ما هوای پاک گذشته پس از COVID-19? UCLA, مطالعه می گوید: این امکان وجود دارد

پس از میلیون ها نفر از کالیفرنیا شروع ماندن در خانه و در خارج از جاده در مارس کیفیت هوا در طلایی دولت آشکارا ب

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

پس از میلیون ها نفر از کالیفرنیا شروع ماندن در خانه و در خارج از جاده در مارس کیفیت هوا در طلایی دولت آشکارا بهبود یافته است. هنگامی که زندگی به حالت عادی برمی گرداند اما آلودگی هوا هستند به احتمال زیاد به بازگشت به خود را prepandemic سطوح.

یک تیم از محققان UCLA استدلال می کند tخود را ندارد به سرنوشت ما.

در یک مطالعه کارشناسی منتشر شده آوریل 4 در مجله Nature پایداری آنها توصیف یک مسیر برای کالیفرنیا به طور چشمگیری کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و آلودگی هوا تا سال 2050. این اقدامات را جلوگیری از مورد 14,000 زودرس و مرگ و میر ناشی از آلودگی هوابیماری های مرتبط با هر یک سال تمام در حالی که کمک به کاهش تغییر آب و هوا, محققان می گویند.

آلودگی هوا مرتبط است به یک میزبان از مشکلات سلامتی از جمله تنفسی و قلبی و عروقی, بیماری ها, مشکلات عصبی, سرطان, و عوارض بارداری. افراد در معرض سطوح بالای آلودگی هوا نیز شانس بیشتری برای گرفتن بیمار مبتلا به آنفلوانزا هستند و بیشتر در معرض COVID-19.

"لازم نیست به همه گیر جهانی برای ایجاد هوای پاک و سالم زندگی" گفت: Yifang زو یکی از این مطالعه منجر نویسنده و استاد دانشگاه در این UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "اقدام آب و هوا به طور مستقیم منافع مردم در یک محلی و منطقه ای در مقیاس با ایجاد هوای پاک. بهداشت عمومی از مزایای هر دو فوری و دراز مدت است و ما می توانیم نجات اقتصاد میلیاردها دلار در هر سال."

برای محدود کردن افزایش دمای جهانی به 3.6 درجه فارنهایت (2 درجه سانتیگراد) بالاتر preindustrial سطح 2100 — آستانه برای اجتناب از شدید ترین اثرات گرمایش جهانی — سازمان ملل متحد' پنل بین دولتی تغییر آب و هوا هشدار می دهد که انسان ناشی از تولید گازهای گلخانه ای نیاز به کاهش نزدیک به زرo و هر گونه باقی مانده تولید گازهای گلخانه ای را باید دستگیر شده و ذخیره می شود. این است که شناخته شده به عنوان خالص-صفر تولید گازهای گلخانه ای و یا کربن بی طرفی.

دستیابی به این سطح جهان است که هیچ شاهکار آسان است اما این مطالعه نشان می دهد که چگونه آن را می تواند انجام شود در کالیفرنیا — ایجاد اولین نقشه راه برای دولت به وجود آوردن تا سال 2050 با استفاده از سیاست های موجود و فن آوری.

"هیچ چیز ما نشان می دهد که داستان های علمی تخیلی است اما آن را خیلی بیشتر از آنچه ما انجام می دهیم در حال حاضر گفت:" مطالعه همکاری نویسنده تونی ونگ یک مهندس با منابع هوایی کالیفرنیا هیئت مدیره که به تازگی موفق به دریافت درجه دکتری در علوم و مهندسی محیط زیست از دانشگاه UCLA.

همکاران از UCLA موسسه مشترک منطقه ای برای سیستم علوم زمین و مهندسی کمک دولت از-هنر مدل سازی به تجزیه و تحلیل چگونه محیط کیفیت هوا را تغییر دهید تحت شبکه-صفر تولید گازهای گلخانه ای سناریو. سپس محققان با ترکیب این مدل با داده های اپیدمیولوژیک و اطلاعات به منظور برآورد تاثیر هوای پاک در سلامت عمومی است.

در علاوه بر این به پیدا کردن که حدود 14,000 مرگ و میر زودرس می تواند اجتناب شود هر سال در کالیفرنیا تا سال 2050 دستیابی به net-صفر تولید گازهای گلخانه ای نیز می تواند:

  • کاهش علائم حاد تنفسی در 8.4 میلیون بزرگسالان است.
  • کاهش آسم تشدید در 1 میلیون کودک.
  • کاهش تعداد روز از دست رفته کاری 1.4 میلیون.
  • کاهش بیماریهای قلبی عروقی بستری شدن در بیمارستان توسط 4,500.

در حالی که همه جوامع به نفع این دولت بالا 25% ترین-آلوده دستگاه های سرشماری را دریافت حدود 35 درصد از فواید ناشی از پیش بینی بهبود در کیفیت هوا با توجه به مطالعه است.

"ما خوشحال بودند که برای دیدن هنگامی که شما در کاهش این آلاینده ها شما را نامتناسب سطوح بالاتری از هوا-کیفیت مزایای محروم جوامع" زو گفت.

بر خلاف با زمان COVID-19 بحران و دستیابی به net-صفر تولید گازهای گلخانه ای postpandemic به نفع اقتصاد است. تا سال 2050, این پولی پس انداز گاز گلخانه ای را کاهش خواهد شد بیش از هزینه $109 میلیارد سال مطالعه یافت می شود.

نویسندگان این مطالعه قصد داریم برای تحقیقات خود را برای کمک به دولت های ایالتی و محلی سیاستگذاران تجسم چگونه اقدام جسورانه در تغییر آب و هوا را به طور مستقیم به نفع مردم است.

"کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در کشور ما نه تنها به کم کردن سرعت تغییر جهانی آب و هوا, اما از همه مهمتر بهبود کیفیت هوا و حفاظت از سلامت مردم در جامعه محلی ما" گفت: همکاری نویسنده بن ژائو سابق UCLA محقق است که در حال حاضر یک زمین دانشمند در آزمایشگاه ملی شمال غربی اقیانوس آرام.

این مطالعه بخشی از بودجه توسط UCLA پایدار LA Grand Challengeیک دانشگاه گسترده طرح با هدف استفاده از UCLA تخصص و تحقیقات برای تبدیل لس آنجلس به پایدار ترین megacity تا سال 2050.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن