"ما قطعا آماده': Pensacola ورزشگاه آماده به دوباره باز در انتظار وضوح از دولت

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 7 سال 2020دو دستور اجرایی که از بهره بالا به فلوریدا ب

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

دو دستور اجرایی که از بهره بالا به فلوریدا بدنسازی صاحبان مجموعه به پایان می رسد اما که لزوما به معنای تناسب اندام علاقمندان در پنساکولا خواهد بود بر روی تردمیل و یا وزن نیمکت این آخر هفته.

در 20 مارس رژیم صهیونیستی. ران DeSantis با صدور فرمان اجرایی 20-71 که خواستار بستن فوری میله ورزشگاه و مراکز تناسب اندام در حالی که همچنین تغییر در این عملیات از رستوران ها و خرید و فروش الکل. بخش 5 از سفارش متحده است که آن را منقضی خواهد بود در کنار فرمان اجرایی 20-52 — گسترده تر COVID-19 اضطراری مدیریت سفارش صادر مارس 9.

فرمان اجرایی 20-52 تاریخ انقضا جمعه است.

"این بسیار دشوار است برای برنامه ریزی. ما بسیاری از مردم chomping در بیت آنها آماده برای بازگشت" گفت: الیزابت تیلور صاحب Pensacola تناسب اندام در شمال خیابان نهم. "ما فوق العاده امیدوار است که ما در حال رفتن به قادر به باز کردن اما ما البته در رحمت فرماندار و دستور."

ورزشگاه شده اند و بدون مشتریان برای نزدیک به 50 روز در پنساکولا اما این بدان معنا نیست که آنها بوده ام خالی است. به عنوان آنها در انتظار روشن شدن خود به مرحله بعدی سالن صاحبان سراسر شهر اختصاص داده اند وقت آزاد خود را به دوباره فکر کردن راه آنها به کار گیرند.

از ضربه زدن به داده محور عضو تجزیه و تحلیل به ارتقاء تمیز کردن وسایل به طور کامل مجددا مرتب و چیدمان تجهیزات خود را به پنساکولا بدنسازی صاحبان در حال انجام همه چیز ممکن است برای برطرف کردن این تصور که در ورزشگاه هستند و یک جای نا امن به عنوان یک بسیار مسری ویروس نفوذ این سیاره است.

"من فکر می کنم متاسفانه ورزشگاه بدست یک بیت از رپ بد" تیلور گفت. "چون واقعا ما شده است فکر کردن در مورد بهداشت در تمام طول. شما رفتن به یک فروشگاه مواد غذایی و قوطی که شما را لمس هرگز تمیز شده است. اما منظورم این است که در یک سالن هر قطعه از تجهیزات تمیز کردن و سفید چند بار در روز است."

در بالا از فاصله کردن تجهیزات در 19,000 فوت مربع تسهیلات تیلور گفت: Pensacola تناسب اندام است جابجا قبلی خود ضد عفونی کننده انتخاب برای Sani-اسپری چند سطح ضد عفونی کننده است که ادعا می کند برای کشتن نزدیک به 100 ٪ از باکتری ها در 60 ثانیه.

"این گواهی به یک virucide," تیلور گفت. "ما خریداری کرده اند این در خاموش کردن. ما امیدوار این را به مردم خوب و صلح از ذهن است."

در بدنسازی جهان نیز در نهم خیابان صاحب اد Weihenmayer خریداری شده re-قابل شستشو بدنسازی جهان-مارک سیاه و سفید و قرمز ماسک صورت برای به دست اعضای زمانی که فرماندار به جلو بروید. او را نیز خریداری فردی بهداشت بطری اسپری برای هر عضو و در حال گسترش خود, هوای آزاد, سالن ورزشی منطقه شامل اضافی 800 متر مربع آوردن مجموع مربع به 3,800.

"هدف از آن این است که به مردم بیشتر اتاق باز هوا" گفت: Weihenmayer که او نیز اجرا می شود جهان بدنسازی در اردوگاه است. "ما با قرار دادن یک کمی سایه که به قطع برخی از خورشید است."

هر گونه اقدامات جدید نصب شده در نام ایمنی استقبال آنهایی که به Weihenmayer, که گفت که او می داند همه گیر ممکن است علامت یک تغییر اساسی در راه ورزشگاه کار رفتن به جلو — حداقل از نظر بهداشتی اقدامات احتیاطی.

ردیابی coronavirus در پنساکولا:

►Escambia County گزارش 15th, مرگ به دلیل COVID-19 کل موارد بالا 600

►نابارا ساحل و اسکله باز خواهد شد بدون محدودیت زمان شروع شنبه

►Pensacola منطقه کلیساها برنامه ریزی برای بازگشایی در کاهش ظرفیت در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

"در دراز مدت من فکر می کنم این یک چیز بزرگ" Weihenmayer گفت. "این چیزهایی که کمک خواهد کرد که تنها با آنفلوانزای معمولی و میکروب ها به طور کلی. برای مثال ما در واقع یک hands-free, حمام, که در آن ما در زمان درب و ساخته شده آن را مانند یک فرودگاه بنابراین شما می توانید راه رفتن بدون دست زدن به هر چیزی. برخی از چیزهای که هرگز انجام شده است در غیر این صورت, بنابراین من فکر می کنم این یک چیز بزرگ برای ورزشگاه و مرکز تناسب اندام است."

Pensacola در هر زمان تناسب اندام صاحب مایک Dyson گفت: همه گیر می تواند نوسان ورزشگاه را برانگیخت به انتخاب کردن برای عضویت در اندازه های کوچکتر ورزشگاه مانند آنهایی که او صاحب. او گفت شمال نهم خیابان محل به طور متوسط حدود 12 نفر در داخل در یک زمان به هر حال پس از هر ظرفیت بالقوه محدودیت های صادره توسط فرماندار نباید به شدت تغییر روش در هر زمان عمل می کند.

"ما اعضای دسترسی به ورزشگاه از طریق کلید fob و از آنجا که آن را به ما داده و ما می توانیم نوع از دسترسی به آنچه ما ساعت اوج هستند و چیزهایی مانند این که" Dyson گفت. "ما تقریبا هرگز بیش از 15 نفر در آن وجود دارد حتی در شب. چون ما کوچک و در حال حاضر شرطی که راه آن را بسیار گیج کننده که چرا ما نمی توانیم در حال حاضر باز است."

هر قلبی دستگاه تعطیل خواهد شد در هر زمان و Dyson گفت: علامت های جدید ترویج اجتماعی فاصله در حال حاضر در انتظار اعضای یک بار ورزشگاه در حال رایگان برای دوباره باز کردن. او حتی سرهم بند با امکان انتصاب گزینه است.

"حق رای دادن است که قرار است به انتشار نرم افزار (پنج شنبه) به جایی که مردم می توانند کتاب قرار ملاقات و ما می توانیم مجموعه ای است که بر اساس آستانه است که ما ممکن است حکومت در هر دولتی متفاوت خواهد بود بدیهی است که" Dyson اضافه شده است.

دفتر والی بلافاصله پاسخ به خبر, مجله, درخواست برای نظر توسط مطبوعات زمان چهارشنبه.

تحت فلوریدا سلامت Studio عمل ورزشگاه — از لحاظ فنی در نظر گرفته بهداشت استودیو — آیا نیاز به ثبت نام با وزارت کشاورزی فلوریدا و خدمات مصرف کننده.

برخی از پنساکولا ورزشگاه گفت: صاحبان آنها رسیده ام به FDACS را امتحان کنید و به دست آوردن توضیح در مورد اینکه آیا یا نه آنها می توانند دوباره خود را به باز کردن کسب و کار ممکن است 8 زمانی که سفارشات منقضی و یا اگر ورزشگاه باید صبر کنید تا DeSantis باعث می شود یک فاز دو اطلاعیه. اما آنها گفتند که یافت نشد موفقیت های زیادی.

"FDACS تنظیم برخی از جنبه های ورزشگاه و ما شده اند در پاسخ به شکایات مصرف کنندگان برای اطمینان از فرماندار را به دنبال دارد" گفت: حداکثر Flugrath دبیر مطبوعاتی دفتر FDACS کمیسر نیکی سرخ شده در یک ایمیل به بیانیه روز شنبه.

در هر صورت, جای بدنسازی, صاحبان در پنساکولا آماده برای باز کردن درهای خود را به عنوان به زودی به عنوان آنها مجاز است.

"ما قطعا آماده" تیلور گفت. "و من می دانم که بسیاری از اعضای ما ابراز کرده اند چگونه اضطراب آنها را به عقب می آیند و سالم است. من فکر می کنم همه آموزش اهمیت حفظ سلامت خود را, به خصوص در طول بیماری همه گیر. ... من فکر می کنم ما نیز به رسمیت شناختن است که ورزشگاه را می توانید دقیقا همان اقدامات به عنوان یک لاو یا یک رستوران و یا هر کار دیگر که ما تصمیم می تواند باز باشد. ما هنوز هم می تواند همان کسانی که دقیق اقدامات لازم برای اطمینان حاصل شود که مردم می تواند به ایمن ماندن."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب