"ما فقط نیاز به برخی از باران': خشک پیش بینی آب و هوا ممکن است صدمه دیده و مبارزه با پنج مایل باتلاق آتش

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:58 PM EDT مه 7 سال 2020به عنوان آتش نشان به ادامه نبرد پنج مایل باتلا

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

به عنوان آتش نشان به ادامه نبرد پنج مایل باتلاق آتش جنوب میلتون مقامات نگران آب و هوا خواهد مانع از تلاش ها برای کنترل شعله در طول چند روز آینده.

در حالی که بادهای تحت فشار قرار دادند که رشد انفجاری از آتش سوزی به مصرف بیش از 2000 هکتار فوت کردن رطوبت کم ارزش انتظار می رود به چوب در اطراف با توجه به پیش بینی آب و هوا.

جک کالن یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در موبایل, آلاباما, آتش نشان گفت: ممکن است برخی از کمک به جمعه به عنوان یک جبهه سرد حرکت می کند از طریق به طور خلاصه افزایش رطوبت و دما.

"بارش مقادیر متاسفانه احتمالا به کمتر از نیم اینچ در اکثر مناطق" کالن گفت.

آخرین به روز رسانی: پنج مایل آتش باتلاق زندگی می کنند به روز رسانی

چهارشنبه آتش رشد: پنج مایل باتلاق آتش با شدت گرفتن خارج از کنترل تخلیه سفارشات صادر شده برای ساکنان 1,100

Escambia County fire: هرست امام جواد آتش در Escambia County انتظار می رود به خود می سوزاند

پس از باران حرکت می کند از طریق این منطقه را یکی دیگر از شات از هوای سرد دوباره با رطوبت کم ارزش.

"اگر آتش است که هنوز هم ادامه با برخی از بادهای شمالی در پشت این جبهه است که می تواند برخی از مشکلات با توجه به آنچه آتش در حال انجام است که در آن زمان" کالن گفت. "این چیزی است که به سازمان دیده بان."

درجه حرارت را نیز رها در روزهای آینده با اوج در پایین به اواسط 70s بیش از آخر هفته.

'بد دستور آتش فعالیت'

مقامات در پاسخ به این آتش سوزی ابراز نگرانی دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهرستان سانتا رزا.

"این آتش سوزی بیش از 24 ساعت گذشته یک محصول از برخی از شرایط آب و هوایی شدید" گفت: ارین آلبری مدیر فلوریدا خدمات جنگل. "خدمات ملی آب و هوا صادر شده دیروز یک پرچم قرمز هشدار برای کل تکدی. پرچم قرمز هشدارهای نشان از شدت بادهای دماهای بسیار پایین است. ... در هر زمان شما می توانید یک روز که در آن شما سرعت اعداد بزرگتر از خود رطوبت خوانش که بد دستور آتش فعالیت است."

فلوریدا کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده که نظارت فلوریدا خدمات جنگل گفت: ساکنان نمی توانند اجازه پایین گارد خود را وقتی که می آید برای جلوگیری از بیشتر آتش سوزی از شکستن.

"تهدید به مراتب بیش از وجود دارد به عنوان هیچ باران هوا و شرایط ادامه خواهد داد به افزایش است, برای آتش رفتار سرخ" گفت. "بنابراین شهروندان باید آماده برای امکان آتش سوزی و تأثیر محله های خود را به عنوان ما در اوج نیز از فلوریدا در طول سال wildfire فصل است."

کنفرانس مطبوعاتی پخش: مقامات ارائه به روز رسانی در پنج مایل آتش باتلاق دیگر آتش سوزی در فلوریدا

آلبری گفت: بهار زمانی است که فلوریدا تجربه ترین آتش سوزی و مردم نباید سوزاندن هر چیزی در حال حاضر در سراسر کشور.

"این است که مرطوب پایان دولت در حال حاضر و شما ببینید این نوع آتش فعالیت ما در حال حاضر" آلبری گفت. "آب و هوا بود که ما دیروز اینجا است که در حال حاضر در مرکزی (فلوریدا) در حال حرکت به جنوب فلوریدا. آنها خواستار در جنوب فلوریدا امروز 15 درصد رطوبت در مناطق گرمسیری جنوب فلوریدا است."

آلبری گفت: خوب بود که باد مرده بود پایین و سطح رطوبت افزایش یافته است در مقایسه با چهارشنبه) گفت: چه آتش نشانان واقعا نیاز بود باران.

"آنچه ما نیاز داریم این است که باران و وجود دارد مقدار زیادی از آن در هوا در حال حاضر" آلبری گفت. "ما فقط نیاز به برخی از باران است."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن