نوشتن کارگاه پزشکی کمک می کند تا مراقبت های بهداشتی کارگران منعکس کننده همه گیر

بیش از دو ماه گذشته, نوشتن, پزشکی, کارگاه های آموزشی را تبدیل به یک مراسم هفتگی برای صدها نفر از متخصصان مراقب

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

بیش از دو ماه گذشته, نوشتن, پزشکی, کارگاه های آموزشی را تبدیل به یک مراسم هفتگی برای صدها نفر از متخصصان مراقبت های بهداشتی و عزیزان خود. فراگیر همه از دانشجویان پزشکی به پزشکان برای مددکاران اجتماعی برای خود و اعضای خانواده این کارگاه های آموزشی رایگان برگزار شده توسط دانشگاه استنفورد پزشکی و الهه شعر و موسیقی, برنامه اجازه می دهد تا هر کس — نه فقط وابسته به دانشگاه استنفورد — به اشتراک گذاشتن تجارب خود را با COVID-19 از طریق مجازی داستان سرایی.

نوشتن دارو توسط رهبری لورل Braitman مدیر نوشتن و داستان سرایی در پزشکی و الهه شعر و موسیقی, یک برنامه طراحی شده برای معرفی علوم انسانی به آموزش پزشکی و آموزش. برای یک ساعت در هر شنبه صبح Braitman و به طور متوسط 125 نفر دیگر جمع آوری بیش از زوم برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را در طول بیماری همه گیر.

"در حال حاضر تنها بودن است امن ترین محل برای, اما آن را امن نیست احساسی" Braitman گفت: روزانه است. "من فکر می کنم که گفتن هر یک از دیگر درست است آسیب پذیر داستان پادزهر به تنهایی دلیل که وقتی شما می شنوید یک نفر دیگر گفت:" من بیش از حد! شما کمتر احساس تنهایی."

نه تنها نوشتن, پزشکی, ارائه, حرفه ای بهداشت و درمان خود و خانواده خود را با یک فضا برای آنها برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را, آن را نیز اجازه می دهد تا آنها را برای انتقال این تجربیات از طریق خلاق باعث ایجاد شده هر هفته توسط Braitman. برخی از قبلی دهید عبارتند از: طراحی و سرود و نوشتن یک ویکیچگونه مقاله کمک می کند که کسی که از طریق یک چالش در طول بیماری همه گیر.

شرکت کنندگان چند مانند استنفورد پزشکی بالینی استاديار بيهوشی جودی Leng رفته به انتشار کار خود را آنلاین — چیزی که Braitman تشویق شرکت کنندگان در کارگاه را انجام دهد.

"مقدار زیادی از زمان هنگامی که مردم خود را به اشتراک بگذارید یا لورل و یا کسی در زوم چت خواهد ما را تشویق به انتشار" Leng گفت. "بعد از کلاس من خواندن قطعه من به شوهرم که همچنین یک پزشک, و او گفت: من باید از آن منتشر شد. دو روز بعد من تا به حال برخی از زمان و احساس الهام بنابراین من فرستاده شده در قطعه به KevinMD و آن را قبول کردم و نوشته شده حق دور."

Leng قطعه به شکل یک '50s-سبک تجاری در مورد ایجاد توازن میان نقش خود را به عنوان یک مادر و یک متخصص بیهوشی در طول بیماری همه گیر. آن را به اشتراک گذاشته شده توسط بیش از 1000 نفر از طریق KevinMD یک وب سایت که در آن مراقبت های بهداشتی حرفه ای داستان خود را.

Leng او را دعوت به نوشتن هفته, پزشکی, کارگاه های آموزشی گفت: "این واقعیت که شنبه کلاس شامل اعضای خانواده بسیار ویژه است."

"بسیاری از ما در پزشکی می تواند احساس انزوا از جامعه چون مردم واقعا نمی دانند که آنچه ما انجام می دهیم" Leng گفت. "این یک فرصت نادر برای به اشتراک گذاشتن این با مامان, که حمایت از من برای 16 سال گذشته از من حرفه پزشکی است و در حال حاضر شنوایی مشابه و داستان های جالب از دیگر کارکنان بهداشتی درمانی در سراسر جهان است."

برندا Kubheka یک پزشک و bioethicist از ژوهانسبورگ, آفریقای جنوبی, یکی از بسیاری از افرادی که حضور در Braitman این کارگاه های آموزشی از خارج از ایالات متحده است.

"این برنامه ارائه می دهد یک فضای امن برای ما به نوشتن و یادگیری از خودمان و یکدیگر" Kubheka گفت. "همه ما داستان را بگویید. گاهی اوقات آن را طول می کشد نوشتن و یا گفتن این داستان به درمان قصه گو."

او شده است قادر به استفاده از کارگاه های آموزشی به عنوان یک راه برای کشف هدفمند نوشتن خلاق است و حتی به اشتراک گذاشته قطعه اول در مورد او در اواخر شریک با دخترش که برانگیخته "اشک ایم که برگزاری برای بیش از حد طولانی است."

قبل از نوشتن دارو Braitman این کارگاه را به طور عمده ارائه شده به دانشگاه استنفورد پزشکی جامعه است. اما به دلیل همه گیر او در زمان این فرصت را به گسترش به متخصصان بهداشت و درمان و خانواده های آنان در سراسر جهان است.

در TED Talk او به سال گذشته Braitman همچنین در مورد بهداشت روانی مزایای این کارگاه ارائه روان, بهداشت حرفه ای, تمایلات تکرار توسط امی Yotopoulos '93 مدیر ارشد پرستار مرکز در بیمارستان استنفورد.

"من در ابتدا فکر کردم که بخش مورد علاقه من در مورد این کارگاه خواهد بود نوشتن جنبه اما در حال حاضر من خودم تنظیم در جامعه حس و پشتیبانی که لورل به طور طبیعی ایجاد" Yotopoulos گفت. "[نوشتن پزشکی] چیزی است که من نگاه به جلو به انجام هر شنبه برای خود من سلامت روان و رفاه است."

اگر چه وجود دارد تنها یک جلسه در هر هفته Braitman گفت که گسترش این کارگاه به اضافی جلسه شب می تواند امکان به 200 تا 300 نفر از کسانی که امضا کرده اند تا برای نوشتن پزشکی قادر به شرکت در آن زمان در حال حاضر. وجود دارد بیش از 600 نفر که عضو لیست پستی برای کارگاه.

"من ساخته شده یک وعده به هر کس که من را نگه دارید انجام این کار به عنوان طولانی به عنوان آنها نشان می دهد تا" Braitman گفت. "من هدف اصلی است برای مردم را به نشان می دهد و تأمل در آنچه آنها تجربه شده است و احساس با حمایت از یک جامعه جهانی اطراف آنها را که می داند آنچه که آنها در حال رفتن را از طریق."

تماس با Camryn و پاکستان در cpak23 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب