آخر هفته خلاصه خبرنامه ایمیل: مه 31, نسخه

        خلاصه آخر هفته       به انجمن خوش آمدید هفته 9. در اینجا

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399
 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScPzcqoZYTfUx5hPIe56Ils1gKn0ibO27ugWmiJVMKADdgdpA/viewform?usp=sf_link
 
 

 
 
Weekend Roundup logo
 

 
 
دانشکده سنا را رد کرد و غیر الزام آور قطعنامه خواستار استنفورد متعهد به سرمایه گذاری از نفت و گاز, شرکت های ترک گروه های دانشجویی و برخی از اعضای هیئت علمی عصبانی با نتیجه مدتها در انتظار رای دادن.

در جلسه روز پنجشنبه سناتور رای دادند 28-11 با شش رای ممتنع در برابر این قطعنامه که در حال حاضر تصویب شده است توسط هر دو مقطع کارشناسی سنا و فارغ التحصیل شورای دانشجویی. دانشکده سناتورها در مخالفت با این قطعنامه اشاره کرد در میان دیگر بحث روابط نزدیک استنفورد با صنعت سوخت فسیلی از جمله محیط زیست و انرژی های جایگزین تحقیقاتی که سوخت های فسیلی شرکت های صندوق در محوطه دانشگاه.

پس از این جلسه دانش آموزان از گروه های زیست محیطی ابراز نا امیدی با رای و رسیدگی به این استدلال که آنها داده نشده است زمان کافی برای صحبت در این جلسه و این سناتورها را به اندازه کافی در نظر بگیرید, عدالت زیست محیطی و واقعیت های زندگی مردم در جوامع به حاشیه رانده شده.

ادبیات تطبیقی پروفسور دیوید Palumbo-لیو عضو هیات علمی سنا و آوازی حامی سرمایه گذاری, منتشر شده روزانه یک op-ed انتقاد سناتور که در برابر قطعنامه رای داده: "امنا هستند fiduciaries از دانشگاه. اما ما همه fiduciaries زمین," او نوشت. "آن است که مال ما نیست — ما به ارث برده و آن را به عنوان یک میراث. چه میراث ما عبور به ما جانشینان?"

تصمیم نهایی در divestment ساخته خواهد شد توسط هیئت امنا در ماه ژوئن.

 
The front of Stanford Law School
 
سفید Stanford Law School (SLS) استاد چهره انتقاد از متعدد گروه های دانشجویی و مربیان پس از خواندن N-word با صدای بلند در کلاس در حالی که به نقل از تاریخی مواد.

مایکل مک کانل — سابق قاضی فدرال که در حال حاضر به عنوان روسای Facebook را نظارت هیئت مدیره — استفاده از کلمه خود را در "ایجاد قانون اساسی کلاس" روز چهارشنبه در حالی که به نقل از پاتریک هنری در ویرجینیا تصویب کنوانسیون اگر چه برخی از مورخان سوال صحت نقل قول مک کانل به عنوان خوانده شده.

سویفت انتقاد به دنبال پس از سیاه و قانون انجمن دانشجویان با ارسال نامه سرگشاده به SLS, جامعه, انفجار مک کانل استدلال که تاریخ نباید "محروم از آن زشتی" و محکوم کردن استفاده از N-word. گروه های دانشجویی در پاسخ اظهارات حمایت و همبستگی و بیش از 50 مدرسان امضا نامه ای سرگشاده نوشتن که آنها "تشخیص درد استفاده از این واژه باعث می شود."

مک کانل سوم استنفورد عضو هیات علمی به انتقاد و برای استفاده از این کلمه در طول آموزش این مدرسه در سال است. سفید Latinx دستیار تاریخ هنر استاد گفت: این کلمه در حالی که خواندن متن آهنگ از یک اسلاید در یک سخنرانی مهمان در پایان آوریل نوشت و آن را دوباره یک هفته بعد در یک بوم پست به صورت جداگانه کلاس تدریس شده توسط او. در ماه نوامبر یک استاد تاریخ در دانشگاه درو انتقاد پس از بارها و بارها با گفتن کلمه در حالی که به نقل از تبلیغات در یک سخنرانی مهمان برای یک torts در کلاس SLS.

 

 
Graph showing the percent of tests positive as reported by Stanford Medicine and Santa Clara County
 
برای آخرین coronavirus به روز رسانی, به دنبال همراه, روزانه, زنده, وبلاگ که شامل یک نقشه از موارد تایید شده و یک جدول زمانی از دانشگاه استنفورد در پاسخ به شیوع بیماری.

  • استنفورد جمهور مارک Tessier-لوین هشدار داد که اخراج هستند "اجتناب ناپذیر" با دانشگاه پیش بینی شده برای تجربه تا به رقم 267 میلیون مالی تاثیر منفی تا پایان 2020 سال مالی در اوت. 31 و مشابه و یا بدتر از چالش ها در سال مالی آینده.
  • استادان چپ از دانشگاه سیاست ارائه اضافی امنیت شغلی برای تصدی آهنگ ارومیه و نگرانی است که آنها را از دست دادن موقعیت خود.
  • دومین دوره سناتور مایکل براون '22 انتخاب شد صندلی کارشناسی سنا امیدوار کننده به تمرکز بر روی مسائل نژادی و خشونت جنسی.
  • روزنامه اطلاعات تیم مورد تجزیه و تحلیل COVID-19 تست در بیمارستان استنفورد. ما برای اولین بار پیدا کردن: همانطور که از مه 26, Stanford Medicine آزمایش قرار گرفته است و بیش از 50 ، 000 منحصر به فرد افراد و حدود 3.5 درصد از آزمون باید دوباره مثبت است.
  • روزنامه اطلاعات تیم نیز مورد تجزیه و تحلیل رشد بین المللی جمعیت دانشجویی در 2010s — و در زمان یک نگاه که آیا این روند ادامه خواهد داد در طول چند سال آینده.

  •  
    An eastern gray squirrel eats flowers of Acca sellowiana in front of Stern.
     
    در نظرات استنفورد روزانه هیئت تحریریه نشان می دهد که چگونه دانشگاه می تواند به عنوان جدید نهم مقررات در حالی که یک دانش آموز کشته و یک عنوان IX تخلف — نوع بسیار از فرد جدید مقررات ادعا برای کمک به — استدلال در برابر تغییرات. در ورزش Inyoung چوی و الخاندرو سالیناس مشخصات امیدوار المپیک در واکنش به بازی' تعویق افتادن — و در ادامه به آموزش به هر حال.

    در هنر و زندگی نادیا جو مصاحبه six a cappella گروه در چگونه آنها در مقابله مجازی بهار بتی او در مورد پابلو پیکاسو پرتره از خود را عاشق و علامت نیویورک و Nitish Vaidyanathan نقد و بررسی "قطار به بوسان" "بی پایان" و "شبکه های اجتماعی است." در خرد کردن, تنها, Ehrlich سهام مشاوره دکتر که "شما نمی تواند نسبت به رنج می برند." و در طنز روسلان AlJabari گزارش گهگاه بالا شش تابستان مسکن جایگزین.

    کردن صفحه, روزنامه, هنر و زندگی کارکنان آزمایش با هیلتون DoubleTree شکلات تراشه کوکی دستور العمل و عکس های Michael Byun سهام عکس از بهار گیاهان و جانوران در دانشگاه استنفورد را در محوطه دانشگاه.

     

     
  • جایزه پولیتزر و Bancroft نویسنده برنده جایزه Heather Ann Thompson ملحق خواهد شد استنفورد جامعه دقیقه در روز یکشنبه.
  • رئیس جمهور و شهردار ارائه خواهد شد به روز رسانی در دانشگاه برنامه ریزی و پاسخ به سوالات در یک مکالمه مجازی در روز دوشنبه.
  • فیلمنامه نویسان آلیسون شرودر الیزابت مارتین و لورن Lloyd — نویسندگان پشت "چهره های پنهان" و زندگی "مولان" — صحبت خواهد کرد به عنوان بخشی از هنر فارغ التحصیلان سری در روز دوشنبه.
  • نظری نویسنده داستان تد چیانگ خواهد شد بحث در مورد سحر و جادو و خیالی علم در داستان روز پنج شنبه.

    باید یک رویداد شما می خواهم ویژه در هفته آینده خلاصه? اجازه دهید ما می دانیم در [email protected]


  •  
     
     

     
    روزانه است و با توجه به تنظیمات به ما چاپ و آنلاین محصولات از جمله تغییر فرکانس از ما چاپ روزنامه است.

    ما می خواهیم اطمینان حاصل شود که هر گونه تغییرات به ادامه خدمت کارکنان ما و خوانندگان ما به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است. به ما کمک کند ما درخواست شما را به پر کردن این بررسی کوتاه به ما بگویید که چگونه ما می توانیم بهترین شما ارائه اطلاعات است.


    که همه برای این ارزیابی. اگر روزانه تعلیق آن از نسخه قابل چاپ ما همچنان به آوردن شما به روز رسانی در coronavirus آنلاین بهار و بیشتر از طریق ایمیل و خبرنامه سیستم عامل رسانه های اجتماعی و وب سایت ما stanforddaily.com.

     


    tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
    آخرین مطالب