بسکتبال زنان دور کردن کارکنان مربیگری

پس از استخدام مکث برقرار Stanford بسکتبال زنان سر مربی تارا VanDerveer اعلام کرد که کتی Steding '90 و بریتنی ا

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

پس از استخدام مکث برقرار Stanford بسکتبال زنان سر مربی تارا VanDerveer اعلام کرد که کتی Steding '90 و بریتنی اندرسون را به پیوستن به کارکنان خود به عنوان دستیار مربیان است.

یک جای خالی شناخته شده از مارس 18, زمانی که اخبار اعلام کرد آن را به نام Lindy لا Rocque '12 و دور از دانشگاه استنفورد با پیشنهاد خود را تبدیل به سر مربی تیم. دیگر آمد که Tempie قهوه ای پا به دور پس از هفت فصل با کاردینال به صرف زمان بیشتری را با خانواده اش.

Steding اولین استنفورد استخدام از VanDerveer و در سال آخر خود رهبری دانشگاه استنفورد را در سال 1990 مسابقات NCAA اجرا شود. پس او کاردینال حرفه ای Steding بازی حرفه ای خارج از کشور قبل از بازگشت به بازی در ایالات متحده, تیم ملی, دوباره تحت VanDerveer جهت, جایی که او و دیگر اعضای "زنان تیم رویایی" وارد 60-0 رکورد و برنده طلا در سال 1996 آتلانتا بازی های المپیک است. Steding سپس پیوست پورتلند قدرت در ABL و صرف یک سال هر در WNBA را ساکرامنتو پادشاهان و سیاتل طوفان قبل از بازنشستگی. در سال 2002 Steding القاء شد به دانشگاه استنفورد دو و میدانی سالن از شهرت.

گسترده مربیگری تجربه شامل سر مربیگری نانامی به بازی با وارنر اقیانوس آرام از 2001-2008 و دانشگاه بوستون از 2014-2018. بین کسانی که توقف Steding به عنوان یک دستیار با آتلانتا رویای کلمبیا و کالیفرنیا و سان فرانسیسکو که او بازگشت و در سال 2019.

"من شناخته شده اند کتی برای 35 سال" VanDerveer گفت. "او ترکیبی از بازی و مربیگری تجربه واقعا به هیچ یک دوم. او یک زن بسیار بالا با شخصیت با آموزش و مهارت های ارتباطی. من عاشق مربیگری کتی و هیجان زده هستم برای کار با او را دوباره به عنوان یک دستیار."

هر دو از Steding دستیار مربیگری تلاش در سان فرانسیسکو تحت سابق دانشگاه استنفورد هم تیمی های اول با جنیفر قزی '90 و سال گذشته با مولی Goodenbour '93.

"این یک افتخار منحصر به فرد و امتیاز برای پیوستن به تارا و بقیه کارکنان در دانشگاه استنفورد" Steding گفت. "من مطرح شد به عنوان یک کاردینال و من بسیار سپاسگزار برای هر کس و همه چیز من شده است با برکت پس من ساخته شده است که تصمیم گیری. من هیجان زده برای بازگشت به مزرعه و یک بار دیگر بخشی از Stanford بسکتبال زنان. وجود دارد هیچ جایی مانند خانه!"

در سمت تلنگر, استخدام اندرسون به ارمغان می آورد کسی که کاملا جدید به برنامه. از 2003-07 اندرسون هدایت Virginia Tech به چهار مستقیم postseason ظاهر از جمله سه سفر به مسابقات NCAA در حالی که تیراندازی 44.6% از زمینه به صورت حرفه ای او است.

"من لذت می برد آشنایی با بریتنی بیش از دو ماه گذشته" VanDerveer گفت. "او می پیوندد کارکنان ما با مقدار زیادی از تجربه و بالاترین توصیه. بریتنی به ارمغان می آورد مجموعهای از مهارت های لازم برای تیم ما از جمله خود سخت کوشی و عزم و مخلوط با بالا سطح دانش از این بازی است. من هیجان زده به استقبال بریتنی به دانشگاه استنفورد."

اندرسون به عنوان دستیار مربی برای او مادر آلما سه فصل گذشته که در طی آن تیم پیشرفته به postseason چهار سال متوالی. قبلا اندرسون دستیار در ردفرد از 2013-15. قبل از رفتن به مربیگری, تمام وقت, Anderson, مربی دختران بسکتبال در پوتوماک می افتد و در AAU صفوف.

"من بسیار هیجان زده هستم از این فرصت برای پیوستن به Stanford بسکتبال زنان برنامه" اندرسون گفت. "من نمی توانم صبر کنید برای شروع به کار با یک سالن از شهرت سر مربی در تارا VanDerveer و توسعه روابط هر دو در و خارج از دادگاه با زنان در این تیم است."

به امید بالا هستند هر دو با استعداد بازگشت به گروهی که رسیده Pac-12 مسابقات قهرمانی این فصل و برای ورودی سال اول کلاس. بالا پنج کلی استخدام کامرون آستانه, نخبگان, پست بازیکن, سرفصل های این گروه است.

که در مورد آستانه خواهد کار با Steding که ممکن است پر کردن یک نقش مشابه به قهوه ای به عنوان پست بازیکن و مربی. لا Rocque عمدتا با کار استنفورد محیط بازیکنان در طول زمان خود را در کارکنان.

ورودی گارد نقطه جانا ون Gytenbeek عمل تحت ارشد Kiana ویلیامز و دوم هیلی جونز است که انتظار می رود تا بهبودی کامل از مصدومیت که او را مجبور به از دست نهایی 15 بازی این فصل است. کلاس تکمیل شده است با بالا و صعودی اگنس اما-Nnopu از استرالیا.

تماس با دانیل مارتینز-Krams در danielmk 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن