غرب فلوریدا موزه راه آهن ارائه می دهد نگاه اجمالی منحصر به فرد به تاریخ

مایک رابرتزویژه مجله خبری منتشر شده 7:01 هستم EDT سپتامبر 5, 2020در میان موزه های محلی موزه راه آهن فلوریدای غ

توسط NEWSSALAM در 16 شهریور 1399

در میان موزه های محلی موزه راه آهن فلوریدای غربی در میلتون یک گوهر نادیده گرفته شده است. پردیس کنار جاده آن، محور در اطراف انبار ترمیم شده خط راه آهن در سال 1909، ارائه می دهد تجربه وستگیال غوطه ور است. این ملک همچنین شامل دو cabooses، یک ماشین ناهار خوری پرنعمت، و در فضای باز "G مقیاس" قطار.

جورج ویلسون، رئیس هیئت مدیره موزه می گوید: «راه آهن باغ (قطار در مقیاس G) یکی از محبوب ترین مناطق ما به ویژه با بچه ها است. "امید این است که ما آنها را در زمانی که آنها جوان هستند و آنها همچنان به بازگشت برای یادگیری کمی بیشتر است."

این نمایشگاه در فضای باز و دیگر بخش های موزه در حال حاضر به دلیل همه گیر بسته است، اما ایستگاه قطار و ساختمان های مجاور باز باقی می مانند. گروهی از داوطلبان باشگاه راه آهن زمرد کوست گاردن حدود ۱۰ سال پیش قطار باغ را ساختند. در مقیاس 1/29th، موتور حلقه در اطراف یک دوره آشغال با props فرهنگی پاپ از گودزیلا به سلام کیتی.

جک گریل، رئیس باشگاه می گوید: «ما درست قطارها را دوست داریم.» "اين يه سرگرمي بزرگه"

کودکان می توانند سوار بر یک قطار هیچ صندلی در حال اجرا در مسیر است که احاطه تمام صفحه نمایش. کریسمس گذشته، باشگاه پس از نمایش "قطبی اکسپرس" در تئاتر ایموژن میلتون پیشنهاد سواری داد.

پگی هومبرت، خزانه دار باشگاه می گوید: «دیزنی طرح مقیاس G عظیمی در اپکوت دارد.» "ما برخی از برنامه های محلی مانند در Dothan و موبایل انجام می دهند. از ما خواسته شده است که در کنوانسیون ها شرکت کنیم وقتی که آنها در فاصله رانندگی قرار دارند.»

ایستگاه قطار و بسیاری از اموال اطراف شده است متعلق به انجمن تاریخی سانتا روزا زمانی که آن را در سال 1974 به عنوان تنها مهماندار تاریخ شهرستان اجاره شد.

ویلسون گفت: انجمن برای خرید این ملک تشکیل شد. "دوره ای از زمان بود قبل از اینکه آنها می توانند آن را باز کنید."

ایستگاه قطار در سال ۱۹۰۹ برای جایگزینی ساختمان اصلی سال ۱۸۸۲ ساخته شد که در آتش سوزی از دست رفت. با کمک هزینه دو سنت، SRHS ایستگاه را به شکوه سابق خود بازگرداند و از آن برای میزبانی رویدادهای مدنی مانند جشنواره های هنر و صنایع دستی و فروش کتاب استفاده کرد. در سال ۱۹۸۲ در ثبت ملی اماکن تاریخی قرار گرفت و هفت سال بعد موزه راه اندازی شد.

تاریخچه راه آهن در فلوریدای غربی با تاریخ میلتون در هم تنیده است. این شهر به آرامی پس از جنگ داخلی ظهور کرد تا به یک مرکز عصبی صنعت الوار منطقه تبدیل شود.

ویلسون توضیح داد: «اولین راه آهن در این شهرستان موقتی بود و توسط چوب برها ساخته شدند.» "آنها یک مسیر را از طریق درختان قطع, دراز کشیدن ریل, و رانندگی به جنگل."

لاگ های سقوط کرده برای حمل و نقل به رودخانه کشیده شدند و به آسیاب های نزدیک شناور شدند.

ویلسون ادامه داد: در یک نقطه این صنعتی ترین منطقه بین تالاهاسی و نیواورلئان بود. "وقتی راه آهن وارد شد، بازار را باز کرد.  ۱۰ ساعت طول می کشید تا با یک سبد گاو نر به پنزاکولا برسین.»

موزه نقشه ها و گرافیک است که گواهی بر همه جا از خطوط راه آهن، به عنوان آنها در سراسر panhandle veined. در طول این سال های پیش از خودرو، ریل ابزار اصلی حمل و نقل بود.

ویلسون می گوید: «اساساً تا حدود سال ۱۹۵۰، هر قطار باری حداقل یک ماشین مسافربری روی آن داشت.»

اولین پیست تجاری که به میلتون خدمت می کرد راه آهن پنزاکولا و آتلانتیک بود. چارترد در سال ۱۸۸۱ به پیوندی با اقیانوس اطلس تبدیل شد. هنگامی که سرویس مسافربری در دهه ۱۹۲۰ به اوج خود رسید، میلتون تا شش توقف در روز را دید. این خط در نهایت توسط راه آهن لوییویل و نشویل در دست گرفته شد. خدمات پس از جنگ جهانی دوم کاهش یافت چرا که خودرو عملی تر و مقرون به صرفه تر ثابت کرد. آخرین قطار مسافربری میلتون در سال ۱۹۷۱ از ایستگاه خارج شد.

ایستگاه قطار امروز هنوز حس خرد تاریخ را حفظ می کند و در آن زمان فرهنگ را شکر نمی کند. ورودی های سه گانه اصلی انبار برای مردان، زنان و «رنگی» مانند قبل از قانون حقوق مدنی حفظ می شود. موزه از آن در حال حاضر به عنوان یک دفتر استفاده می کند که در آن به موقع props مانند یک ماشین تلگراف سیگنال سن. بازدید کنندگان در خانه حمل و نقل مجاور festooned با mementos قطار دریافت, نشانه, و گرافیتی سمت چپ توسط کارگران اوایل قرن 20th آن. کف قلب کاج آن هنوز در برابر ناخن ها مقاومت می کند.

ویلسون در مورد سقف آن گفت: «من دوست دارم قبل از اینکه خرپاهای از پیش ساخته شده وجود داشته باشد، معماری را به مردم نشان دهم.»

زیرمجموعه های موزه در کمک های مالی و با اجاره ماشین ناهار خوری خود را در سال 1929، که صندلی 36.

ویلسون می گوید: «ما در درجه اول جشن تولد کودکان را انجام می دهیم، اما همه چیز را از عروسی گرفته تا شام شکرگزاری داشته ایم.»

در نزدیکی کابوس قدیمی تر موزه است, مدل 1927 متمایز شده توسط cupola خود را که در آن مسیر می تواند در طول یک اجرا بررسی.

ویلسون توضیح داد: «از کابوس برای حمل و نقل کارگران در یک قطار باری استفاده می شد.» "در این مورد آنها یک کوپولا برای تماشای قطار از یک موقعیت بالا بود."

کابوز دیگر نسخه ای در سال ۱۹۵۰ است که توسط پنجره خلیج آن مشخص شده است. امروزه به لطف فناوری که می تواند شرایط یک قطار در حال حرکت را زیر نظر داشته باشد، دیگر به کابوز نیاز نیست. به عنوان آثار به اندازه زندگی، cabooses شده اند خلاقانه دوباره هدف; حدود نیم ساعت دور، ماجراهای نامحدود با استفاده از یکی برای محل اقامت.

رقابت با قطار باغ مدلی از شهر میلتون در داخل خانه مناقصه پل است. این سازه زمانی قبل از جایگزینی در سال ۱۹۸۹ در کنار پل سوینگ در وسط ترست قدیمی خلیج اسکامبیا ایستاد. یک اثر در حال انجام، این مدل یک مینیاتور گسترده با تأکید بر خط فعلی اقیانوس اطلس خلیج فلوریدا است چرا که بر فراز رودخانه بلک واتر ردیابی می شود و از کنار ایستگاه عبور می کند. این یک نگاهی مدرن در شهرستان است اما بازدید کنندگان ممکن است اشیر برای گذشته تشخیص.

برای آینده، ویلسون موزه را به عنوان یک مرکز جامع تر تصور می کند، با اموال مجاور برای بازسازی sawmills، ساختمان برای کلاس های درس، و یک مغازه هدیه لازم است.

وی گفت: ما می خواهیم همه این ها را در یک منطقه تاریخی کنار هم قرار دهیم که مردم می توانند بیش از راه آهن یاد بگیرند. "جايي که بتوني بياي و روز رو بگذروني"

موزه راه آهن فلوریدای غربی

ساعت ها: ساعت 10 صبح تا 2:30 بعد از ظهر، Wedneday-Saturday یا با قرار ملاقات، ماسک های درخواستی و ارائه شده

که در آن: 5003 هنری خیابان, میلتون

تماس با ما: 850-623-3645

وب سایت: Wfrm.org

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن