ابزار مدرن در راه و ساختمان

ابزا آلات جدید راه سازی محدوده بهینه برای حفاری DTH 90 میلی متر (3.5 اینچ) تا 254 میلی متر (10 اینچ) است. سور

توسط NEWSSALAM در 2 فروردین 1401

ابزا آلات جدید راه سازی

محدوده بهینه برای حفاری DTH 90 میلی متر (3.5 اینچ) تا 254 میلی متر (10 اینچ) است. سوراخ‌های کوچک معمولاً با استفاده از مته‌های هیلتیی بالای سر و سوراخ‌های بزرگ اغلب از مته‌های چرخشی استفاده می‌شوند.

 

به عنوان یک قاعده کلی، کوچکترین قطر سوراخی که هیلتی DTH می تواند سوراخ کند، اندازه اسمی است. بنابراین به طور استاندارد یک هیلتی 102 میلی متری (4 اینچ) سوراخی را تا حداقل قطر 102 میلی متر (4 اینچ) سوراخ می کند. عامل محدود کننده قطر بیرونی هیلتی است، زیرا جریان هوا با کاهش قطر سوراخ به دلیل سایش قطری نوک، محدود می شود. حداکثر اندازه سوراخ برای حفاری تولیدی اندازه اسمی هیلتی به اضافه 25 میلی متر (1 اینچ) است، بنابراین حداکثر اندازه سوراخ برای یک هیلتی 102 میلی متری (4 اینچ) 127-130 (5 اینچ) میلی متر است.

هیلتی مناسب عمدتا بر اساس نوع کاربرد، اندازه سوراخ و نوع تشکیل سنگ انتخاب می شود. در حالت ایده‌آل، اندازه هیلتی باید تا حد امکان با اندازه سوراخ مورد نیاز مطابقت داشته باشد و فضای کافی برای برش‌ها برای تخلیه مناسب سوراخ باقی بماند.

 

 

 

هیلتی های Epiroc برای همه انواع سنگ ها و کاربردهایی که عملکرد بالا و هزینه کل کم برای هر متر معیارهای کلیدی هستند، به طور هدفمند انتخاب شده اند. طراحی استاندارد؛ این یک انتخاب مناسب برای تولید در معادن، حفاری چاه آب کم عمق و حفاری زیرزمینی انفجار سوراخ است. برای شرایط سخت در سازندهای ساینده، QM (مدل اصلی معدن) مناسب ترین گزینه است. دارای همان اجزای داخلی استاندارد است، اما قطر بیرونی آستین و آستین سایش بیشتری دارد و قسمت بالایی دارای دکمه‌های کاربید تنگستن برای محافظت در برابر سایش در شرایط سخت و ساینده است. آنها همچنین از رویه در برابر سایش بیش از حد در هنگام چرخش از سنگ خرد شده محافظت می کنند.

 

 

 

بالاترین عملکرد

 

هیلتی های سری COP M، Gold و QLX برای سخت ترین شرایط حفاری و کاربردهایی که نیاز به عملکرد عالی دارند طراحی شده اند. این هیلتی ها پیشرفته هستند و حداکثر بهره وری و سودآوری را ارائه می دهند.

 

 

 

کیت الکترونیکی

 

به عنوان یک قاعده کلی، هیلتی DTH که در حفاری تولید استفاده می‌شود باید در صورت کاهش 10 درصدی نرخ نفوذ خالص جایگزین شود. هزینه کل حفاری در هر متر با کاهش بهره وری به شدت افزایش می یابد. همه هیلتی‌های Epiroc این امکان را دارند که با E-kit، مجموعه‌ای از قطعات سایش خارجی و داخلی، دوباره مونتاژ شوند. این یک گزینه ارزشمند است، به ویژه در سازندهای ساینده تا نسبتاً ساینده. با ترکیبی منحصر به فرد از بالاترین کیفیت در طراحی، ساخت و مواد، هیلتی ها را می توان با عملکرد پایدار بازسازی کرد.

 

 

سری COP M

به هیلتی های DTH سری M با نام تجاری جدید Epiroc خوش آمدید. هیلتی های 6، 7 و 8 اینچی ما کاملاً طراحی و ساخته شده اند. سریع‌تر و سبک‌تر از همیشه است، نگهداری آن آسان‌تر است و دوام بیشتری دارد. هر یک از هیلتی های سری COP M را می توان به سرعت و به راحتی با فشار هوا و حجم هوای مختلف کمپرسور تنظیم کرد. این ویژگی دو در یک به هیلتی‌های ما اجازه می‌دهد تا با هر دکل حفاری که در ارتفاعات و اقلیم‌های مختلف کار می‌کند مناسب باشند.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن