان به طور کلی — می تواند کمک به ایجاد ژوئن 19 یک تعطیلات بزرگ در پنساکولا رفتن به جلو.

"نقطه از آن همه است که به شما اجازه جوان و آینده نسل می دانم که ما چیزی برای جشن," او گفت:. "ما در حال بزرگ ما عالی است و ما باید جشن خودمان است."

Juneteenth به رسمیت شناخته شده است به عنوان یک دولت و یا تشریفاتی تعطیلات در فلوریدا و 46 کشورهای دیگر و همچنین واشنگتن اما در این سال تعطیلات را دریافت کرده خیلی بیشتر معروفیت ملی به عنوان اعتراض برای برابری نژادی با شدت گرفتن در سراسر کشور پس از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در روز یادبود پس از او دوخته بود به زمین توسط یک افسر پلیس در مینیاپولیس.

فلوید از مرگ برانگیخته در سراسر کشور تظاهرات از جمله آنهایی که در پنساکولا در نقاشی های دیواری پل.

"این یک زمان جدی در حال حاضر و بسیاری از مردم درک نمی کنند چه سیاه, جامعه و فرهنگ شده است رفتن را از طریق برای سال" موسی گفت: ویلیامز. "بنابراین در حال حاضر ما باید به آموزش جوانان ما برای آنها را به درک آنچه اتفاق افتاده است. در حال حاضر زمان برای باز کردن چشم ما بیدار و با توجه به آنچه در جریان است. امیدوارم که از آموزش و پرورش کمک خواهد کرد که جلوگیری از برخی از خشونت بی معنی. امیدوارم بخشی از آن کمک خواهد کرد که مردم از رنگ های دیگر به درک سیاه مسابقه است."

Pensacola BLM تظاهرات: Pensacola تظاهرات: رویای مدافعان جلوگیری از ترافیک در پنساکولا پل خلیج مقابله با شهردار

یک سیستم PA خواهد بود تا قلاب در زمینه جمعه و مهمانان استقبال خواهد شد به صحبت در مورد رویدادهای مربوط به زندگی ماده تظاهرات و هر چیز دیگری که آنها می خواهم به می گویند. موسی گفت: ویلیامز او را در روند ساختار یک برنامه از سخنرانان.

او اضافه کرد که او در انتظار یک حضور بزرگ جمعه یکی او امیدوار است با تنوع.

"من دوست دارم یک جمعیت های گوناگون بیرون می آیند. این نه فقط برای مردم سیاه و سفید," او گفت:. "من ترجیح می دهم همه می آیند و آموزش خود را در گذشته و امیدوارم در آینده. همه نیاز به حضور در این. و امیدوارم آن می شود واقعی در سال به آمده است."

Wahoos ورزشگاه جشن Juneteenth با جکی رابینسون نمایش فیلم

این Pensacola آبی Wahoos خواهد پرداخت ادای احترام به Juneteenth با نمایش فیلم "42: داستان جکی رابینسون" در 7 بعد از ظهر جمعه در Wahoos ورزشگاه.

دو ساعت فیلم جشن رابینسون زندگی و احتمالی فشار برای تبدیل شدن به اولین بازیکن سیاه و سفید در لیگ اصلی بیس بال خواهد شد و پس از یک نمایش آتش بازی.

فیلم شب اثبات موفق: آبی Wahoos ورزشگاه رشد در دوم bayfront فیلم شب

بلیط ها $5 برای پذیرش کلی و $4 برای جوانان, سالمندان و فعال نظامی است. دروازه باز در 6 p. m.

"ما می دانستیم که به عنوان یک سازمان ما نیاز به حمایت جامعه و این راه را برای ما به انجام این کار" شانون ریوز آبی Wahoos اتفاقات مدیر فروش گفت: در روز شنبه در آزادی مطبوعات. "این یک راه برای ما برای نشان دادن قدردانی ما به عنوان به خوبی به عنوان چیزی مثبت برای جامعه است."

تمام درآمد حاصل از این رویداد یکی را به نفع جنوب, جوانان, ورزش, انجمن.

اینجا را کلیک کنید برای خرید بلیط برای فیلم آنلاین ،

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن