چرا ما باید بگوییم: "من نمی دانم" بیشتر | پنجم Studer

پنجم Studer ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 30 سال 2020ما اغلب مردد به اعتراف به ما چیزی نمی دانید.

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

ما اغلب مردد به اعتراف به ما چیزی نمی دانید. به جای گفتن "من نمی دانم" ما اغلب به پاسخ تفکر رئیس فکر می کنم کمتر از ما اگر ما نمی دانیم. که از ترس نیروهای پاسخ است که گاهی اوقات نیاز به فکر بیشتر و یا پژوهش. واقعیت این است که گفت: "من نمی دانم" یا من نیاز به یک زمان کمی برای فکر می کنم آن را از طریق خود را به رئیس و همکاران احترام به شما و حتی بیشتر.

حقیقت این است که ما نمی تواند پاسخ. پس از همه, ما فقط انسان و جهان است مکانی بسیار بزرگ و بسیاری از مشکلات کسب و کار بسیار پیچیده و ظریف. مهم نیست که چقدر آگاه ما هستند و ما به سادگی نمی تواند همه چیز را می دانم. و ما نباید تظاهر به. به علاوه در بسیاری از موارد مردم انتظار نیست جواب فوری. این فشار ما را در خودمان است.

من از تجربه صحبت می کنند. من آموخته قدرت "من نمی دانم" از اوایل مربی. در آن زمان من می ترسم به نگاه احمقانه. زمانی که از من خواسته شد یک سوال من ساخته شده مسائل و یا صحبت برای یک مدت زمان طولانی در مورد هیچ چیز. سپس یک روز من مربی: "چه چیزی شما را بکنید هنگامی که رئیس خود می پرسد یک سوال از شما و شما نمی دانید که پاسخ خواهد داد؟" پاسخ او این بود "بگو: من نمی دانم. او سپس به دنبال این است تا با گفتن این که من می تواند ارائه دهد برای پیدا کردن.

این بود "aha" لحظه ای برای من است. من تصمیم به آن را امتحان کنید. به زودی پس از من در یک جلسه با حدود شش, مردم, و, رئیس, به نام من. من نمی دانم جواب. من گفتم: "من نمی دانم" و او گفت: خوب و نقل مکان کرد. این هیچ معامله بزرگ است. من به یاد داشته باشید من می توانم انجام شده است که این همه سال! آن را بسیار آسان تر است. من نیز در بر داشت همکاران من دوست من بهتر است. تنها کسی که من تا به حال فریب خورده ساخت تا مسائل به من بود.

در طول سال ها من به این درک رسیدم که تظاهر به دانستن همه آن است که در مخالفت مستقیم به بالا دو ویژگی نیاز به موفقیت: بودن خود آگاه و coachable. سازمان های است که تشویق و پرورش این دو ویژگی تمایل به قوی نوآورانه و سودآور است. آنها به خصوص حیاتی در یک محیط کسب و کار است که ما را ملزم به انطباق با سرعت و بی وقفه.

موفق ترین مردم در این روز نه تنها باید در آنچه که آنها انجام آنها نیاز به بزرگ زبان آموزان. آنها نیاز به دانستن آنچه نمی دانید و مایل به کار سخت به آن را یاد بگیریم.

راه های بیشتری برای تبدیل شدن به یک رهبر هوشمند

چگونه به یک کارمند در زمان های سخت | پنجم Studer

چرا پیام مهم — و چگونه به نگه داشتن آن سازگار در شرکت شما | پنجم Studer

رهبری درس ما می توانند یاد بگیرند از افسانه ای NFL مربی دان Shula | پنجم Studer

در اینجا چند دلیل که چرا گفت: "من نمی دانم" است بسیار قدرتمند:

آن را نگه می دارد ما را از تصمیم گیری های بد. هنگامی که ما می گویند "من نمی دانم, اما من را پیدا خواهد کرد:" ما به احتمال زیاد برای انجام تحقیقات و قرار دادن برخی از فکر به همه چیز. ما به احتمال زیاد برای جلوگیری از ساخت یک اشتباه بزرگ و پایین رفتن مسیر اشتباه.

این دعوت بازخورد و ترویج همکاری. "من نمی دانم" ایجاد تفاهم ، آن را باز درب به درگیر شدن تیم ما کمک کند. هنگامی که ما دریافت ورودی از انواع مردم ما معمولا در نهایت با نتایج بهتر. کار تیمی بزرگ مورد نیاز است اگر ما به نوآوری و همکاری مشکل را حل کند و در عمل به اصطلاح "مهارت های نرم افزاری" است که بسیار مهم هستند در محل کار امروز.

این به ما اجازه می دهد به سرعت در حال تغییر جهت است. افرادی که به یادگیری اطلاعات جدید و تطبیق با تفکر خود را بر این اساس در نهایت موفق تر است. در یک اقتصاد جهانی که در آن همه چیز به سرعت در حال تغییر (بازار, رفتار مصرف کننده, تکنولوژی, و غیره.), سازمان باید قادر به سرعت تغییر در پاسخ.

این نشان فروتنی. این یکی از مهم ترین صفات شما می توانید داشته باشد. هنگامی که ما یاد بگیرند به آرام نفس و سرب با فروتنی ما تعامل با مردم به جای آنها بیگانه است. مردم را دوست دارم و احترام ما بیشتر است. ما با ایجاد روابط قوی تر. ما هرگز فشار ما منافع خود بیش از این از این گروه است. ما می دانیم که افزایش جزر و مد آسانسور تمام قایق.

آن را تعطیل درونی ما "پارک رنجر." آنچه که من اسمش "پارک رنجر رهبری" در این نگرش است که رهبران را از بین بردن و نجات کارکنان و اگر آنها را "گمشده در بیابان." این مقابله حس مالکیت ما می خواهیم کشت. هنگامی که ما می گویند "من نمی دانم" دیگران هستند به احتمال زیاد به گام تا بشقاب و همه چیز شکل خود را. نه تنها این رهبران تا کار خود را انجام دهید آن منجر به خلاقانه تر و انعطاف پذیر سازمان است.

آن را ایجاد یک فرهنگ جویندگان دانش. شما در حال نشان دادن مردم با مثال چگونه برای تبدیل شدن به یادگیرندگان مادام العمر. این منافع آنها و در نهایت کل شرکت.

آن را نگه می دارد ما در یک مبتدی طرز فکر. به طور مداوم یادآوری کنیم که ما نمی دانیم که آن را همه ما در حفظ و کنجکاوی ما دامن زده. ما به احتمال زیاد به خواندن و کشف به دنبال آموزش و به دنبال مربیان.

این زمان نامشخص زندگی می کنیم از طریق آموزش ما یک درس با ارزش. این "عادی" ما در زمان داده شده تقریبا یک شبه تغییر. ما نمی دانیم که آنچه در حال اتفاق است و ما واقعا نمی دانیم که چه در پیش روست. آن زمان برای دریافت راحت گفتن کلمات.

# # #

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود "مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد" است در حال حاضر.

یک سوال ؟

شما رو به یک کسب و کار کوچک و یا محل کار چالش ؟ پنجم Studer کمک می کند. سوالات خود را به ایمیل quint@quintstuder.com و آن می تواند این موضوع برای یکی از Studer آینده TEPFER ستون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب