چرا چوگان سرپهن همچنان به رشد در پنساکولا منطقه و چه در انتظار در آینده

برایان Achatz Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:10 PM EDT 28 مه سال 2020با هر faceoff و هدف به ثمر رساند در این

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

با هر faceoff و هدف به ثمر رساند در این زمینه و در هر تکرار از دیوار توپ خارج از میدان چوگان سرپهن همچنان به نشو و نما در پنساکولا منطقه است.

در سال 2016 مقام های محلی در مدارس راه اندازی دختران و پسران برنامه هایی که رقابت برای ULTIMOPREZZO افتخارات. در این فصل هفت تیم پسران و دختران شش تیم با یکدیگر به رقابت افتخارات منطقه و سطح رقابت افزایش یافته است و همچنین.

در پسران, چوگان سرپهن, خلیج فارس نسیم دو بار از ناحیه قهرمان کاتولیک موفق به کسب یک منطقه عنوان و غرب فلوریدا به پایان رسید در سال گذشته به عنوان نفر دوم.

خلیج فارس نسیم سر مربی ارل McAuley گفت که او "کاملا" متوجه منطقه گسترده رشد در این سال است و هیجان زده برای ناوار به انتقال از یک تیم باشگاهی به یک ULTIMOPREZZO-تحریم تیم در 2021.

او ویژگی های زیادی از این رشد به سطح جوانان چوگان سرپهن.

"تیم در آینده قوی در اطراف در اینجا و قرار دادن خوب چوگان سرپهن و رشد در سطح جوانان شده است کلید در که" McAuley گفت. "این سخت است برای دبیرستان برای اولین بار بازیکن چوگان سرپهن و آنها را تبدیل به بازیکنان بزرگ. اما زمانی که آنها شروع به بازی در U8 یا U9 که زمانی که آنها واقعا قادر به تاثیر دبیرستان برنامه است."

McAuley است که در سال سوم خود را به عنوان دلفین ها سر مربی و تا به حال 70 بازیکنان سعی کنید از این سال در مقایسه با 45 در سال اول خود را.

عشق بازی

میلتون چوگان سرپهن رشد در سال دوم خود را برای بازی ULTIMOPREZZO افتخارات است دوم به هیچ کدام در پنساکولا منطقه است.

پس از یک 3-12 پایان در 2019 در نظر گرفته شد به یک 5-3 شروع این سال است.

"من عقب نشسته و می دانستم که چیزی گم شد" میلتون سر مربی دیو Hanley گفت.

Hanley معتقد بودند بازیکنان خود نیاز به واقعا عاشق ورزش چوگان سرپهن قبل از آنها می تواند رشد کند.

وی راه اندازی تغییر داد و بیداد جلسات که در آن بازیکنان به رقابت پرداختند که پنج-در-پنج تیم با اهداف کوچکتر.

وجود دارد کمی دوز مربیگری اما نقطه کانونی scrimmages بود به سادگی با بهره گیری از ورزش و رقابت.

"بچه ها می خواهم به یاد بگیرند اما آنها همیشه می خواهید برای دریافت کردن و بازی" Hanley گفت. "کسانی که در روز شنبه داد و بیداد جلسات رشد کرد و بزرگ شد. من به یاد داشته باشید یک شنبه من نمی تواند بیرون می آیند و ما تا به حال به آن برنامه است. من فکر می کردم برای یک لحظه من که قرار بود به یک شورش در دست من برای چه بد بچه ها می خواستم به خارج وجود دارد و بازی. آن را واقعا احساس بسیار خوبی است و من دوست دارم که چگونه آن را توسعه یافته به عنوان یک روال برای بازیکنان است."

Hanley ابراز قدردانی بسیار زیاد برای طیف گسترده ای از آمار و ارقام در میلتون جامعه برای کمک به سوق دادن این ورزش است. او همچنین اضافه قدردانی خود را برای مخالفت با, Pensacola-منطقه مربیان است.

"همه ی ما مربیان در حال رفتن را از طریق چیزهای مشابه تلاش برای کمک به بازیکنان ما توسعه و رشد ورزش" Hanley گفت. "من عاشق مربیگری در سراسر Escambia County, Santa Rosa شهرستان و Okaloosa County است. ما احساس خوش آمدید در همه جا. من ملاقات بسیاری از مردم که می خواهند به ورزش رشد می کنند و درک کنند که این یک خیابان بزرگ برای نگه داشتن بچه ها در مسیر صحیح است."

گام بعدی

به عنوان کاتولیک سر مربی کری مک داول آن قرار می دهد "وجود دارد هیچ کمبود بازیکن در این منطقه است. ... چوگان سرپهن چشم انداز همچنان به رشد است."

او و چند منطقه مربیان ببینید کمبود مقامات به عنوان بعدی دست انداز سرعت در راه رشد.

"وجود دارد یک نیاز بزرگ برای مسئولان rec سطح و در سطح دبیرستان. ... با مردم بیشتر officiating در سطح جوانان آن می تواند آزاد کردن تعدادی از مقامات برای سطح دبیرستان," مک داول گفت.

مک داول و McAuley معتقدند که یکی دیگر از جنبه های رشد مداوم خواهد بود ادامه داد: قرار گرفتن در معرض برای این ورزش است. که شامل نمایشگاه در سطح بالا و استعداد در پنساکولا منطقه به عنوان به خوبی به عنوان بازیکنان محلی داشتن شانس برای به دست آوردن شناخت در سطح منطقه ای و ملی.

مک داول و صلیبیون میزبانی کاتولیک Lacrosse Shootout در ماه فوریه با برنامه های Auburn ایالتی فلوریدا, TCU و میشیگان غربی سفر برای رقابت در کاتولیک بالا است. آن را برنامه ریزی شده به یک سنت سالانه و Auburn, FSU LSU و شمال شرقی در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای بازی در ضربات پنالتی در فوریه 2021.

"مردم وجود دارد که تا به حال شانس به معرض چوگان سرپهن" مک داول گفت. "دبیرستان و rec بازیکنان قادر به تماشای و دیدن آنچه که چوگان سرپهن به نظر می رسد مانند یک سطح بالاتر است. آن را یک رویداد بزرگ در این سال و ما انتظار داریم یکی دیگر رویداد این سال است. وجود تعداد بی شماری از پدر و مادر که آمد به ما گفت: "من آرزو می کنم ما تا به حال این ورزش وقتی که من در حال رشد بود'."

در حالی که آن را روشن است که McAuley قفل شده است و در خلیج فارس نسیم چوگان سرپهن سال دور او همچنین به تازگی منصوب دستیار مربی معتبر فلوریدا خرچنگ باشگاه تیم و سر مربی برای باشگاه محلی تیم Bisons وابسته با خرچنگ.

همه دولت کالیبر تیم ملی کامپایل خواهد شد بازیکنان از مناطق متعدد در فلوریدا آغاز خواهد شد و با فايلهاي در ماه اوت است.

"این بخشی از آینده ما به سطح توسعه محلی" McAuley گفت. "ما شروع کردیم به گرفتن این بچه ها بیشتر و بیشتر به رسمیت شناخته شده. نیز وجود دارد اتاق را به رشد در کالج بازی. با یکی تقسیم کنم برنامه در فلوریدا جکسون در دانشگاه وجود دارد قطعا اتاق به رشد است. امیدوارم ما همچنان به دیدن برنامه های اضافه شده در تمام سطوح.

"چوگان سرپهن است که فقط یک تخت از ورزش لذت ببرید و یک فرهنگ است."

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن