مصوبات 2022 ترامپ زودتر، جسورانه تر و خطرناک تر از زمانی است که او رئیس جمهور بود

[ad_1] دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا از زمان روی کار آمدن، پادشاه حزب جمهوری خواه بوده است.

توسط NEWSSALAM در 17 آذر 1400
[ad_1]

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا از زمان روی کار آمدن، پادشاه حزب جمهوری خواه بوده است. در هر دو انتخابات 2018 و 2020، نامزدهای مورد تایید ترامپ تقریباً در تمام انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان که در آن شرکت کرده بودند، پیروز شدند. (البته بسیاری از حامیان ترامپ از قبل در راه پیروزی بودند، اما هنوز هم یک کالای داغ در میان کاندیداها بود، که نشان از حسن نیت آنها به نفع ترامپ بود. و در موارد معدودی، به نظر می رسید حمایت ترامپ تأثیرگذار بوده است. نتیجه انتخابات مقدماتی.)

با این حال، اکنون که ترامپ دیگر رئیس جمهور نیست، یکی از سؤالات مهم دوره های موقت 2022 این است که او هنوز چه میزان نفوذ در حزب خود دارد. در واقع تا زمانی که انتخابات سال آینده به طور جدی آغاز نشود، پاسخ این سوال را نخواهیم دانست. اما چیزی که از قبل می دانیم حمایت ترامپ است استراتژی ظاهر او کاملاً متفاوت از زمانی است که در سمت ریاست جمهوری بود. در اینجا سه ​​مدل وجود دارد که تا به حال متوجه شده ایم:

1. او زودتر از حد معمول تایید می کند

نخست، ترامپ پیشتر از نامزدهای بیشتری حمایت کرد. تا کنون در چرخه میان دوره ای 2022 (7 دسامبر)، او از 31 نامزد اولیه جمهوری خواه برای خدمت در سنا، مجلس نمایندگان ایالات متحده و فرمانداران ایالتی حمایت کرده است. این بیش از دو برابر تعداد نامزدهایی است که ترامپ تا پایان دسامبر 2019 از آنها حمایت کرده بود.

این واقعیت که ترامپ زودتر تایید می‌کند می‌تواند چندین کار را انجام دهد: یکی، می‌تواند سایر رقبای جمهوری‌خواه را در زمانی که ترامپ تایید نمی‌کند - منصرف کند - به زودی بیشتر - و دوم اینکه به ترامپ کمک می‌کند تا نفوذ خود را در حزب تحکیم کند.

در مورد این نکته اول، توجه داشته باشید که ترامپ از سناتور جان اف کندی، یکی از بهترین متحدان رئیس جمهور سابق، در انتخاب مجددش به سنای لوئیزیانا در ماه مارس، 20 ماه قبل از انتخابات مقدماتی جنگل در نوامبر 2022، حمایت کرد. قصد خود برای به چالش کشیدن کندی را اعلام نکرده است و موافقت ترامپ ممکن است او را حفظ کند. حتی در حوزه‌های شلوغی مانند رقابت‌های سنا در کارولینای شمالی، تأیید زودهنگام ترامپ از نماینده تد بودا می‌تواند حامیان رئیس‌جمهور سابق را که وفادارترین نامزد ترامپ است، نشان دهد و مانع از محبوبیت سایر نامزدها شود.

اما شاید مهم‌تر از همه، از آنجایی که ترامپ دیگر روی کار نیست، تأییدیه‌های اولیه او بزرگترین سیگنالی است که نشان می‌دهد او قصد ندارد به زودی سیاست را ترک کند. و همانطور که نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که رای‌دهندگان جمهوری‌خواه می‌خواهند ترامپ نقشی کلیدی در سیاست حفظ کند، تاییدیه‌ها می‌تواند راهی کلیدی برای او برای متعهد نگه داشتن پایگاه خود باشد.

2. او با تاییدیه های خود ریسک های بیشتری را متحمل می شود

دلیل بزرگی که چرا نامزدهای اولیه مورد تایید ترامپ چنین سوابق درخشانی دارند این است که اکثر آنها قبلاً برای پیروزی در انتخابات خود ترجیح داده بودند. به عنوان مثال، در انتخابات 2020، ترامپ از 113 نامزد در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان برای مجلس سنا، مجلس نمایندگان و فرماندار حمایت کرد - اما 21 نفر از آنها کاملاً بدون مقاومت در انتخابات شرکت کردند و 67 نفر دیگر مستقر بودند (به ندرت نامزدهای مجدد را از دست می دادند). این بدان معناست که ترامپ برای این سه پست تنها از 25 موقعیت غیرقابل تصدی در رقابت مقدماتی جمهوریخواهان مورد بحث حمایت کرده است. به عبارت دیگر، تنها حدود 22 درصد از تأییدیه های اولیه آن برای سال 2020 واقعاً پرخطر بودند.

با این حال، تا کنون در انتخابات 2022، ترامپ از 15 منصب غیرقابل تصدی در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان برای این پست ها حمایت کرده است - تقریباً نیمی از کل تأییدات او.

ترامپ پیش از این از بسیاری از انتخابات جمهوری خواهان حمایت کرده است

نامزدهای مجلس سنا، مجلس نمایندگان و فرماندارانی که از 7 دسامبر 2021 توسط دونالد ترامپ برای انتخاب نخست‌وزیر جمهوری‌خواه در سال 2022 تأیید شدند.

نامزد وضعیت دفتر فعلی؟ بازیگری مدعی؟
مو بروکس آلاباما سنا
کلی چیباکا آلاسکا سنا
دریاچه کری آریزونا فرماندار
جان بازمن آرکانزاس سنا
ریک کرافورد آرکانزاس خانه
آنا پائولینا لونا فلوریدا خانه
مایک والتز فلوریدا خانه
مارکو روبیو فلوریدا سنا
هرشل واکر گرجستان سنا
دیوید پردو گرجستان فرماندار
مایک کراپو آیداهو سنا
چاک گراسلی آیووا سنا
جری موران کانزاس سنا
رند پل کنتاکی سنا
جان اف کندی لوئیزانا سنا
جف دیل ماساچوست فرماندار
استیو کارا میشیگان خانه
رایان زینکه مونتانا خانه
آدام لاکسالت نوادا سنا
ویرجینیا فاکس کارولینای شمالی خانه
تد باد کارولینای شمالی سنا
مکس میلر اوهایو خانه
شان پارنل * پنسیلوانیا سنا
هنری مک مستر کارولینای جنوبی فرماندار
تیم اسکات کارولینای جنوبی سنا
دیانا هارشبرگر تنسی خانه
بیل لی تنسی فرماندار
جو کنت واشنگتن خانه
دریک ون اوردن ویسکانسین خانه
ران جانسون † ویسکانسین سنا
هریت هیجمن وایومینگ خانه

* ترک تحصیل کرد.
† هنوز کمپین خود را اعلام نکرده است.

مکس میلر و جف دیل پس از تایید رقبای خود توسط ترامپ، از ادامه رقابت کنار کشیدند.

منبع: نجات آمریکا

علاوه بر این، ترامپ فعالانه به دنبال برکناری هفت عضو فعلی حزب خود بوده است: او از لیز چنی از رقبای اصلی جمهوری خواه، جیمی هررا باتلر جمهوری خواه، برایان کمپ فرماندار جورجیا، سناتور لیزا مرکوفسکی و نماینده فرد آپتون حمایت کرده است، و او از فرماندار ماساچوست حمایت کرده است. چارلی بیکر و نامزدهای جمهوری خواه آنتونی گونزالس - قبل از اینکه هر دو اعلام کنند به دنبال انتخاب مجدد نیستند (تصمیماتی که می تواند تحت تأثیر مخالفت ترامپ باشد). مخالفت با انتخاب مجدد رئیس جمهور فعلی توسط حزب شما، حتی برای ترامپ، نادر است. در سال‌های 2018 و 2020، روی هم رفته، ترامپ تنها از دو نامزدی حمایت کرد که علیه مقامات کنونی جنگیدند: کیتی آرینگتون در برابر مارک سنفورد، نماینده مجلس از کارولینای جنوبی و کریس کوباچ در برابر فرماندار کانزاس، جف کولیر.

این دو واقعیت حاکی از تغییر واضحی در استراتژی تایید ترامپ است: به جای تلاش برای افزایش حاشیه سود خود از طریق تایید یک دسته از انتخابات مقدماتی غیررقابتی، او به طور فعالانه نفوذ خود را بر روی خط به امید نصب وفاداران بیشتر در کنگره و بیشتر افشا می کند. دفاتر فرمانداری - و پاکسازی حزب جمهوری خواه از منتقدان آن. چنی، گونزالس، هررا باتلر و آپتون به استیضاح ترامپ به دلیل تحریک قیام 6 ژانویه رای دادند، در حالی که مورکوفسکی به محکومیت او رای داد. بیکر و کمپ، به عنوان فرماندار، هیچ نقشی در استیضاح ترامپ نداشتند، اما بیکر از او حمایت کرد و کمپ با شرکت در پیروزی پرزیدنت بایدن در جورجیا، خشم ترامپ را برانگیخت.

3. کاندیداهایی را که انتخابات ندارند به ویژه در نقش اداره انتخابات تایید می کند

در نهایت، ترامپ نه تنها قبلاً در رقابت های ملی حمایت می کند، بلکه از نامزدهای انتخابات ایالتی، به ویژه برای وزیر امور خارجه نیز حمایت می کند.

ترامپ نامزدهای وزارت خارجه - یکی از مقامات ارشد در انتخابات ایالتی - را در آریزونا، جورجیا و میشیگان تایید کرده است. این یک تاییدیه غیرعادی است که رئیس جمهور می تواند انجام دهد. به عنوان مثال، ترامپ در انتخابات مقدماتی 2018 از هیچ وزیر خارجه ای حمایت نکرد. اما منطق اینجا روشن است: سه وزیر امور خارجه مورد بحث حاضر به لغو انتخابات ریاست جمهوری 2020 در ایالت های خود نشدند و ترامپ اکنون در تلاش است با مقاماتی که به طور غیرمنطقی معتقدند انتخابات ریاست جمهوری 2020 از او دزدیده شده است، این مواضع را اتخاذ کند.

همه نامزدهایی که ترامپ برای این پست‌ها حمایت می‌کند، حامیان «دروغ بزرگ» یا ادعاهای بی‌اساس ترامپ هستند مبنی بر اینکه تقلب در رأی‌دهی به قیمت انتخابات 2020 تمام شد. این که انتخابات سال 2020 ناعادلانه بود و رأی مخالف تأیید انتخابات را داد. داستان در آریزونا نیز مشابه است، جایی که مارک فینچم، نماینده فعلی ایالت، همچنان خواستار لغو گواهینامه برای نتایج انتخابات 2020 در شهرستان ماریکوپا شد. در نهایت، در میشیگان، کریستینا کارامو ادعا می کند که در یک نظرسنجی در جریان شمارش آرای گمشده ایالتی در انتخابات 2020، تقلب را به عنوان یکی از شرکت کنندگان در انتخابات دیده است.

روی هم رفته، تأیید ترامپ تاکنون تصویری از رئیس جمهور سابق را ترسیم می کند که می خواهد نفوذ خود را در حزب خود حفظ کند - شاید حتی راه را برای ادامه (احتمالاً نامشروع) حرفه سیاسی خود هموار کند. او با تصویب زودهنگام سعی دارد خلاء قدرت در راس حزب جمهوریخواه را که به دلیل شکست خود در انتخابات 2020 به وجود آمده را پر کند. حزب جمهوری خواه همچنان یک برگ برنده است. در نهایت، در تلاش برای جایگزینی منتقدان خود با کسانی که از دروغ بزرگ حمایت می کنند، او در تلاش است تا سناریویی را ایجاد کند که در آن یک دولت ایالتی یا کنگره تحت کنترل جمهوری خواهان ممکن است از تأیید پیروزی دموکرات ها در انتخابات 2024 امتناع ورزند تا او را به طور بالقوه بازگرداند. به کاخ سفید با وجود شکست در انتخابات. چنین سناریویی باعث ایجاد یک بحران قانون اساسی خواهد شد - اما، البته، حامیان ترامپ ابتدا باید در انتخابات پیروز شوند تا این امکان فراهم شود. فراموش نکنید که در طول فصل مقدماتی با ما بمانید، زیرا ما بار دیگر در حال پیگیری موفقیت ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان هستیم.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب