با خطر آتش سوزی بالا, Escambia و سانتا رزا شهرستان در نظر صدور رایت ممنوعیت

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:59 PM EDT مارس 13 سال 2020همه از شمال غربی فلوریدا به زودی می تواند

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

همه از شمال غربی فلوریدا به زودی می تواند تحت رایت ممنوع با هر دو Escambia و سانتا رزا شهرستانهای استان با توجه به اجرای ممنوعیت به شرایط خشکسالی و تهدید آتش سوزی باقی بماند.

Okaloosa و والتون شهرستان اجرا رایت ممنوعیت در روز سه شنبه و سانتا رزا شهرستان کمیسیون مورد بحث عبور سوختگی بان کی مون در نشست خود در روز شنبه.

Escambia County مدیر جانیس گیلی گفت: صبح روز چهارشنبه طی یک Facebook Live با کمیساریای جف Bergosh که شهرستان بود به دنبال سوختگی بان به عنوان به خوبی.

آتش سوزی در سانتا رزا و والتون شهرستان را نابود کرده اند و در مجموع 47 خانه های هفته گذشته و یک آتش سوزی در Escambia County سوخته حدود 1200 هکتار است.

یک جرقه دور: چگونه خشکسالی ایجاد شده است رسیده و شرایط برای آتش سوزی در شمال غرب فلوریدا

از صبح روز چهارشنبه پنج مایل باتلاق آتش سوزی در سانتا رزا شهرستان سوخته بودند 2,215 هکتار بود و 95% موجود در حالی که هرست امام جواد آتش در Escambia County سوخته بودند 1,191 هکتار بود و 95% موجود با توجه به فلوریدا خدمات جنگل.

یک Escambia County فرمان تماس به صورت خودکار رایت بان کی مون اگر Keetch-بیرام خشکسالی شاخص برآورد سطح رطوبت خاک مورد استفاده توسط ایالت فلوریدا می رسد 700 یا بالاتر.

"ما در حال حاضر نشسته در اطراف 364 به عنوان شاخص" گیلی گفت. "این بدان معنی نیست که ما نمی خواهد در نظر سوختگی بان. آنچه که بدان معنی است که ما نیست در واقعا شدید سطح 700.

"اما همانطور که همه شما می دانید بخشی از این مسئله است که ما داریم این است که ما نمی هر گونه باران در هوا به مدت حداقل 10 روز است. و ما شده ایم با داشتن یک باد شمال در مقابل جنوب باد که می آید خلیج فارس و ارائه برخی از سطح از رطوبت."

این شهرستان را فرمان همچنین اجازه می دهد تا county fire chief به موضوع سوختگی بان کی مون اگر وجود دارد "فوری آتش منتقله از راه تهدید" برای امنیت عمومی.

پنج مایل باتلاق آتش: چهار-تور عراق, افغانستان, قطر, veteran, نامزد و نوزاد از دست دادن خانه در آتش سوزی

گیلی گفت: به دلیل پایین بودن سطح رطوبت و بزرگ اخیر آتش سوزی شیوع مقامات شهرستان خواهد بود بحث در مورد امکان صدور سوختگی بان کی مون روز چهارشنبه.

Bergosh گفت: او می داند مردم ممکن است خسته از دولت محدود کردن رفتار خود با این بیماری همه گیر کوروناویروس اما معتقد است به دلیل آب و هوای هفت روز سوزاندن بان لازم است.

"من نمی خواهم به آن مرد گفت: دولت می گذرد به شما بگوید چه باید بکنید و چه نکنید" Bergosh گفت. "اما من فکر می کنم برای هفت روز آینده پس از دیدن از 1200 هکتار تخریب و در Beulah, در منطقه, و ما هنوز مثل شما گفت ما نمی دانیم که چه چیزی باعث شد که آتش است. ما می دانیم که آن انسان ایجاد می شود اما ما نمی دانیم که اگر آن آتش سوزی شد, ما نمی دانیم که اگر آن یک تصادف بود. من فکر می کنم فقط در حال محتاط بودن امن برای هفت روز آینده را حس می کند."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن