بزرگترین انتخابات ناراحت کننده در سال 2021 در مورد احزاب بازنده به ما چه می گوید؟

[ad_1] 2021 با انتخابات عالی رتبه انتخاب شد. در اوایل ژانویه، یک گرجستان که به طور سنتی حزب محور بود

توسط NEWSSALAM در 15 آذر 1400
[ad_1]

2021 با انتخابات عالی رتبه انتخاب شد. در اوایل ژانویه، یک گرجستان که به طور سنتی حزب محور بود، دو دموکرات را در دو دور دوم به سنای ایالات متحده فرستاد و کنترل مجلس را به دموکرات ها واگذار کرد. کمتر از 10 ماه بعد، در 2 نوامبر، ویرجینیا برای اولین بار از سال 2009، یک جمهوری خواه را به پست ایالات متحده برگزید.

البته مسابقات این دو کشور در شرایط بسیار متفاوتی برگزار شد - و نتایج بسیار متفاوتی داشت. اما با وجود این، آن‌ها یک ویژگی کلیدی مشترک دارند، همانطور که تحلیل ما از داده‌های سطح طرح نشان می‌دهد: کشور بازنده بیشترین موقعیت‌ها را در قلمرو خود از دست داده است. در ویرجینیا، مناطقی که به شدت طرفدار بایدن بودند، جایگاه فرماندار جمهوری خواه را فراهم کردند، در حالی که در جورجیا، حوزه های حامی ترامپ، دو دموکرات را به سنا فرستادند.

چرا این قابل توجه است؟ اول، نتایج یادآور ارزشمندی است که در حالی که رای دهندگان تمایل دارند با حمایت از حزب حاکم به دنبال تعادل باشند، این تعادل تضمین نمی شود. حمایت رای دهندگان از حزب خارج از قدرت به مواضع، نامزدها و لفاظی هر دو حزب بستگی دارد. علاوه بر این، در زمانی که مفسران بر تفکیک جغرافیایی بر اساس حزب تاکید می کنند، تحلیل مشترک ما از ویرجینیا و جورجیا نشان داد که هر دو نتیجه انتخابات به این بستگی دارد. کاهش قطبی شدن جغرافیایی، با از دست دادن موقعیت هر کشور در قلعه مربوطه خود نسبت به دیگری.

بیایید با ویرجینیا شروع کنیم. برای اینکه بفهمیم گلن یانگکین منتخب چگونه تری مک‌آلیف را در ایالتی که بایدن، رئیس‌جمهور فعلی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق را با ۱۰ درصد در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 شکست داد، ما سهم آرای مک‌آلیف را با بایدن و یانگکین و ترامپ در هر یک مقایسه کردیم. شعبه رای گیری سپس، از چپ به راست، تغییر در آرا را از انتخابات ریاست جمهوری 2020 به انتخابات فرمانداری 2021، با توجه به اینکه چند ناحیه از ترامپ در سال 2020 حمایت کردند، ترسیم کردیم. وقتی خطوط روی نمودار صاف باشد، نماینده فرماندار برابر با ریاست جمهوری است. ; تمایل نزولی به این معناست که کاندیداهای فرمانداری عملکرد بدتری نسبت به نامزدهای ریاست حزب خود داشتند و کاندیداهای صعودکننده عملکرد بهتری داشتند. هر چه شیب تندتر باشد، این بخش‌ها تغییر بیشتری در نتیجه ایجاد می‌کنند.

و همانطور که نمودار نشان می دهد، بیشترین عملکرد ضعیف مک آلیف در مقایسه با بایدن در مناطقی است که به شدت با بایدن مرتبط است. ما این را در کاهش شدید خط آبی سمت چپ نمودار می بینیم - و اینکه عملکرد ضعیف مک آلیف در آنجا بسیار بیشتر از از دست دادن 64000 رای او است.

اکنون، در رقابتی با مشارکت کمتر، می‌توانید انتظار داشته باشید که یک حزب اکثریت آرای خود را در جوامعی که در ابتدا حمایتش بیشتر بود، از دست بدهد. اما داستان در اینجا پیچیده تر است زیرا اگر به مناطق جمهوری خواه ویرجینیا به دقت نگاه کنیم - مناطقی که حداقل 70 درصد آرای دو حزبی خود را در سمت راست نمودار به ترامپ دادند - یانگکین شبکه ای را دید. سود با نزدیک به 3000 رای این قابل توجه است: با وجود همه انعکاس قدرت ترامپ در جوامع خاص، یانگکین در واقع در انتخابات خارج از سال از ترامپ در مناطقی که طرفدار ترامپ هستند ویرجینیا برتری دارد.

با این حال، این رقابت در بخش های طرفدار بایدن تعیین شد. در این مناطق، تعداد کل آرای دموکرات ها صدها هزار نفر کاهش یافت و به یانگکین تفاوتی داد که برای پیروزی نیاز داشت.

در مورد دور دوم انتخابات سنای جورجیا، مورد دوم ما، دموکرات ها در هر دو رقابت پیروز شدند، اگرچه انتخابات خارج از چرخه معمولاً برای حزب رئیس جمهور بد می شود. از نظر فنی، ترامپ در آخرین روزهای ریاست جمهوری خود هنوز رئیس جمهور بود، اما در دور دوم انتخابات پنجم ژانویه، مشخص بود که بایدن برنده ریاست جمهوری شده و به زودی قدرت را به دست خواهد گرفت. به این ترتیب، GOP Sens. دیوید پردو و کلی لوفلر باید برای دور دوم در موقعیت خوبی قرار می گرفتند. از این گذشته، در وضعیت مشابهی در سال 2008، سناتور جمهوری‌خواه وقت ساکسبی چامبلیس، برتری 3 امتیازی در دور اول در نوامبر را به پیروزی 15 امتیازی در دور دوم دسامبر تبدیل کرد.

با این حال، دوره بین نوامبر 2020 و ژانویه 2021 به سختی عادی بود، زیرا ترامپ سرسختانه و به دروغ اصرار داشت که واقعاً در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شده است. او همچنین بارها به مقامات انتخابات گرجستان حمله کرده و آنها را برای لغو نتایج انتخابات تحت فشار قرار داده است. و البته، همه اینها با حمله به ساختمان کنگره در 6 ژانویه، یک روز پس از دور دوم انتخابات در گرجستان، به اوج خود رسید.

این برای درک آنچه در گرجستان اتفاق افتاد مهم است، زیرا لفاظی های ترامپ این پتانسیل را داشت که ایمان به رای را تضعیف کند و احتمالاً فعالیت در میان حامیان ترامپ را کاهش دهد. ادعای ترامپ مبنی بر اینکه او در انتخابات پیروز شده است نیز کار پردو و لوفلر را برای متقاعد کردن رای دهندگان که در صورت بازگشت به سنا، آزمونی برای رئیس جمهور جدید دموکرات خواهد بود، دشوار می کند.

در عین حال، باید مراقب باشیم که فقط بر یک توضیح تمرکز نکنیم. میزان محبوبیت ترامپ نیز بین نوامبر و ژانویه کاهش یافته است و تحولات دیگر از جمله مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان و دموکرات ها نیز می تواند تاثیرگذار باشد.

اما بار دیگر، برای اینکه بفهمیم چگونه هر یک از احزاب در ایالتی که معمولاً از دیگری حمایت می‌کند، پیروز شد، سهم آن‌ها از آرای بایدن و ترامپ را در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 مقایسه کردیم، زیرا این رقابت نزدیک‌تر شد (1.2 امتیاز). ) از وارناک مقابل لوفلر (2 امتیاز).

مشارکت جورجیا از ریاست جمهوری تا دور دوم نسبت به ویرجینیا از ریاست جمهوری به فرمانداری کاهش چشمگیری کمتری داشت، اما مانند ویرجینیا، ما نقشه تغییر در آرای دو حزبی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را بر اساس میزان حمایت منطقه از ترامپ در سال 2020 ترسیم کردیم. و همانطور که می بینید. در نمودار زیر، اوسف و پردو هر دو آرای کمتری نسبت به نامزدهای ریاست جمهوری حزب خود در همه بخش ها به دست آوردند.

با این حال، مکان هایی که آنها رای از دست دادند برابر نبود. بسیج حامی دموکراسی در مناطق به شدت سیاهپوست وجود داشت، اما آرای صادر شده کاملاً مطابق با رای ریاست جمهوری 2020 نبود (خطوط کمی به سمت پایین متمایل شده است). اوسف موقعیت های بیشتری را نسبت به رقابت های ریاست جمهوری نوامبر در مناطقی که به شدت طرفدار بایدن بود از دست داد، به این معنی که پردو برتری ترامپ را در این مناطق بهبود بخشید. در واقع، اگر پردو در جاهای دیگر نیز برتری ترامپ را نسبت به بایدن به دست آورده بود، پیروز می شد.

اما این چیزی نیست که اتفاق افتاده است. در عوض، پردو در نهایت به دلیل عملکرد ضعیف در مناطق شدیداً طرفدار ترامپ، انتخابات را باخت، همانطور که شیب شدید خط جمهوری خواه به سمت راست نمودار نشان می دهد.

به زبان ساده، پردو انتخابات را در جاهایی شکست داد که ترامپ بهترین عملکرد را داشت. نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که چرا او در نظرسنجی‌های مبتنی بر ترامپ چندان خوب عمل نکرد - آیا عملکرد ضعیف نشان‌دهنده مشارکت رأی‌دهندگان، متقاعد کردن یا هر دو است. اما از آنجایی که اسوف در آن مناطق در مقایسه با بایدن سود چندانی ندید، منطقی است که فرض کنیم مشکل پردو، حداقل تا حدی، این است که بسیاری از رای دهندگان ترامپ در ژانویه در خانه ماندند.

بلافاصله پس از دور دوم انتخابات ژانویه در جورجیا، قابل قبول به نظر می رسید که در مناطقی که به شدت طرفدار ترامپ هستند، ترامپ نسبت به جمهوری خواه سنتی تر مانند پوردو برتری بسیج کننده داشته باشد. اما نتایج ویرجینیا نشان داده است که تاجر دیگری که سیاستمدار شده است، حتی در سنگرهای ترامپ و حتی در رقابت فرمانداری که در آن فعالیت کلی کمتر از انتخابات ریاست جمهوری است، می تواند از ترامپ پیشی بگیرد.

هنگامی که به موازات ویرجینیا نگاه کنیم، کاهش مشارکت در مناطق شدیدا جمهوری خواهان در جورجیا تفسیر متفاوتی را ارائه می دهد. ویرجینیا این را به صراحت بیان می کند، جمهوری خواهان بدون ترامپ در رای گیری همیشه در مضیقه نیستند. اما قبل از روی کار آمدن بایدن، زمانی که اتهامات و اتهامات نادرست انتخاباتی ترامپ علیه مقامات انتخابات جورجیا زیاد بود، با یک نقطه ضعف مواجه شدند.

اما شاید بزرگترین نتیجه این باشد که در هر دو مسابقه، ویرجینیا در نوامبر و جورجیا در ژانویه، تیم بازنده بیشترین تکان را در زمین داشت.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب