قیمت خرید هارد اکسترنال External HARD ضد ضربه و ضد آب آسارایان

ای داده یک عدد از برگزیدگان شرکت های ساخت کننده قطعات کامپیوتری میباشد که محصولات زیاد با کیفیتی را حساس اعتنا

توسط NEWSSALAM در 1 مهر 1401
ای داده یک عدد از برگزیدگان شرکت های ساخت کننده قطعات کامپیوتری میباشد که محصولات زیاد با کیفیتی را حساس اعتنا به نیازهای مخاطبان ایجاد و عرضه می کند. هارد اکسترنال HD770G یکی از گونه های 2 ترابایت همین کمپانی هست که کاربران به جهت ذخیره بازی های خود بر روی PS5 از آن بهره می برند. رابط هایی که کمپانی ای داده برای اتصال هارد به کنسول بازی از آن بهره برده USB 3.2 و Gen 1 است که کاربران از این دو طریق و در کمترین زمان می توانند بازی های خویش را از هارد به پلی استیشن انتقال دهند. حتما یکی از مهمترین نکات در زمانه خرید هارد اکسترنال، همین می باشد که آن هارد در درمقابل ضربه و شوک چه میزان استقامت دارااست و جقدر می‌تواند از دیتای شما نگهداری کند.
  • بررسی همین ویژگی می‌تواند تضمینی به جهت نگهداری دقیق‌تر از دیتاها شما باشد تا ضربه به‌ هارد اکسترنال دارای پشیمانی‌های تبارک یار نشود.
  • البته حتمی به ذکر هست که تولیدکنندگان هارد اکسترنال ممکن هست بعضی نرم‌افزارها یا این که محافظ‌های سخت‌افزاری به دیسک طاقت فرسا بیش تر نمایند یا ممکن می باشد شکل ظاهری یک هارد اکسترنال را نسبت به هارد اکسترنال دیگر بخش اعظم بپسندید.
  • برای خرید‌ هارد اکسترنال مالامال سرعت و نو بایستی ویژگی‌های مختلف همین حافظه‌ها را در حیث بگیرید.
مهمترین وظیفه هارد اکسترنال نگهداری از بک آپ فایل‌های اساسی شما میباشد و به این عامل می بایست مراقب هارد باشید. فرض نمایید هارد اکسترنال را در کیف لپ تاپ قرار بدهید و همین کیف مبتلا نقص‌ شود، در همین صورت نیز فایلهای روی لپ تاپ از دست می‌روند و هم بک آپ آن‌ها که بر روی هارد اکسترنال بود. همچنین فایلهای دوچندان دیگری مانند فیلم، سریال، ترانه و بک آپ دوره‌ای از تمام درایو ویندوز لپ تاپ نیز وجود دارا هستند که ممکن است بخواهید آن‌ها را هم نگه دارید. این قابلیت و امکان وجود دارد که حتی پس از مراقبت‌های زیاد هارد اکسترنال شما خراب شود. درصورتیکه داده ها بسیار مهمی را روی هارد خویش ذخیره کرده باشید مطمنا به بازیابی داده ها خود نیاز پیدا می‌کنید؛ در همین سطح است که گروه بازیابی داده ها هارد کارشناس وارد کار می‌شود.

هارد دیسک اکسترنال

یکی از بهترین راه و روش هایی که شما می توانید برای مراقبت و حراست از اطلاعاتتان انتخاب کنید، خرید هارد اکسترنال است. خب قطعا گاهی اطلاعاتی در کامپیوتر یا این که لپ تاپداریم که میترسیم داده ها بپرد یا به هر دلیلی از دست برود‌. در همین شکل خیالتان راحت می باشد که در صورتی که به هر عاملی آن دیتاها نیز از در بین رفت شما نسخه برداری شده ان را هارد اکسترنال ذخیره کرده اید. مهم یک کپی پیست ساده می توانید دیتاها را در هارد اکسترنال انتقال دهید. اگر میخواهید بدانید که آیا‌ هارد اکسترنال به گوشی وصل می گردد یا این که نه؟ بایستی بگوییم این عمل قابلیت پذیر است. احتمالاً می‌پرسید چرا‌ هارد اکسترنال به گوشی وصل نمی‌شود؟ به همین ادله که باتری گوشی شما نمی تواند مرجع انرژی کافی برای‌ هارد اکسترنال را ساخت کند. عمومی دسته‌بندی دیگری که برای هارد دیسک‌ها استعمال می گردد به رخ پایین است. در صورتی که شتاب انتقال اطلاعات برای شما دوچندان حیاتی دارد، خوب تر می باشد اقدام به خرید کردن پیکان مموری نمایید و از خریدتان لذت ببرید. آداپتور ملازم هارد اکسترنال رومیزی را به برق متصل کرده و به هارد از روش پورت منحصر آداپتور متصل کنید. هارد External قابل حمل به طور معمول در اندازه های کوچک‌تری ساخت می‌گردد و همانطور که از اسم آن پیداست، به راحتی درون کیف، کوله پشتی، جیب و یا.. هارد اکسترنال جدید سامسونگ ،‌ هارد اکسترنال ال جی و‌ هارد اکسترنال شیائومی نیز محصولاتی هستند که توسط برندهای به نامِ راستا تکنولوژی طراحی و عرضه شده‌اند. اکثر وقت ها جواب سوالاتی مثل چرا‌ هارد اکسترنال شناخته نمی شود یا این که چرا‌ هارد اکسترنال در سیستم بالا نمی‌آید را بایستی در اتصال کابل‌ها جستجو کنید. کابل‌ هارد اکسترنال قابل حمل معمولا دقیق میباشد و در صورتی که به صحت از آن حفظ نکنید، ممکن می باشد در گیر قطعی شود. اما عوامل دیگری هم روی سرعت خواندن و نوشتن‌ هارد اکسترنال اثر گذاری دارند. البته به طور کلی برای آرشیو نمودن داده ها شتاب 5400 دور در دقیقه به اندازه هست و اگر می‌خواهید برای نقل و انتقال دیتاها از‌ هارد اکسترنال استعمال کنید یا دیتاها را روی‌ هارد ویرایش کنید، به دنبال سرعت 7200 دور بر دقیقه باشید. انواع‌ هارد اکسترنال 2 ترابایت و بیشتر را می‌توانید به تیتر هادرهای رومیزی تنظیم کنید تا دردسری برای افزایش حجم سیستم رایانه‌ای خویش نداشته باشید.

هارد اکسترنال و فلش مموری و نکاتی درباره خرید کردن آن ها

از دیگر امکانات هارد اکسترنال را نمی شناسد وسترن دیجیتال می اقتدار به سیستم رمز گذاری بر بر روی هارد اکسترنال اشاره کرد که همیشه محافظ مطمئنی برای دیتاها شما می باشد . قابلیت ضد ضربه و ضد گرد و غبار و ضد آب بودن در سری هارد های وسترن دیجیتال وجود ندارد و در صورت نیاز می توانید به هارد اکسترنال های کمپانی ای دیتا و سیلیکون پاور مراجعه نمائید . از رقبای جدی کمپانی وسترن دیجیتال در زمینه ایجاد هارد اکسترنال اهمیت قابلیت و امکان پشتیبان گیری دیتاها می توان از کمپانی سیگیت اسم موفقیت . ویژگی اصلی برای خرید کردن هارد اکسترنال ، امکان ضد ضربه و ضد آب بودن آن می باشد که شرکت های مهمی در این زمینه اقدام به عمل می نمایند . از پاراگراف این شرکت ها می توان به هارد اکسترنال ضد ضربه سیلیکون پاور و هارد اکسترنال ضد ضربه ای داده اشاره کرد . یک عدد از نکته ها اهمیت به جهت خرید این محصول ، مقاومت آن در برابر خطرات احتمالی مثل افتادن ویا ضربه دیدن و یا در معرض گرد و خاک و آب قرار گرفتن می باشد که به دلیل الکترونیکی بودن قطعات داخلی همین متاع جراحت شدیدی به آن وارد می شود .

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85 گنجایش 1 ترابایت

اگر دیتاها فراوان و حساس اهمیتی دارید مسلما همت نمایید از به گزارش همین سایت حساس بدنه های مضاعف مقاوم بیخبر نشوید. به طور کلی همین اشاره گر مموری ها بیشتر مطلوب افرادی میباشد که نیاز به انتقال داده ها حجیم حساس شتاب مضاعف هستند، مانند عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای که به استدلال حجم بالای مشتریان نیاز به انتقال پرسرعت دیتا ها دارند. در نگاه نخستین به محض این‌که هارد اکسترنال و مکان نما مموری را بازدید کنید، متوجه تفاوت بعدها آن ها می شوید. اشاره گر مموری بعد ها کوچکتری نسبت به هارد اکسترنال داراست اما تفاوت همین دو تنها ابعادشان نیست.

کابل هارد اکسترنال

ولی قبل از خرید کردن آن، باید از مواردی اطلاع داشته باشید تا خریدتان هوشمندانه باشد. در درحال حاضر حاضر، هاردهای اکسترنال مهم ظرفیت های 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و حتی بالاتر هم به فروش می رسند. شاید فکر نمایید که اشغال 1 ترابایت (1000 گیگابایت) فضا غیرممکن است؛ ولی هنگامی که استعمال از هارد اکسترنال را برای انتقال داده هایتان را شروع کردید، می فهمید که یک حافظه 1 ترابایتی را تا چه حد پر سرعت می اقتدار لبریز کرد. خصوصیت های یک هارد اکسترنال در ادامه نگاهی داریم به ویژگی ها و مشخصاتی که می بایست پیش از خریدن یک هارد اکسترنال به آن دقت داشته باشید. چنانچه قصد خرید قطعات دیگر کامپیوتر مانند هارد اینترنال یا این که درایو نوری را د ارید، می‌توانید از نحوه صفحه تاپ رایان اقدام فرمایید. با اعتنا به بها بالای اس‌اس‌دی به جهت ذخیره‌ اطلاعات اهمیت حجم بالا و آرشیو کردن مطلوب نیست. بسیار بالاتر از هارددیسک هست و دسترسی سریع‌تر به داده، آلرژی کمتر، تداوم عمده و مصرف تحت برق را صدای هارد اکسترنال به همراه دارند. به طور کلی درصورتیکه سرعت انتقال دیتاها برای شما حائز اساسی است خوب تر می باشد یک مکان نما مموری تهیه کنید. کابل USB را به سیستم خویش متصل نمایید و منتظر باشید تا درایو به اکران در بیاید. خرید هارد اکسترنال درصورتیکه چه در تهیه و تنظیم یک سیستم کامپیوتری در دربین قطعات کامپیوتر که تهیه و تنظیم می کنید واجب وجود ندارد ولی کاربردهای دیگری دارد که از جمله آن ها می توان به جابجایی پر سرعت ودسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز در هر مکانی اشاره کرد. تمامی برندهای ایجاد کننده هارد اینترنال در حوزه ایجاد هارد اکسترنال نیز عمل دارا هستند که از نمونه های شناخته شده آن می اقتدار به مارک وسترن دیجیتال ، سیلیکون پاور ، ای دیتا و سیگیت اشاره کرد. حیاتی در نظر گرفتن ویژگی های بالا به راحتی می توانید از طرز همین صفحه انواع هارد اکسترنال ضد آب، ضد ضربه و ضد شوک را بازدید نموده، مورد آیتم حیث خویش را گزینش کرده و اهمیت تکمیل سبد خرید کردن آن را از دکان اینترنتی تکنوسان تنظیم نمایید. قبل از خرید کردن حافظه ای با سرعتِ زیاد، اولیه مطمئن گردید که کامپیوترتان مهم شیارهای نوین به جهت جابجایی سریع دیتا ها هستند. استانداردهای متنوعی در این نصیب هست نظیر تحمل-پذیری در برابر سقوط از ارتفاع 1.5 متری، سند IP68 به جهت تماما ضد آب بودن و... معمولا، هاردهای اکسترنال ضد ضربه و ضد آب اندکی تبارک تر از گونه های مشابه ساده خود هستند.

هارددیسک اکسترنال ای دیتا نوع HD680 گنجایش 1 ترابایت

شما اساسی تنظیم نسخه‌ی پشتیبان از داده ها خود بر روی هارد اکسترنال، می‌توانید صاحب و مالک حقیقی داده‌های خود باشید. بخش اعظمی از مردم تصور می نمایند که هنگامی از سرویس‌هایی مثل گوگل درایو به کار گیری می‌کنند، هنوز هم چنین مالکیتی برای آنها تمجید می‌شود. ولی در واقع اینطور وجود ندارد و زمانی که شما این اطلاعات را در سرور آپلود می‌کنید، شرکتی که صاحب خدمت ابری است، به هر عاملی که خودش بخواهد، می‌تواند از داده‌های شما به روش‌های متعدد استعمال کند. هارد دیسک اکسترنال اساسی یک موفقیت الکترونیکی می باشد که مرکز در اختیار گرفتن هارد در آن قرار دارد. اما‌ هاردهای رومیزی خارجی دسته‌ای از حافظه‌ها هستند که برای استفاده از آن ها به مبداء الکتریسیته نیاز دارید. چرا که این حافظه‌ها بیشترین کاربرد را در آرشیو و نگهداری از داده ها شما دارند. هاردهای ۷۲۰۰ به دور بر دقیقه تقریبا ۳۰ % سریع‌تر از مدل‌های ۵۴۰۰ هستند؛ بیشتر هارد اکسترنال‌ها و اینترنال‌ها عادی بازار از نوع ۵۴۰۰ میباشند کلیدی همین حال دارای پرداخت هزینه اکثر قدرتمند به خرید مدل‌های اینترنال دسکتاپی و رومیزی نیز خواهند بود. بر خلاف SSD‌ها هاردها در ظرفیت‌های مضاعف بالایی ایجاد و عرضه می‌شوند. عموما در کامپیوترها کاربر کار کشته به اتصال بیش از یک هارد دیسک به مادربرد هست ولی این امکان در لپ‌تاپ‌ها عموما وجود ندارد؛ به این ترتیب می بایست پیش از انتخاب هارد به ظرفیت و کاربرد آن توجه کنید. هاردهای اینترنال و اکسترنال بی آلایش همانطور که از نام آن‌ها معلوم میباشد به جهت اعضا معمولی درنظر گرفته شده است. حتی درصورتیکه از کیف‌های اختصاصی هارد اکسترنال استعمال کنید، باز نیز می‌بایست اعتنا به اندازه در دوران حمل و نقل را به کار آورید. دیسک طاقت فرسا در در مقابل ضربه مقاومت زیادی ندارد و اگر دیسک دشوار خود را به صورت مداوم جابجا می‌کنید، بهتر هست تهیه‌ی پشتیبان در محلی اثبات از اطلاعات خود را هم در نظر داشته باشید. در صورتی که می خواهید هارد اکسترنال را به جهت نگهداری دیتا های بااهمیت خرید کنید، پیشنهاد می کنیم کالاهایی را انتخاب نمایید که اهمیت قابلیت و امکان رمزنگاری دیتاها هستند. به احتمال خیلی توانا هاردتون بخاطر نوسان الکتریسیته اینطوری شده، بخاطر اینکه هاب چه عالی یا غیر خوب نوسان الکتریسیته داره. شاید هاردتون ایراد بدسکتور دارااست و ویندوز چون هوشمند می باشد میتونه تشخصی بده خلل را البته تلویزیون همچین قابلیت و امکان تشخیصی نداره. شاید هاردتون بدسکتوری می باشد و می بایست بدسکتور گیری کنید.البته چنانچه بدسکتور دوچندان باشه همین فرمت کردنها ممکنه خرابترش کنه و دیگه هارد بالا نیاد. همگی حقوق همین وبسایت متعلق به کامپیوتر پارسیک (فروشگاه آنلاین بامیلو آی تی) می‌باشد. مهم‌ترین خصوصیت مای ساپورت، سازگاری آن دارای دستگاه‌های مختلف مخصوصاً سیستم‌عامل ویندوز است. هارددیسک اکسترنال «My Passport» محصولی از کمپانی «وسترن دیجیتال» میباشد که از روش رابط USB3.0 به رایانه‌ی شما متصل میشود و شما را در ذخیره‌سازی دیتاها کلیدی سرعت ملازمت می‌کند. گنجایش همین هارددیسک یک ترابایت می باشد و برای کاربرانی ‌که داده ها متعددی برای ذخیره‌سازی دارند، گزینه‌ی مناسبی است. هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال نوع My Passport با همه سیستم‌عامل‌های متداول ازجمله‌ نسخه‌های گوناگون سیستم‌عامل ویندوز سازگار است. هارددیسک اکسترنال My Passport در رنگ‌های متفاوتی ارائه شده که حیاتی دقت به هر سلیقه‌ای حق انتخاب قابل قبولی وجود خواهد داشت.

اطلاعات

شما باید آلودگی و گرد و غبار را به حداقل برسانید و تهویه هوا را حداکثر کنید. در مقال، اگر طول عمر، شتاب جابجایی اطلاعات و مقاومت به جهت شما با میباشد و محدودیت بودجه ندارید خرید کردن SSD توصیه می‌شود. همگی دستمزد دنیوی و معنوی این وب وب سایت برای کمپانی فارِس آتیه رویه سفید ( دکان آنلاین فارس بازار ) محفوظ می باشد. این گروه تغییرات متعددی در خریدار مداری، خدمات پس از فروش و ورود محصولات فن ای به همین صنعت به وجود آورده است. حتی زمانی که از همین کابل استعمال می‌کنید هم احتمال آسیب اطلاعات به صفر نمی‌رسد و درصورتیکه داده ها شما اهمیت و دارای میباشند می‌بایست تدبیرها لازم برای بررسی صحت و اضافه کردن قابلیت و امکان بازیابی داده ها را در حیث داشته باشید. در طرف دیگر SSD ابزاری الکترونیکی است که سوای نیاز به قطعات مکانیکی، اطلاعات را در خود محافظت می‌کند. محصولات این شرکت از تنوع طرح و رنگ بی‌نظیری برخوردار هستند و به استدلال اندازه ریز و ساختار دقیق آن‌ها می بایست احتیاط بیشتری را هنگام حمل و نقل و عدم بازخورد اساسی مایعات داشته باشید. بدین ترتیب در صورتی که به دنبال یک کالا ساده البته کاربردی میباشید و می خواهید قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت آیتم لحاظ در محدوده قابل قبولی قرار گرفته باشد، محصولات همین مارک را به شما توصیه می‌دهیم. مهم دقت به اشکال متعدد هارد دیسک اکسترنال در بازار، به امداد راهنمای تعیین هارد دیسک اکسترنال می‌توانید دید بهتری هنگام خرید داشته باشید. در واقع اهمیت اعتنا به کاربری آیتم لحاظ شما، ظرفیت بالای هارد دیسک، مدل اتصال آن و امکانات طولانی تر مثل مراقبت در برابر آب و گرد و غبار نکاتی میباشد که می‌توانید در نظر داشته باشید. هارد اکسترنال ای داده 1 ترابایت نوع HD680 یکی از تازه ترین هارد اکسترنال های شرکت ای داده ، هارد اکسترنال ای داده HD680 می باشد. هارد اکسترنال ای دیتا HD680 اهمیت رابط USB 3.1 می باشد و از نحوه این رابط می تواند... هارد اکسترنال ای داده HV620S هارد اکسترنال ای دیتا HV620S محصولی قشنگ و مختص می باشد که به وسیله کمپانی ای داده طراحی شده است. از نقاط قوت این هارد اکسترنال می توان به بدنه ضد خط و خش آن اشاره کرد. گوشه های همین فرآورده به صورتی طراحی شده است تا سطح هارد اکسترنال از خراشیدگی و اصطحکاک در امان... به طور کلی قیمت‌ هارد اکسترنال پانصد گیگ تا 1 ترابایت برندهای گوناگون می‌تواند در بین 1 تا 2 میلیون تومان باشد. آیا هارد ضدآب و ضد‎ضربه می‎خواهید؟ که اصلی مقداری تحقیق و جست‎جو در بازار می‎توانید هارد ‎اکسترنال گزینه نیاز خویش را تنظیم کنید. هارد‎ اکسترنال یک دستگاه ذخیره سازی خارجی می باشد که از آن به جهت ذخیره‌ سازی اطلاعات، داده‎ها و فایل‎های اصلی و حیاتی بها و یا انتقال داده ها از یک سیستم به سیستم دیگر استفاده می‎کنیم. هارد ‎اکسترنال در واقع همان هارد‎ دیسک داخلی کامپیوتر، که تنها از نظر ظاهری و درگاه اتصال متعدد است. اگر فریم هارد ‎اکسترنال را باز کنید، در تحت کادر یک هارد بی آلایش می‎بینید. پورت‌های هارد اکسترنال به صورت USB طراحی شده‎اند و امکان اتصال به هر دستگاهی دارای پورت USB را دارند. البته بااین‌حال، سه شرکت توشیبا ، سیگیت و وسترن دیجیتال ، معروف‌ترین‌های این زمینه هستند. در صورتی که هارد شما در حالا کار می باشد و آن را حرکت بدهید کوچکترین لرزش یا حرکت می‌تواند سبب ساز به خراب شدن هِد شود. علاوه‌بر این شما بایستی هارد اکسترنال خویش را در جایی قرار بدهید که خطر سقوط و افتادن هارد به دست‌کم برسد. قابلیت‌های عالی هارد اکسترنال ADATA HD710 Pro آن را به انتخابی عالی برای کاربران مختلف تبدیل کرده است. مقاومت بالا در برابر ضربات به‌خاطر روکش سیلیکونی، وجود سنسور شوک (برای جلوگیری از صدمه به دستگاه در برابر شوک‌های الکترونیکی یا این که لرزش شدید) و حمل‌ونقل آسان، فقط بعضا از ویژگی‌های همین هارد هستند. در اینجا می‌توانید دیتاها بیشتری در مورد روند باز‌نگری هر کدام از محصولات پایین به دست آوردن کنید. در صورتی که بیشتربا ویدیوها ، به ویژه مهم فرمت k4 سر و کار دارید ، می بایست حداقل درایو2 الی 4 ترابایتی را جستجو کنید. مطمئن باشید شما سریعتر از آنچه که تصورش را نمایید فضای هارد را لبریز خواهید کرد. درایوHDD بهتر می باشد در یک مکان اثبات در خانه جای بگیرد که در اکثر اوقات مورد ها نیاز به جابجایی آن نباشد. این مدل هارد بر مغایر هارد اینترنال، امکان انتقال داده ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر را به راحتی فراهم می‌کند. به کارگیری از هارد اکسترنال نیز فراوان ساده میباشد و صرفا کافی هست که یک سر آن را به کامپیوتر و سر دیگر آن را در هارد قرار دهید. هم اکنون ما در ادامه قصد داریم که دلایل به اندازه در گزینه برهان خرید کردن هارد اکسترنال را ابلاغ کرده و آن گاه در ادامه به برندهای معتبری بپردازیم که هارد اکسترنال در مدل‌های گوناگون را ساخت کرده و روانه بازار می‌کنند. هاردهای لپ‌‌تاپ فرم‌فکتور ۲.۵ اینچی دارند در صورتی که هارد‌های کامپیوتر دسکتاپ عموما ۳.۵ میلی‌متری هستند. از روش بخش راهنمای خرید می‌توانید محصولات برتر بازار که زومیت آن را پیشنهاد می کند را نیز بازدید کنید. همینطور در بخش پرسش و پاسخ می‌توانید پرسش‌های خویش را مطرح کنید، گروه زومیت و کاربران در اسرع وقت به پرسش‌های شما جواب خواهند داد. این فناوری معایبی دارااست و مطلوب میهن عزیزمان کشور ایران نمیباشد به دلیل این که به جهت آپلود و دانلود بعضا فولدر های حجیم ناچارید مقادیر دوچندان زیادی راه‌بندان اینترنت مصرف کنید. این هزینه ها طی یک‌سال سر عده از هزینه خرید همین فضای ذخیره سازی بخش اعظم می شود پس خرید کردن هارد اکسترنال یا خرید فلش مموری منطقی تر است. شرکت سیگیت یک شرکت پیشرو در ساخت هارد دیسک می باشد و اصلی تنوع محصولات مضاعف زیادی توانسته به جهت هر دسته مصرف و نیازی یک کالا را عرضه نماید. از سری تولیدات همین شرکت در راستا هارد اکسترنال می‌توان به هارد دیسک‌های قابل حمل اکسپنشن و وان تاچ اشاره نمود. هارد اکسترنال قسمتی از تجهیزات جانبی رایانه می باشد که حجم و فضای ذخیره سازی مازاد در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع همین گجت، یک هارد دیسک خارجی قابل‌حمل برای ذخیره کردن فایل‌های یک‌سری دستگاه متعدد است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن