ما منتظر به اندازه کافی بلند: سیاه دانشجويان پاسخ به CCSRE دانشکده مدیران

ما می دانیم که از طریق تجربه دردناک که آزادی هرگز به طور داوطلبانه داده شده توسط ظالم; باید آن را خواستار مظلو

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

ما می دانیم که از طریق تجربه دردناک که آزادی هرگز به طور داوطلبانه داده شده توسط ظالم; باید آن را خواستار مظلوم. من هنوز برای شرکت در یک اقدام مستقیم در مبارزات انتخاباتی بود که "بهنگام" در نظر کسانی که دچار بی جهت از این بیماری از تبعیض نژادی است. برای سال در حال حاضر من شنیده ام که کلمه "صبر کنید!" آن حلقه در گوش هر نگرو با آشنایی. این "صبر" است و تقریبا همیشه به معنای "هرگز."

– Rev. دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور "نامه ای از زندان بیرمنگام"

عزیز مرکز مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت (CCSRE) دانشکده مدیران:

با تشکر از شما برای تلاش های خود را برای پاسخ دادن به نگرانی در مورد مقدمه ای برای مطالعات تطبیقی از نژاد و قومیت (CSRE) حادثه با سخنران مهمان و انتخاب او به استفاده از N-word در کلاس درس. متاسفانه در طول چند جهت استدلال از CSRE دانشکده نامه نشان می دهد این برنامه مشکل در درک شدت و انگیزه دانش آموز پاسخ. به حوادث اخیر و همچنین به عنوان پاسخ در پی خود صحبت می کنند به یک الگوی ضد سیاه خشونت نفوذ در این دانشگاه است. که چنین رفتار خواهد رخ دهد در درون CSRE برنامه یک فضای که در آن سیاه و دانش آموزان انتظار می رود به دیده و پشتیبانی شده است عمیقا ناامید کننده است.

که بلافاصله پس از این حادثه برای اولین بار در این دوره مدرسان عذرخواهی به کلاس ارائه یک بعد جلسه کلاس به عنوان یک فضا برای بحث در مورد حوادث. آنها پس از آن فرستاده شده سه جمله عذرخواهی از سخنران مهمان است که در نهایت عمل بیشتر به عنوان یک غیر عذرخواهی. جای تعجب شما پذیرفته شده است که عذرخواهی از طرف دانش آموزان مجروح در جلسه کلاس. شما این کار را با وجود داشتن هرگز به آنها صحبت کردیم و یا داشتن آنها خواست اگر آنها عذرخواهی کافی است. شما این کار را با وجود داشتن هرگز پرسید که چگونه دانشکده درگیر در این حادثه می تواند همه چیز را راست. شما با عجله به حرکت رو به جلو هنگامی که دانش آموزان سیاه پوست بودند و هنوز هم صدمه زدن به.

از آن پس تلاش ما برای ثبت نام انتقاد شده است مانع در هر نوبت. CSRE رهبران لغو تاون هال بحث آنها قول داده بود به دانش آموزان بدون اطلاع قبلی. به جای این برنامه برگزار شد جلسه استراتژی تمرکز بر مبهم موضوع و فاقد بتن سازش. انتشار این رویداد علاوه بر این محدود بود با CSRE دانش آموزان تنها دریافت 24 ساعته اطلاع از برنامه های جدید. فرمت این رویداد به خودی خود از سرقت از دانش آموزان از توانایی برای باز کردن گفت و گو است. در این هفته از دانش آموزان هنوز فرصتی برای رسیدگی به سخنران مهمان به طور مستقیم و نه همه نویسندگان و امضا کنندگان این نامه در حال حاضر در این جلسه استراتژی برای شرکت در یک مطلب قابل توجه و عمیقی بحث CSRE نامه. چگونه ما به این باور است که سیاه, صدای, محور هستند که CSRE مکان ما در حاشیه?

بر خلاف خود را تعيين پاسخ دانش آموزان در حال رد سخنران زمینه. سیاه و سفید چند دانشمندان در واقع باید در مورد رابطه بین متن و لکه دار را استفاده elucidating تنظیمات که در آن کلمه را استفاده مجاز است. کار از ژنو Smitherman (2006) جان McWhorter (2019) و مایا پیت (2018) به عنوان مثال ایجاد که مردم سیاه و سفید در حال حاضر مشخص چند موقعیت که در آن کلمه قابل قبول است. یک موضوع باقی می ماند سازگار — غیر-مردم سیاه و سفید نیست باید مجوز استفاده از کلمه:

"یک مخلوط نژاد, مکالمه زمینه است که هم به صورت زبانی آزمایش. شاید در منحصر به فرد rarefied 'دستگاه گوارش Rich Or Die Tryin" دنیای هیپ هاپ خودی مانند 50 درصد P. Diddy, Russell Simmons و دیگر چنین قوم و نژادی غیر خودی می توانید آنها زبانی n**** * * * در. اما نه در خارج وجود دارد در دنیای واقعی از 39.2 میلیون مبارزه و مرگ — و نه gittin غنی روزمره مردم سیاه و سفید."

"برخی از سفیده مشاهده این که این عملیات از یک زبانی دو استاندارد به نمایندگی از یک نوع سیاه و سفید امتیاز. خوب آره که آنچه در آن است بدون استخوان را در مورد آن. این یک نمادین چالش سفید هژمونی یکی از چند گرانبها به آن اماتور و Sistas می توانید ادعا می کنند در این جامعه" (Smitherman, 2006, p.60).

CSRE رهبری تصمیم به مشورت بدن بزرگ از بورس توسط مردم سیاه و سفید در مورد این موضوع و در نتیجه حذف شدند مردم سیاه و سفید از یک گفتگو در مورد یک اصطلاح است که به آن تعلق دارد به طور انحصاری به آنها.

این CSRE مدیران' نامه اظهار داشت که گاهی اوقات ما نیاز به استفاده از تهمت در کلاس درس "به منظور بررسی که در آن این القاب آمد از آنها چگونه هستند/استفاده شد و خشونت آنها رمز." اما سخنران مهمان استفاده از کلمه موفق به واجد شرایط برای این ملاحظات. او استفاده از این لکه دار کردن اضافه شده هیچ چیز به محیط تحصیلی کلاس. ما مسابقه خود استدلال که چنین کلمات باید صحبت شود با صدای بلند در جهت افتخار خود اهمیت تاریخی. آسیب به تصویب رسید که غیر سیاه سخنران utters کلمه مراتب اهمیت بیشتری نسبت به هر گونه درک انتقادی "بهره مند شوند." در این استدلال است که دانش آموزان و مربیان می توانید "عایق خودمان را به طور کامل از اثرات مضر سخنرانی در مورد نابرابری نژادی" شما فرض درد به عنوان یک ضرورت در هر محیط آکادمیک تحصیل نژاد و قومیت. شما فرض کنید که دانش آموزان باید تجربه تروما در دوره های خود را در جهت غیر سیاه و دانش آموزان برای یادگیری است. این فرض ناقص است و تاکید تثبیت مفروضات در مورد اسیر نقش سیاهی در یک زمینه علمی. به منظور جلب بر روی کلمات از تونی موریسون '75, "[t]او عملکرد بسیار جدی عملکرد نژادپرستی حواس پرتی. آن را نگه می دارد شما را از انجام کار خود را. آن را نگه می دارد شما توضیح بارها و بارها خود را دلیلی برای بودن است." در نهایت دانش آموزان سیاه پوست احساس نمی امن در کلاس درس به خاطر آنها مجبور به قربانی خود را به خوبی بودن برای کسانی که نمی به اشتراک گذاری تاریخ خود را و یا تجربه است. سیاه تشخص است قربانی به طوری که دیگران در حال روشن. این روشن می سازد که این دوره ها واقعا به معنای به خدمت می کنند.

استفاده از لکه دار کردن نشانه ای از آغاز از این وضعیت نه پاسخ از دانش آموزان سیاه پوست. این ناعادلانه است که فرض کنیم که ما سیاه و خشم هیچ منبع یا حق آغاز. بدون توجه به درد دانش آموزان سیاه پوست در حال تجربه و پرداختن چگونه سخنران مهمان و استادان موفق به نشان می دهد تا برای دانش آموزان سیاه پوست در وهله اول هر مرحله نسبت به بهبود نگه دارید و بدون آب. دانش آموزان برگزاری یک برنامه به خودی خود اعلام کرد ارزش نباید تحقیر. این CSRE ارومیه نامه ای به تصویر می کشد این بحران به عنوان یک رویارویی عصبانی دانش آموزان سیاه پوست و آسیب پذیر عضو هیات علمی. اما به عنوان نشان اعتراض از چندین سازمان ها و ائتلاف ها از جمله سیاه و سفید غیر Latinx و آسیایی و جزایر اقیانوس آرام جوامع این موضوع می رسد بسیار فراتر از آن است. نگرانی ما این است که با یک جامعه خاص و یا یک فرد و نه آن را کارگردانی در خشونت است که اجرا می شود شایع در کلاس های درس ما و دانشکده مستمر امتناع از تماس با آن چه در آن است: ضد سیاه نژادپرستی.

سریع اخراج دانش آموز سیاه و سفید صدای صحبت می کند به یک دانشگاه گسترده عادت جارو حوادث زیر فرش. ایمنی و رفاه دانش آموزان سیاه پوست است که درمان آن را به عنوان اغلب به عنوان ثانویه برای حفظ شهرت CSRE برنامه و در دانشگاه استنفورد به عنوان یک کل. ضد سیاهی باقی می ماند سیستمیک در دانشگاه استنفورد. پاسخ به اقدامات مهمان استاد هستند حاکی از عمیق تر از مشکلات ما تجربه آموزشی به دانش آموزان سیاه پوست در دانشگاه استنفورد. ما به طور موثر نمی تواند آدرس یک مسئله اگر ما نمی توانیم بپذیریم که در آن وجود دارد. چگونه می توانید یک موسسه انتظار می رود به هر مدت و فقط به نفع جامعه بزرگتر که حتی نمی روی چیزی حساب کردن با آن positionality که بر اساس نام? آن را نه تکرار همان خشونت است که هدف آن مرهم?

ما باید برای دیدن با یکی از برجسته شیعه است که "عدالت بیش از حد طولانی به تاخیر افتاد این است که عدالت را تکذیب کرد."

– Rev. دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور "نامه ای از زندان بیرمنگام"

نامه ای از CSRE مدیران نشان میدهد که دانش آموزان باید صبر کنید تا یک صندلی در پشت میز به بحث در مورد این موضوع. 57 سال بعد کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور کلمات هنوز هم باقی می ماند درست است: ما هنوز در حال خواسته به صبر کنید که ترجمه را به هرگز. دانش آموزان سیاه پوست آیا تا به حال به طور مستمر در دفاع از حق خود را به یک محیط یادگیری است که در آن آنها با ارزش برای یک فضای علمی است که ریشه در درد و رنج خود را برای خود و بشریت در یک موسسه است که نوار آن را دور. ما عمیقا نا امید است که اعضا و رهبران CSRE برنامه شده اند مانع به جای متحد در این مبارزه است. است که اختصاص داده شده به آینده ما? که دانشگاه یک خوش آمدید, مکانی برای ما به عنوان معلمان نسل های آینده ؟

ما سیاه و سفید جمعی خوش آمدید گفتگو با CSRE استادان از مقدمه به CSRE و به عنوان سخنران مهمان در همه حال است. لطفا بازدید از وب سایت ما است که به تشریح پیشنهادی ما صحبت کردن امتیاز.

صمیمانه

نگران سیاه استنفورد دانش آموزان

تماس با نویسندگان در SUConcernedBlackStudents 'در' gmail.com.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن