منطقه بندی تخته پاک راه را برای 96 شهر توسعه در جنگل خلیج آمریکا در خلیج فارس نسیم

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:12 AM EDT Jul 10, 2020سانتا رزا شهرستان ى هیئت مدیره تصویب یک شهر re

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399

سانتا رزا شهرستان ى هیئت مدیره تصویب یک شهر rezoning درخواست از جنگل خلیج املاک با کمی هیاهو در پنج شنبه شب و هموار کردن راه برای جنوب شبه جزیره توسعه برای اضافه کردن نزدیک به 100 شهر خانه به آن موجود پیشنهاد محله.

منطقه بندی جلسه: مدرسه جدید, 634 خانه های 96 خانه های شهر: سانتا رزا برای مقابله با 3 بحث منطقه بندی درخواست ها

جنگل خلیج شهرکهای 284-بسیاری زیربخش در نیمه راه بود که در حال حاضر بحث برانگیز پس از آن تصویب شد کمیسیون در ماه فوریه 2019 به حال خواسته ى واريانس درخواست بنابراین توسعه دهندگان می توانند اضافه کردن 96 خانه های شهر برای این پروژه است.

Beckie Cato یک نماینده برای این پروژه گفت: شهر خانه ها را یک مسکن جدید گزینه به انتهای جنوبی شهرستان است.

"هدف ما برای این ملک برای ساخت یک شهر توسعه که همانطور که می دانید در حال تبدیل شدن بیشتر و درخواست نوع خانه در سانتا رزا شهرستان" Cato گفت: منطقه بندی هیئت مدیره پنج شنبه شب. "و به عنوان یک برنامه ریز من خوشحالم برای دیدن بیشتر از یک مخلوط از صفحه اصلی گزینه های. برخی از مردم در حال آماده به خود را دارند اما آنها ترجیح می دهند که باید حیاط نگهداری کامل خانه های بسیاری است. و بنابراین شهر خانه های واقعا مناسب یک تو رفتگی در دیوار در جامعه ما است."

منطقه بندی هیئت مدیره تصویب این شهر درخواست كند.

توسعه دهندگان این پروژه به طور خاص می خواستم برای افزایش چگالی پروژه به طوری که آنها می تواند اضافه کردن 96 خانه های شهر. وجود دارد خواهد بود 7.75 واحد در هر هکتار اگر ى درخواست در نهایت تایید شده است. اموال جبهه به طور مستقیم بر روی ایالات متحده 98 و دسترسی به خانه های شهر خواهد بود از طریق انتهای جنوبی کمبریج پارک درایو با توجه به شهرستان اسناد و مدارک.

منطقه بندی هیئت مدیره تصمیم یک پیشنهاد است. هیئت شهرستان کمیسیون را نهایی می گویند در rezoning درخواست. هیئت مدیره برای یک rezoning جلسه در 6 p. m. 23 ژوئیه.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب