همه ما مسئول خود ما الهام | پنجم Studer

پنجم Studer ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 13, 2020چند هفته پشت من در یک تسهیل جلس

توسط NEWSSALAM در 24 خرداد 1399

چند هفته پشت من در یک تسهیل جلسه که در آن بسیاری از مردم تا به حال ایده های مختلف و راه حل های. این می توانست دشوار نشست اما آن را به خوبی رفت. احساس من این بود که تا حدودی به دلیل تسهیل تنظیم جامد تن. در عین حال بعد از آن یکی از شرکت کنندگان گفت که او نا امید شده بود در تسهیل کننده برای فرد بود و الهام بخش.

به نظر من به ارمغان آورد به زمانی که یک سازمان تا به حال از من خواست برای پیدا کردن یک سخنران در قانون کار است. من مرتب برای یک قانون کار متخصص برای ارائه به سازمان. بعد من به نام افسر ارشد به ببینید که چگونه آن رفت. او گفت: "این فرد بسیار آگاه بود اما نه الهام بخش است." نظر من این بود "آنها وجود دارد به آموزش قانون کار به عنوان یک سخنران انگیزشی."

یک سوال ساده است که رفع مجازی خود را مدیریت مشکلات

استرس است به طوریکه بر توانایی خود را به منجر شود ؟

من آن را دریافت کنید: در زمان خارج از فرد می تواند بازی مهم انگیزشی نقش. در عین حال که واقعا مسئول الهام بخش یک فرد ؟ نتیجه گیری من این است که به عنوان بزرگسال مسئولیت اصلی برای الهام استوار در درون هر یک از ما.

بله یک کتاب و یک فیلم و تلویزیون نشان می دهد یک واعظ سخنران یک همکار و رئیس و یک عضو خانواده یا یک عضو جامعه می تواند الهام بخش. اما اگر کسی عمل نمی کند که الهام بخش آن می توانید یک زندگی مفید است. هنگامی که ما نگاه دیگران به ما انگیزه ما از دست این فرصت را به "خود" نگرش ما است. که بخشی از بودن یک فرد بالغ.

من انجام یک کارگاه و یک نفر آمد به من گفت: "شما خیلی خوب است. من می ترسم این بود که به یکی از این کارگاه های آموزشی که در آن من خوابش برد." من لبخند زد و پرسید که آیا او از حضور در کارگاه در زمان کار. او گفت که او بود. سپس پرسید: اگر او پرداخت می شود وجود دارد. او گفت: بله برای این کار بیش از حد. من پس از آن گفت: "خواب نمی افتد ، شما در حال پرداخت برای بیدار ماندن." در حالی که من قدردانی تعریف نقطه نظر من بود که باید خود را آموزش. وقتی که من در هر جلسه آن است تا به من برای یادگیری پیدا کردن یک غذای آماده و یا اگر هیچ چیز وجود دارد به حداقل تمرین هوشیاری و صبر و شکیبایی است.

چگونه به یک کارمند در زمان های سخت

چرا پیام مهم — و چگونه به نگه داشتن آن سازگار در شرکت شما

چرا ما باید بگوییم: "من نمی دانم" بیشتر

در کارگاه های آموزشی, من اغلب استفاده از PowerPoints که پاسخ به این سوال "چه چیزی است که یک فرد بالغ یادگیرنده?" در آنها من مقایسه آموزش بزرگسالان به نوجوانان است. داشتن تدریس دبیرستان, من پیدا کرده اند که بسیاری از افراد جوان تکیه به عقب در کلاس درس با یک نگرش است که می گوید "آن است که کار خود را به آموزش; حالا ببینید اگر شما می توانید." آنها اغلب یادگیری خود را به عهده معلم است. من به آنها تماس بگیرید "تکیه" مردم است. بهترین زبان آموزان "ناب در" زبان آموزان. آنها را به مالکیت خود یادگیری است. آنها می دانند که آن است که مسئولیت خود را.

بزرگسالان نشان می دهد تا در زمان. آنها آماده هستند به یاد زمانی که جلسه شروع می شود. آنها دوباره از معافیت در زمان و جلوگیری از عملکرد چند تکلیفی در کار دیگر در طول جلسه را خوب یادداشت ایجاد برنامه عمل بر اساس آنچه از آنها آموخته و به اشتراک گذاشتن آموخته های خود را با دیگران است. چه چیزی الهام بخش آنها است و نه تسهیل کننده و یا مجری — آن است که تصمیم خود را به پیاده روی به دور از این جلسه و با استفاده از آنچه از آنها آموخته شود بهتر است.

افرادی که خود الهام وابسته به افراد دیگر مکان یا چیزهایی که برای آنها الهام بخش است. آنها دور نمی دهد مسئولیت شخصی خود را با گفتن به دیگران "شما ساخته شده من آن را انجام دهد." خود الهام گرفته از مردم تشخیص دهند چه چیزی باعث می شود آنها را تیک زده و آنچه را نمی کند. آنها می دانند که خود باعث الهام بخش است.

من احساس می کنم بیشتر الهام گرفته از زمانی که من می توانم خلاق و وقتی که من می تواند مفید باشد برای دیگران. که من است. من کشف این یک شب وقتی که من تا به حال به پایان رسید و آنچه که من به عنوان یک کار بزرگ هفته. آن را نیز یک هفته بسیار پر مشغله و پر از سفر و هتل و اتاق ها و کار سخت است. در عین حال من خوشحال بود. در برگزاری یک آینه و درخواست خودم زمانی که من بیشتر الهام گرفته است ؟ من متوجه شدم که در طول آن هفته من ارائه شد این فرصت را برای کمک به شهرهای بهتر است که تغذیه خلاقیت و ساخته شده من احساس می کنم بسیار مفید است.

بنابراین در اینجا چند راهنمایی برای کشف و داشتن خود را الهام بخش:

  • نگاهی به زمان برای مجله در هر روز. توجه داشته باشید زمانی که شما احساس می کنید بهترین خود را. آنچه در حال وقوع بود? نگاهی به زمان برای گرفتن به شما می دانید.
  • هر روز نوشتن موارد شما سپاسگزار است. این لیست کمک خواهد کرد که پشتیبانی سفر خود را به حال خود الهام گرفته است.
  • از خودتان بپرسید چه کسی یا چه چیزی شما بسته به نگه داشتن شما الهام گرفته است. در حالی که آن را خوب است برای الهام گرفتن توسط افراد دیگر مکان ها و چیزهایی که نمی توان وابسته به آن برای دراز مدت خود را الهام بخش است.

خط پایین: نمی افتد به دام به دیگران برای شما الهام بخش است. خود الهام گرفته از مردم تمایل به دریافت بیشتر انجام می شود و بسیار لذت بخش تر بود. آنها همچنین بیشتر خلاق و موفق است. زمانی که ما خود را الهام بخش ما, ما تصمیم به نگه داشتن یادگیری و رشد و بهتر شدن است. همیشه وجود دارد بیشتر برای یادگیری و همیشه چیزهایی وجود دارد که ما می تواند بهبود بخشد. این سفر ما هرگز به پایان برسد.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود "مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد" است در حال حاضر.

یک سوال ؟

شما رو به یک کسب و کار کوچک و یا محل کار چالش ؟ پنجم Studer کمک می کند. سوالات خود را به ایمیل quint@quintstuder.com و آن می تواند این موضوع برای یکی از Studer آینده TEPFER ستون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن