خواهد فلوریدا صورت مشابه coronavirus خرید اینترنتی به تگزاس و آریزونا ؟

جیم Waymer و الساندرو Marazzi ساسون فلوریدا امروزمنتشر شده 11:12 AM EDT Jul 3, 2020تگزاس و آریزونا میان ایالات

توسط NEWSSALAM در 13 تیر 1399

تگزاس و آریزونا میان ایالات متحده برای اولین بار به یک جهش از ایمان ممکن است با بازگشایی اقتصاد خود را از مستند سفارشات به معنای آهسته گسترش این رمان coronavirus.

اما در این هفته که به دنبال جدید COVID-19 موارد به تدریج شروع به صعود در هر دو کشور. پس از بارها ورزشگاه, مو و ناخن سالن ها و دیگر اماکن منجر به اجتماعی فاصله بازگشایی موارد جدید سر به فلک کشید.

در حال حاضر هر دو کشور شاهد رشد تعداد COVID-19-مربوط به مرگ و میر به بیمارستان رسیدن به ظرفیت رسیدگی به بیماران جدید. فرمانداران از این کشورها باید معکوس قطعات خود را reopenings. و در روز پنج شنبه تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت موظف پوشش صورت برای بسیاری از دولت — چیزی که او می خواهم مخالف زودتر.

فلوریدا بازگشایی برنامه ازمایش کرده است که از دو کشورهای غربی در حدود دو هفته و مانند آنها فلوریدا دیده است خیره کننده افزایش coronavirus موارد با یک رکورد 10,109 جدید عفونت گزارش شده پنج شنبه.

اما در حال حاضر مرگ و میر و بستری شدن اعداد به عنوان وخیم در دولت آفتاب در تگزاس و یا آریزونا.

این ممکن است تنها یک ماده از زمان هر چند کارشناسان بهداشت عمومی هشدار می دهند. و اینکه آیا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis مرحله به مرحله بازگشایی شد محتاطانه به اندازه کافی برای جلوگیری از قریب به اتفاق سیستم های پزشکی آشکار خواهد شد در هفته های آینده.

"ما بدست رسید. و در حال حاضر ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا یا نه آن مردمی که در حال آزمایش مثبت در حال عبور از آن را به کسانی خواهد شد که بیشتر مستعد ابتلا به بیماری و مرگ اما ما نمی دانیم که برای یک زن و شوهر هفته" گفت: Jay Wolfson, معاون رئیس دانشگاه فلوریدای جنوبی دانشکده پزشکی است.

در میان خونتان موارد در فلوریدا DeSantis در ژوئن 26 اساسا بسته میله های ممنوعیت مصرف الکل در محل اما او نه نشانه تمایل به معکوس دوره بیشتر است. در یک کنفرانس مطبوعاتی سه شنبه DeSantis گفت: "ما در حال رفتن به عقب بسته شدن همه چیز است."

DeSantis همچنین دارای مقاومت تماس به دستور ماسک-پوشیدن ایالت ترک این تصمیم به دولت های محلی.

فلوریدا در همان دوره به عنوان بلدیه و TX?

فلوریدا قابل ملاحظه ای متفاوت از آریزونا و تگزاس به دلیل گردشگری دولت می بیند و دیده می شود در چند هفته گذشته به این معنی به جای متمرکز نقاط مانند هوستون یا ققنوس فلوریدا ممکن است چندین فاصله در سراسر دولت است.

"آن را منتشر Hillsborough County ... یکی از نقاط. و این که در بخشی به دلیل شما می دانید که ما در مجاورت سواحل" Wolfson گفت. "و ما نیز نسبتا جوان جمعیت از شهرستان Pinellas یا Pasco County است. بنابراین جوانتر شهرستانهای من فکر می کنم در حال تجربه یک نرخ بالاتر در اینجا."

Wolfson می گوید او فکر می کند اورنج کانتی و اورلاندو در حال شاید بیشتر قابل مقایسه با هوستون جمعیت.

"ما متفاوت ... مردمی نمی به طور معمول رفتن به تگزاس," او توضیح داد "و مردم به فلوریدا به یک زمان خوب مردم را سفر از بخش های مختلف از فلوریدا به سواحل فلوریدا به لذت بردن از آن است."

اما چه شده است همچنین در حال حاضر روشن است که موارد جدید در هر روز بیش از ماه ژوئن افزایش قابل ملاحظه ای در فلوریدا و تگزاس و آریزونا است که روند به نظر می رسد برای شروع در اواخر ماه مه.

تگزاس و آریزونا و فلوریدا همه شروع بازگشایی در اوایل ماه مه آریزونا برای اولین بار به بازگشایی میله on May 16, پس تگزاس در آوریل 22 و سپس فلوریدا در تاریخ 5 ژوئن. فلوریدا و تگزاس خود را بسته میله در ژوئن 26 و آریزونا به دنبال مجموعه در ژوئن 29. Maricopa County, صفحه اصلی به شهر فینیکس در حال حاضر تحت الشعاع شهر نیویورک به عنوان ملت بدترین کانون virus. در هوستون بیمارستان سیستم در حال رسیدن به ظرفیت برای اولین بار.

Sunbelt گسترش

آریزونا با جمعیت 7.2 میلیون — حدود یک سوم از فلوریدا — حیف و میل اوایل فرصت های حاوی ویروس است.

شبیه به DeSantis آریزونا را رژیم صهیونیستی است. mlb عنوان خطرات و در زمان غیر تهاجمی رویکرد منتقدان می گویند.

ماه بعد دولت است که در میان بدترین coronavirus نقاط.

و قربانیان در حال گرفتن جوان است. متوسط سن افرادی که از این ویروس در آریزونا کاهش یافته و نه سال از سن 78 در اواخر ماه آوریل به 69 سال در اواسط ماه ژوئن با توجه به این که دولت در بهداشت و درمان آمار.

بسیاری از نقطه به اواسط آوریل بازگشایی بارها ورزشگاه, سالن مو به علت زمان سنبله در آریزونا.

در اواسط ماه ژوئن برخی از شهرستانها در دولت حاضر به صبر کنید برای فرماندار به قانون و تصویب خود را ماسک-حکم پوشیدن.

روز دوشنبه Ducey اعلام کرد که میله ورزشگاه تئاتر و پارک آب خواهد دوباره مجبور به بستن و محدود کرد استخر شنا جمعیت به 10 نفر و جمعیت به 50 نفر است. کلیساها و یا تجمعات سیاسی باقی می ماند معاف.

مانند آریزونا و تگزاس شروع بازگشایی اقتصاد خود را زودتر از بسیاری از کشورهای.

در تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت شروع دوباره باز دولت در مارس 1. مانند فلوریدا و تگزاس در زمان یک رویکرد مرحله به مرحله با کسب و کارهای مختلف بازگشایی در سطوح مختلف از ظرفیت مبهوت در طول ماه مه و ژوئن. میله های زندان در تگزاس بازگشایی در 22 مه به عنوان بخشی از دولت در فاز دوم است.'

در حال حاضر شهرستان هریس که شامل شهر هوستون اصلی کانون این بیماری در کشور و بیمارستان تگزاس سیستم در حال رسیدن به ICU ظرفیت برای اولین بار.

پس یادبود روز تعداد بیماران بستری با COVID-19 تا چهار برابر شده در دولت است.

دولت بازگشایی مجدد هوستون کرونیکل اعلام کرد در سرمقاله شده است "یک فاجعه است."

فلوریدا بيمارستان تحت فشار COVID-19

برخی از کارشناسان بهداشت و درمان ترس مشابه فاجعه برای فلوریدا.

فلوریدا دوباره باز میله در ژوئن 5, زمانی که دولت ضبط شد که کمی بیش از 1 ، 000 مورد جدید در هر روز است. ژوئن 12 دولت شروع ضبط تقریبا دو برابر به عنوان بسیاری از روزانه موارد جدید. ژوئن 26, زمانی که DeSantis منع مصرف الکل در میله دولت ثبت 9,580 موارد جدید.

DeSantis در ابتدا نسبت به افزایش تعداد عفونت به افزایش تست. اما در حالی که تعداد زیادی از مردم در حال آزمایش در فلوریدا به طور چشمگیری افزایش یافته است, درصد از آزمون به آینده مثبت است.

دولت هدف این است که برای حفظ رای مردم آزمایش مثبت 10 درصد و یا کمتر است. اما در چند هفته گذشته که نرخ صعود در 12 درصد به 15 درصد محدوده در برخی از روز.

کارشناسان پزشکی می گویند مردم تجمع در اماکن محصور مانند کافه ها و فروشگاه ها به احتمال زیاد منجر به رشد تعداد موارد است.

DeSantis توجیه بازگشایی, در بخشی به دلیل COVID-19 بستری نرخ و نرخ مرگ انداختن و بیمارستان ها تا به حال کافی تخت هواکش و دیگر ظرفیت برای رسیدگی به افزایش بیماران در طول ماه مه و ژوئن.

"افزایش تعداد افراد آزمایش مثبت مشاهده شود باید در خلاء" DeSantis سخنگوی هلن آگور Ferré گفت: در ژوئن 12 ایمیل به فلوریدا امروز.

"این می تواند معنی است که افرادی که تست مثبت برای COVID ندارد, زمینه مسائل مربوط به سلامت و/یا ما در حال گرفتن بهتر در درمان این بیماری" Ferré اضافه شده است.

اما این واقعیت تبخیر هفته گذشته زمانی که در سراسر بیمارستانهای دولتی شروع به دیدن یک مشخص شده سربازان ارتش در COVID-19 پذیرش و ICU استفاده از جمله در شهرستان Brevard.

روز چهارشنبه چهار نفر از جنوب غربی فلوریدا نه حاد-مراقبت در بیمارستان گزارش دادند که هیچ موجود فشرده-مراقبت های ويژه (ICU) تخت برای بزرگسالان تا حدودی به دلیل افزایش COVID بیماران ناپل اخبار روزانه گزارش شده است.

"آنچه که من دیده ام در بیمارستان است که در طول هفته گذشته به تنهایی دیده ایم یک چشم انداز مثبت در پذیرش دانشجو برای COVID موارد" Wolfson گفت.

پس از آخرین هفته از ماه ژوئن او گفت: وجود دارد نیز افزایش تعداد COVID-19 بیماران نیاز به هواکش.

برای سه هفته بعد Wolfson افزود: "آنچه ما واقعا باید به نگاه با دقت نه تنها به بستری شدن در بیمارستان اما بستری شدن در بیمارستان برای COVID و پس از آن کسانی است که به ICU."

از طریق بازگشایی در ماه مه و ژوئن Wolfson گفت: افزایش استفاده در بیمارستان بود و تنها با توجه به تعداد انتخابی و غیر ضروری, روش های گرفتار کردن. اما هفته گذشته برای او می گوید یک بار اضافه از COVID-19 مواردی بود که وجود دارد قبل از.

"اگر ما با تجربه همان طریق پیروی از سطح بالای جدید موارد مثبت که آریزونا و تگزاس بود و سپس ما را اجرا خطر داشتن سوپر پخش پس از ایجاد یک جامعه گسترش و مردمی که در حال رفتن به طور بالقوه پایمال بیمارستان های ما," او گفت:.

داستان زیر را ادامه می دهد:

در حال حاضر Wolfson گفت: افزایش تست است که منجر به عدم کیت در دسترس برای تست کارکنان بیمارستان. در چند روز گذشته مقامات بهداشتی دولت بسته مراکز تست در پاینلاس و Hillsborough County, Wolfson گفت: با توجه به کرنش در آزمون تامین.

که شروع به اتفاق می افتد در شهرستان Brevard بیش از حد.

"هر کس صعودی در تست" DOH تست سایت "رزرو از طریق هفته آینده" Brevard County Health مدیر ماریا Stahl گفت: شهرستان کمیسیون روز سه شنبه. "همه ما labs در حال حمایت کردن ... افراد بدون علامت هستند و انتظار 7-10 روز برای نتایج خود را."

فلوریدا دست انداختن هشدار

کارشناسان بهداشت عمومی دیدن چند تشابه میان آریزونا و تگزاس و فلوریدا به خصوص با رفتار افراد جوان است.

کارشناسان بهداشت تا به حال خواست مردم را به چشم پوشی از حضور در کلیسا و یا حوادث دیگر با جمعیت های بزرگ بسته بندی شده به کوچک و فضاهای محدود. اما توصیفی یادداشت در فلوریدا پزشکی بازرسان کمیسیون COVID-19 پایگاه داده را نشان می دهد برخی — و نه تنها جوانان را توجه به آن هشدارها با عواقب مرگبار.

جستجو در فلوریدا پزشکی امروز بازرسان کمیسیون COVID-19 پایگاه داده در اینجا

یکی از جوانترین افراد به مرگ در فلوریدا به تاریخ 17 سال, Miami-Dade County زن درگذشت در 23 ژوئن از عوارض این ویروس. او روز قبل از روز 10 ژوئن در یک کلیسا به عملکرد 100 با کودکان دیگر و بدون ماسک به پزشکی قانونی اشاره کرد.

به پزشکی قانونی's یادداشت نشان داد عوامل خطر متعددی برای زن از جمله یک موجود نادر عصبی بیماری آسم و چاقی مرضی.

فلوریدا جوان تست مثبت برای coronavirus دو برابر نرخ

مقامات بهداشت نیز هشدار می دهند در برابر غیر ضروری مخاطره آمیز سفر اما در ژوئن 24, an 82 ساله اورنج کانتی با زوال عقل درگذشت پس از بستری در بیمارستان در 15 ژوئن با یک سرفه و تنگی نفس. او به تازگی گرفته شده "خرید تعطیلات در میامی" به پزشکی قانونی اشاره کرد و خانواده اعتراف کرد "هیچ یک عینک ماسک و یا تمرین های اجتماعی فاصله."

DeSantis در یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در تمپا flanked توسط معاون رئیس جمهور و دکتر دبورا Birx کاخ سفید coronavirus نیروی کار به دادگاه تجدید نظر به فلوریدا به پوشیدن ماسک و جلوگیری از تجمع در محصور مطبوع در فضاهای. او گفت: "عوامل مختلف" در حال رانندگی عفونت های جدید اما نسبت داده و آن را در درجه اول به جوان و گفت که در بیمارستان های متوسط سن بیماران در حال حاضر حذف.

موارد و مثبت افزایش نرخ

فلوریدا در صدر 10,000 روزانه موارد پنج شنبه و رای مردم آزمایش مثبت بود که فقط 4% از چند هفته پیش در حال حاضر در برخی از روزها تاپ 15 درصد است.

این هفته بروارد تا به حال 9 درصد رای مثبت به گفته مقامات بهداشتی دولت. دولت هدف این است که 10 درصد یا کمتر است.

داستان زیر را ادامه می دهد:

متوسط سن افراد آزمایش مثبت در بروارد در حال حاضر در محدوده 20 تا 40 Stahl از بروارد را در بخش بهداشت و درمان گفت: با متوسط سن 54 برای کسانی که در ICU و متوسط سن 58 برای کسانی که در حال حاضر ایجاد اخیر در بیمارستان "تخت افزایش است."

همانطور که از روز سه شنبه در بروارد هفت نفر در ونتیلاتورهای 49 نفر در بیمارستان بستری و 12 در Icu. در 24 ژوئن وجود دارد سه نفر روی هواکش و 18 در بیمارستان.

Stahl هشدار داد county کمیسیون روز سه شنبه که در این, نرخ, هفته آینده وجود خواهد داشت 10 یا 11 در هواکش و بیش از 80 نفر در بیمارستان است.

بروارد را coronavirus سن تفکیک در حال حاضر شبیه منحنی بل

فلوریدا مقامات می گویند افزایش جوانتر موارد هیچ دلیلی برای زنگ چرا که جوان هستند در خطر بسیار پایین تر از تسلیم شدن به ویروس. ایالتی که از روز شنبه تنها 26 فلوریدا سن 34 یا جوان (0.7%) فوت کرده از COVID-19 در مقایسه با 1,302 مرگ و میر (36%) از افراد سن 85 ساله یا مسن تر و 1,009 مرگ و میر (28%) بین سن 75 و 84.

خیلی زود به بازگشایی فلوریدا در وهله اول ؟

در سراسر بازگشایی روند DeSantis ذکر شده ترین فلوریدا-سلامت مثبت معیارهای مانند کاهش نرخ مرگ و کافی فضای بیمارستان برای رسیدگی به افزایش است.

اما ده ها تن از شهرستانها در دولت به نظر می رسد هرگز ملاقات فلوریدا را بازگشایی معیار که دولت گذاشته قبل از فاز یک بازگشایی آغاز شد.

صحبت با خبرنگاران در ممکن است قبل از در حال حاضر سنبله در موارد USF را Wolfson گفت: معیار بودن سخت-و-سریع قوانین تا آنجا که هدایت شاخص در نهایت به معنای DeSantis تصمیم بود در بخشی مبتنی بر داده و در بخشی مبتنی بر احساس است.

"DeSantis و دیگران در حال ساخت بسیار دشوار تصمیم به سعی کنید به تعادل اقتصاد را باید با بهداشت عمومی نیاز دارد و در این مورد او ساخته شده یک "جهش ایمان" است که بازگشایی بهترین انتخاب است حتی اگر داده ها نشان داد که وجود دارد برخی از استان ها که ممکن است آماده شود," او گفت:.

آیا تا کنون بود کافی اطلاعات برای حمایت از بازگشایی شده است در قلب اتهامات که فلوریدا مقامات بهداشتی سعی در "کافه کتاب" در COVID-19 داده است.

زمانی که مقامات در نگاه اعداد شهرستان توسط county, آنها نمی مانند آنچه که آنها را دیدم با توجه به Rebekah جونز مدیر سابق دولت COVID-19 داده داشبورد که می گوید: او از کار اخراج شد به دلیل امتناع از به صورت دستی تغییر داده ها در خصوص تست مثبت نرخ خاص روستایی شهرستانهای استان است.

برخی از استان ها تا به حال نتایج مثبت بیش از 10% از تست های استاندارد دیگری جونز گفت: فلوریدا وزارت بهداشت در نظر گرفته شده در reopenings. در طول یک مارس 26 جلسه جونز گفت که او خواسته شده بود که توسط معاون وزیر بهداشت Shamarial رابرتسون به سادگی تغییر اعداد به طوری که در شهرستانهای کمتر از 10%.

رابرتسون و وزارت بهداشت را تکذیب کرده ادعا می کند. اما آنها همچنین در سمت چپ سوالات پاسخ داده نشده در مورد چگونه مثبت متریک محاسبه شده است. بیشتر چه, هیچ محققان در هر دانشگاه فلوریدا و در عین حال دسترسی به DOH این داده های خام به منظور بررسی و یا تجزیه و تحلیل دولت از اعداد. داده ها با استفاده از توافق در حال حاضر در حال مذاکره با شورای فلوریدا دانشکده پزشکی رؤسای.

اما حتی اگر بازگشایی معیار بودند نه اینکه انجام این معیار نمی شد ironclad قوانین تا آنجا که سست راهنمای متحده به دنبال در هنگام ارزیابی تصمیم به بازگشایی شده است.

کاخ سفید دستورالعمل و فلوریدا معیار هستند nonbinding. مقامات دولت می تواند آنها را نادیده گرفت در مجموع اگر آنها را انتخاب کرد.

جوان گسترش ویروس به

جوان و میانسال گروه که هیچوقت خطر سقوط به دسته سوار در چند سال اخیر عفونت به عنوان آنها به احتمال زیاد مایل به بیرون رفتن وقتی که کافه ها و رستوران ها بازگشایی Wolfson گفت. او مظنون است که در بخشی از این بود رانده شده توسط یک از امنیت کاذب به خصوص در فلوریدا و آریزونا و تگزاس که تا به حال تجربه جدی coronavirus فاصله در مقیاس شهر نیویورک در اوایل بیماری همه گیر.

جوان در نوبت Wolfson گفت بیاورد ویروس خانگی و آلوده خود را پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ.

اما فلوریدا تنها با داشتن میله های زندان باز برای سه هفته در مقابل تگزاس و آریزونا باز کردن آنها هفته قبل از آن — به طور بالقوه اثبات دولت آفتاب dodged گلوله می شود ؟

"من امیدوار هستم که از آن خواهد شد کاهش سمیت گلوله" Wolfson گفت.

خبرنگار بیلی Gallion و آریزونا جمهوری کمک به این گزارش

اگر این داستان های محلی هستند برای شما مهم است ما را حمایت با تبدیل شدن به یک مشترک. در حال حاضر شما می توانید سعی کنید یک اشتراک دیجیتال برای $3 برای 3 ماه.

جیم Waymer است محیط خبرنگار در فلوریدا امروز.

تماس با Waymer در 321-242-3663

یا jwaymer@floridatoday.com.

توییتر: @JWayEnviro

Facebook: www.facebook.com/jim.waymer

پشتیبانی محلی نگاری: در آن شما می خواهم به خواندن بیشتر دولت و اخبار سیاسی, و شما یک مشترک نیست لطفا به اشتراک. برای جزئیات بیشتر به offers.floridatoday.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن