آخر هفته خلاصه خبرنامه ایمیل: مارس 17 نسخه

        خلاصه آخر هفته       به انجمن خوش آمدید هفته 7. در اینجا

توسط NEWSSALAM در 28 اردیبهشت 1399
 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScPzcqoZYTfUx5hPIe56Ils1gKn0ibO27ugWmiJVMKADdgdpA/viewform?usp=sf_link
 
 

 
 
Weekend Roundup logo
 

 
 
استنفورد مدیران اعلام کرد که روز پنجشنبه در دانشگاه بعید است را به همه دانشجویان به محوطه دانشگاه این سقوط و یا به تاخیر انداختن شروع 2020-21 سال تحصیلی به سه ماهه زمستان.

از جمله "افراطی" گزینه "به احتمال زیاد حداقل از بسیاری از حالات ما با توجه به" آنها نوشت: در یک ایمیل به دانش آموزان و خانواده ها است. به طور کامل از راه دور سقوط سه ماهه امکان پذیر است و با ترکیبی از گزینه های چنین به عنوان اجازه می دهد تنها دو کلاس سال در دانشگاه هر سه ماه و در ادامه آموزش را از طریق تابستان — باقی می ماند در دست بررسی است.

تصمیم نهایی در مورد وضعیت 2020-21 مدرسه سال است انتظار می رود در اواسط ماه ژوئن. اما مدیران در حال حاضر تخمگذار تلخ پرتره از یک لحاظ اجتماعی فاصله سقوط حتی اگر برخی یا همه دانش آموزان مجاز به بازگشت.

در علاوه بر این به نیاز به پوشیدن ماسک صورت, دانش آموزان نمی خواهد اجازه داده می شود برای به اشتراک گذاشتن اتاق خوابگاه و سخنرانی در کلاس خواهد بود "احتمالا" قادر برگزار می شود در فرد co-صندلی پاییز برنامه ریزی نیروی کار گفت: دانش آموزان در روز سه شنبه در مقطع کارشناسی سنا نشست.

"هیچ یک از آن مطلوب است" گفت: معاون شهردار آموزشي استفانی Kalfayan یک co-رئیس کمیته. "وجود دارد هیچ چیز در مورد سال آینده که به کسی خوشحال, کاملا رک و پوست کنده."

 
Martin Altenburg '21 sits at an ASSU Undergraduate Senate meeting.
 
پس از یک هفته از مجازی کمپین دانش آموزان می توانند رای خود را برای سال آینده را به همراه دانش آموزان از دانشگاه استنفورد (ASSU) نمایندگان در روز دوشنبه و سه شنبه. در انتخابات هستند 31 داوطلبان برای مقطع کارشناسی سنا 16 نامزد دانشجوی کارشناسی ارشد شورا و فقط یک تخته سنگ برای ASSU اجرایی است. سناتور مارتین آلتنبورگ '21 و Jennalei لویی '21 کاهش یافته است اجرایی نژاد در دوشنبه ترک سنا صندلی منیر Alimire '22 و ASSU اجرایی کابینه Co-مدیر بهداشت روانی و سلامتی Vianna Vo '21 عملا خاصی به پرچ نقطه بالا در دانشگاه استنفورد دانشجویی دولت است.

در کلاس سطح مسابقات تنها رقابت انتخاباتی برای کلاس دوم رئیس جمهور که در آن پنج قواره در حال رقابت برای موقعیت. یکی از آنها '23andTree تجاوز ASSU کمپین مقررات مالی ارائه شده توسط دانش آموزان شانس برنده شدن 100 دلار کمک مالی اگر تخته سنگ انتخاب شد با توجه به انتخابات کمیسر مسیحی Giadolor '21. این کمیسیون نیز بررسی '23andTree برای دومین بالقوه تخلف مربوط به یک Instagram پست در Frosh شورای حساب.

 

 
The Palo Alto Health Care System Department of Veterans Affairs
 
برای آخرین coronavirus به روز رسانی, به دنبال همراه, روزانه, زنده, وبلاگ که شامل یک نقشه از موارد تایید شده و یک جدول زمانی از دانشگاه استنفورد در پاسخ به شیوع بیماری.

  • سابق دانشگاه استنفورد پزشکی عضو هیات علمی بود تحت تعقیب به اتهام باتری جنسی در پالو آلتو امور جانبازان بیمارستان.
  • فیزیک استاد سارا کلیسا — زمان معاون شهردار برای توسعه اعضای هیات علمی آموزش و یادگیری — جایگزین خواهد شد هری ایلام به عنوان معاون شهردار به کارشناسی آموزش و پرورش در ماه ژوئن. ایلام خواهد بود که در کنار رئیس جمهور از کالج اکسیدنتال.
  • استنفورد مراقبت های بهداشتی از سر گرفته شده است روش انتخابی پس از دریافت یک 102 میلیون دلار کمک مالی از طریق مراقبت عمل می کنند.
  • دانشجویان خواستار پاسخگویی دانشگاه و دانشکده تنوع پس از استادیار دو بار با استفاده از N-کلمه یک بار در یک سخنرانی و چند روز بعد در یک دوره بحث پست.
  • فؤاد Shennib یک دانشجوی دکتری در دانشکده تحصیلات تکمیلی از کسب و کار, درگذشت, در سن 30 سالگی در مارس 2.
  • استنفورد بیس بال و فوتبال التحصیل ژاک Hoffpauir '16 درگذشت در سن 26 روز پنج شنبه.
  • NCAA رئیس جمهور علامت Emmert اعلام کرد که روز سه شنبه وجود خواهد داشت هیچ یونیفرم, تاریخ شروع دانشگاهی دو و میدانی به عنوان دانشگاه های سراسر کشور تعیین مسیر خود به جلو در میان COVID-19.

  •  
    Susie Brubaker-Cole, Marc Tessier-Lavigne and Persis Drell
     
    با ASSU انتخابات راست در اطراف گوشه روزانه هیئت تحریریه تایید Alimire و Vo برای ASSU اجرایی همراه با چهار سناتور وقت و پنج بار نامزد. در طنز که گاهی اوقات هیئت تحریریه در پاسخ صحه بالای آن سه میدارد برای سنا: سوزی Brubaker-کول مارک Tessier-لوین و Persis Drell. (رای دهندگان می توانید به دنبال همراه با مبارزات انتخاباتی خود را در @stanfordoccasionally در Instagram.)

    در ورزش جرمی روبین صحبت با مردان بسکتبال سر مربی Jerod هاسه مورد امید بالا برای سال 2020 امضای کلاس. در نظرات امیلیا Groupp و الکسا روسیه استدلال می کنند که دانشگاه استنفورد نشدم پشت آن نهادهای همکار در حمایت خود را از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و مک تیلور ستایش قدرت دادخواست دیجیتال فعالیت. در خرد کردن کهنه Lyndsea Warkenthien توضیح داد که چه نظامی قدردانی ماه به معنی به او.

    در هنر و زندگی کریستین Delianne در زمان یک نگاه انتقادی در نور پوست ریخته گری در Netflix بکشد "#BlackAF." روبرتا Gonzalez مارکز جلب تشابه بین Netflix سریال "نامتعارف" و کیت شوپن را "بیداری." و عمر رفیق ال-Sabrout گفت: داستان Galal را در سالن به پا زدن کردن می خواند ضرب و شتم داستان سری.

     

     
  • دانش آموزان می توانند رای در ASSU انتخابات در روز دوشنبه و سه شنبه.
  • آلیس وو '90 M. S. '92, نویسنده و کارگردان "نیمی از آن" است که زبان به عنوان بخشی از هنر فارغ التحصیلان سری در روز دوشنبه.
  • شورای علمی است که با داشتن سالانه آن جلسه در روز پنج شنبه.
  • دانشیار معاون شهردار برای ایمنی و بهداشت محیط زیست راسل Furr ملحق خواهد شد استنفورد مراقبت های بهداشتی رئیس ستاد مگان Mahoney, San Mateo County سرپرست مدارس نانسی مگی و Stanford Law School پروفسور دیوید Studdert برای تاون هال بر روی "جدید" در روز پنج شنبه.

    باید یک رویداد شما می خواهم ویژه در هفته آینده خلاصه? اجازه دهید ما می دانیم در [email protected]


  •  
    Persis Drell and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Year
     

     
    روزانه است و با توجه به تنظیمات به ما چاپ و آنلاین محصولات از جمله تغییر فرکانس از ما چاپ روزنامه است.

    ما می خواهیم اطمینان حاصل شود که هر گونه تغییرات به ادامه خدمت کارکنان ما و خوانندگان ما به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است. به ما کمک کند ما درخواست شما را به پر کردن این بررسی کوتاه به ما بگویید که چگونه ما می توانیم بهترین شما ارائه اطلاعات است.


    که همه برای این ارزیابی. اگر روزانه تعلیق آن از نسخه قابل چاپ ما همچنان به آوردن شما به روز رسانی در coronavirus آنلاین بهار و بیشتر از طریق ایمیل و خبرنامه سیستم عامل رسانه های اجتماعی و وب سایت ما stanforddaily.com.

     


    tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
    آخرین مطالب