آخر هفته خلاصه خبرنامه ایمیل: ژوئن 7, نسخه

      خلاصه آخر هفته     به انجمن خوش آمدید هفته 10. در اینجا برخی از نکات برجس

توسط NEWSSALAM در 18 خرداد 1399
 
 

 
 

 
 
Black students stand in rows at the center of Main Quad during Friday's demonstration.
 
استنفورد اعضای جامعه درگیر در هر دو حضوری و مجازی فعالیت در طول هفته به عنوان تظاهرات اخیر در این کشور بیش از ادامه خشونت پلیس و ضد سیاه نژادپرستی با مرگ اخیر جورج فلوید یکی از نمونه های بسیاری است. در دانشگاه استنفورد این دانشگاه حدود 100 دانش آموزان و اعضای جامعه جمع آوری و در اصلی چهار روز جمعه در اعتراض به. روز قبل از دانش آموزان تحت پوشش جین استنفورد راه با گچ پیام اعتراض و همبستگی و صدها نفر از دانشگاه استنفورد پزشکی وابسته به زانو در سکوت 8 دقیقه و 46 ثانیه — مقدار زمان مینیاپولیس, مینه سوتا, افسر پلیس, Derek چوین فشرده زانو خود را به Floyd گردن — در یک گردهمایی خواستار تعهد به ضد نژاد پرستی در دانشگاه استنفورد و پزشکی در سراسر کشور است.

با اکثریت دانشجویان در سراسر کشور پراکنده برخی از پیوست تظاهرات در مینیاپولیس و جاهای دیگر. گذشته و حال اعضای استنفورد جامعه ورزش را به رسانه های اجتماعی برای ایستادگی در برابر ضد سیاه نژادپرستی و دانش آموزان درگیر در مجازی فعالیت. استنفورد فصل Alpha Kappa Alpha — تاریخی, سیاه, خواهری — پیشگام اعانه که مطرح کرده اند ده ها هزار دلار برای وثیقه بودجه در سراسر کشور است. به رهبری توسط دانشجویان دانشگاه استنفورد برای حقوق کارگران و دانشجویان نیز قرار داده شده بیش از 1 ، 000 تلفن تماس به مینه سوتا مقامات دولتی خواستار defunding از ادارات پلیس.

اعضای جامعه نیز دادخواست برای تغییر در دانشگاه استنفورد. بیش از 3500 را امضا طومار خواستار بودجه بیشتر برای مارتین لوتر کینگ جونیور پژوهش و آموزش موسسه در دانشگاه استنفورد و نزدیک به 1500 نفر از دانش آموزان را امضا طومار خواستار تحصیلی اقامت در تظاهرات. بسیاری از مربیان پاسخ داده اند با ساخت نهایی تکالیف و یا جلسات کلاس اختیاری و یا لغو می شود اما دانش آموزان را مورد انتقاد اساتید در کلاس های دیگر — به خصوص CS 102: "کار با داده ها" — برای ساخت چنین امکانات رفاهی است.

برخی از مجازی حوادث درگیر با مسائل مربوط به خشونت پلیس و ضد سیاه نژادپرستی به عنوان به خوبی. در town hall در دوشنبه کشيش Persis Drell گفت که دانشگاه استنفورد است "برای ادامه کار به آدرس علل بی عدالتی از بی عدالتی نژادی و خشونت": "این نه فقط در مسائل اجتماعی آنها مسائل محلی بیش از حد" او گفت:. روز دوشنبه در مقطع کارشناسی سنا به اتفاق آرا به تصویب یک قطعنامه در محکومیت خشونت پلیس در دانشگاه و خارج از دانشگاه. در روز پنج شنبه استاد علوم سیاسی Hakeem جفرسون تعدیل یک سمینار در عدالت کیفری اصلاحات به خود جلب کرد که بیش از 1600 شرکت کنندگان. و در روز جمعه بیش از 2500 شرکت کنندگان با حضور در مراسم تجلیل سیاه زندگی از دست به خشونت پلیس و نژادی و خشونت است.

 
View of chalk along Jane Stanford Way, with the front of Main Quad on the right and Hoover Tower in the background
 
استنفورد قصد دارد به همراه نیمی از آن دانشجویان به دانشگاه در هر سه ماهه از 2020-21 سال تحصیلی از جمله تابستانی 2021 دانشگاه اعلام کرد. Frosh خواهد بود در پردیس در پاییز و سالمندان خواهد بود در پردیس در بهار اما استنفورد نیست در غیر این صورت مشخص است که دانشجویان را در دانشگاه برای هر سه ماهه.

دانشجویان که در محوطه دانشگاه زندگی می کنند تنها در تک و دو اتاق دونفره به منظور به حداکثر رساندن اجتماعی فاصله. استنفورد ادامه خواهد داد برای محدود کردن تجمعات و آموزش آنلاین باقی خواهد ماند "default" آموزش گزینه با توجه به اعلام.

علاوه بر این, سقوط سه ماهه آموزش برای تمام دانشجویان دوره لیسانس و برخی از دانش آموزان گراد آغاز خواهد شد و یک هفته زود و قبل از پایان شکرگزاری شکستن به منظور جلوگیری از افزایش سفر و پتانسیل موج دوم. دانش آموزانی که برنامه ریزی شده بود به تحصیل در خارج از کشور خواهد شد و دیگر قادر به انجام این کار بدون در نظر گرفتن کلاس سال: استنفورد لغو همه سقوط مطالعه دور برنامه های, به مناسبت چهارمین فصل متوالی از coronavirus مربوط به وقفه به چنین برنامه هایی.

در حالی که دانش آموزان نمی دانند ممکن است که یک چهارم آنها بعد از بازگشت به دانشگاه استنفورد آنها قادر خواهید بود برای بازگشت به دانشگاه قبل از سقوط حداقل برای چند ساعت: مسکونی و ناهارخوری, شرکت منتشر شد آغاز طرح به دانش آموزان در امواج برای بازیابی اموال خود را با شروع این دوشنبه.

 

 
 
در این هفته نظرات بخش شامل انواع قطعات تأمل در ملی تظاهرات که در حال طراحی آگاهی به خشونت پلیس و نژادی و خشونت است. به خصوص قدرتمند بود یک نامه به دانش آموزان توسط استاد علوم سیاسی Hakeem Jefferson. در علاوه بر این به متعدد op-eds توسط دانشگاه استنفورد دانشجویان روزانه هیئت تحریریه لیستی از منطقه خلیج خاص منابع برای کمک مالی, آموزش و پرورش و فعالیت های منتشر شده به عنوان یک همراه و همدم قطعه به یک ویراستاران' بیانیه همبستگی با جامعه سیاه و مداوم تظاهرات. ما دعوت از خوانندگان ما به تأمل در این مسائل با پاسخ به این هفته نسخه رک و پوست کنده صحبت کردن.

 
A view of protesters walking in Evanston, Illinois
 
برای عکس Kamilah ارتیگا بررسی هنر دیجیتال و بازديد Filoli خانه و باغ. در هنر و زندگی, Carly تومار مصاحبه جونز مدرس Ruchika تومار در مورد او اولین رمان "نماز برای مسافران" و امیلی ژانگ muses در عجیب و غریب و استریل مواد غذایی هنر آینده است. در خرد کردن لانا Tleimat و سارا بلوم سند تجارب خود را در تظاهرات در کلمبوس, اوهایو و اوانستون ایالت ایلینوی است. در ورزش دانیل مارتینز-Krams می ایستد تا برای زانو زدن در اعتراض به خشونت پلیس. در طنز ریچارد کوکا و بن Midler آشکار به بیرون درز آگهی به صورت آنلاین دانشگاه استنفورد و پاتریک Monreal گزارش در دانشکده سنا آخرین بحث برانگیز رای (نه که یکی از آنها رای دادند در برابر دور زمین با وضوح بیش از حد).
 

 
  • نیویورکر نویسنده Jelani کاب را از پیوستن به دانشگاه استنفورد جامعه دقیقه در روز یکشنبه.
  • استنفورد دانشجویان برای حقوق کارگران است که برگزاری گوشی بانکی در جلسه روز دوشنبه از طریق جمعه به تقاضای defunding از پلیس.
  • استنفورد فعالان در حال تشکیل یک ائتلاف-ساختمان زوم تاون هال در روز پنج شنبه برای بحث در مورد ساختمان "جبهه متحد در حمایت از عدالت اجتماعی است."

    باید یک رویداد شما می خواهم ویژه در هفته آینده خلاصه? اجازه دهید ما می دانیم در [email protected]


  •  
    We are what we think. Educate yourself. Be an ally. Be mindful. Remember what matters — literally.
     
     

    که همه برای این ارزیابی. اگر روزانه تعلیق آن از نسخه قابل چاپ ما همچنان به آوردن شما به روز رسانی در coronavirus آنلاین بهار و بیشتر از طریق ایمیل و خبرنامه سیستم عامل رسانه های اجتماعی و وب سایت ما stanforddaily.com.

     


    tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
    آخرین مطالب