که تصمیم می گیرد اگر مدارس باز در طول COVID-19? نه وزارت بهداشت و درمان ایران

CD Davidson-Hiers تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 3:56 PM EDT Jul 21, 2020این Leon County دفتر فلوریدا وزارت بهداشت

توسط NEWSSALAM در 1 مرداد 1399

این Leon County دفتر فلوریدا وزارت بهداشت می گوید محلی مقامات بهداشتی ندارد قدرت به منظور محلی مدارس باز یا بسته در طول رمان coronavirus بیماری همه گیر.

که به نظر می رسد به پرواز در صورت از آنچه دولت رئیس آموزش و پرورش مسئول گفت: در اوایل این ماه در اورژانس را.

مدارس باید ارائه "خدمات (به) شامل فرد در آموزش, محرومیت یک دولت و یا محلی بهداشت بخشنامه به خلاف" فلوریدا آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران نوشت.

داستان پشت:

  • فلوریدا آموزش و پرورش کمیسیون مقرر در تمام مدارس برای بازگشایی در ماه اوت
  • جزئیات سفارش برای فلوریدا مدارس برای باز کردن در اوت | سند

اما در یک شنبه ایمیل به ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا Leon County Health افسر کلودیا بلکبرن گفت: وزارت بهداشت نمی تواند این تصمیم اما به جای آن "مسئولیت است که به ارائه اطلاعات فعلی و به آموزش مدیریت مدرسه در چگونه به ارائه یک محیط امن در مدرسه در طول این زمان," او گفت:.

این بیانیه می آید به عنوان مدیران محلی در ادامه به نوبه خود به مقامات بهداشت برای راهنمایی در مورد چگونگی و یا حتی اینکه برای بازگشایی فیزیکی مدرسه سایت به عنوان تعداد موارد تایید شده از coronavirus عفونت و مرگ و میر افزایش نگه دارید.

بخش ویژه: از نظرات معلمان در بازگشت به مدرسه در طول COVID-19 همه گیر

یک درخواست برای نظر در حال بررسی است و با Corcoran سخنگوی.

اضطراری خود سفارش نشان می دهد مدارس باز باشد و حداقل پنج روز در هفته است. قبل از آن رژیم صهیونیستی است. Ron DeSantis گفت فلوریدا مناطق خواهد بازگشایی اما او تصمیم گیری در مورد چگونه به انجام این کار در دست مدرسه محلی تخته و superintendents.

در پاسخ به سوال در مورد بهداشت محلی وزارت ارشاد به Leon County مدارس بلکبرن یک ایمیل به در گفت: "وزارت بهداشت در لئون ندارد قدرت به باز کردن یا بستن مدارس."

او افزود که محلی در بخش بهداشت و درمان بوده و با همکاری نزدیک با دولت های منطقه و ارائه شده است هدایت و بررسی منطقه بازگشایی برنامه.

بیشتر: Leon County 'full steam ahead" را اضطراری دولت منظور در مدرسه reopenings

در کورکوران اورژانس منظور او گفت: فلوریدا, مناطق پس از باز کردن در ماه اوت به موضوع مشاوره و سفارشات از فلوریدا وزارت بهداشت محلی بخش بهداشت و اجرایی دیگر سفارشات.

"غایب این بخشنامه که روز به روز تصمیم به باز کردن یا بستن یک مدرسه باید همیشه بقیه به صورت محلی با هیئت مدیره و یا اجرایی نزدیک ترین ارتباط را با یک مدرسه سرپرست و یا هیئت مدیره مدرسه در مورد منطقه-اجرای مدرسه منشور مدیره در مورد یک مدرسه منشور عمومی یا خصوصی مدیر مدرسه, مدیر یا مدیره در مورد غیر عمومی مدرسه" کورکوران را می گوید.

اما مدارس از جمله مدارس باید با ارائه یک "مجموعه کامل از خدمات" بنابراین خانواده هایی که انتخاب فرد در آموزش و پرورش در مرداد ماه مارس فرصت برای فرستادن بچه های خود را به کلاس های درس آن می افزاید.

جزئیات کامل بیانیه:

وزارت بهداشت در لئون شهرستان بوده و با همکاری نزدیک با Leon County مدرسه هیئت دولت.

DOH در لئون کارکنان ارائه شده اند هدایت و بررسی Leon County بازگشایی مدارس برنامه های. DOH در لئون بهداشت مدارس مدیر پرستاری (کالین "Coco" C. McClelland, RN) مشغول به کار در کمیته بازگشایی شده است و در Facebook live برای پاسخ به سوالات به پدر و مادر است.

وزارت بهداشت در لئون ندارد قدرت به باز کردن یا بستن مدارس. مسئولیت ما این است که به ارائه اطلاعات فعلی و به آموزش مدیریت مدرسه در چگونه به ارائه یک محیط امن در مدرسه در طول این زمان.

CD Davidson-Hiers یک خبرنگار آموزش و پرورش برای تالاهاسی دموکرات. تماس با او در 850-631-0958 یا CDavidsonH@Tallahassee.com. توییتر: @DavidsonHiers.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن