شما می توانید گرفتن coronavirus را از طریق چشمان خود را. یک virologist ترس این که چگونه او آن را کردم.

جوئل شانون ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 11:40 AM EDT مارس 15 سال 2020بیشتر آمریکایی ها با استفاده از پار

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

بیشتر آمریکایی ها با استفاده از پارچه پوشش برای محافظت از خود بینی و دهان در تلاش برای بلانت گسترش coronavirus اما چشم — باور به یک عفونت ممکن است مسیر — معمولا باقی می ماند باز به هوا.

این است که چگونه با مشخصات بالا متخصص بیماری های عفونی معتقد است او گرفتار این ویروس.

Virologist و NBC نویسندگان جوزف نمایشگاه می گوید: او به احتمال زیاد آلوده از طریق چشم خود را در حالی که در شلوغ, هواپیما, پرواز, نمایشگاه گفت: امروز نشان می دهد. او گفت که او در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی او توصیه می کند دیگران را از جمله پوشیدن ماسک.

هنوز روز بعد او شروع به ارائه علائم COVID-19 و به زودی نیاز به بستری است.

"شما هنوز هم می توانید این ویروس را از طریق چشم خود را ... این بهترین حدس می زنم من باید از احتمالا چگونه من آن را" منصفانه گفت. او همچنین گفت که او انتظار دارد که او به زودی مرخص خواهد شد.

کارشناسان گفت: ایالات متحده آمریکا امروز یکشنبه در حالی که داستان بر یک خطر است که مردم باید به طور جدی در طول یک بیماری همه گیر آن یکی نیست که باید بی درنگ و وحشت ،

سطح چشم شما یک هدف نخست برای این ویروس گفت: دکتر توماس Steinemann یک سخنگوی آکادمی آمریکایی چشم پزشکی. این سازمان هشدار داده است برای هفته ها که شما می توانید کامپیوتر خود را از طریق چشم و منتشر کرده است یک لیست از راهنمایی برای کمک به جلوگیری از که از اتفاق می افتد.

واقعیت بررسی: مطالعات اولیه نشان می دهد چشم صورتی می تواند مربوط به COVID-19 اما در چند مورد

تماشا کنید: Coronavirus شستن دست و روش را به عنوان عملکرد هنر

ابتلا به ویروس از طریق چشم خود را رخ می دهد راه های متعدد. شاید بیشتر به خوبی به اطلاع عموم: اگر دست شما آلوده شده است با ویروس شما می تواند گسترش ویروس با دست زدن به صورت و چشم. اما Steinemann گفت: آن را نیز ممکن است برای هوابرد ویروس ذرات آلوده چشم خود را به سادگی با آمدن در تماس با آن است.

خبر خوب: در اکثر مواقع وجود دارد راه های آسان برای حفاظت از خود.

"برای گریه کردن با صدای بلند نمی مالش چشم خود را" Steinemann گفت.

اجتماعی فاصله — اقامت 6 فوت یا بیشتر از افراد دیگر کمک می کند کاهش خطر هوابرد که ویروس ذرات را در تماس با آمده چشم خود را.

و ترکیبی از شستن دست و دست زدن به صورت خود را کمک خواهد کرد که جلوگیری از شما را از به طور تصادفی آلوده چشم خود را.

این مورد که عادلانه توصیف یک وضعیت مخاطره آمیز اجتماعی که در آن فاصله غیر ممکن بود دکتر جیسون Brinton یک چشم پزشک و, و بنیانگذار سنت لوئیس بر اساس Brinton چشم انداز گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

ماسک و سایر اقدامات احتیاطی به طور کامل موثر و شکاف هوا در ماسک به خصوص نشان داده شده است به عنوان یک دروازه به عفونت Brinton گفت. بنابراین در حالی که آن را ممکن است عادلانه گرفتار عفونت از طریق چشم خود را, آن را نه تنها توضیح.

در حالی که مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری است توصیه هایی برای حفاظت از چشم در تنظیمات که در آن کارگران ممکن است در معرض خطر قرار گرفتن در معرض آژانس است و نه توصیه می شود به استفاده گسترده از عینک محافظ.

نه Brinton و Steinemann احساس که فرد به طور متوسط باید احساس نیاز به پوشیدن عینک مگر اینکه آنها در حال ورود به ویژه محیط پر خطر مانند تماس نزدیک با فردی که دارای آزمایش مثبت برای COVID-19.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب