بهترین انگشتر های موجود در بازار

انگشتر های مردانه - راهنمای نهایی شما همه چیزهایی که در مورد انگشترهای مردانه باید بدانید را بیاموزید. از موا

توسط NEWSSALAM در 20 آبان 1400

انگشتر های مردانه - راهنمای نهایی شما

همه چیزهایی که در مورد انگشترهای مردانه باید بدانید را بیاموزید. از مواد گرفته تا یافتن اندازه مناسب و همه چیز در این بین. همه در 20 دقیقه

 

 

نمایش انگشتر کلاسیک طلایی 925s Large Marina Signet

 

از تاریخ باستان تا به امروز، مردان برای نشان دادن ثروت، امتیاز و وضعیت تاهل خود حلقه هایی به دست می کردند. حتی امروز، مردانی را با انگشترهای دانشگاهی، حلقه‌های جامعه و انگشتر های باشگاهی خواهید دید که معنای خصوصی دارند و برای آنها شخصی است.

 

مزایای استفاده از انگشتر

یک نوار طلایی روی انگشت انگشتر شما فوراً آشکار می کند که شما از بازار خارج شده اید، و امیدواریم بتوانید از یک شب بیرون رفتن بدون پیشرفت های ناخواسته لذت ببرید.

اسباب بازی های استرس برای بچه ها هستند. مردان واقعی می توانند وقت خود را به خود اختصاص دهند و توجه خود را با چیزی بیشتر از حلقه های انگشتان خود متمرکز کنند.

انگشتر ها به طور طبیعی با آنچه می پوشید تزیین می شوند و یک je ne sais quoi ناملموس را به هر لباسی اضافه می کنند. به طور خاص یک حلقه سنگ های قیمتی می تواند به برجسته کردن رنگ ها کمک کند.

وابستگی خود را با یک حلقه در صورتی خود نشان دهید. شما می توانید عشق خود را به یک تیم فوتبال، یک کالج، یا حتی یک حزب سیاسی با یک حلقه امضا نشان دهید.

طلا گران است. اگر متعهد به نشان دادن بخت خوب خود به دنیا هستید، هیچ راهی بهتر از ورزش کردن یک مشت بلنگ وجود ندارد.

مردان باید با کدام انگشت انگشتر بزنند؟

شما مختارید که در راهنمای خرید انگشتر مردانه. هیچ قانون یا قانونی (حداقل در ایالات متحده) وجود ندارد که آنچه را که می توانید روی انگشتان خود قرار دهید تنظیم کند.

 

 

همانطور که گفته شد، هنوز انتظارات خاصی وجود دارد. هنجارها و آداب سنتی وجود دارد - برخی از آنها تا دوران مدرن باقی مانده اند و برخی در سطل زباله تاریخ دور ریخته شده اند.

 

1: حلقه های شست

حلقه‌های شست هنوز در ایالات متحده غیرمعمول هستند، اگرچه محبوبیت آنها در حال افزایش است. اگر در حال حاضر دو حلقه در یک دست دارید، اگر نمی‌خواهید انگشت‌هایتان بیش از حد شلوغ باشد، انگشت شست شما می‌تواند بهترین مکان برای پوشیدن انگشتر دیگری باشد.

 

2: حلقه های انگشت اشاره

 

نمایش انگشتر کلاسیک نقره طلای 925 لیونل

 

برای اشاره به چیزهاست مدت‌ها پیش، برخی از افراد دارای موقعیت بسیار بالا از انگشت اشاره خود برای حلقه مهری که نشان خانوادگی خود را نشان می‌داد استفاده می‌کردند، با این حال، در حال حاضر حتی کمتر از یک حلقه امضا در صورتی است. اگر واقعاً می‌خواهید انگشترتان مورد توجه قرار گیرد، آن را روی انگشت اشاره خود ببندید و مدتی را با اشاره به چیزها صرف کنید.

 

3: حلقه های انگشت میانی

 

نمایش حلقه کلاسیک طلایی Captain’s Helm 925s

 

انگشت وسط با هیچ گونه توشه تاریخی همراه نیست، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد اینکه مردم فکر می کنند شما متاهل هستید یا یک کاتب نابهنگام هستید وجود ندارد و می توانید هر نوع انگشتری را که انتخاب می کنید بپوشید. با این حال، یک حلقه حجیم در بزرگترین انگشت شما ممکن است با انگشت اشاره و انگشت حلقه شما تداخل داشته باشد.

 

4: حلقه های انگشت حلقه

 

نمایش انگشتر سرامیکی Ghost

 

همانطور که از نام آن پیداست، این انگشتی است که از مردان انتظار می رود انگشتر به دست کنند. به طور خاص، حلقه ازدواج اگر در دست چپ باشد. هیچ مقرراتی وجود ندارد که بگوید شما مجبور هستید. شما می توانید حلقه ازدواج را به هر انگشتی که انتخاب می کنید بپوشید، یا اصلا حلقه ازدواج نزنید، اما اگر در این انگشت حلقه دارید، اکثر مردم تصور می کنند که شما متاهل هستید.

 

5: حلقه های انگشت صورتی

 

نمایش انگشتر تیتوس فولادی

 

از لحاظ تاریخی، این انگشت برای انگشترهای امضایی بود که برای امضای اسناد رسمی و قانونی با فشار دادن صورت انگشتر به موم داغ و در نتیجه ایجاد مهر استفاده می‌شد. با این حال، از زمان ظهور قلم توپی و پاکت های خود مهر و موم شده، از استفاده خارج شده است.

در حدود صد سال گذشته، انگشت صورتی خانه حلقه‌های دانشگاهی و حلقه‌های باشگاهی بوده است، که معمولاً دارای نقش، نشان یا مهری پرآذین هستند.

 

اکنون اندازه دقیق حلقه خود را بیابید

انواع انگشتر مردانه

انگشترهای علامت دار مردانه

حلقه های مهر مردانه قدیمی هستند. همانطور که از نام آن پیداست، حلقه های امضا باید دارای نوعی علامت یا نماد بر روی خود باشند. معمولاً این یک نشان رسمی یا نقش یک باشگاه یا کالج است. اما هیچ چیز مانع شما نمی شود که نشان تیم فوتبال مورد علاقه خود را بر روی یک حلقه امضاء کنید یا حتی طرح خود را بسازید.

 

 

در حال نمایش انگشتر کلاسیک نقره ای 925s Offspring Hunter

 

انگشترهای علامت گذاری مردانه معمولاً از طلا ساخته می شوند و می توان آنها را روی انگشت صورتی هر دو دست و یا کمتر روی انگشت اشاره استفاده کرد.

 

 

لوکلئون

حلقه شن فیروزه ای لن

39 دلار

35 دلار

-11٪ | روز مجردها

فروخته شده

 

لوکلئون

انگشتر شن طلایی لئون

39 دلار

35 دلار

-11٪ | روز مجردها

 

SIDEGREN

انگشتر نقره Svend 925S

129 دلار

115 دلار

-11٪ | روز مجردها

 

لوکلئون

حلقه سیاه رایکر

39 دلار

35 دلار

-11٪ | روز مجردها

حلقه های ازدواج

حلقه‌های ازدواج مردانه معمولاً روی انگشت حلقه دست چپ استفاده می‌شوند و معمولاً طلایی یا نقره‌ای هستند و طرحی ساده و بدون تزئین دارند.

 

 

نمایش انگشتر کلاسیک نقره باریک 925s

 

فلزات دیگری مانند پلاتین یا تنگستن در حال محبوب شدن هستند و استفاده از حلقه های ازدواج الماس برای مردان کاملاً ناشناخته نیست.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن