چرا پیام مهم — و چگونه به نگه داشتن آن سازگار در شرکت شما | پنجم Studer

پنجم Studer ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 AM EDT مارس 16 سال 2020پیام. این یک کلمه است که به معنی بیشتر به

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

پیام. این یک کلمه است که به معنی بیشتر به من هر روز و من مطمئن هستم که درست است برای بسیاری از دیگران است. چگونه یک پیام coronavirus به کودکان خود را? چگونه یک صاحب کسب و کار پیام این ویروس تاثیر در این شرکت به کارکنان و سهامداران ؟ چگونه یک رهبر پیام آن را به کسانی که آنها را منجر شود در محل کار ؟ چگونه مقامات منتخب پیام به جامعه خود چه چیزی تغییر کرده است و آنچه در آن به معنی برای آینده ؟

به تازگی در طول مصاحبه میزبان شروع به صحبت با من کرد و گفت "Quint, من مطمئن هستم که شما را از طریق بوده است چیزهای مشابه مانند COVID-19 قبل از." من گفتم: "نه. من باید برخی از تجربه است که ممکن است انتقال, اما هیچ چیز مثل این."

مانند بسیاری از صاحبان کسب و کار من را دیده اند درآمد به طور قابل توجهی کاهش. اما این فقط یکی از چالش. وجود دارد برخی از مشاغل که نیاز به کارکنان می شود در حالت عادی محل کار و دیگران که در آن کارکنان می تواند انجام دهد حداقل در برخی از کار خود را از خانه. رهبری های مختلف باید در هر وضعیت.

پیشرو در نامشخص زمان محلی:

نکاتی برای چگونه به سرب در زمان نامشخص

تمرکز در انجام بعدی درست

چه عادات شما تشکیل در این زمان به چالش کشیدن?

یک سوال ساده است که رفع مجازی خود را مدیریت مشکلات

استرس است به طوریکه بر توانایی خود را به منجر شود ؟

من هرگز در یک وضعیت که در آن مدارس و مراکز مراقبت کودک بسته هستند بنابراین کارمندانی که در حال کار در خانه "معلمان" آنها به عنوان کمک به بچه ها حرکت آموزش آنلاین. (نگه داشتن در ذهن آنها نمی تواند کمک به خانه!) هنگامی که کارکنان دارای فرزند و یا پدر و مادر برای مراقبت, برای, ساعت کار همه جا هستند.

یک نفر با من به اشتراک گذاشته است که هر شب بعد از بچه ها به خواب رفتن او کار می کند. شوهر او که کار کردن در این زمینه از او پرسید که چرا او در حال کار در شب. او توضیح داد که در طول روز به او آموزش فرزندان خود را تا ساعت ها در حال حاضر متفاوت است. (او به احتمال زیاد به او پیشنهاد تدریس موقعیت!)

در نظر بگیرید که در بسیاری از موارد هر دو والدین کار از خانه. همچنین دانشجویان پشت در خانه. هم خوب است; اما وجود یک انسان محدود به چقدر ما می توانیم منطقی را!

صاحبان کسب و کار و کارکنان به طور یکسان نیز باید یادگیری و پیاده سازی فرایند و تغییر رفتار در ارتباط با نیاز به ماسک و دستکش ست موانع و دیگر اقدامات ایمنی.

در نهایت, همه کشتی کج با کار جدی-سوالات مرتبط مانند, می خواهیم به نزدیک ؟ در حال رفتن به بیرون رفتن از کسب و کار ؟ من امن است ؟

بله شده اند وجود دارد بسیاری از تغییرات و آن را به رهبران برای رسیدگی به جنبه های مختلف طبیعی جدید با آرامش به وضوح و فعالانه. نه تنها بهترین رهبران را از یک نقطه به نقطه صحبت می کنند به طور مستقیم به کارکنان و شهروندان آنها نیز نیاز به آبشار این پیام به طوری که هر کس صحبت کردن در همان صدا.

من پیدا کرده اند که مطمئن شوید که هر کس در سازمان شما شنیدن همان پیام ندارد "فقط اتفاق می افتد." در اینجا چند تمرین برای کمک به شما یاد بگیرند که چگونه مدیران می توانند آبشار اطلاعات و پاسخ به سوالات. (البته در همه موارد این ممکن است نیاز به اتفاق می افتد از طریق زوم و یا تلفن تماس بگیرید.)

• سازمان هایی که بهترین ارتباط آن است که زمان را برای روشن شدن کلید صحبت کردن امتیاز برای اطمینان از ثبات است. پس از جلسه بعدی خود را با رهبری تیم از آنها بخواهید تا برای شما ارسال بالا takeaways آنها در حال رفتن برای به اشتراک گذاشتن با منطقه خود است. به عنوان شما را بررسی و پاسخ های شما ممکن است پیدا کردن takeaways خیلی متفاوت هستند شما سوال خواهد شد که آیا آنها در همان جلسه. همیشه فقط بهترین به تکرار مهم ترین نقاط صحبت کردن.

• جمع آوری از مدیران به سوالات آنها خواسته شده توسط خود را گزارش مستقیم و احتمالا مشتریان نیز هست. پس از ارائه این سوالات به مدیران در گروه های کوچک و یا به صورت جداگانه. انتساب است: "شما فقط باید این سوال پرسیده شده. چگونه می خواهید پاسخ آن؟" آیا می شود جای تعجب نیست اگر وجود دارد بسیاری از تناقض. جمع آوری تمام پاسخ. و سپس ایجاد یک لیست کارشناسی ارشد از بهترین راه برای پاسخ به هر سوال. همچنان به جمع آوری سوالات و ایجاد پاسخ های دوره ای. علاوه بر کمک به رهبران یاد بهترین راه برای پاسخ به سوال یکی دیگر از راه برای ایجاد ثبات در. آن را ارزشمند برای کارکنان بیش از حد.

• هنگامی که شما به یک رهبر یک پیام را به کارکنان بپرسید که رهبر برای به اشتراک گذاری به شما دقیقا آنچه آنها می گویند. به عنوان مثال: "پس از چک کردن ساعت کار و درآمد ما تصمیم گرفته اند برای تنظیم ساعت در روز یکشنبه. به نظر می رسد که در این روز ما در 5 p. m. ما خیلی بهتر است. ما شده اند بسته در ساعت 2 بعد از ظهر در روزهای یکشنبه اما بر اساس آنچه ما دیده ایم, ما در حال رفتن به در حال حاضر ما گسترش یکشنبه ساعت تا 5 p. m."

البته این مثال آسان اما من در بر داشت که آن را آسان برای پیام مورد نظر را به گمشده در ترجمه. وجود دارد سخت تر پیام, مانند, محصولات, قطع, ساعت, کاهش, کارکنان, کاهش می یابد, و غیره. این پیام ها به خصوص نیاز به تمرین. اصلا فرض کنیم که دیگران را توضیح چیزهایی که شما انجام دهد. بپرسید آنها را به نشان می دهد و شما قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن بازخورد و هدایت آنها اگر نیاز بود.

به یاد داشته باشید, چگونه رهبران, بحث در مورد شرایط کارکنان و شهروندان در صورت و چگونه ما قاب اقدامات گرفته شود آنها را به آدرس — تعیین خواهد کرد که چگونه آنها تجربه این بار دشوار است. پیام همیشه مهم است و حتی بیشتر از آن امروز است. گرفتن پیام حق و مطمئن شوید که آن را سازگار در سراسر سازمان خود و یا جامعه است و یکی از بهترین چیزهایی که شما می توانید برای کسانی که شما را دنبال کنید.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود "مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد" است در حال حاضر.

یک سوال ؟

شما رو به یک کسب و کار کوچک و یا محل کار چالش ؟ پنجم Studer کمک می کند. سوالات خود را به ایمیل quint@quintstuder.com و آن می تواند این موضوع برای یکی از Studer آینده TEPFER ستون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن