20 مدل عینک شنا بچگانه و غواصی + کاملا طبی

خوب پس اگر مطمئن شده اید که به یکی از این محصولات نیاز دارید تا از چشمتان بیشتر مراقبت کنید، بهتر است با انوا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

خوب پس اگر مطمئن شده اید که به یکی از این محصولات نیاز دارید تا از چشمتان بیشتر مراقبت کنید، بهتر است با انواع عینک های مخصوص شنا هم آشنا شوید. درست است که آب به این عینک ها نفوذ نمی کند اما بعد از 10 دقیقه شنا متوجه درد در اطراف چشم می شوید. شنا یکی از رشته های محبوب ورزشی است که پرداختن به آن بیش از همه در فصل تابستان رونق گرفته و افراد زیادی را راهی استخرهای شنا می کند اما در کل ورزشی چهار فصل به حساب آمده که نیازمند برخی لوازم و تجهیزات مخصوص مانند حوله استخری به خود خواهد بود. اشعه خورشید باعث سوختگی پوست به ویژه در ناحیه سرشانه میشود لذا توصیه میشود از دراز کشیدن زیاد در زیر آفتاب در خلال زمان برهنگی در اطراف استخرها و دریاها پرهیز کنید. ماندن زیاد در آفتاب میتواند یکی از علتهای سرطان پوست باشد.

بسیاری از مردم پس از شنا، به شکلی بیرویه اشتهایشان به غذا زیاد میشود و کالریهایی را که در استخر سوزاندهاند دوباره در بدنشان انبار میکنند. مراجعه به ادبیات باستان نیز وجود ماهیگیری با نیزه را تأیید میدارد، هر چند، در اکثر موارد، شرح به جزئیات اشارهای ننمودهاست. افرادی که از عینک طبی استفاده میکنند و نیاز به اصلاح دید دارند، میتوانند با استفاده از عینک شنا دارای نمره طبی، مشکل بینایی خود را در آب نیز حل کنند و از شناکردن نهایت لذت را ببرند. برخی از افراد از نظر دقت بینایی دارای مشکلاتی هستند و چشمان ضعیفی دارند. از نظر کیفیت کاری، این نوع عینک بسیار باکیفیت است اما بهطورکلی استفاده از این عینک را پیشنهاد نمیکنیم. افرادی که دچار آستیگمات هستن نیز میتوانند از عینک طبی ورزشی شنا مخصوص آستیگمات استفاده کنند. 3. در زمان خرید عینک طبی شنا به رنگ لنز عینک نیز باید توجه داشته باشید.

اگر به دنبال یک عینک ارزان برای شنای معمولی هستید این محصول عالی ترین گزینه است. عینکهای شنا را می توان به طور کلی در دو گروه قرار داد که شامل عینک شنای مبتدی و حرفه ای می شوند به این معنی که اگر فقط قصد آب تنی در استخر را داشته باشید همان عینکهای مبتدی برایتان کفایت می کند اما اگر شناگران حرفه ای بوده و یا در مسابقات شرکت می کنید بدون شک باید از عینک شنای حرفه ای استفاده کنید که در مدلهای مختلفی مانند عینک شنای سوئدی و یا عینک شنای بدون بند در بازار قابل خریداری هستند. از لنزهای چشمی و آرایشی استفاده نکنید. لنزهای معمولی برای استفاده در محیط های سرپوشیده مناسب است. لنز: معمولا دو نوع لنز عینک شنا در بازار وجود دارد که یکی جیوه ای و دیگری معمولی است نمونه اول مناسب برای استفاده در استخرها و دریا بوده و می تواند از چشمها در برابر اشعه یو وی خورشید محافظت کند و از دیگر برتریهای آن نسبت به لنز معمولی می توان به خاصیت ضد بخار چنین لنزی اشاره کرد.

اگر شما پوست حساسی داشته باشید استفاده از عینک شنای بنددار حرفه ای را توصیه می کنیم و بهتر است نمونه های بدون بند را کنار بگذارید زیرا چسب به کار رفته در این مدلها می تواند پوست شما را اذیت کند که البته خرید چسب جدید در هر نوبت استفاده هم یکی دیگر از معایب آن می باشد. عینک شنا حرفه ای دارای بندی تنگ است تا از ورود کامل آب به حفره داخلی جلوگیری کند به همین دلیل اغلب به شکل دائم از آن استفاده نخواهد شد زیرا در مدت زمان طولانی ممکن است کمی آزاردهنده باشد اما چنین عینکی قابلیت درزگیری بالایی داشته و به هیچ عنوان حتی ذره ای از آب به داخل نفوذ نخواهد کرد. یکی از معایب شنا برای افراد چاق یا دارای اضافه وزن که نباید نادیده گرفت، افزایش اشتها پس از تمرینات آبی است. پس از پایان مسابقه، سرپرست ردهبندی باید تمام برگههای امضاء شده داوران ردهبندی را که شامل نتیجه و مقامهاست، مستقیماً به سرداور تحویل دهد. محصولاتی که در ادامه معرفی می کنیم کاملا ضمانت بازگشت تا 24 ساعت برای شما دارند که اگر آب داخل عینک نفود می کند می توانید قبل از 24 ساعت آن را پس بفرستید. A rt᠎icle has ᠎been g​ener at ed by GSA Con tent Gen​erat or DEMO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن