چرا 'Game of Thrones' به پایان رسید راه آن را, قسمت سوم

در بخش قبلی این مقاله ما در مورد رابطه بین اشتیاق و خشونت در "بازی تاج و تخت" و چگونه از آن است که بشریت عمیق

توسط NEWSSALAM در 28 خرداد 1399

در بخش قبلی این مقاله ما در مورد رابطه بین اشتیاق و خشونت در "بازی تاج و تخت" و چگونه از آن است که بشریت عمیق ترین احساسات است که ما را به دوره ای الگوهای خشونت است.

این ما به ارمغان می آورد به Daenerys Targaryen — شاید پرشور ترین شخصیت در داستان است. او نه تنها با اراده, اما بلند پروازانه افتخار کینه توز بسیار با محبت به برخی از و فوق العاده نفرت نسبت به دیگران. البته در یکی از پرشور ترین شخصیت ها در "بازی تاج و تخت" او همچنین یکی از خشن ترین. داده های قبلی ما تجزیه و تحلیل از نقش عشق و خشونت در "بازی تاج و تخت" این باید روشن شود که چرا Daenerys نمی توانست راه می رفت از داستان به عنوان الهی قهرمان بسیاری از فکر او بود. در حالی که او در فریم هدف او در Westeros به عنوان "شکستن چرخ" در فصل بعد او هدف این کار را با درگیر شدن در همان سیستمیک خشونت است که میشود آن را در وهله اول. جان می دهد آن را به او در فصل هفت: "اگر شما با استفاده از اژدها به ذوب شدن قلعه ها و سوزاندن شهرها و شما متفاوت است. شما فقط بیشتر از همان." در حالی که Daenerys سوزاندن king's Landing مسلما بحث برانگیز ترین طرح نقطه از کل نشان می دهد (و این یکی که درو ترین نفرت از طرفداران) شناخت شخصیت خود را از طریق لنز مارتین موضوعی نیت ما کمک خواهد کرد درک این که چرا تیره تبدیل شد و نه تنها به لحاظ محتوا لازم است بلکه به مراتب واقعی تر به شخصیت او از ما ممکن است متوجه.

برای به دست آوردن برخی از زمینه آن کمک می کند تا به بررسی دیگر صحنه در این نمایش شامل سوزاندن مردم بی گناه. برای مثال به یاد بیاورید که آخرین قسمت از فصل پنج که در آن Stannis و Selyse Baratheon موافق اجازه می دهد تا قرمز priestess Melisandre خود را به قربانی کردن دختر, Shireen به خداوند از نور با سوزاندن او زنده است. اما در بسیاری از صحنه های قبلی بیش از چند فصل است که در آن ما شاهد Stannis و Selyse ما به طور کلی با توجه به این معنا که دختر خود شد یک نفر آنها را دوست داشت بیش از هر چیز در جهان است. او یک نقطه نرم برای در غیر این صورت فوق العاده سخت و تعیین زن و شوهر به این دلیل تصمیم خود برای سوزاندن او آمد و به عنوان یک شوک به مخاطب. اما توجه کنید که چگونه هیچ کس شکایت کرده است که این طرح به نوبه خود تا به حال نشده است "به درستی راه اندازی" یا این که "خراب" Heather " و Selyse شخصیت های. دلیل این است که ناگهانی و به طرز چشمگیری وحشتناک عمل نبود, بی پروا نوشته شده در از آبی بلکه آن را در خدمت به recontextualize شخصیت ما فکر می کنیم می دانستند. اگر ما به یاد مارتین تمایل برای به تصویر کشیدن "قلب انسان در تضاد با خود" این صحنه ویژگی های یک قساوت متولد از نیروهای مخالف در درون شخصیت های خاص و به عنوان نقطه اوج یک نیروی سبقت گرفتن از دیگری است. در حالی که هر دو Stannis و Selyse فوق العاده ای دارند عشق برای دختر خود آنها نیز باید شدید تعهدات به ایده حق الهی است. اولین صحنه که در آن ما به معرفی دو نفر از آنها حتی شامل سوزاندن قربانی به پروردگار نور و نشان دادن ویژگی های داخلی که منجر به نهایی خود عمل شنیع بسیاری از فصل بعد.

در حال حاضر در تبدیل به Daenerys ما می توانید ببینید که او در همان شیوه ای. در حالی که او نهایی عمل شنیع فوق العاده تکان دهنده برای ما به عنوان یک مخاطب این است که نه به دلیل شخصیت او بود ضعیف شده و نه به خاطر او می شد به طور تصادفی نوشته شده در "واژگون ساختن انتظارات است." بلکه صحنه خدمت به recontextualize شخصیت او و به ما را به تجدید نظر است. چرا او این کار را انجام و چگونه این رویداد اضافه کردن به موضوعی عمق "بازی تاج و تخت"?

اولین چیزی که مهم است به یاد داشته باشید در اینجا این است که نه تنها این پایان برنامه ریزی شده است از اوایل روز سری (دیدن Dany و سبوس دید از فصل دو و چهار و شش) اما حتی طرفداران تا به حال در واقع پیش بینی این را به عنوان یک پتانسیل پایان سال است. در حالی که او تصمیم به سوزاندن king's Landing تکان دهنده بود این به این معنا نیست که نشانه هایی بودند که هرگز وجود دارد و نه این که آنها خیلی ظریف به عنوان غیر قابل مشاهده است. اگر شما نگاه به عقب بر Daenerys' داستان پس از دانستن پایان دادن به خصوص نگه داشتن در ذهن موضوعی زمینه ما مورد بحث در این مقاله شما پیدا کنید که بسیاری از اقداماتی که ما قبلا برای تشویق به عنوان "badass" در واقع نمایش ظرفیت او را برای ظلم و ستم. یکی از چیزهایی که بسیاری از طرفداران متوجه شده اند در بازگشت به فصل گذشته پس از تماشای آخر این است که Daenerys به مدت طولانی صحبت در مورد سوزاندن تمام شهرستانها را در تعقیب خود از قدرت:

"زمانی که من اژدها در حال رشد ما را به آنچه به سرقت رفته بود از من و از بین بردن کسانی که ستم کرده اند با من, ما ذخیره کردن زباله به ارتش و سوزاندن شهرها به زمین است."

  • Daenerys فصل 2

Dany: "یک روز خود را در شهر بزرگ را به خاک و همچنین."

Hizdahr: "در فرمان خود را؟"

Dany: "اگر نیاز باشد."

Hizdahr: "و چگونه بسیاری از مردم خواهد مرد به ایجاد این اتفاق می افتد؟"

Dany: "اگر آن را به می آید که آنها فوت کرده اند برای یک دلیل خوب است."

Hizdahr: [اشاره به گلادیاتورها] "کسانی که مردان فکر می کنم آنها در حال مرگ برای یک دلیل خوب است."

Dany: "کسی که دیگری را به دلیل."

  • Daenerys به او Mereneese شوهر, Hizdahr فصل 5

"من را مصلوب کارشناسی ارشد, من در ناوگان در حال سوختن و کشتن هر یک از سربازان خود و بازگشت به شهرهای خود به خاک."

  • Daenerys فصل 6

در پاسخ به نقل قول هایی از این نیز نمونه های بسیاری از Daenerys درگیر شدن در بلاعوض خشونت در سراسر داستان منتقدان نهایی فصل یک شعار است که می گوید "سایهای است نه توسعه شخصیت" — به عبارت دیگر به سادگی peppering نکات است که یک شخصیت را فراموش کاری شدید بعد از آن در داستان نمی کند به اندازه کافی نشان می دهد که شخصیت گذار به سوی believably قادر به متعهد که شدید عمل می کنند. اما آنچه اعتراض خواهم این دست است که Daenerys تا به حال هرگز یک "قوس" است که به معنای به او را از سلامت عقل را به جنون و یا از خیرخواه به بدخواه. بلکه پیچیدگی شخصیت او ( به عنوان آن را برای شخصیت های دیگر از "Game of Thrones,") کشیده شده است از تداوم درگیری بین او رقابت انگیزه و به عنوان دیده می شود در نقل قول بالا انگیزه های آن رو او را به ارتکاب نسل کشی در فصل نهایی شد و انگیزه هایی است که او همیشه به حال.

اولین مشخصه Daenerys به توجه در این زمینه این است که او فوق العاده افتخار — او مؤمن اعتقاد خود را نیمه الوهیت در او اتهام "حق" را به نشستن بر روی آهن به تاج و تخت و کیش شخصیت است که توسعه یافته در اطراف او. زمانی که او در دیدار Jon Snow برای اولین بار در فصل هفت او می گوید که آنچه را نگه داشته او رفتن را از طریق تمام سختی ها او این است که "ایمان. در هر خدایان — در خودم" به پایان می رسد و با اعلام "من متولد شد و به حکومت هفت پادشاهی و من خواهد شد." در بسیاری از جهات این است که قابل فهم اعتقاد به اند: او تنها فرد در جهان شناخته شده با اژدها او را ایمنی بدن به سوزاندن او مشغول به کار راه خود را از ملک به ملکه و او دوست دارد از Jorah, Tyrion و Varys همه در کنار او (مردم بسیار آهسته به این باور در هر حاکمان در همه).

اما تاسف محصول این است که Daenerys به ندرت سوالات خود را در تصمیم گیری های خود و اغلب متورم حس اعتماد به نفس است که مرزهای توهم عظمت است. در نقل قول بالا توجه کنید که وقتی Hizdahr اشیاء به این ایده است که افرادی که در یک شهر او فتح در حال مرگ هستند به صورت یک "دلیل خوب" با اشاره به این که گلادیاتورها در Meereen مبارزه با چاله فکر می کنم آنها در حال مرگ برای یک دلیل خوب او در پاسخ گفت: "کسی که دیگری را به دلیل" — privileging خودش را به عنوان کسی که می داند بهترین زمانی که آن را به می آید که باید زندگی می کنند و کسی که باید بمیرد. این اغلب منجر به دل کردن مجازات شدید بدون در نظر گرفتن پیامدهای گسترده تر از اقدامات او و نه از نقطه نظر ، برخی از نمونه ها عبارتند از او سفارش هر استاد در Meereen تا مصلوب شود (برخی از آنها تبدیل به گناه جرم او اجرای آنها را برای داشتن او مشاور Mossador اجرا شده و باعث یک شورش به عنوان یک نتیجه و جمع آوری اشراف از Meereen در یک سیاه چال انداختن و سوزاندن یکی از آنها را زنده بدون محاکمه به عنوان یک هشدار به بقیه. این گرایش می شود حتی روشن تر هنگامی که Daenerys می آید به Westeros. Tyrion و Varys بارها و بارها نگرانی در مورد نوع حاکم او ممکن است به خصوص پس از او بی رحمانه می سوزاند Samwell Tarly پدر و برادر صورت شفاهی تسلیم شدن در فصل هفت با وجود این واقعیت است که آنها غیر مسلح و کل ارتش خود را به حال kneeled. در طول فصل هشت Tyrion و Varys که گفتگو در مورد "معتدل او بدترین انگیزه" و تبدیل شدن به طور فزاینده ای نگران توانایی خود را به ورزش خوب قضاوت — به طوری که آنها در نظر بگیرید و تلاش خیانت حتی قبل از اینکه او می سوزد king's Landing. او توهم خود باور و البته نقطه اوج در صحنه نهایی که جان در تلاش است تا او را به مهربان می پرسد و او "آنچه در مورد تمام افراد دیگر که فکر می کنم آنها می دانند که چه چیزی خوب است؟" او در پاسخ گفت: "آنها نمی توانید به را انتخاب کنید." او کاملا مشخص است که او داور چه خوب است و فقط طول می کشد هیچ زمان و در نظر گرفتن نقاط دیگر.

در واقع Daenerys دلبستگی خود را به او نيمه الوهیت آنقدر قوی است که او آن را می بیند به عنوان فقط به عنوان اگر نه بیشتر مهم تر از بقای بشریت است. در فصل هفت جان طول می کشد و او را به غار در Dragonstone نگاهی به نقاشی های سفید واکر که یک بار ساخته شده توسط کودکان از جنگل. در انجام این کار او امیدوار است برای متقاعد کردن او برای کمک به آنها در مبارزه با مرده با استفاده از اژدها. هنگامی که او می بیند این نقاشی او می گوید: او موافقت می کند برای کمک به برگ های کوچک مکث و سپس می افزاید: "...هنگام خم شدن زانو." او باعث می شود ادای سوگند وفاداری — از پادشاه یک سرزمین است که به لحاظ سیاسی عامل فقط خوب بدون او — یک شرط لازم برای او برای کمک به جلوگیری از Westeros از تاخت و تاز کردن توسط مرده.

این کمک می کند تا recontextualize شخصیت او. در حالی که ما ممکن است شده ام تمایل به دیدن او آزادی بردگان در Essos به عنوان نشانه ای از او خیرخواهی یا مهربانی این در واقع نشان می دهد که ظرفیت او را برای "مهربانی" در درجه اول به نظر می رسد هنگامی که آن را مناسب برای او. او "liberations" هستند به همان اندازه در مورد مردم به عنوان آنها در مورد هدف بالاتر از مصرف آهن به تاج و تخت. او "آزاد" را پاک و دستاوردهای ارتش. او "آزاد" Yunkai, Astapor و Meereen و بلافاصله دستاوردهای کنترل بیش از کسانی که در شهرستانها افزایش قدرت خود و منابع است. این است که می گویند که او نمی مراقبت در مورد بردگی مردم در همه آن را حس می کند که او را باید یک نقطه نرم برای منکوب و ناتوان با توجه به این که او خودش را یک بار بود. با این حال او دلسوزی برای یک گروه خاص از مردم می آید در هزینه از بسیاری از دیگران و به جای او را منجر به ایجاد یک دنیای بهتر آن منجر او را به سادگی دوباره تحمیل ظلم و ستم بر عاملان. این است که به طور مستقیم قابل فهم انگیزه — بعد از همه slavers که مصلوب فرزندان شایسته را به مصلوب شدن خود درست است ؟ اما اگر ما این را به عنوان یک پایان-تمام-بود-همه اصل پس ما باید در نظر بگیرید که دنی را بهترین دوست و راست-دست-مرد Jorah Mormont شد و همچنین هنگامی که یک تاجر برده. در عین حال Dany نمی کند و تا کنون یک بار سوال که آیا یا نه او همچنین باید مصلوب شود. این نشان می دهد که Dany مانند بسیاری از دیگر شخصیت های داستان است و نه اخلاقی سازگار است. او مجازات افراد صرفا بر اساس قضاوت شهودی از اینکه آیا یا نه آنها سزاوار به رنج می برند. این ما به ارمغان می آورد یکی دیگر از سمی مشخصه Daenerys: او انتخاب نام تجاری از عدالت است که همیشه صرفا retributive, و اغلب بیش از حد بنابراین به جای ترمیمی. او را مجازات هرگز با هدف تصحیح مشکلات سیستمیک و یا ساختن جهان به مکانی بهتر; بلکه آنها به سادگی دیده می شود که هر دو به معنی القای ترس به سیمان به او حکومت و یا به عنوان ارزش به پایان می رسد و از خود. با توجه به آنچه که ما divined در مورد نقش انتقام در "بازی تاج و تخت" باید آن را روشن است که این نوع از اخلاق نمی تواند منجر به صلح تنها به خشونت بیشتر ،

نشانه دیگری است که Daenerys' جاه طلبی در Westeros محکوم شدند این است: اگر شما تشریح مبارزات انتخاباتی او تنها دلیل واقعی او اعتقاد داشتند که او به مقصد به حکومت Westeros است که او را "نخستزادگی." اما با توجه به اینکه ورثه و birthrights شده است این سیستم که تحت آن Westeros انتخاب کرده است حاکمان جدید برای هزاران سال و به تبع آن خدمت کرده است به عنوان برخی از نیروهای اولیه آتش Dany ضرب المثلی چرخ, چرا ما انتظار داریم که طرح خود را به زور و اجبار به تاج و تخت او معتقد است که او بدهکار برای پایان دادن به در صلح هنگامی که آن را نیست پایان رسید که راه را برای دیگران بی شماری که در تلاش برای انجام همان چیزی ؟ با این کار به او انگیزه او واقعا بهتر از بازیکنان در این جنگ از پنج پادشاهان. با استثنا از Robb Stark, هر بالقوه حاکم در جنگ مبارزه بود چرا که آنها بر این باور بود که خود را نخستزادگی الهی برای نشستن بر روی آهن تخت. Stannis Baratheon, Renly Baratheon, Balon Greyjoy و پادشاه Joffrey, همه معتقد بودند آنها تا به حال حق به تاج و تخت به سادگی به دلیل اصل و نسب خود و مایل بودند به هزاران نفر می میرند در تعقیب که سرنوشت. آنچه در مورد Daenerys' "سرنوشت" است که هر گونه متفاوت از آنها? او تنها تا کنون بیشتر از همان. او به دنبال شکستن چرخ — برای پایان دادن به بازی تاج و تخت, به feudalistic سیستم است که به طور مداوم دعوت ظلم و خشونت با آن بازیفقط به عنوان دیگر "حاکمان" در طول داستان سعی کرده اند به انجام. این هرگز نمی توانست به خوبی به پایان رسید.

این رو کاملا جواب دو مهم سوال: چرا نمی Dany شرکت در چنین ظلم و ستم و آنچه که ما را بیشتر به این نکات? این ما به ارمغان می آورد به Daenerys هسته سمی صفت: او در می یابد لذت در خشونت است. ما می تواند این را به عنوان اوایل به عنوان یک فصل زمانی که Khal Drogo هرچه مذاب طلا بر روی سر او برادر Viserys. به جای نگاه کردن به این صحنه وحشت و ترس او نگاه یکی از lust. او reveled در طعم انتقام — در نهایت با دیدن مردی که بارها و بارها مورد آزار واقع شدند و ماديت يافته او که به فروش می رسد و او را برای سود و کسی که ضربه او را برای نافرمانی مرگ یک مرگ وحشتناک. این یک الگوی است که همچنان ادامه دارد. او در می یابد لذت بسیار زیاد در سوزاندن Mirri Maz Duur, جادوگر که به کشته شدن شوهرش در سوزاندن صاحب اصلی پاک در Astapor در سوزاندن یک استاد از Meereen برای القای ترس در سوزاندن Dothraki Khals که دوباره دستگیر شده در سوزاندن Lannister ارتش به خاکستر در سوزاندن خداوند Varys برای خیانت و خیلی بیشتر. او لذت می برد چنین خشونت نه تنها به دلیل آن را ارائه می دهد اولیه رضایت از انتقام بلکه به دلیل آن را تقویت می کند خدا او پیچیده آن مجددا به او که او را درست داور از عدالت است. در فصل پنج Barristan Selmy قطاری از این موجز زمانی که او توصیه می کند او را به یک پتانسیل عضو پسران زیر یک محاکمه عادلانه به جای رفتن مستقیم به اعدام و تساوی موازی بین او و پدر او: "دیوانه شاه به دشمنان خود را به عدالت او فکر کرد که آنها سزاوار و هر بار از آن ساخته شده او را احساس قدرتمند و راست تا پایان." Tyrion نیز قطاری از این نقطه در فصل هشت هنگامی که او تلاش برای متقاعد کردن جان برای کشتن Daenerys: "در همه جا او می رود, مردان بد می میرند و ما او را تشویق آن است. و او رشد می کند قوی تر و مطمئن تر است که او خوب است و درست است."

این ما به ارمغان می آورد به او نهایی قساوت. بسیاری از شکایت در مورد Daenerys' تصمیم به سوزاندن king's Landing چرا که او تا به حال هیچ دلیلی برای. و آنها کاملا راست او نمی سوزاند این شهر به خاطر او است به او می سوزد این دلیل است که او می خواهد به. تسلیم شدن و زنگ زدن, زنگ, نمی, نزدیک به اندازه کافی برای برآوردن دنی را lust for revenge — به خصوص بعد از او تا به حال هر دو Missandei و یک اژدها کشته شده توسط دشمنان خود — و نه آن را به او رضایت از دریافت عشق به مردم و مورد ستایش قرار داد به عنوان یک ملکه الهی. بر خلاف Essos, Westeros هیچ بردگان برای او به "آزادی." این Westerosi نمی بینم او را در یک نور مثبت در همه آنها او را برای آنچه او است: یکی دیگر از فاتح. سوزاندن این شهرستان را یک عمل خالص شور — شلاق در خشم برای تمام اشتباهات انجام شده به او را در افرادی که آن را سزاوار نیست تلاش برای پیدا کردن تطهیر خشونت که او همیشه به دنبال. اما پیگیری این تطهیر آن را به عنوان بیش از این دوره از بقیه نشان می دهد و همچنین کل تاریخ Westeros تنها تا کنون منجر به بیشتر و بیشتر خشونت است. اگر این به نظر می رسد غیر واقعی از ظهر برای کسی که برای رفتن به سادگی به عنوان یک عمل شلاق در, خشم,, فکر می کنم در مورد تمام بار دیگر مردم را درگیر در horrifically بلاعوض خشونت صرفا برای ارضاء شخصی. اگر ما به یاد داشته باشید Cersei نقل قول در مورد تهاجم از فصل دو — او می دانست که موفق محاصره king's Landing پایان در جرم قتل و تجاوز به غیر نظامیان بی گناه به دلیل آن چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که یک شهر اخراج. The Dothraki نمی تجاوز و قتل روستاییان زمانی که آنها در حملات چرا که آنها باید به منظور امن تسلیم آنها آن را انجام دهد زیرا آنها می خواهند به. زمانی که آنها می آیند به king's Landing آنها انجام همان چیزی که به سادگی از آنجا که آنها می خواهند به. این Northmen همچنین انجام این کار در king's Landing زیرا آنها می خواهند به. هنگامی که پادشاه فرود اخراج شد در طول رابرت شورش کوه نیست, تجاوز و قتل Elia Martell چرا که او تا به حال به اما از آنجا که او می خواست به. در واقع ما می توانید ببینید Daenerys حمایت از جمله اقدامات در اوایل فصل یک: زمانی که Khal Drogo از آن ساخته شده خود را به علت حمله به Westeros قرار داده و Dany در آهن تاج و تخت این چیزی است که او وعده داده شده:

"من Khaleesi غرب به جایی که جهان به پایان می رسد و سوار اسب های چوبی در سراسر سیاه و نمک به هیچ عنوان تکخال قبل از انجام داده است. من به کشتن مردان در آهن مناسب و پاره کردن آنها خانه های سنگی. من به تجاوز به عنف با زنان خود را و فرزندان خود را به عنوان برده و خود را شکسته خدایان به Vaes Dothrak."

و به جای اینکه وحشت Daenerys به نظر می رسد در شوهر او را با شهوت و غرور و افتخار به او می گوید و حتی انعکاس این همان گفتار را به ارتش در فصول شش و هشت. برخی از این دقیق زبان مورد استفاده در سخنرانی خود به Dothraki پس از او طول می کشد king's Landing. اما ما هرگز سوال این اقدامات به طور کامل نیازی خشونت به عنوان غیر واقعی چون آنها نیست. این است که به دور از آنچه اتفاق می افتد در زندگی واقعی – بی گناه اعضای تاخت و تاز جوامع داشته اند وحشتناک خشونت تحمیل شده بر آنها برای هزاران سال بدون هیچ دلیل دیگر از ارضاء از مهاجمان. یکی از تنها نیاز به نگاه در این جنایات به طور منظم مرتکب شده توسط وایکینگ ها توسط استعمارگران توسط ارتش چنگیز خان و غیره بینهایت. از جمله اعمال خشونت نیست نتیجه خاص "بد سیب" بلکه آنها بومی به بشریت متولد داخلی انگیزه و ظرفیت است که همه ما به اشتراک بگذارید. Daenerys' تصمیم به آتش بمب کل شهر است نه در همه سابقه — تنها تفاوت بین خشونت و این نمونه دیگری از آن است که او به طور کامل رشد کرده و تنفس اژدها آتش است که اجازه می دهد تا او را برای تصویب چنین خشونت و تخریب در مقیاس است که هیچ کس دیگری در این داستان همیشه می تواند.

سوال واقعی این است که چگونه ما نیست, آن آینده. و این ما را به عمیق ترین و شاید ترسناک ترین بخشی از Daenerys' داستان: دلیل ما کور به این ظلم و ستم در او برای مدت طولانی است که ما نیز در پیدا کردن لذت در خشونت است. فکر می کنم به خود واکنش بیش از این دوره از کل نشان می دهد — آیا شما تشویق هنگامی که Viserys تا به حال مذاب طلا ریخت بر روی سر خود را ؟ آیا شما تشویق هنگامی که Dany سوخته مالک سابق از پاک? آیا شما تشویق هنگامی که Joffrey, مسموم شد به مرگ در مراسم عروسی خود را? آیا شما تشویق هنگامی که رمزی بولتون بود شوخی با دین مورد ضرب و شتم توسط Jon Snow پس از نبرد Bastards, و یا زمانی که Sansa او را به حال خورده شدن توسط خود سگ ؟ آیا شما تشویق زمانی که آریا به قتل رسید همه House Frey به عنوان انتقام قرمز عروسی ؟ ناراحت شدی که Cersei درگذشت گهواره در آغوش معشوق به جای گرفتن وحشیانه به تکه پاره های یک اژدها? این احساس بسیار مناسب چیزهایی که برای تشویق — پس از همه آنها سزاوار آن ، اما این معنا از "عدالت" است که متولد از محل ترمیمی قصدآن صرفا به دنبال اولیه ارضاء انتقام و عذاب می بیند به عنوان یک ارزش در خود و برای خود. آن هم تنها در خدمت به ما را در برخی از سطح احساس بهتری در مورد خودمان. آن را به ما می دهد مردم به نگاه کردن بربه جای درکو آن را اغلب باعث می شود ما کور به مسائل سیستمیک است که ممکن است منجر به کسانی که اصلی اعمال خشونت در وهله اول.

این یکی از بسیاری از چیزهایی که بسیار درخشان در مورد Daenerys' داستان — مارتین بود قادر به نشان دادن این موضوعی امتیاز توسط hoodwinking ما با خود ما و بشریت است. جوانه زدن مستبد بود تضعیف زیر بینی ما برای هشت سال به دلیل وجود دارد آنقدر در او که طنین انداز با همه ما و در حال حاضر که ما همه شاهد نهایی خود را قساوت به نظر می رسد که ما باید سوال خود ما انگیزه های داخلی و درخواست خود را در مورد راه های که در آن ما عادی ظلم و خشونت.

تماس با اسحاق Vaught در ivaught 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب