در آخر هفته با عبارات NFL چه باید مراقب باشید

[ad_1] پس از یک هفته هیجان‌انگیز بازی‌ها که به فصل بسیار طولانی NFL در سال 2021 پایان داد، بازی‌های پ

توسط NEWSSALAM در 22 دی 1400
[ad_1]

پس از یک هفته هیجان‌انگیز بازی‌ها که به فصل بسیار طولانی NFL در سال 2021 پایان داد، بازی‌های پلی آف می‌تواند دوز دیگری از هرج و مرج را به همراه داشته باشد. بیشتر (هر چند نه همه چیز) از تیم‌های باقی‌مانده در سوپر باول موفقیت خوبی کسب کرده‌اند و همه به جز شماره 1 در هر کنفرانس بلافاصله وارد عمل خواهند شد.

بنابراین، برای هر یک از مسابقات آخر هفته، به ترتیب زمانی، بیایید به آنچه مدل پیش‌بینی ما در آینده می‌بیند، و همچنین اعدادی که می‌توانند هر تیمی را برنده شوند، بررسی کنیم.

AFC № 4 سینسیناتی در مقابل № 5 لاس وگاس

ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت شرقی شنبه، NBC

مورد علاقه الو: سینسیناتی -7½ (74 درصد)

چرا بنگالی ها مورد علاقه هستند: روی کاغذ، مشخصا سینسیناتی تیم بهتری است. بنگالی‌ها در Elo از لاس وگاس پیشی می‌گیرند، مقدار بالاتر از میانگین برای محافظت از فوتبال خارجی (DVOA)، رتبه‌بندی قدرت فوکوس حرفه‌ای فوتبال، سیستم رتبه‌بندی ساده Pro-Football-Reference.com (SRS)، اختلاف امتیاز، تفاوت در رتبه‌بندی ارسال‌کنندگان تنظیم شده است. و احتمالاً هر شاخص کل نگر دیگری که می توانید تصور کنید. و حمله هوایی خطرناک جو بارو، جمار چیس و سینسی بازی بدی برای دفاع از پاس رایدرها است، که با توجه به امتیازات اضافه مورد انتظار (EPA) در بین بدترین های NFL در فصل عادی قرار می گیرد. و شایان ذکر است که بنگالی ها در ماه نوامبر در پیروزی 32-13 مقابل وگاس موفقیت های زیادی در بازی و دفاع داشتند. اگرچه لاس وگاس با همان رکورد سینسیناتی کار خود را به پایان رساند، اما لاس وگاس احتمالاً خوش شانس است که در پلی آف حضور داشته باشد، زیرا با نزدیک به 4 امتیاز در هر بازی پیشی گرفته بود و نتیجه بدتری نسبت به 11 تیمی داشت که موفق به رقابت نشدند. پس از فصل

چرا مهاجمان می توانند ناامیدی را از بین ببرند: از این گذشته، Raiders اینجا هستند، مهم نیست که آمار در مورد آنها چه فکر می کند. و آنها درجه قابل توجهی از استقامت را نشان دادند - با یک دوره دشوار در میانه فصل روبرو شدند، که در آن مربی سابق جان گرودن به دلیل باز شدن ایمیل های توهین آمیز استعفا داد، در حالی که تیم نیز با شکست در 7 بازی از 10 بازی مشغول بود. در بهترین حالت، QB Derek Carr و حمله لاس وگاس مطمئناً می توانند عملکردهای انفجاری داشته باشند، و روی دیگر سکه، بنگال ها یکی از بی ثبات ترین تیم های لیگ امسال بودند. اگر Raiders آخرین تقویت را داشته باشد و بنگال ها را در زمان مناسب بگیرد، لاس وگاس این شانس را دارد که نهمین باخت متوالی سینسیناتی از این فصل را به دست آورد. اما با توجه به بیوگرافی مشترک دو تیم، این امر بعید به نظر می رسد.

شماره AFC 3 بوفالو در مقابل شماره 6 نیوانگلند

20:15 ET شنبه، CBS

مورد علاقه الو: بوفالو -6 (70 درصد)

چرا صورتحساب ها مورد علاقه هستند: بوفالو پس از باخت به مدافعان فعلی و سابق پاتریوتز در هفته‌ها، دوباره برگشت و فصل را با چهار برد متوالی به پایان رساند. Beals اکنون در حال ورود به مرحله پلی آف هستند و به نظر یکی از قوی ترین آمارگیران لیگ هستند: بوفالو همراه با دالاس کابوی ها، یکی از دو تیمی است که در رده ششم برتر در حمله و دفاع تنظیم شده EPA قرار دارد. با جاش آلن در راس، Beals همچنین یک مزیت بسیار مهم در QB در برابر اکثر تیم ها (از جمله Pats) دارند. و در حالی که مفهوم اینرسی در پایان فصل کمی مشکوک است، بوفالو در حال مبارزه با تیم نیوانگلند است که سه بازی از چهار بازی اخیر خود را برای پایان فصل از دست داده است، با عملکرد نابرابر در دفاع و تیم‌های ویژه - مناطقی که از نظر تئوری نقاط قوت میهن پرستان است.

چرا میهن پرستان می توانند ناامیدی را از بین ببرند: اگرچه Pats در Elo، DVOA، SRS و EPA پشت سر بوفالو به پایان رسید، اما در کل این تفاوت کمی بود. آمار نیوانگلند قانونی است. این تیم در این فصل 2-4 شروع را شکست داد تا در نهایت با ترکیبی بسیار چشمگیر از 10 شکست برتر EPA در بین بهترین های لیگ از نظر تعداد قرار بگیرد. و حفاظت گذرا پرتاب کردن در مقابل نیوانگلند دشوار است - و درست مانند پیروزی بالینی 14-10 پتس بر بیلز در اوایل دسامبر، آب و هوا می تواند به سخت تر کردن آن کمک کند. برای درگیری این هفته در بوفالو، پیش بینی ها باد و دما را تک رقمی پیش بینی می کنند. این می تواند به معنای تمرکز بیشتر بر روی بازی دویدن باشد، و در حالی که دفاع بیلز در سال 2021 به طور قابل توجهی بهبود یافته است، نقطه ضعف او در دویدن D متوسط ​​باقی مانده است، که نیوانگلند از آن برای 186 یارد در یک دیدار مستقیم در این فصل استفاده کرد.

NFC № 2 خلیج تامپا در مقابل № 7 فیلادلفیا

13:00 ET یکشنبه، فاکس

مورد علاقه الو: خلیج تامپا -10 (81 درصد)

چرا Buccaneers مورد علاقه هستند: قهرمانان سال گذشته - و بازی‌های مورد علاقه ما در سوپرباول پیش فصل ما در این فصل - تقریباً در این دور خوب بودند، اگرچه تامپا بای در حال حاضر تعدادی سلاح تهاجمی با کریس گادوین در ذخیره مصدوم و آنتونیو براون دارد... خوب، می‌دانید. اما حتی بدون تمام اهداف خود، تام بردی و نقض شماره 1 EPA در لیگ همچنان باید از دفاع از فیلادلفیا لذت ببرند، که در مقابل یک پاس در رده 21 و در رده D کلی قرار دارد. جالن هرتس، کوارتربک ایگلز، نقش خود را در این فصل انجام داده و در بین بازیکنان شروع کننده فعلی در رده بندی Elo QB ما یازدهم شد، اما طبق گفته فیلی، این بازیکن 23 ساله جوان ترین بازیکنی خواهد بود که تا به حال مدافع خود را کشته است. گروه آمار و اطلاعات ESPN در عوض، باکس کهنه کار احتمال بیشتری دارد که از بی تجربگی هارتز در مرحله پس از فصل نهایت استفاده را ببرد، به خصوص با توجه به اینکه ایگلز در فصل عادی با تیم های بالقوه پلی آف 0-6 بازی کرد.

چرا عقاب ها می توانند ناامیدی را از بین ببرند: این بازی به نوعی به نفع فیلادلفیا است: ایگلز یکی از بهترین تیم های عجله در لیگ است که با دفاعی روبرو می شود که فقط در وسط گروه بود که آنها از دویدن بازماندند. رویکرد متعادل - با دویدن‌های قطع شده توسط هارتز که بازی‌های بزرگی روی هوا انجام می‌دهند - زمانی که فیلی دیر قبل از شکست در هفته ششم به خلیج تامپا بازگشت، کار کرد و این اعداد نقشه‌ای برای این اختلال در اینجا نیز خواهند بود.

NFC № 3 دالاس در مقابل № 6 سان فرانسیسکو

16:30 ET یکشنبه، CBS

مورد علاقه الو: دالاس -5½ (69 درصد)

چرا کابوی ها مورد علاقه هستند: در این فصل یافتن تیمی با مشخصات آماری وحشتناک تر از دالاس که در SRS، EPA، DVOA رتبه 1 را دارد، تفاوت در رتبه بندی متقاضیان و نقض امتیاز دشوار است. با ترکیبی از یک حمله پاس نخبه به رهبری داک پرسکات و یکی از بهترین پاس‌های دفاعی در بازی، کابوی‌ها مانند همیشه آماده به‌نظر می‌رسند تا موفقیت‌های موردانتظار خود را بعد از فصل به پایان برسانند. 49ers می تواند یک مسابقه بسیار خوش شانس برای دالاس باشد، زیرا D-Pass سانفرانسیسکو در این فصل چیزهایی را به جا می گذارد و دفاع فرصت طلب کابوی ها (که لیگ را در جدول خانگی رهبری می کرد) با جیمی گاروپولو روبرو می شود که مستعد ابتلا به این بازی است. در طرف دیگر توپ.

چرا 49ها می توانند ناامیدی را نشان دهند: مانند مسیر بالقوه ایگلز برای سرنگونی باکس، بهترین امیدهای نینرز استفاده از ششمین حمله برتر لیگ EPA برای تنبیه دفاع دالاس است که تنها در رده 28 قرار دارد. با این عدم تطابق به عنوان نقطه شروعی برای ساخت، گاروپولو می‌تواند با پاس‌هایی که به راحتی لیگ را در حیطه‌های خالص تجربه رهبری می‌کند، حمله موثر سانفرانسیسکو را بهتر اداره کند. اگر 49ers بتوانند به طور موثر کار کنند و از دور زدن دور خودداری کنند، این شانس را خواهند داشت که با کابوی ها در یک بازی که می تواند ما را به یاد کلاسیک های گذشته بیاندازد، بنشینند.

شماره 2 AFC کانزاس سیتی در مقابل شماره 7 پیتسبورگ

20:15 ET یکشنبه، NBC

مورد علاقه الو: کانزاس سیتی -12½ (86 درصد)

چرا رئیس ها مورد علاقه هستند: همانقدر که حمله پاتریک ماهومز و چیفز ما را با افت در میانه فصل ترساند، کانزاس سیتی یک فصل نسبتاً عادی را با آخرین استانداردها به پایان رساند. (یک سال دیگر پیشی گرفتن از حریفان با یک تاچ داون در یک مسابقه، هو-هام.) که با توجه به زندگی نامه خود، خوش شانس هستند که اصلاً در پلی آف حضور دارند. امتیاز -3.2 پیتسبورگ در هر بازی تنها بهتر از لاس وگاس (-3.8) در میان تیم های پلی آف بود و استیلرز در بین شرکت کنندگان پس از فصل در امتیاز آخر شد. به این واقعیت اضافه کنید که بهترین روزهای بن روثلیسبرگر از QB، که به زودی بازنشسته می شود، به خوبی پشت سر او است و پیتسبورگ احتمالاً تیم اشتباهی برای آزمایش اینکه آیا چرخش کانزاس سیتی در اواسط فصل در دفاع واقع بینانه است یا خیر.

چرا فولادی ها می توانند ناامیدی را از بین ببرند: تنها منطقه ای که پیتسبورگ در آن به خوبی با KC برخورد می کند دفاع پاس است، جایی که این بخش در فصل عادی در EPA رتبه ششم را دارد. در تئوری، اگر دفاع استیلرز به اندازه کافی ماخومس و شرکت را کند کند، می‌تواند شانس پیروزی را برای مهاجم بخرد. اما پیتسبورگ در پنج بازی از هفت بازی اخیر خود موفق به کسب بیش از 20 امتیاز نشده است، در حالی که KC از زمان خداحافظی خود در هفته 12 به طور میانگین 33.2 امتیاز در هر بازی کسب کرده است ... نمونه ای که شامل حملات 36-10 پیتسبورگ است که به نوعی حتی بیشتر بود. نادرست از ارزیابی نهایی اعلام شده است.

NFC № 4 LA Rams در مقابل No. 5 آریزونا

20:15 ET دوشنبه، ESPN / ABC

مورد علاقه الو: لس آنجلس -6 (70 درصد)

چرا رام ها مورد علاقه هستند: اگرچه هر دو تیم فینال های خود را در فصل عادی از دست دادند، اما این مسابقه برای تیم هایی که عمدتاً در جهت های مختلف در حال پیشرفت هستند، یک افسانه است. رامز در 5 بازی از 6 بازی اخیر خود پیروز شده و 12-5 بازی را به پایان رسانده است، در حالی که کاردینال ها 4 بازی از 5 بازی اخیر خود را باخته اند و 11-6 را به پایان رسانده اند. این، همراه با پیش فصلی که Rams را بسیار بالاتر از Cardinals قرار می دهد، به توضیح اینکه چرا رتبه بندی Elo ما LA را در جایگاه ششم NFL و آریزونا تنها در رده پانزدهم قرار می دهد، کمک می کند. همچنین مهم است که در اوایل دسامبر، زمانی که آخرین بار شاهد صف آرایی این تیم ها بودیم، رام ها با عملکردی چشمگیر در دو طرف توپ، آریزونا کاردینالز را نگه داشتند. در آن بازی، متیو استافورد یکی از بهترین بازی های فصل خود را انجام داد، در حالی که دفاع رامز، کیلر موری را در یکی از بدترین بازی های خود نگه داشت. اگر رام ها مجبور شوند یک بار برای یک دوشنبه شب کامل کاردینال ها را به پایان برسانند، این احتمالاً دوباره اتفاق می افتد.

چرا کاردینال ها می توانند ناامیدی را از بین ببرند: همانطور که الو فکر می کند تفاوت زیادی بین دو تیم وجود دارد، داده های کل فصل 2021 بازی بسیار نزدیک تری را نشان می دهد: برج حمل در EPA و SRS شماره 6 بود. کاردینال ها در هر رده بندی رتبه 7 را داشتند. برج حمل در امتیاز 6 بود. کاردینال ها № 9 بودند. قوچ ها № 5 در TWO بودند. کاردینال ها شماره 10 بودند. (و این با سه بازی از دست رفته موری در وسط فصل بود.) در طول فصل، آریزونا لس آنجلس را 60-50 شکست داد. بنابراین تا زمانی که رام ها در خانه برتری قابل توجهی دارند و مجموع شواهد نشان می دهد که آنها تیم بهتری هستند، اگر آریزونا برنده شود، شوکه کننده نخواهد بود. و این بدان معناست که وقتی در این رقابت به بازی لاستیکی بپردازیم، می‌توانیم عالی باشیم.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی NFL.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن