با تفنگ بحث 2022 از دست می دهد برخی از سیاسی بازی سرگرم کننده| Cotterell

نظرلایحه Cotterell سرمایه بخیلمنتشر شده 9:40 AM EDT Jun 12, 2020آن را بیش از حد بد دادگاه عالی فلوریدا به ضرب

توسط NEWSSALAM در 24 خرداد 1399

نظر

آن را بیش از حد بد دادگاه عالی فلوریدا به ضرب گلوله عمومی طومار به کمپین ممنوعیت سبک نظامی "سلاح های حمله" هفته گذشته است.

نه به این دلیل که قاضیان حکومت 4-1 که این متمم رای گیری خلاصه تا به حال برخی از فریبنده جمله بندی. که مرتب سازی بر اساس حقوقی و فنی است و آنچه در دادگاه وجود دارد برای یک فرایند به نگه داشتن هر دو طرف از راه انداختن طولانی و پر هزینه مبارزات به صورت ناقص متمم نیست که مطابق با ابتکار قوانین.

و مخالفت با کنترل اسلحه بود به سختی تعجب آور برای یک دادگاه غرق در ایمان از Federalist جامعه است. اگر اندرو Gillum تا به حال نظرسنجی در مورد 33,000 رای بیشتر در سال 2018 ما نمی خواهد که سه تن از دادگاه اعضای جدید — حتی پس از پارک تفنگ متمم هنوز سختی بوده است به فروش برساند.

چه کمی غمانگیز در مورد حکم دادگاه علیه همه پرسی است که در فلوریدا 2022 کمپین درست شد کمی کمتر جالب است. عمومی دادخواست مبارزات گاهی شده است که جالب ترین, حتی مهم عناصر یک انتخابات و در حال حاضر ما در حال رفتن به تفنگ چیز.

اوه ما هنوز هم می خواهید رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و سناتور مارک کرک سناتور مارکو روبیو برای انتخابات مجدد. اگر کنترل سنا در خطر است دوباره جمهوری خواهان در تلاش برای آن را به عقب و یا دموکرات ها مبارزه برای حفظ کنترل — فلوریدا هیجان انگیز خواهد بود. و ما بزرگ انتخابات معمولا نزدیک واقعا نزدیک است.

اما با تمام احترام به فلوریدا حزب دموکراتیک آن نشده است فیلدینگ بسیاری از قاتلان به تازگی. وجود دارد هیچ جبهه رتبه رقبا در افق DeSantis یا روبیو در حال حاضر.

نظر سنجی در سراسر کشور نشان می دهد حمایت عمومی برای کنترل اسلحه از جمله ممنوعیت مانند تفنگ AR-15 و AK-47. سازمان هایی مانند ممنوعیت سلاح های تهاجمی در حال حاضر که اسپانسر مانع فلوریدا, کمپین خوب هستند در تجمع حمایت عمومی اما انجمن ملی تفنگ بهتر است در متقاعد کردن دولت قانونگذاران و اعضای کنگره است.

فلوریدا, قانونگذاران, و فرمانداران جمهوریخواه گذشته 22 سال را به مخالفت با هر گونه major gun قانون. فرماندار تگزاس ریک اسکات امضا برخی از ولرم محدودیت پس از قتل 17 نفر و زخمی شدن 17 نفر دیگر در Marjory Stoneman داگلاس دبیرستان دو سال پیش بود که بسیار نادر استثنا متولد سفید داغ خشم عمومی.

بنابراین قانون اساسی تنها گزینه برای BAWN و موفق طومار کمپین است و حتی بیشتر به چالش کشیدن از متقاعد کردن قانونگذاران ایالتی. برای یک چیز, گرفتن اصلاحیه در انتخابات می 677,200 امضا از رای دهندگان ثبت نام و BAWN قادر به گرفتن تنها 174,000 تا کنون.

که بیش از اندازه کافی برای به دست آوردن متمم قبل از دولت دیوان عالی کشور برای بررسی ویژگی های. اما امضای سرعت آنقدر کند است که سازمان دهندگان که می خواهم امیدوار برای انتخابات عمومی ماه نوامبر آینده به حال برای رفتن 2022.

آه و مقننه تصمیم به آن را سخت تر برای جمع آوری تمام کسانی که امضا و تایید آنها را با county انتخابات سرپرستان. آنها هرگز مانند در اختیار داشتن رای دهندگان به آنها بگویید چه کاری انجام دهید به هر حال احتمالا لغو ابتکار عمومی اگر آنها جرأت.

و سرانجام اگر دادگاه بود سبز روشن درخواست و پیشنهاد آن را که مورد نیاز 60 درصد از رای گیری در پای صندوقهای رای است. کنترل اسلحه سنجی هست اما سه پنجم یک شیب صعود برای هر گونه ایده.

حمله-سلاح بحث در فرار فلوریدا می تواند داغ شده است. خوبی تامین مالی ملی تفنگ-کنترل سازمان را مبارزه برای اصلاح و NRA خواهد به مبارزه سخت است. همه نامزدها در هر مسابقه خواهد بود پرسید که چگونه آنها در نظر گرفته شده برای رای دادن در همه پرسی.

طرح دادخواست معمولا به صورت بسیار اهلی و مبارزات. وجود دارد کمی گرم می شود, بحث در مورد ایجاد قرعه کشی و یا هشت سال مدت محدودیت برای انتخاب افسران و یا حتی "دفاع از ازدواج" متمم (بعد از دالهای توسط دیوان عالی ایالات متحده ازدواج-برابری حاکم).

یک تفنگ مسابقه ممکن است بیشتر شور و هیجان ما می تواند انتظار می رود در دو سال و در حال حاضر دیوان عالی کشور را به نام آن.

لایحه Cotterell بازنشسته است تالاهاسی دموکرات کنگره خبرنگار. او را می توان در رسید bcotterell@tallahassee.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب