آنچه در پشت دانشکده سنا رای در divestment?

ما نمی خواهد این زمان صرف تلاش برای متقاعد کردن شما از دلخراش اثرات آب و هوا اضطراری است. ما فقط یک لحظه به تک

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

ما نمی خواهد این زمان صرف تلاش برای متقاعد کردن شما از دلخراش اثرات آب و هوا اضطراری است. ما فقط یک لحظه به تکرار است که تغییر آب و هوا یک مسئله است بی عدالتی و نقض حقوق بشر است. صنعت سوخت فسیلی در آن عملیات به خطر افتادن کل سیاره همواره نشان داده آن ارزش نهادن به سود بیش از زندگی بشر بیشتر به طور خاص سیاه و سفید و قهوه ای و زندگی در سراسر جهان است. با تعطیل, ما می توانیم شروع به اذعان متصل سیستم از ظلم و ستم که در حاشیه زندگی مردم در این کشور و سراسر جهان است.

در مه 28, دانشکده مجلس سنا رای دادند در برابر حمایت از سرمایه گذاری. در طول بحث منجر به رای شد دردناکی آشکار است که کسانی که رای گیری در برابر این قطعنامه به اتفاق آرا تصویب مقطع کارشناسی سنا و دانشجوی کارشناسی ارشد شورا شد رای گیری در نه اخلاقی ضروری است و نه مالی احتیاط از سرمایه گذاری از یک شکست میباشد. آنها رای دادند در برابر divestment چرا که آنها در ترس زندگی می کنند از شرکت های بزرگ خود را حامیان کشیدن بودجه از زیر آنها را.

سوخت های فسیلی شرکت های سرمایه گذاری فقط انتقال

در روز پنج شنبه, ما شنیده ام بسیاری از دانشکده طوطی استدلال که شرکت های نفتی در حال حاضر بودجه پژوهش به انرژیهای تجدید پذیر و این واقعیت به نحوی توجیه ما ادامه داد: سرمایه گذاری در آنها. در واقع این دقیقا اشتباه راه رو به جلو است. زمانی که سوخت های فسیلی شرکت های صندوق انرژیهای تجدید پذیر تحقیق آنها به طور موثر هدایت مکالمه در اطراف آنچه لازم است برای جلوگیری از بحران آب و هوا. یک مثال از این گاز ابتکار در جنگل موسسه است که بودجه American Petroleum Institute اکسون موبیل کل پوسته و Schlumberger, در میان دیگران.

اگر هر یک از این دانشکده واقعا قابل درک است که ما باید به سرعت در حال گذار به دور از سوخت های فسیلی آنها درک کنند که این شرکت هرگز با میل و رغبت و نه سرعت انتقال خود را به مدل های کسب و کار دور از سوخت های فسیلی است. آنها حاضر به حمایت از حرکت استنفورد پایتخت دور از سوخت های فسیلی با وجود دانستن بسیار زیاد آسیبی که این صنعت inflicts در جهان است. آنها به نوبه خود چشم خود را به عنوان صنعت سوخت فسیلی همچنان به استخراج ذخایر شناخته شده برخورد ما نسبت به یک فاجعه 10 درجه گرم شدن کره زمین و یا بیشتر داده های خود را ادامه اکتشاف ذخایر جدید.

تا به حال به این دانشکده در واقع انجام علت سعی و کوشش در صنعت سوخت فسیلی قبل از نشست آنها درک کنند که اکسون و دیگر سوخت های فسیلی شرکت ها نه بودجه فقط انتقال به انرژی های تجدید پذیر. بلکه آنها در greenwashing شهرت خود را به خرید کردن محققان و دو برابر را در اکتشاف و استخراج مخرب سوخت های فسیلی است. در واقع بسیاری از سناتورها اظهار داشت که آنها احساس آنها تا به حال برای پرهیز یا رای رزولوشن پایین چون آنها مطلع نیست به اندازه کافی با وجود وضعیت خود را به عنوان متخصص محققان در نخبگان و نهادهای فسیلی رایگان استنفورد را ارائه می دهد برای دیدار با هر یک سناتور شخصا برای پاسخ به هر گونه سوال در مورد سرمایه گذاری و وضوح.

استنفورد آب و هوا پژوهش بودجه توسط شرکت های سوخت فسیلی

دانشکده سنا رای به نام توجه به چگونه عمیقا صنعت سوخت فسیلی تعبیه شده است در نهاد ما. در سال 2002 اکسون موبیل در مجموع پتروشیمی و پوسته و بانک مرکزی امریکا تشکیل استراتژیک انرژی داد با Precourt موسسه انرژی استنفورد موسسه کارگردانی شده توسط پروفسور سالی بنسون. بین سال های 2002 و 2012 این چهار شرکت ها و دیگر شرکای متعهد $225 میلیون سهم به Precourt موسسه به شکل جهانی آب و هوا و انرژی و پروژه (GCEP). اکسون به تنهایی کمک 100 میلیون دلار به این پروژه است. نه تنها GCEP بودجه توسط سوخت های فسیلی شرکت ها; این تأمین کنندگان مالی حفظ کنترل بر تحقیقاتی که انجام شده است. نفت شرکت های سرمایه گذاری در انرژی پاک تحقیق است به مراتب بیشتر خود را ادامه سرمایه گذاری در سوخت های فسیلی اکتشاف و استخراج و تنها در خدمت به برگزاری محققان به گروگان خود را برای ادامه بهره مندی از نابودی محیط زیست.

در اینجا این خرس ذکر است که سرمایه گذاری در انرژیهای تجدید پذیر و تحقیقات آب و هوا تنها باعث می شود تا کمتر از 1 ٪ از نفت صرف است و به مراتب بیشتر هم هزینه های اکتشاف ذخایر جدید و هزینه بر ضد سیاست آب و هوا لابی. اکسون موبیل, رویال داچ شل, شورون, BP, و کل صرف حدود 200 میلیون آشکار هر سال مانع سیاست های آب و هوا. به همین دلیل است که دانشکده ما حفاظت از صنایع است که باید به طور مداوم استفاده می شود سرمایه خود را برای نفوذ در سیاست آب و هوا به نفع خود مخرب صنعت ؟ چرا Precourt موسسه که ماموریت است که به دنبال پایدار و مقرون به صرفه و امن انرژی برای همه مردم پذیرش مقادیر زیادی از کمک های مالی از این سه شرکت که مسئول عظیم ضد آب و هوا سیاست اعمال نفوذ ؟

صنعت سوخت فسیلی خود را در تقریبا در هر موسسه و ابتکار در دانشگاه استنفورد که تحقیقات آب و انرژی است. ریاست دانشکده زمین استفان گراهام مشغول به کار به عنوان یک مهندس نفت برای هر دو شورون و اکسون موبیل قبل از ورود به دانشگاه. از زمانی که در دانشگاه استنفورد گراهام صادر شده است و جوایز متعدد از انجمن آمریکایی, نفت, زمین شناسان تاریخی آب و هوا-انکار ارتباط که ماموریت اصلی این است که برای تحقیقات بیشتر نفت اکتشاف. در روز پنج شنبه اگر چه او است نه یک دانشکده سناتور گراهام گفت در مقابل سرمایه گذاری و مانع از طرفداران این قطعنامه از صحبت با پر کردن این جلسه هم با شعارهای خالی در حرکت به سمت توسعه پایدار. او همچنان به طور فعال درگیر در انجام تحقیقات در زمینه کشف و استخراج نفت رسوبی در حوضه اقیانوس.

خود ما جنگل موسسه برای محیط زیست است که با چندین دانشکده سناتور وابسته نیست پاک است یا نه. بخش جنگل موسس اولیه منابع و مدارک و زمان مشاور موسسه به عنوان مدیر McMoran نفت و گاز Co., نفت و شرکت گاز است که در عمل در لوئیزیانا و خلیج مکزیک است. این برنامه در انرژی و توسعه پایدار در فریمن Spogli موسسه بین المللی مطالعات bankrolled توسط BP و دیگر نامعلومی تأمین کنندگان مالی. لیست نفت را تحت تاثیر قرار و مشارکت شرکت می رود.

در طول ارومیه در مجلس سنا جلسه حداقل پنج سناتور آشکارا ابراز عدم تمایل خود را برای حمایت از سرمایه گذاری به دلیل آنها و دکتری advisees دریافت کمک های مالی به طور مستقیم از این صنعت است. آنها خودداری کردند در ساخت یک غیر الزام آور بیانیه در ترس است که آنها را تلافی از سوخت های فسیلی شرکت های که آنها را از دست دادن کمک های مالی خود را. در حالی که این و دیگر سناتورهای ساخته شده بسیاری از ادعاهای دروغین در مورد آنچه divestment خواهد معنی استنفورد (نگاه کنید به این op-ed از یک مخالف دانشکده سناتور) ریشه مشکل این است که بسیار عمیق تر از ضعیف آگاهانه رای بدهند.

ریشه این موضوع است که دانشگاه استنفورد پژوهش مانند بسیاری دیگر از دانشگاه های استعمار توسط سوخت های فسیلی شرکت به عنوان زمان دانشجوی دکتری بن Franta اشاره کرد در سال 2017. توسط نفوذ, دانشگاه, سوخت فسیلی, شرکت های بزرگ در حال بازی بلند بازی: اطمینان از تسلط خود را در بخش انرژی مؤثر بر تصمیم گیری های سیاست را به نفع خود و مطمئن شوید که درخشان دانشگاهیان جسم نیست و با خرید آنها ،

در این جلسه ما شنیده سابق ما کشيش جان Etchemendy ادعا می کنند که سرمایه گذاری می کند کمی گذشته از گرفتن چند سرفصل. سرمایه گذاری بخشی از یک گسترده اقدام جمعی جنبش که مورد استناد صنعت سوخت فسیلی خود را به عنوان یک تهدید برای عملیات خود را. مستقل انجمن نفت آمریکا حتی راه اندازی یک صنعت-تامین پروژه با هدف بی اعتبار divestment نشان دادن این صنعت ترس از ما در حال رشد جنبش است. بیش از 1,110 موسسات واگذار کرده اند از سوخت های فسیلی و این تعداد همچنان به رشد حتی در زمان رکود اقتصادی است. اخیرا آکسفورد و کرنل متعهد به سمت خود موقوفات از سوخت های فسیلی و در عین حال استنفورد هیئت علمی سنا به نظر می رسد به این باور آنها یک چشم انداز بزرگتر از جهان قدیمی ترین دانشگاه و کارشناسان سرمایه گذاری.

امنا: رأی قابل زیستن آینده محروم

ما خشم است که ما استادان و مربیان تصمیم به بالا بردن شخصی خود را به منافع مالی به جای رای دادن به حمایت از دانش آموز اجماع و قابل زیستن در آینده است. ما خواهان آن است که هیئت امنا چه ارومیه در مجلس سنا حاضر به انجام: رد استنفورد را تثبیت اتصال به صنعت سوخت فسیلی و به جای حمایت خود اصول اخلاقی را سرمایه گذاری. ما فقط می توانیم در مقابله با بحران آب و هوا در کامل اگر ما در کنار شرکت های بزرگ و گیرایی و محروم استنفورد را وقف از سوخت های فسیلی از یک تصمیم گیری است که هم راستا با ماموریت دانشگاه هیئت امنا' سرمایه گذاری مسئولیت چارچوب تعهد ما به عنوان جانشین سیاره ما را در آینده و ما تعهد اخلاقی برای جلوگیری از سوء استفاده در برابر جوامع به حاشیه رانده شده در صنعت سوخت فسیلی.

Zoe براونوود' 22
میریام Walstrom' 22
لوگان نشت سال اول دکتری
Keagan صلیب ' 23
از طرف فسیلی رایگان استنفورد

با تشکر ویژه از بن Franta, دکتری و استاد Mikael ولف برای حمایت خود را.

تماس با ايميل براونوود در zbrownw 'در' stanford.edu یا فسیلی رایگان دانشگاه استنفورد در fossilfreestanford 'در' gmail.com

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن