آنچه باید استنفورد را در مورد سقوط ؟

هفته گذشته با صراحت صحبت کرده بود استنفورد جامعه وزن در مورد این سوال: چه باید استنفورد را در مورد سقوط سه ماه

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

هفته گذشته با صراحت صحبت کرده بود استنفورد جامعه وزن در مورد این سوال: چه باید استنفورد را در مورد سقوط سه ماهه? ما با دریافت یک شماره از متفکر پاسخ و سه نفر از آنها منتشر شده زیر.

برخی از متن: در یک ایمیل اخیر استنفورد اعلام کرد که آن را به تصمیم گیری در مورد سقوط در ماه ژوئن. دانشگاه هاروارد اعلام کرد که آن را قطعا خواهد بود باز در پاییز و یا آنلاین و یا در فرد ظرفیت. کشيش Persis Drell گفت: "مطلقا هیچ چیز را از روی میز" وقتی که می آید به دانشگاه استنفورد تصمیم گیری در پاییز و فراتر از آن. گزینه های احتمالی شامل به طور کامل آنلاین پاییز در غیر این صورت اصلاح سقوط سه ماهه و یا یک تاخیر از سال تحصیلی است.

فیلیپ Eykamp '20:

من به نفع شروع به طور معمول در پردیس در پاییز اگر ممکن است اما اتخاذ این رویکرد از یک سرویس کامل سه ماهه تابستان اگر در پردیس پاییز امکان پذیر نیست. به عنوان یک فارغ التحصیل ارشد این تصمیم نمی کند به طور مستقیم تحت تاثیر قرار دهد اما فقط داشتن من چهارم نهایی حاضر شده است به اندازه کافی دشوار است و من باور نمی کنم که من یادگیری تقریبا تا آنجا که من باید: اگر من در ادامه به عنوان یک دانش آموز من نمی قادر خواهد بود برای معده یکی دیگر از سه ماهه آن است. علاوه بر این, این عادلانه نیست به ورودی اول به زور آنها را شروع کنید و آن را احتمالا مانع یادگیری خود را قابل ملاحظه ای نه به ذکر است محروم کردن آنها از حالت عادی سه ماهه اول به دیدار با دوستان و شروع به کاوش و تحقیق و کارآموزی: تابستان سه ماهه بود یک فرصت مهمی برای من تبدیل به یک کمی مستقل تر و من فکر می کنم با داشتن سه ماهه اول حاضر خواهد کاهش رشد شخصی از سال اول. در نهایت اگر سه ماهه اول آنلاین است دوباره بسیاری از دانش آموزان احتمالا انتخاب می کنید به سه ماهه پاییز خاموش و حتی اگر آنها را در این سه ماهه ، که انتقام و در عین حال بیشتر مالی برای ویران کردن دانشگاه به عنوان آن را به ارائه تمام سربار در حال اجرا دوره های آموزشی با بسیاری از دانش آموزان کمتر پرداخت. همه که گفت: اگر به هیچ وجه حتی با دست و پا گیر اجتماعی فاصله اقدامات به سه ماهه پاییز در پردیس من حمایت خواهد که راه حل آن را به عنوان حداقل مخل به زندگی دانشجویی. در غیر این صورت استنفورد باید تاخیر تا زمستان و سرویس کامل سه ماهه تابستان.

Archana Verma '21:

من کاملا نمی خواهید به سقوط لغو شود و سال به منتقل پیروزی-body spirals & twister rings-مجموع. تابستانهای ما پایان خیلی دیر شده و همه گراد مدارس من استفاده به ترم مدارس بنابراین من می خواهم به پایان پایان کارشناسی من یک) از راه دور و ب) در حالی که با شروع مدرسه فارغ التحصیل. خودش به نمایش گذاشت. مدرسه آنلاین است که ایده آل نیست اما بهتر از تغییر کل سال.

جاستین کورتز '21:

من شخصا ترجیح می کنیم تدریجی تدریجی در بازگشت دانشجویان در محوطه دانشگاه با توجه به وضعیت در حالی که هنوز نگه داشتن کلاس های از راه دور. برای کسانی از ما که در صفحه اصلی قابل دفاع خواهد بود و منجر به یک محیط یادگیری خوب ما نیاز به ایمنی و منابع دانشگاه از جمله Wi-Fi و ثابت دسترسی به مواد غذایی و آب به منظور رشد موثر است. علاوه بر این فشار همه چیز را به یک چهارم مضر خواهد بود به توسعه حرفه ای ما به ویژه اگر ما یکی از این مدارس به اجرای چنین برنامه ای.

رک و پوست کنده صحبت کردن است که با هدف گسترش گفتمان و بحث در موضوعات مهم فراتر از روزانه کارکنان. ما می خواهیم به شنیدن از دانش آموزان در سراسر رشته ها و هویت های اجتماعی خود را در مورد منحصر به فرد طول می کشد در اخبار دانشگاه و فرهنگ است.

اگر شما می خواهید به خود را در پردیس اخبار منتشر شده در روزانه, کمک به نسخه بعدی از رک و پوست کنده صحبت کردن در tinyurl.com/franklyspeaking257.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected]و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب