با بریوز سفر لغو گروه محلی یافت آبی Wahoos Airbnb به یاد ماندنی جایگزین

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 5:43 PM EDT Jun 6, 2020محلی صاحب رستوران دیوید بری تا به حال مجموعه ج

توسط NEWSSALAM در 18 خرداد 1399

محلی صاحب رستوران دیوید بری تا به حال مجموعه جولای 5 به صورت سالانه در سفر به آتلانتا با کارکنان خود را برای دیدن یک آتلانتا بریوز بازی.

در این مورد چهارم جولای آخر هفته. فرشتگان در لس آنجلس بود در شهر. یکی از امضا interleague سری بازی ها در درخواست برنامه.

"من واقعا می خواستم به طوری بد برای دیدن (زاویه ستاره) مایک ماهی قزل آلا, بازی گفت:" بری صاحب اسموکی واقعی گودال نوار-B-Que در پنساکولا بلوار.

متاسفانه این بیماری همه گیر کوروناویروس و بیس نامشخص shutdown تغییر این برنامه.

اما جایگزین ثابت به یک به یاد ماندنی و هیجان زمانی که بری و نه دیگران از جمله هر دو پسران او شد اولین رزرو مهمان مارس 31 برای لذت بردن از آبی Wahoos Airbnb تجربه در آبی Wahoos ورزشگاه.

"این خیلی عالی است," او گفت: آن روز.

بری و سابق خود تیت بالا بیس بال تیمی کرک آبهای 57 پیوست با مهمانان بسیاری از آنها بری کارکنان به ماندن در میدان ساعت که در روز مصرف پنبه حلاجی تمرین.

آنها لذت می برد شام در ورزشگاه را بهتر خانه و باغ, سالن, بازی تنیس روی میز در محل باشگاه وانجمن گفت: داستان در اطراف میز کارت و خاطرات خود را زنده بچگی شادی.

آنها به آبی Wahoos کامل 10 در این بررسی برای رای دادن به این Airbnb تجربه.

"با تشکر از شما برای ساخت ما احساس بچه ها دوباره" پاسخ بود.

شده است که یک مشترک جمع از هفته اول از مهمانان است.

"یک بار در طول عمر است آنچه من می شنوم" گفت: Bailie تیت آبی Wahoos فروش گروه اجرایی که مدیریت این تیم Airbnb رزرو و مهمان را تجربه کنند. "مردم فوق العاده هیجان زده هنگامی که آنها را بررسی کنید. آنها نمی توانید صبر کنید برای دریافت در این زمینه و ضربه زدن برخی از توپ را به خارج از خود."

اسموکی خدمه شروع به باز کردن هفته رزرو است که شامل یک شب با 10 نظامی فعال اعضای ماندن در ورزشگاه یک زن و شوهر پیوستن به خانواده های با فرزندان خود در یکی دیگر از شب و یک گروه از بالغين جوان در 20 در چهارمین شب.

جمعه, یک زن و شوهر در خانواده از هوستون سوار به پنساکولا به تجربه آبی Wahoos Airbnb.

Bubba Watson, PGA Tour ستاره و آبی Wahoos مالک پیوست و با دو بچه برای ویژه-مرتب ماندن قبل از رزرو آغاز شد.

علاقه به اولین از نوع خود Airbnb گرفته است.

"به طور کلی وجود دارد این است که فقط یک شور و هیجان در ورزشگاه" گفت: Tate سرعت بالا و فارغ التحصیل سابق دبستان شناگر که به دست آورده خود را بازاریابی و مدیریت مدارک تحصیلی از دانشگاه وست فلوریدا.

"این است که یک سوار وحشی بسیار شلوغ اما دیگر که آن را واقعا خوب است," او گفت:. "من فکر می کنم این فرصت را برای همه کارکنان ما به کمک کردن خوب است.

"کارکنان در مقابل دفتر در حال کمک به تمیز کمک به ما برنامه ریزی و آن را واقعا به من کمک کرد باید تمام مراحل و روش در محل."

هنگامی که رزرو رسما افتتاح شد آنلاین در مارس 23, همسر بری بود در میان موج اول مردم به کتاب یک شب. آنها متوجه شدند در مورد Airbnb این کشور برای اولین بار در نوع خود در ورزش حرفه ای تیم محل برگزاری از طریق آبی Wahoos Facebook صفحه.

"هنگامی که این آن را باز کرد تا آن را واقعا یک بدون ذهن و بسیار خوشحال است" گفت: بری که در زمان بیش مالکیت اسموکی را از پدرش که شروع به کسب و کار. "هنگامی که ما برای اولین بار نگاه هر شنبه شب گرفته شده است. و ما می خواستیم تا شنبه چون (اسموکی را) بسته است در روزهای یکشنبه و ما نمی خواهد که به برای کار.

"اما آن را برای اولین بار ، شما هرگز تصور این است. شما هرگز فکر می کنم شما می تواند چیزی شبیه به این."

تجربه خود را گرد هم آورده نسل های مختلف. دو نفر از مهمانان آن شب بودند غرب فلوریدا بالا بازیکنان. شش شد اسموکی کارکنان.

"هر سال من یک گروه به آتلانتا روز جمعه به دیدن یک بریوز, بازی" بری گفت. "همه ما در خانه من در Molino و سر. بنابراین ما در حال برنامه ریزی برای انجام این کار دوباره."

اما Plan B معلوم هست.

10 مردان ماند در تبدیل اتاق خواب منطقه است که جدا از محل باشگاه وانجمن. این دو ملکه به اندازه تخت چهار مجموعه از تخت تختخواب سفری یک آشپزخانه منطقه است که شامل یخچال و قهوه ساز و مایکروویو و چند تلویزیون های صفحه تخت.

"شما نمی توانید ضرب و شتم این" آب گفت. "این نهایت چیزی است."

کل محل باشگاه وانجمن بازسازی شد و در زمستان با جدید فرش, نقاشی, چرم, تخت چوب دانه قالبهای جدید تلویزیون جدید میز پینگ پنگ, به علاوه یک X-Box بازی واحد.

رزرو در حال رزرو تا ژوئن. این طرح به زودی باز ژوئیه و اوت برای رزرو. با احتمال هیچ minor league baseball فصل در آبی Wahoos ورزشگاه Airbnb تجربه انجام بیش از ایجاد خاطرات.

آن را به کمک نگه داشتن آبی Wahoos کارکنان شاغل زمانی که هیچ درآمد تولید شده از بازی بیس بال.

"ما همه خوبان به هنوز شغل ما گفت:" تیت در سال چهارم کار را برای آبی Wahoos. "ما فقط تلاش ما و کار ما سخت به تولید درآمد. این شده است یک تلاش گروهی است."

تلاش شده است قدردانی است.

"من قصد دارم به شما بگویم آن را چشمگیر" آب گفت. "کل مجموعه قابل توجه است. در این زمینه عالی بود. شما فقط نمی توانید این نوع از فرصت ها. آن است که واقعا خوب است."

هر دو بری و آب را با حضور چندین آبی Wahoos بازی در هر فصل پس از حق رای دادن در سال 2012 آغاز شد. آنها یک قدردانی ویژه ای برای آبی Wahoos همکاری صاحبان پنجم و Rishy Studer که فعال دو حق رای دادن اتفاق می افتد از طریق جنوب لیگ عضویت و در حال حاضر وابستگی با دوقلوها مینه سوتا.

"من می دانم پنجم رفته از طریق برخی از تلاش در گرفتن این (ورزشگاه) ساخته شده و به اتفاق می افتد. و تمام کسانی که مسائل مربوط به" بری گفت. "اما من یک مؤمن در پنجم Studer. چرا که او قرار می دهد پول خود را در پشت آن است."

اضافه شده در آب: "او یک Pensacola مرد."

هر دو مردان عاشق بیس بال از روز دوران کودکی خود را در حال رشد در پنساکولا. زمانی که دو بازی در تیت آن بود که بخشی از این شهر با شکوه ترین دوران در بیس بال.

جی بل که شد لیگ ستاره است و در حال حاضر مدیر جدید جنوبی عضو اتحادیه موشک, شهر زباله پانداها در, Madison, Ala., ارشد در تیت تیم زمانی که آب شد یک دانشجوی سال اول.

بیشتر: Pensacola آبی Wahoos Airbnb پرده برداری کرد!

این دو همچنین به یاد داشته باشید به رقابت در برابر جیم پریسلی که رفت از Escambia بالا ستارگی به MLB موفقیت است.

آب دختر, امی, standout و سافتبال بازیکن در تیت و آلاباما-بیرمنگام. او پسر در قانون کودی هنری بود دو, ورزش, ستاره کاتولیک در بالا. او در حال حاضر grandkids درگیر در جوانان بیس بال.

"من زندگی من زندگی در ورزشگاه" آب گفت. "یک فرد هوشمند گفت: من خیلی وقت پیش که بیس بال به ارمغان می آورد بسیاری از مردم با هم. شما با بهترین دوستان خود را در ballpark."

هر دو مرد خندید و چگونه آنها می توانند دیگر پرتاب و بازی در تمام طول روز طولانی است. در واقع بری همسرش گفت: ارائه یک یادآوری به عنوان او شروع به خود را Airbnb تجربه.

"خودتان" او گفت:. "کرک و من احتمالا تنها آنهایی که در اینجا (که) بعد که همسرم به آنها گفت که."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن