کنکور 1400 با حرف آخر

در سال های اخیر تغییرات زیادی در کنکور ایجاد شده است که فشار زیادی را به داوطلبان وارد کرده است. خصوصاً در سیس

توسط NEWSSALAM در 18 آذر 1399


در سال های اخیر تغییرات زیادی در کنکور ایجاد شده است که فشار زیادی را به داوطلبان وارد کرده است. خصوصاً در سیستم جدید داوطلبان سال دوازدهم مشکلات اصلی سالهای گذشته را ندارند و ممکن است موفقیت آنها در کنکور 1400 همان سال های گذشته باشد. حدس و گمان های زیادی در مورد کنکور در سال 1400 وجود دارد ، اما نگران نباشید ، موسسه حرف آخر با کمک معلمان باتجربه ای که در کنکور ظاهر شده اند بسیار فعال است و سعی در کمک به داوطلبان در آموزش دوره های عمومی و مقدماتی دارد. متعجب. موسسه حرف آخر مبتکر روشهای جدید تدریس در کشور است که متعهد به تهیه آخرین موارد برای حرف آخر است. در مرحله بعدی ، موسسه حرف آخر کامل را ارائه خواهیم داد. در ادامه میتوانید روش مطالعه ادبیات کنکور را مطالعه کنید.


ما موسسه حرف آخر را ارائه می دهیم:

موسسه حرف آخر در سال 2011 توسط استاد عبدالرضا منتظری تاسیس شد. هدف این مجموعه ایجاد روشی ساده و متفاوت برای دستیابی به موفقیت تحصیلی برای همه دانش آموزان و داوطلبان کنکور است. یادگیری مفهومی به مطالب کمک می کند ، بنابراین داوطلبان آن را به خاطر نمی آورند. در واقع ، حرف آخر آموزش های مبتنی بر انیمیشن را انجام داده است تا مدتها در ذهن داوطلبان باقی بماند. استفاده از مواد و تصاویر متحرک از کتابهای درسی جذاب و جالب خواهد بود. این مطالب آموزش داده خواهد شد. آموزش معلمان حرف آخر بسیار ساده و قابل درک است. حرف آخر به دانش آموزان می آموزد که چگونه با تمام موضوعات کشور که سایر موسسات آموزشی ندارند ، کنار بیایند. علاوه بر این ، شامل سرعت آزمون و مهارت های آموزش داوطلبان حرف آخر است. در ادامه می توانید آموزش دروس ابتدایی با اجی مجی را هم مشاهده کنید.


کل کنکور در 4 ماه با حرف آخر:

اهداف بزرگ با دقت برنامه ریزی می شوند ، بنابراین برای قبولی در آزمون ورودی نیز برنامه ریزی با شکوه لازم است. موسسه حرف آخر تمام دوره ها را برنامه ریزی می کند ، برنامه ای دقیق بر اساس محیط یادگیری و سطح آموزشی داوطلب ارائه می دهد و داوطلبان برنامه خاصی را دنبال می کنند. آنها نگران زمان و زمان برنامه ریزی شده برای هر دوره نیستند ، داوطلبان می توانند با تعیین کل کنکور در 4 ماه تمام دوره ها را به طور خلاصه ارسال کنند. حرف آخر موسسه حرف آخر با مشاوران باتجربه از این مجموعه ، یک فرصت مشاوره ویژه برای هر داوطلب فراهم کرد. عزیز می توانند تمام دوره ها را در مدت 4 ماه مطالعه کنند. بسته 4 ماهه موسسه حرف آخر شامل دوره های آموزشی ، راهکارهای آزمون کتبی و ملی و در پایان آزمون برای داوطلبان است. داوطلبان در یک دوره 4 ماهه بیش از 7000 آزمون را به پایان می رسانند. آنها با انواع سالادهایی که می توانند در این دوره در روز کنکور روبرو شوند آشنا می شوند.


حرف آخر بالاترین امتیاز:

هر ساله بسیاری از داوطلبان با استفاده از محصولات حرف آخر با موفقیت در آزمون ورودی قبول می شوند. رتبه بندی عمومی در رتبه بندی حرف آخر توسط مشاوران مجموعه حرفه ای حرف آخر دقیقاً تدوین و تجدید نظر شده است. بسته موسسه حرف آخر بالاترین امتیاز را در استفاده داشت ، خانم هانا یاری در رشته تجربی رتبه 12 و خانم رزین زری در رتبه 18 آزمون ورودی خلبانی قرار گرفت. پاسخ: دستیابی به 95٪ در زیست شناسی و 92٪ در شیمی نیاز به برنامه ریزی و یادگیری اصولی دارد که موسسه حرف آخر برای داوطلبان ایجاد کرده است. دریافت کنکور و رتبه 71 در کنکور تجربی. علاوه بر این ، خانم فرناز میرزایی ، که رتبه 373 را در کنکور تجربی کسب کرده است ، 94 درصد پاسخ زیست شناسی را استاد شعبانی در تدریس زیست شناسی داده است.

مشاهده ادامه مطلب، اینجا کلیک کنید


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن