چگونه گاروپولو، استافورد، بارو و ماهومس باید در مسابقات قهرمانی کنفرانس حمله کنند

[ad_1] تصور اینکه فوتبال پلی آف بالاتر از چیزی باشد که آخر هفته گذشته در دور بخش‌ها شاهد بودیم، سخت ا

توسط NEWSSALAM در 8 بهمن 1400
[ad_1]

تصور اینکه فوتبال پلی آف بالاتر از چیزی باشد که آخر هفته گذشته در دور بخش‌ها شاهد بودیم، سخت است، اما بازی‌های یکشنبه یک ضربه بزرگ دارند. خطوط داستانی تنظیم شده اند و قانع کننده هستند.

سرمربی لس آنجلس رمز، شان مک وی، باید راهی برای شکست کایل شاناهان، سرمربی سان فرانسیسکو 49ers برای اولین بار از سال 2018 پیدا کند تا بتواند به سوپربول بازگردد. و در کانزاس سیتی، جو بارو تلاش خواهد کرد تاریخ بساز با شکست دادن بهترین کوارتربک بازی در پاتریک ماومس و صعود به سوپر باول تنها در دومین سال حضورش در لیگ.

مسیر پیروزی برای هر تیم از مدافعان خود می گذرد، بنابراین ما مسابقاتی را که فکر می کنیم در نهایت قهرمانی کنفرانس را تعیین می کند، شکستیم. ما به شباهت‌های بین جایی که ماهومس تکمیل‌هایش را دریافت می‌کند و جایی که بنگال‌ها تمایل دارند به آن‌ها اجازه می‌دهند، نگاه می‌کنیم، در نظر می‌گیریم که چگونه بارو ژرفاوت را فتح کرد، به این فکر می‌کنیم که متیو استافورد کجا باید به دفاع 49ers و منطقه‌ای که احتمالاً باید از آن اجتناب کند حمله کند، و از جیمی شگفت زده می‌شویم. توانایی گاروپولو برای پیروزی تقریباً منحصراً در میانه میدان.

Mahomes and the Chiefs یکی از بهترین بازی‌هایی را که تا به حال انجام داده‌اند، آغاز می‌کنند، و در پایان، Mahomes کاملا غیرقابل توقف به نظر می‌رسید. اگر این موضوع به بازی Bengals نیز برسد، ملاحظات شماتیک و تمایلات تیمی از پنجره بیرون می‌روند. ماهومس کاملاً قادر است به تنهایی یک بازی را در دست بگیرد. اما تا آنجایی که مسابقات اهمیت دارند و بنگال‌ها فقط یک حریف بی‌نام و بی‌چهره دیگر نیستند، به نظر می‌رسد که دفاع سینسیناتی تقریباً دقیقاً همان جایی است که ماهومس در این فصل خود را پرتاب کرده است.

مهم ترین منطقه میدان برای دفاع - مساحت 8 تا 10 یارد گذشته از خط درگیری - به نظر می رسد برای ماهومس از کناری به کناری دیگر در دسترس باشد. در پرتاب هایی که بین اعداد در فصل معمولی بین 8 تا 10 یارد فاصله داشت، ماهومس 30 در مقابل 40 یاردی را طی کرد و میانگین 9.7 یارد در هر پاس را داشت (شامل یارد پس از گرفتن).

با این حال، گذرهای عمیق از درز به تراویس کلسه یا در امتداد مرز به تپه تایریک برای بنگال‌ها ترسناک‌تر از تکمیل موفقیت‌آمیز 10 یاردی است. در دیدار قبلی خود در این فصل، بنگال‌ها با پخش انواع نگاه‌های منطقه‌ای و نگه داشتن هیل و کلسه در مقابل خود، و سپس تجمع برای انجام تکل، تهدید عمیق را مهار کردند. هیل به 6 شکار در 10 هدف برای 40 یارد محدود شد و کلسه 5 به 7 برای 25 یارد و یک تاچ داون داشت.

برخی از موفقیت‌های بنگال‌ها در برابر چیفز در هفته هفدهم ربطی به کاری نداشت که سینسیناتی انجام می‌داد و بیشتر به آنچه کانزاس سیتی انجام می‌داد ربط نداشت - مانند گرفتن توپ (و آویزان کردن به آن) برای دستاوردهای بزرگ وقتی که بنگال‌ها با دقت انجام می‌دادند. پوشش دستکاری شده سرانجام شکست. این نمایشنامه هیل مثال خوبی است:

آنچه که رئیس‌ها واقعاً به آن نیاز دارند این است که ماهومس ماهومس باشد. اما اگر همه چیز با چرخش های اشتباه، پنالتی ها یا اجرای ضعیف شروع شود، راه رو به جلو احتمالاً شامل این خواهد بود که بازیسازان چیف از فرصت ها به جای هدر دادن آنها استفاده کنند و ماخومس به طور روشمند به دفاعی حمله کند که به نظر می رسد آماده است تا یک بعدازظهر کامل را برای او فراهم کند. سود متوسط

بازگشت بارو پس از مصدومیت وحشتناک زانو و رشد او به عنوان یک پاسور در سال جاری چیزی قابل توجه نیست.

در طول دوره پیش از درافت 2020، یکی از معدود نمرات منفی در نمایه پیشاهنگی بارو، سؤالاتی در مورد قدرت بازوی او بود و در اولین فصل او، کادر مربیگری بنگال برای پنهان کردن آنها کاری انجام نداد. بر اساس آمار و اطلاعات ESPN، بارو در مسیرهای عمقی که از 5 تا 20 یارد هوایی عبور می کرد، تنها 44.4 درصد از پاس های خود را انجام داد و در رتبه بندی خام کوارتربک (52.1) در لیگ در رتبه 25 قرار گرفت. با وجود این، زک تیلور، سرمربی تیم بنگال از او خواست تا قبل از مصدومیت، دومین مسیرهای عمیق را در آن اعماق لیگ (18) انجام دهد.

امسال، تیلور چیزی برای پنهان کردن ندارد. بارو در بازی‌های Raw QBR (98.8) در NFL به مقام اول NFL صعود کرد. او 79.2 درصد از پاس های خود (19-24) را انجام داد که 20.1 درصد بالاتر از میانگین لیگ بود و میانگین 13.6 یارد در هر پاس در آن مسیرها را به دست آورد.

در حالی که نقشه حرارتی ما نشان می‌دهد که بارو و بنگال‌ها تعداد پاس‌های کمتری را به سمت چپ زمین نسبت به بقیه لیگ‌ها انجام دادند، وقتی بارو در آن جهت هدف گرفت و شلیک کرد، او خیلی خوب عمل کرد. در فصل عادی، بارو 69 پاس به خارج از اعداد سمت چپ زمین انجام داد که 15 یارد هوایی یا کمتر را طی کردند، که برای رتبه پانزدهم لیگ NFL خوب بود، اما او 52 مورد از آنها را تکمیل کرد. و QBR 91.5 او در آن پرتاب ها دوباره لیگ را رهبری کرد.

بازوی بارو هرگز با اسلحه‌بازانی مانند ماهومس، بیل‌های «جاش آلن و چارجرها» جاستین هربرت برابری نکرد، و این تغییری نکرده است. او هنوز هم می‌تواند با زیپ توپ را از فاصله دور به خط کناری ببرد. اما چیزی که در این فصل تغییر کرده است، انتظار او برای پرتاب‌های سخت‌تر است، چیزی که به‌ویژه در مسیرهای بیرونی عمیق تا میانی مشهود است.

اگر بنگال‌ها می‌خواهند از چیفز عبور کنند، بارو باید از هوش فوتبالی خود استفاده کند و دفاع کانزاس سیتی را با زمان‌بندی و دقت تشریح کند. عملکرد او در این فصل، پس از مصدومیت، باعث شد تا سال تازه‌کارش کوتاه شود: او تنها QB شروع کننده است که برای اولین بار در دو فصل اول خود در یک بازی قهرمانی کنفرانس بازی می‌کند. با وقار و اجرای محکم، او می تواند اولین کسی باشد که یک سوپر بول می سازد.

نقشه حرارتی تکمیل استافورد بسیار شبیه چیزی است که ممکن است از حمله شان مک‌وی انتظار داشته باشید: تعداد زیادی شکار در میانه میدان، اما با موفقیتی بیشتر در کنار زمین نسبت به سال‌های گذشته. توانایی استافورد در این پرتاب‌ها - بر خلاف توانایی جارد گاف در لس آنجلس، فرصت‌های جدیدی را برای مک‌وی در طراحی طرح پاس رامز در این فصل باز کرده است.

نکته جالب در مورد هیت مپ مجاز 49ers خسیس بودن آنها در سمت راست کوتاه دفاع است. اگر جعبه ای بکشیم که از خط درگیری شروع می شود، 10 یارد از هش سمت راست بالا می رود، سپس به خط کناری و عقب می رویم، دفاع پاس نینرز قوی به نظر می رسد. رنگ نقشه حرارتی عمدتاً آبی است، که نشان می‌دهد دفاع کمتر از میانگین لیگ اجازه تکمیل‌های کمتری در آنجا می‌دهد. در واقع، Niners تنها 63.8 درصد از پاس‌هایی را که در بازی هفته گذشته به این منطقه انداخته‌اند، 6.8 درصد پایین‌تر از میانگین لیگ و سومین درصد پایین‌ترین درصد تکمیل در لیگ، مجاز کرده‌اند.

رنگ نمودار استافورد در بیشتر قسمت های بالای آن منطقه، صورتی مایل به سرخ است که نشان دهنده تعداد تکمیل شده های بیشتر از میانگین لیگ است. به نظر می رسد که روی کاغذ یک برخورد قدرت با قدرت است، اما این کاملاً دقیق نیست. به نظر می رسد که مقدار زیادی از آن چیزی که در نمودار نینرز می بینیم از خود استافورد آمده است. در دو باخت رامز به 49رز در این فصل، استافورد بی امان به سمت راست حمله کرد و 19 بار منطقه را هدف قرار داد، که برای بیش از یک چهارم پاس های او در برابر سانفرانسیسکو خوب بود. رامز امتیاز وحشتناکی -0.29 را به دست آورد که در هر بازی پاس در آن پرتاب ها اضافه شد.

مک‌وی و شاناهان از نزدیک با گرایش‌های شماتیک یکدیگر آشنا هستند، و تا کنون این آشنایی به شاناهان برتری داده است. او رکورد 7-3 برتر را در مسابقات رودررو دارد. اگر مک‌وی امیدوار است که برای اولین بار در هفت بازی، 49ها را شکست دهد، احتمالا رامز به جای زدن کوتاه، باید راه‌هایی برای باز کردن شوت‌های عمیق برای استافورد بیابد. در اولین دیدار خود در هفته 10، استافورد 0 بر 3 روی پاس‌هایی که در فاصله 20 یاردی به پایین زمین ارسال می‌کردند، شد و رامز 31-10 شکست خورد. در هفته 18، او 3 بر 5 برای 100 یارد با دو قطع توپ روی پرتاب های 20 یارد به جلو رفت و رام ها فاصله را به میزان قابل توجهی کاهش دادند و تنها با 3 امتیاز در وقت اضافه شکست خوردند.

گاروپولو کار زیادی انجام نمی دهد جز اینکه توپ را از وسط پرتاب می کند، اغلب برای باز کردن مناطق خالی از دفاع به دلیل نوآوری شماتیک مربی خود. اما این برای 49ها کافی بوده است.

مطمئناً برای رام ها پوشیده نیست که گاروپولو میانه میدان را هدف قرار خواهد داد، اما آنها در دو دیدار خود در این فصل نتوانستند او را در آنجا متوقف کنند. جیمی جی 20 به 23 در هر عمقی در مقابل LA با QBR خام 97.9 به وسط پرتاب می کند. در همین حال، QBR گاروپولو در پرتاب های خارج از اعداد در برابر رام ها، 43.9 تاسف بار با صفر تاچ داون و یک قطع در 13 تلاش است.

موفقیت گاروپولو در میانه میدان در برابر رامز، با این حال، به شکل واضحی به دست نیامده است: از طریق بازی-اکشن. شاناهان در دیدارهای فصل عادی خود، تنها هفت بازی پاس پلی اکشن را در مقابل دفاع لس آنجلس به هر قسمت از زمین دعوت کرد. دو پاس ناقص بود، یکی دیگر قطع شد و یکی از بازی ها با یک گونی به پایان رسید.

اگر 49ها برنده شوند، به این دلیل است که شاناهان با ادامه دادن به نقاط قوت گاروپولو در میانه و در عین حال دوری از محدودیت‌های آشکار او خارج از اعداد، مک‌وی را پیشی گرفت. و او باید این کار را بدون تلگراف انجام دهد که آن پرتاب‌های نزدیک هش‌ها به کجا می‌روند. جیمی جی همچنان باید نقش خود را با پرهیز از توقف پرهزینه، اخراج یا ولنگاری انجام دهد، اما اگر در بین این چهار تیم، یک تیم وجود داشته باشد که بتواند بازی کمتر از نخبگان را از مدافعان خود جذب کند، آن تیم سانفرانسیسکو است.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی های NFL.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن