غرب فلوریدا فوتبال شمعون قیمت مرتکب به کارولینای جنوبی

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:13 PM EDT Jul 1, 2020همه کاره 2021 غرب فلوریدا بازیکن فوتبال شم

توسط NEWSSALAM در 14 تیر 1399

همه کاره 2021 غرب فلوریدا بازیکن فوتبال شمعون قیمت خود را جشن گرفتند بالقوه آینده در کنفرانس جنوب شرقی در یک تماس تلفنی با Muschamp در روز چهارشنبه.

قیمت اعلام تعهد خود را برای پیوستن به South Carolina Gamecocks در یک پست خود را شخصی حساب توییتر. با توجه به 247 ورزشی, قیمت, انتخاب, کارولینای جنوبی, بیش از 20 مجموع ارائه می دهد که شامل اوکلاهما, تنسی, Ole Miss و نبراسکا.

Muschamp phoned 6-0, 195 پوند بازیساز در بعد از ظهر چهارشنبه برای تبریک به او در تصمیم گیری چیزی است که شده است به یک جزء اصلی از Gamecocks' استخدام می شود آن را Muschamp یا دستیار مربیان مایک بوبو یا Travaris رابینسون در خط.

"آنها احتمالا سازگار ترین مدرسه استخدام من در طول کل این فرایند" قیمت گفت. "(Muschamp) بود که واقعا هیجان زده هنگامی که من تصمیم به ارتکاب."

امتیاز سه ستاره چشم انداز 247 قیمت, بازی های برگزار شده به هر دو روش در یک مصدومیت کوتاه junior فصل است. او گرفتار 18 عبور برای 292 متری بازگشت شش kickoffs برای 162 متری به ثمر رساند مجموع سه touchdowns برداشت یکی رهگیری و همچنین بهبود لکنت زبان پیدا کردن.

بیشتر: Damarius McGhee ارائه شده توسط Alabama; کاتولیک standout تا 30 ارائه می دهد

Pensacola استخدام: اینجا بالای 10 فوتبال اهداف در Escambia و شهرستان سانتا رزا

قیمت را استخدام منعکس شده خود را همه کاره مجموعه مهارت به او گفت که او ارائه می شد به بازی پنج موقعیت های مختلف در سطح بعدی. در حالی که به او گزینه های آن اضافه شده یک لایه از پیچیدگی خود را به تصمیم گیری است.

"من شده است ارائه شده در پنج موقعیت مختلف, بنابراین من تا به حال به گام و تجزیه و تحلیل آنچه که من انجام بهترین" قیمت گفت. "کارولینای جنوبی می بیند من به عنوان یک حافظه/در حال اجرا پشت, نوع, اما اگر من نیاز به من نیز می تواند گام بر روی دفاعی سمت توپ و بازی گوشه ای و یا ایمنی نیز هست.

"من نمی خواهم برای رفتن به می گویند ایندیانا به بازی ایمنی هنگامی که من واقعا حتی نمی تواند بازی شاد ایمنی است که مقدار (در هر نقطه) و یا گیر در یک موقعیت است."

به دور از زمینه قیمت نیز یک standout در مسیر درآمد Junior, المپیک وضعیت به عنوان یک standout در پرش طول و 400 متر با حداکثر سرعت دویدن.

قیمت NFL شجره نامه خانواده خود را به عنوان پدر Mitchell قیمت بازی با Cincinnati Bengals در طول هشت سال NFL حرفه ای. پدرش در SMU و Tulane و صاحب یک شخصی-بهترین 10.1-دوم 100 متر فاصله زمان.

در حالی که خود را ورزشی, هدیه, هستند, واضح, قیمت مربیان گفت: اخلاق کار خود را نباید نادیده گرفت که توجه خود را تحسین استخدام پروفایل.

"ما می دانستیم که او ویژه در زمین فوتبال در حالی که پیش" غرب فلوریدا سر مربی Rhett Summerford گفت: در مصاحبه با TEPFER برایان Achatz در اوایل این سال است. "اما او واقعا یک بچه بزرگ همه در اطراف. در حالی که آن را بسیار قابل توجه است که او قرار داده تا شماره او قرار می دهد و ارائه می دهد او می شود صادقانه آن را تعجب آور نیست به کسانی که دیده می شود به مقدار کاری که او قرار می دهد ،

قیمت گفت: او قصد دارد به دنبال تحصیل در پخش روزنامه نگاری یا مدیریت ورزشی در دانشگاه.

با تعهد کامل قیمت گفت: او به نظر می رسد به جلو به کمک غرب فلوریدا بهبود ناامید کننده 3-7 مبارزات انتخاباتی در سال 2019. عدم اطمینان از زمانی که و یا اگر وجود خواهد داشت یک سال 2020 فصل ساخته شده است که علامت کوچک قیمت اخلاق کاری.

"ما فقط نگه داشتن سر ما پایین و دعا, اعتماد به خدا و ماندن متمرکز" قیمت گفت: از همه گیر اثر را در سال 2020 شود. "که واقعا همه ما می توانید انجام دهید چرا که هیچ کس واقعا نمی داند که اگر ما در حال رفتن به یک فصل است.

"... برای ما کارکنان مربیگری من قطعا می خواهم می گویند که آنها فکر می کنم ما در حال داشتن یک فصل چرا که آنها در حال کار بر ما آن را دوست دارم. هر روز صبح این دیوانه است."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب