چرا خشکسالی جام استنلی در کانادا ممکن است (اما احتمالاً نخواهد) در این فصل پایان یابد

[ad_1] وقتی مونترال کانادین ها فصل گذشته فینال جام استنلی را به دست آوردند، این اولین باری بود که یک

توسط NEWSSALAM در 18 آذر 1400
[ad_1]

وقتی مونترال کانادین ها فصل گذشته فینال جام استنلی را به دست آوردند، این اولین باری بود که یک تیم NHL کانادا تا آستانه قهرمانی در یک دهه پیش می رفت (از زمانی که ونکوور کاناکس در سال 2011 سقوط کرد) و به کانادا فرصتی داد تا اولین قهرمانی خود را کسب کند. جام 1993. اگرچه مونترال در نهایت شکست خورد - و این فصل را به طرز وحشتناکی شروع کرد - نامزدهای محکمی برای گرفتن مشعل از Habs و تلاش برای پایان دادن به این خشکسالی برای جام استانلی در کانادا یک بار برای همیشه وجود دارد.

بر اساس مدل پیش‌بینی NHL، نامزدهای کانادا مجموعاً 15 درصد شانس دارند که جام را به خانه برگردانند. به همین دلیل است که هر یک از آنها می توانند (و نمی توانند) قهرمانی این فصل را کسب کنند:

تورنتو میپل لیفز

شانس برای جام استنلی: 12 درصد برای فینال؛ 6 درصد برای بردن جام

چرا آنها می توانند برنده شوند: استعداد آنها در بالاترین سطح است. تنها در میان اسکیت بازان، لیفز یک "پنج بزرگ" دارد - آستین متیوز، ویلیام نیلاندر، جان تاوارس و (در صورت سلامتی) مهاجم میچ مارنر و مورگان رایلی در دفاع - که تعداد کمی از تیم های دیگر می توانند با آنها برابری کنند. فقط فلوریدا پانترز، کارولینا هوریکنز و ادمونتون اویلرز می‌توانند بگویند که حداقل پنج اسکیت باز واجد شرایط با امتیاز نسبی بازی حداقل 0.40+ در هر بازی دارند، همانطور که لیفز انجام می‌دهد. دروازه بان جک کمپبل را اضافه کنید، که در حال حاضر با نرخ سیو 0.939 هدایت NHL را بر عهده دارد، و لیفز امسال حتی با استانداردهای یک تیم بر اساس قدرت ستاره ای خود، از تولید نخبگان کوتاهی نکرده است.

چرا که نه: این فیلم را قبلا دیده بودیم. برگ‌های با استعداد وارد هر یک از سه فصل قبلی شده‌اند و در شانس‌های پیش‌فصل برای جام استنلی کمتر از چهارمین رتبه‌بندی نشده‌اند (طبق گفته‌های کتاب‌سازان در وگاس) و هر بار راهی برای خراب کردن همه چیز پیدا کرده‌اند. فرمول امسال کمی متفاوت از گذشته است، که ممکن است امید به پایانی متفاوت - یا فقط قلب بیشتر را ارائه دهد. تورنتو به‌جای تکیه بر حملات قدرتمند، اکنون در جایگاه سیزدهم از نظر تعداد گل‌های زده شده، اما در جایگاه سوم از نظر کمترین گل‌های مجاز در هر بازی قرار دارد - که در حال تبدیل شدن به بهترین پایان دفاعی آن از سال 1992. 93 سال است. در حالی که این ممکن است ترکیبی بهتر از طبیعت تماشایی پلی آف NHL به نظر برسد، مدافعان تورنتو هنوز فرصت های بسیار خطرناکی را در اختیار دارند. آنها به تازگی توسط کمپبل نجات یافته بودند و نرخ پس انداز را 21 امتیاز بهتر از نرخ شغلی قبلی خود اعلام کردند، که ممکن است پایدار نباشد. اگرچه لایفرهای با استعداد اخیراً شروع به افزایش سرعت کرده‌اند، اما هنوز هم می‌توان هواداران تورنتو را برای تماشای این گروه با کوچک‌ترین خوش‌بینی محتاطانه توجیه کرد.

شعله های آتش کلگری

شانس برای جام استنلی: 10 درصد برای فینال؛ 4 درصد برای بردن جام

چرا آنها می توانند برنده شوند: آنها در یک باشگاه آماری نخبگان هستند. شعله‌ها با بهترین تفاضل 28+ گل در لیگ در 26 رقابت، گروهی متشکل از چهار تیم را در این فصل رهبری می‌کنند و حداقل با یک گل در هر بازی از حریفان خود بالاتر هستند. از نظر تاریخی، 27 درصد از تیم‌هایی که تفاضل گل حداقل 1+ در هر بازی داشتند، همچنان قهرمان جام حذفی شده‌اند. آخرین باری که کلگری چنین تفاضل گل بزرگی را حفظ کرد، در فصل 1990-1991 بود، پایان یک دوره چهار ساله غالب که شعله‌ها در 66 درصد بازی‌های خود پیروز شدند و 1.2 گل در هر بازی از حریف پیش افتادند و استنلی را گرفتند. جام در سال 1989. نسخه امسال ممکن است هنوز بخشی از این گفتگو نباشد، اما قابل توجه است که Flames تقریبا یک سوم از فصل را به عنوان یکی از بهترین تیم ها در هاکی سپری کرده است که توسط تیمی عمیق از همکاران هدایت می شود. و شیمی درخشان بین ستارگان Elias Lindholm، Matthew Tkachuk و Johnny Godreau.

چرا که نه: این یک پیشرفت جدید است. شعله های آتش در سال گذشته جزو مراکز قوی لیگ نبودند. کلگری پس از شروع سخت فصل 2020-2021، جف وارد، مربی خود را اخراج کرد، در جانشینی خود (مربی فعلی داریل ساتر) نتوانست 0.500 را بشکند، گل های بیشتری نسبت به گل های او دریافت کرد و در نهایت پلی آف را از دست داد. این تیم همچنین در 2019-2019 تفاضل گل منفی داشت، و به لطف شکل حباب زمین گسترده NHL فقط در سری های پس از فصل پیروز شد و به سرعت از دور اول پلی آف در 2018-2019 پس از چنین محرومیتی اخراج شد - خیر. افزایش در فصل عادی در حالی که گودرو (28 ساله)، لیندهولم (27) و تکاچوک (23) در سنی هستند که سال‌های هم‌زمان در دوران حرفه‌ای آنها تعجب‌آور نیست، رتبه‌بندی Elo Flames در تفاضل گل خود به دلیل تجربه تیم عقب است. نشان می دهد که این نوع پیشرفت اجتناب ناپذیر است.

ادمونتون اویلرز

شانس برای جام استنلی: 9 درصد برای فینال؛ 4 درصد برای بردن جام

چرا آنها می توانند برنده شوند: آنها یک دوتایی تهاجمی تاریخی دارند - و بیشتر. شانس اویلرز از مدت ها قبل حول زوج غالب کانر مک دیوید و لئون درایسایت می چرخید، دو بازیکن همیشگی که در هفت فصل حضورشان در ادمونتون، نزدیک به 1200 امتیاز را با هم ترکیب کردند. هر دو احتمالا هرگز بهتر از الان نبوده اند. در حالی که مک‌دیوید همچنان بهترین بازیکن لیگ است و می‌تواند این (و این) گل را وقتی که دستش را لمس می‌کند به ثمر برساند، درایسایتل با هم تیمی‌اش در مسابقه گل‌زنی گره خورده است و به دنبال امتیازات و نتایج نسبی حرفه‌ای است. از مسابقه این به تنهایی برای تقویت یک حمله محکم مانند حملات ادمونتون در گذشته کافی است، اما نفتی ها همچنین از مهاجمان حمایت کننده خود (رایان نوجنت هاپکینز، زک هیمن و جسی پولویاروی) و مدافعان برتر کمک زیادی به منطقه کردند. بوچارد، تایسون بری و پرستار دارنل). و یک بازی قدرتمند که در حال حاضر بهترین در لیگ بود، با زمزمه موفقیت بالقوه رکورد 32 درصد. با زدن 0.63 گل در هر بازی بالاتر از میانگین، این به راحتی بهترین حمله ای است که ادمونتون در دوران مک دیوید / دریس داشته است.

چرا که نه: دفاع و دروازه بانی باز هم نفوذپذیر هستند. موضوع دیگر دوران مک‌دیوید/درسایت در ادمونتون، دفاع از سطوح ضعیف است، به طوری که تیم اجازه می‌دهد در هر بازی 0.14 گل بیشتر از میانگین دوره 16-2015 تا 2019-2019 گل بزند. به نظر می رسد این در سال گذشته بهبود یافته است. اویلرز در فصل 2020-2021 در حفظ موقعیت بهتر از حد متوسط ​​بود، حداقل تا زمانی که بدون تشریفات از پلی آف وینیپگ حذف شدند، در حالی که 3.5 گل در هر بازی دریافت کردند. اما امسال خط دفاعی پایین‌تر از حد متوسط ​​قرار گرفته است، با D ادمونتون که هشتمین درصد شانس‌ها را برای یک گل پرخطر در 60 دقیقه در NHL می‌دهد، و میکو کوسکینن، دروازه‌بان اصلی، تلاش می‌کند تا سیو خود را بالاتر از میانگین لیگ نگه دارد. (البته استوارت اسکینر ذخیره برای شروع فصل به صورت آنلاین بسیار بهتر عمل کرد.) علاوه بر حفظ پشتیبانی تهاجمی بهبود یافته از مک دیوید و درایسایت، ادمونتون برای جلوگیری از دژاوو به محافظت بهتری نیاز دارد. زمان پلی آف فرا رسیده است.

وینیپگ جت

شانس برای جام استنلی: 3 درصد برای فینال؛ 1% برای بردن جام

چرا آنها می توانند برنده شوند: آنها احتمالا بهتر از رکورد متوسط ​​خود هستند. زمانی جت‌ها به نظر می‌رسیدند که تیم کانادایی به احتمال زیاد زمین را برای جام به پایان می‌رساند، زمانی که در فصل 18-2017 آنها به سه پیروزی در فینال رسیدند. با این حال، از آن زمان، وینیپگ روند کاهشی طولانی مدت خود را در حد متوسط ​​آغاز کرده است، و به آنها رکورد کنونی 12-13 و تنها 45 درصد شانس برای راهیابی به پلی آف داده است. اما آنقدرها هم که در دشت منیتوبا به نظر می رسد بد نیست. جت ها یکی از تنها 12 تیمی هستند که در هر بازی گل های بیشتری به ثمر می رسانند - و کمتر از میانگین لیگ گل می زنند، و همچنین در امتیاز 5 بر 5 کورسی (پراکسی برای مالکیت توپ) هفتم هستند. کوارتت برجسته کایل کانر، اندرو کاپ، نیکلاس اهلرز و پیر لوک دوبوآ تا حدودی در ظرفیت خود به سبک برگ ها است، در حالی که جاش موریسی، نیت اشمید و نیل پیونک بسیار بالاتر از خط آبی هستند. و کانر هلبوک دروازه بان هنوز در تور قابل اعتماد است، حتی اگر میزان سیو او کمی کمتر از دو فصل قبل باشد. بخش‌های جداگانه‌ای در اینجا هستند تا در کل بزرگ‌تری از آنچه که جت‌ها تاکنون در این فصل نشان داده‌اند، خلاصه شود.

چرا که نه: سقف آنها محدود است. به همان اندازه که جت ها هنوز متعادل هستند، آنها مدت زیادی است که به عنوان یک مدعی واقعی بازی نکرده اند. به عنوان مثال، 966 روز است که وینیپگ دارای رتبه الو حداقل 1540 است، که حتی رتبه بالایی هم نیست - در حال حاضر رتبه 10 را در لیگ خواهد داشت. آنها به طور قابل توجهی در این دوره ثابت بودند و در مجموع تنها دو بازی به زیر 1500 Elo رسیدند، اما این هسته در بیشتر موارد خود را در مدلی از عملکرد مناسب اما نه عالی تثبیت کرده است که خروج از آن دشوار است. تیم‌های ویژه‌ای کمتر از حد متوسط ​​(یک بازی با قدرت متوسط ​​و یک ضربات پنالتی واقعاً وحشتناک) را درگیر کنید و جت‌ها با نبرد سختی برای رسیدن به فصل پایانی و حتی قهرمانی جام حذفی روبرو شوند.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی های NHL.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن