چه در سانسور فلوریدا بازرسان پزشکی پایگاه COVID-19 مرگ است ؟

الساندرو Marazzi ساسون و جیم Waymer فلوریدا امروزمنتشر شده 7:03 PM EDT آوریل 8 سال 2020زمانی که 66 سال داشت در

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

زمانی که 66 سال داشت در حال مرگ در یک تصادف مرگبار قطار در حال عبور از طریق شهرستان اوکیچوبی در مارس 5 وجود دارد که نشان می دهد که او تا به حال COVID-19. آن را محلی دفتر معاینات پزشکی که مسأله را حل کنند.

معاینه کشف او به تازگی با یک تب در نیوجرسی نیوآرک لیبرتی در فرودگاه بین المللی از انگلستان است. مراکز کنترل بیماری را متوقف و او را از سوار شدن به یک پرواز به فلوریدا و فرستاده او را به یک بیمارستان محلی برای coronavirus آزمون. منتشر شده قبل از نتایج آمد او در یک قطار عازم جنوب رفت و به ایست قلبی در حالی که تراورس دولت آفتاب و مرده در بیمارستان فلوریدا.

منطقه معاینات پزشکی جمع آوری حقایق swabbed بدن تایید coronavirus و وارد مرگ این مرد به پزشکی بازرسان کمیسیون رکورد به عنوان یک COVID-19 مرگ و میر در آوریل 13. این کار پلیسی که کشیده این داستان با هم و در معرض اشتباه از اتفاقی در پاسخ به COVID-19 همه گیر و بیش از یک ماه به بحران است و بخشی از پرونده که ایالت فلوریدا نمی خواهند شما را به دیدن.

در طول همه گیر بسیاری از دولت 25 معاینات پزشکی دفاتر منطقه انجام شده است این کار تولید اطلاعات بحرانی در COVID-19 مرگ و میر است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به سیاست گذاران بهتر است طرح خود را در پاسخ به بحران رفتن به جلو.

اما پس از حداقل 20 آوریل در فلوریدا وزارت بهداشت را مسدود کرده است بازرسان پزشکی کمیسیون از انتشار خود را دقیق و گسترده از COVID-19 مرده است. روز چهارشنبه وزارت امور خارجه منتشر شد بازرسان پزشکی' گسترده اما redacted روایات و علت مرگ نوشته است.

قبل از DOH کلمپ پایین فلوریدا امروز به دست آمده unredacted نسخه گسترده از 15 آوریل که اولین 601 فلوریدا و میر نسبت به COVID-19.

هر چند نه به طور کامل استاندارد داده ها ارائه ترسناک بینش زود شکست از مقامات دولتی و سیستم پزشکی برای جلوگیری و پاسخ به این ویروس. آن را می گوید داستان از بیماران محروم تست تا دوم یا سوم بیمارستان بازدید و نشان می دهد مرگبار خوشه از عفونت در خانه های پرستاری و کشتی های کروز.

این اطلاعات همچنین شامل اطلاعات در زمینه شرایط بیماران و چه مدت آنها در بیمارستان قبل از آنها درگذشت — اطلاعات حیاتی مورد نیاز برای درک بهتر این بیماری است.

در زمان بازرسان پزشکی اطلاعات شمارش مرگ و میر بیشتر از FDOH ضبط به اندازه 10 درصد تفاوت. اما DOH مقامات گفت: این یک اختلاف بیش از اعداد است. به گفته یک سخنگوی DOH فقط می خواستم برای جلوگیری از انتشار آمار را از نگرانی برای حفظ حریم خصوصی

"من فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت بسیاری از نگرانی در مورد چگونه داده ها ممکن است تفسیر یا اشتباه" گفت: Jay Wolfson یک متخصص بهداشت و معاون ارشد دین در دانشگاه فلوریدای جنوبی Morsani دانشکده پزشکی.

"من می دانم که در اجرایی سطح در این دولت وجود دارد قبر نگرانی در مورد اطلاعات در حال سوء استفاده و یا ایجاد یک حس وحشت" Wolfson گفت و اشاره کرد که بازرسان پزشکی' اطلاعات توصیفی بود منظمی فرمت استاندارد.

نقطه عمده ای از مشاجره بین وزارت بهداشت و بازرسان پزشکی این واقعیت است که DOH شده بود به استثنای غیر مقیم مرگ و میر ناشی از آن تعداد است. در حالی که بازرسان پزشکی تعداد مرگ و میر که در آن فرد درگذشت DOH عمل شده است به تعداد مرگ و میر بر اساس مرحوم دولت از محل اقامت. این به این معنی است که ضرر و زیان در میان ساکنان فصلی — که حساب برای بیش از 1 میلیون نفر — حذف شده اند از دولت مرگ و میر.

این که آیا آن است که هنوز مورد این نامشخص است; کل تعداد از محققین پزشکی و DOH در حال حاضر از هم جدا هستند و تنها تعداد انگشت شماری از موارد.

بیشتر: این Uncounted: که بخشی از این بیماری همه گیر مرگ و میر?

فلوریدا امروز تحلیل از اولین 601 COVID-19 مرگ و میر ثبت شده توسط بازرسان پزشکی — دولت در مجموع تعداد مرگ در حال حاضر در صدر 1,600 — یافت در الگوهای مختلف.

جزئیات از محققین پزشکی' روایت رنگ دلخراش قصه از بيماران نهایی روز. آنها نشان می دهد یک هرج و مرج دست زدن به بیماران در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر با سیستم بهداشت و درمان تقلا برای حفظ سرعت. بيماران اغلب دور برای coronavirus آزمون و یا به خانه فرستاده تنها به مرگ روز بعد. برخی از بیماران اطراف بارها و بارها در نهایت قبل از گرفتن آزمایش برخی تنها پس از آنها فوت کرده است.

در میان یافته ها:

  • امکانات مراقبت های, همایش, پرستاری در خانه ها و کشتی های کروز سوار مرگبار خوشه در اوایل این بیماری همه گیر. حداقل 24 مورد بود لینک کلیک کنید برای کشتی های کروز.
  • بسیاری از مرگهای زودهنگام بودند از untraceable موارد به معنی تماس با ردیابی یا اتفاق نمی افتد یا از هم جدا افتاد بلافاصله.
  • برای اولین بار بستری شدن در بیمارستان و اولین مورد تایید شده از طریق تست یک هفته قبل از اولین عموم موارد تایید شده.
  • بیمارستان متنوع قابل توجهی از بیماران در حال مرگ همان روز آنها به بیمارستان رفت به بیحال 42 روز قبل از انقضای. اما به طور متوسط در فلوریدا بستری شدن در بیمارستان trended کمتر از یک هفته.
  • 87 درصد از مرگ و میر افراد بیش از 60 سال سن دارند. جوانترین بود 27 ساله کشتی کروز کارگر از Broward County, که نیز تا به حال آنفولانزا. ميانه سن 77.
  • دیابت در میان مرگبارترین بیماری های زمینه ای که در حدود یک سوم از COVID-19 مرگ و میر. بیماری های قلبی فشار خون بالا و مشکلات مرتبط با چاقی نیز مشترک بودند co-عوامل.

Wolfson معتقد است که داده ها باید عمومی حتی اگر ترجیحا بیشتر استاندارد شده و این محدودیت ها به وضوح اشاره کرد. داده ها چنین گفت: اجازه می دهد بخش های دولتی و خصوصی برای برنامه ریزی بهتر و حرکت رو به جلو برای اطمینان از سلامت جوامع در طولانی مدت است.

"گزارش باید ماسک به طور بالقوه مناطق حساس اقتصادی و یا سیاسی علت (و) اثر" او گفت:.

شناسایی خوشه

من اطلاعات مهمتر شناسایی خوشه از عفونت قبل از دولت لیست منتشر شده از خانه های سالمندان. همچنین با اشاره به خاص کشتی, همایش ها و نهادهای دیگر است که مرگ و میر در ارتباط بودند ،

بازرسان پزشکی اشاره کرد لینک کلیک کنید برای کشتی های کروز — مسافران کارکنان و کارگران بندر در 24 مورد. در میان کسانی که هفت نفر بودند به صراحت مربوط به کارناوال در هلند امریکا Zandaam کشتی کروز. رویال کارائیب نیز ذکر شده است.

"اگر یک یا دو مورد که یک چیز را اما هنگامی که شما شروع به گرفتن خوشه وجود دارد ضروری بهداشت عمومی و سیاست به دلیل گزارش و استفاده از آن داده ها را به طور موثر" Wolfson گفت.

خانه های پرستاری بودند اولیه و پایدار کانون از مرگ و میر ناشی از رمان coronavirus.

به عنوان از آوریل 7, فلوریدا وزارت بهداشت ذکر شده 622 COVID-19 مرگ و میر ناشی از ساکنان و کارکنان پرستاری در خانه و یک سوم از آنها در Dade و Broward شهرستان. که 39 درصد از 1600 ساکنان فلوریدا که فوت کرده اند از این بیماری است. اما قبل از DOH تسلیم به فشار افکار عمومی به انتشار اسامی برخی از خانه های پرستاری و پزشکی و بازرسان بودند شناسایی امکانات در یادداشت های خود را.

زندان ها و زندان نیز مشخص شد در اوایل بالقوه مناطق خوشه.

حداقل سه زندانی که در میان اولین 601 COVID-19 مرده با توجه به بازرسان پزشکی' پایگاه داده. دو جان باخته در مارس 9 و 12 قرار دارد در بلککوتر Correctional Facility در شهرستان سانتا رزا.

یکی از 69 سال, پیر مرد رفت به درمانگاه و با تنگی نفس و سرفه و اسهال. چهار روز بعد هنگامی که او گرفته شده بود به همراه خود "او گذاشته در مقابل سلول درب رفت و بی توجه و تلفظ شد متوفی پس از مدت کوتاهی در تاسیسات."

که تسهیلات پس از ثبت چهار مرگ و میر بیشتر.

زندان و زندانها همچنان در معرض خطر است اما مقامات مسئول از این امکانات اغلب کمتر-از-شفاف اطمینان.

حداقل سه اصلاحات نمایندگان در Brevard County Jail باید آزمایش مثبت برای COVID-19 اما هیچ زندانیان گزارش شده است که قرارداد این بیماری با توجه به کلانتر Wayne Ivey. هنوز نه کلانتر, و نه خدمات بهداشتی پیمانکار Corizon سلامت ارائه پاسخ در مورد چگونه بسیاری از زندانیان تست شده اند.

کنفرانس همچنین ممکن است در اوایل رشد این بیماری است.

در مارس 23, an 84 ساله Lake County زن بود تب و استفراغ و بستری در بیمارستان مبتلا به ذات الریه. او با حضور در یک "دولت سپاهی" در کنفرانس هفته قبل از مرگ او. او آزمایش مثبت برای COVID-19, و معاینات پزشکی اشاره کرد از دیگر شرکت کنندگان در کنفرانس نیز تا به حال آزمایش مثبت است.

از طریق آوریل 15, جوانترین به مرگ از COVID-19 بود 27 ساله خانه دار در رویال کارائیب سمفونی دریا کشتی کروز.

بیشتر: خانواده قربانیان از اعضای خدمه با کروناویروس شکایت رویال کارائیب

با توجه به معاینات پزشکی داده, در مارس 29, خانه دار تا به حال علائم شبه آنفولانزا با تب و سرفه و تنگی نفس. او در نهایت airlifted به یک بیمارستان محلی که در آن او قرار داده و در یک ونتیلاتور. او آزمایش مثبت برای COVID-19. آوریل 12, او مرده بود و با آنفلوانزا ذکر شده به عنوان یک علت احتمالی مرگ همراه با COVID-19.

جهانی سفر و untraceable اول مرگ و میر

اولین اعدام در فلوریدا آمار 5 مارس. این یک Lee County زن 77 که می خواهم در سفر خود به جمهوری دومینیکن با شوهرش. زن و شوهر بازگشت به فورت مایرز در فوریه. 15, احساس خوب نیست.

آنها بازدید خانواده در فورت لادردیل در فوریه. 23 و به بیمارستان رفت دو روز بعد. آنها بازگشت به فورت مایرز و سپس در مارس 4, یک دوست پیدا کردم و آنها را با تب. آنها گرفته شده است به یک بیمارستان است. دو روز بعد او درگذشت. عوارض در مرگ او شامل بیماری انسدادی مزمن ریوی (COPD) و حمله قلبی.

فلوریدا سوم شخص به مرگ 77 سال از Lee County, تا به حال یک تاریخچه پزشکی از بیماری های قلبی و دیابت و COPD و تا به حال بیمار شده برای دو ماه. او می خواهم به بازدید خود pulmonologist چندین بار برای آنتی بیوتیک و استروئید.

در مارس 10, او را به بیمارستان رفت با تنگی نفس. او تا به حال تب و لرز پس swabbed برای COVID-19. او رفت و به شوک و مرگ او در مارس 14, چهار روز پس از ورود به بیمارستان. او تا به حال شناخته شده سفر اخیر تاریخ و یا قرار گرفتن در معرض هر کسی با COVID-19 پس از "قرار گرفتن در معرض در نظر گرفته شد به جامعه مبتنی بر" به پزشکی قانونی اشاره کرد.

حتی قبل از ماه مارس آن را به نظر می رسد این ویروس پخش شد کشف نشده.

گزارش پالم بیچ پست امتیاز به تایید بیماران گزارش علائم در اوایل ژانویه. به پزشکی قانونی داده ها نشان می دهد که اولین COVID-19 بیمار تایید از طریق آزمایش شد و حداقل در اوایل فوریه.

در فوریه 24, an 87-سال Duval County زن بستری در بیمارستان برای بی حالی. یک COVID-19 آزمون برگشتم مثبت او اولین مورد تایید شده از طریق تست یک هفته قبل از دولت اعلام کرد presumptive مثبت در 1 مارس.

این زن همچنین آزمایش مثبت زمانی که یک تست دوم انجام شد در تاریخ 1 آوریل. او در مارس 4 پس از مبارزه با بیماری برای نزدیک به رکورد 40 روز در بیمارستان است.

طولانی ترین مدت بستری — ثبت شده در 42 روز — بود 55 ساله Dade County مرد. او آزمایش شد تا پس از درگذشت او در مارس 10. این دو مورد حال پرت. روند کلی در فلوریدا کوتاه تر بود نه دیگر بیمارستان باقی می ماند.

بیمارستان, روند کوتاه در فلوریدا

فلوریدا طول بستری شد و روز کوتاه تر به طور متوسط از در بسیاری از کشورها در سراسر جهان است. فلوریدا ميانه بیمارستان ظهر برای مرحوم و هفت روز با 45% از decedents مرگ در عرض 6 روز.

اعداد نزدیک به آن مشاهده شده در مقدار بیشتر ضعف سیستم پزشکی در ایتالیا, که در آن بستری در بیمارستان قبل از مرگ به طور متوسط هشت روز.

داده ها به طور متوسط از موارد در سراسر چین و ایتالیا و کره جنوبی استفاده می شود که توسط دانشگاه واشنگتن افسران است دیگر با بستری در بیمارستان قبل از مرگ در حال تخمین زده می شود تا 10 روز است.

در بریتانیا کشور, ارشد پزشکی مشاور کریس Ersin گزارش میانگین بستری در بیمارستان برای COVID-19 بيمار از 8 روز برای کسانی که نیاز به تهویه و 16 روز برای کسانی که نیاز به پیشرفته تر مراقبت.

عوامل متعددی ممکن است باعث فلوریدا بیماران برای رفتن به بیمارستان نسبتا دیر به گفته کارشناسان از جمله خود براکت درآمد نژاد به عنوان به خوبی به عنوان یک فراگیر که از ترس رفتن به یک بیمارستان در واقع می تواند منجر به ابتلا به ویروس.

"خوب وجود دارد شواهدی وجود دارد که آمریکایی های آفریقایی تبار و اسپانیایی ها تمایل دارند برای جلوگیری از این سیستم به دلیل آنها نمی آن اعتماد" USF را Wolfson گفت.

غرب و سلامت نظرسنجی گالوپ در ماه گذشته گفت که بسیاری به عنوان یکی از هفت آمریکایی را نمی خواهد به دنبال درمان اگر آنها فکر می کردند که تا به حال coronavirus بیش از ترس از هزینه های پزشکی است.

Wolfson گفت: یکی دیگر از دلایل ممکن مردم نمی خواهید برای رفتن به بیمارستان است که بهداشت عمومی ارتباطی شک و تردید عمل شد و در اواخر بسیار مهم در اوایل روز از این بیماری همه گیر.

"من فکر می کنم بخشی از آن است که ما دیر شروع در این کشور و ما بعد از آن شروع در فلوریدا. نمی توانیم کاملا مطمئن شوید که چگونه به بسیج ارتباطات ما منابع و وجود دارد بسیاری از جوامع در این دولت که اصلا دسترسی به اطلاعات در مورد سلامت جوامع خود و چه باید بکنند."

دیابت و coronavirus یک ترکیب کشنده

از اولین 601 مرگ و میر در فلوریدا 191 از آنها تقریبا یک سوم از معاینات پزشکی باعث می شود اشاره ای به برخی از دیابت به عنوان یک عامل کمک.

که به دلیل عفونت مانند COVID-19 افزایش قند خون بیشتر عوارض با توجه به تریسی D. Brown مدیر عامل انجمن دیابت آمریکا.

برخی از ایالت کرایه حتی بدتر از فلوریدا قهوه ای اضافه شده است.

"وجود دارد متحده گزارش داد که بیش از 40 درصد از افرادی که فوت کرده اند از COVID-19 تا به حال به دیابت" براون گفت. "این یک disproportional و هشدار به شماره."

به پزشکی قانونی داده می افتد در خط با آنچه که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری پیدا سراسر کشور: اکثریت قریب به اتفاق مرده اند نوعی از بیماری زمینه ای معمولا به فشار خون بالا (49.7%) چاقی (48.3%) مزمن ریه بیماری (34.6%) ديابت (28.3%) و بیماری های قلبی عروقی (27.8%).

"همه این شرایط مزمن خود را به سازش سیستم ایمنی بدن گفت:" کن Thorpe رئیس همکاری برای مبارزه با بیماری های مزمن و استاد سیاستگذاری سلامت در دانشگاه اموری در آتلانتا.

در مقایسه با COVID-19 بيمار مبتلا به هیچ بیماری زمینه ای کسانی که مبتلا به دیابت و سایر بیماری های مزمن هستند تقریبا دو برابر به احتمال زیاد به رنج می برند ضعیف نتیجه: بیمارستان بستری قرار داده و در یک ونتیلاتور و یا در حال مرگ است.

همه گیر نشان میدهد این کشور نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در زیرساخت های بهداشت و درمان مانند افزایش بودجه برای بهداشت عمومی ادارات و دسترسی بهتر به مراقبت های اولیه تورپ گفت.

"من فکر می کنم این درس رو به جلو است که شما نمی تواند راضی," Thorpe اضافه شده است. "ما نیاز به شروع به فکر کردن در مورد نسخه بعدی این ... ما باید برای شناسایی مردم و جدا از آنها."

تبدیل به دور و سپس درگذشت

اما اقدامات بیمارستان ها و پزشکان ممکن است حساس ترین اطلاعات ذکر شده توسط بازرسان پزشکی.

یک الگوی است که پدیدار از محققین پزشکی' حساب های بیماران فرستاده شده در بازگشت به خانه بدون COVID-19 آزمون و یا با نتایج انتظار تنها به بازگشت به بیمارستان و مرگ روز بعد یا گاهی اوقات هرگز بازگشت و مرگ در خانه.

71 ساله, Hillsborough County زن به اورژانس رفت و شکایت تهوع و قرار شد در یک تنفس درمان است. آنفولانزا آزمون برگشتم منفی است.

"که در آن نقطه ER دکتر می خواستم به اعتراف خود و اجرای COVID-19 سواب آزمون, اما, با توجه به, پرستار, یادداشت های اعتراف دکتر توصیه علیه این و مرخص مرحوم صفحه اصلی و یک COVID-19 تست شد هرگز انجام" به پزشکی قانونی اشاره کرد.

در مارس 24, خود, خانواده, رشد نگران از آنجا که آنها تا به حال نه شنیده ام از او. او بی توجه و نه تنفس, با عجله به بیمارستان و مرده در اتاق اورژانس.

دیگران به خانه فرستاده شدند در دستور پزشك.

79 سال در پالم بیچ شهرستان مبتلا به زوال عقل بود آنتی بیوتیک داده و به خانه فرستاد. در مارس 24, او شکایت تب و سرفه. او منتقل شد به بیمارستان و با توجه به Z-Pak دوره آنتی بیوتیک و تخلیه.

او در بازگشت به بیمارستان دو روز بعد به علت اسهال و ديسترس تنفسی. او پذیرفته شد و با توجه broad-spectrum آنتی بیوتیک است. پس از آن در تاریخ 2 آوریل در ریه ها او را نشان داد "شدید پیشرفت احتمالی پنومونی ویروسی" و او اکسیژن داده شده اما حاضر به انتوبه. دو روز بعد, او COVID-19 نتیجه ذکر شده بود به عنوان "شناسایی شده است." در مارس 5 او منتقل شد و به آسایشگاه جایی که او درگذشت شش روز بعد.

برخی از آنها به سادگی تبدیل دور برای تست چرا که آنها فاقد علائم خاص.

در مارس 18, یک, Hillsborough, مرد 63 رفت برای آزمایش برای COVID-19 اما رد شد چرا که او تا به حال هیچ سرفه به پزشکی قانونی اشاره کرد. چهار روز بعد او را به اتاق اورژانس با تنگی نفس و درد و تب و لرز. او بستری شد و با تشخیص اسهال و آزمایش مثبت برای COVID-19 معاینه اشاره کرد.

"وجود دارد یک عدم ثبات و فقدان تست کیت کمبود منابع و کمبود پرسنل آموزش دیده. ما آماده برای این و قطعا در روز های اولیه بیمارستان ها مطمئن نبودند که به انجام" Wolfson گفت.

داده ها نشان می دهد این.

"این منصفانه است که بگوییم ما آماده نیست. ما نمی باید یک طرح. و ما دیر آمدن و ما خیلی خوب نیست و در هماهنگی چیز در بخشی بزرگ از آنجا که وزارت بهداشت در این دولت بیش از دهه گذشته تا به حال بوده است, سوخته," Wolfson گفت.

الساندرو Marazzi ساسون یک ناظر خبرنگار فلوریدا امروز. تماس با او را در 321-355-8144 یا asassoon@floridatoday.com. توییتر: @alemzs

جیم Waymer است محیط خبرنگار در فلوریدا امروز. تماس با Waymer در 321-242-3663 یا jwaymer@floridatoday.com. توییتر: @JWayEnviro Facebook: www.facebook.com/jim.waymer



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن