4 باور نکردنی قلعه بادی مثالها

اگر شما از دیدگاه روانشناسی کودک به سرسره بادی نگاه کنید مشاهده می کنید که تاثیرات مثبت بسیار زیادی بر روی اح

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر شما از دیدگاه روانشناسی کودک به سرسره بادی نگاه کنید مشاهده می کنید که تاثیرات مثبت بسیار زیادی بر روی احساس و عواطف کودکان دارد. گردشگران زیادی این شهرک را بهعنوان مقصد گردشگری و یکی از جاهای دیدنی مازندران انتخاب میکنند. «پارک آزادی شیراز» در شمال شهر، یکی از مشهورترین و قدیمیترین پارک های شیراز به شمار میرود که در سال ۱۳۴۵ شمسی افتتاح شد. بنا به گزارش رسانههای محلی یوچنگ این حادثه موجب زخمی شدن دست کم ۲۰ کودک شد که متاسفانه دو کودک در اثر جراحات شدید جان خود را از دست دادند. ساخت این بندرگاه در لایحهای در سال ۱۲۶۹ تصویب و در سال ۱۳۷۴ عملیات ساخت آن شروع شد. از امکانات این پارک میتوان به زمین ورزشی، میزهای پینگپنگ، زمین فوتبال، فضای مناسب پیکنیک، فواره و آبنمای موزیکال، آلاچیق، نیمکت، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد. سرسرههای بادی در شیب خوبی تعبیه میشوند و به همین دلیل هم فرزندان شما در زمان سرسره بازی با مشکلات رایجی از جمله پرتاب شدن، زمین خوردن و … به همین جهت کودکان می توانند به صورت دسته جمعی با دوستان خود بازی کنند و یک روز بسیار شاد و هیجان انگیزی را تجربه کنند. این پارک با مساحت ۲۰۰,۰۰۰ متر مربع بهعنوان بزرگترین پارک شیراز نیز شناخته میشود.  Po st has been g​enerat​ed  by GSA Con᠎tent Generator ᠎DEMO !

لونا پارک از امکاناتی مانند کافه رستوران، نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز برخوردار است. از طریق سایت یوتراوز میتوانید بلیط ارزان هواپیما و بلیط قطار خود را براحتی و با کمترین قیمت خریداری کنید و هزینههای خود را کاهش دهید. شما می توانید قلعه بادی کودک نارنجی اینتایم را به همراه توپ ها از فروشگاه ایران اینتکس خریداری کنید . به دلیل این که زمان بازی های مهیج کودکان از تعادل لازم برخوردار نمی باشند و در زمان داشتن تحرک زیاد ممکن است دچار آسیب شوند طراحان این محصول دیواره ای بادی و محکم به دور بخش پرش کشیده اند که از ساختاری نرم برخوردار می باشد. صدمه دیدن، پنچری و پارگی بدنه قلعه بادی امری اجتناب ناپذیر است و ممکن است کودکان در هنگام بازی خود، با اجسام تیز و برنده به بدنه این محصول آسیب وارد کنند. از خصوصیات مهم قلعه بادی اینتایم میتوان به قیمت مناسب و حجم کم با وزن سبک بسته بندی ، نصب آسان ، قابلیت استفاده در منزل و مهدکودک ها و نیز اماکن بازی کودک ، قابلیت پنچرگیری در هنگام سوراخ شدن و پاره شدن توسط اشیائ تیز و برنده و نیز طراحی زیبا اشاره کرد . This  po st has be en cre ated by GSA Co nt ent Genera to​r DE᠎MO!

این سرسره های بادی که با نام قلعه بادی یا قصر بادی نیز شناخته می شود، به دلیل رنگ بندی جذاب و ارتفاع نسبتا زیادی که دارد یکی از جذاب ترین اجزا شهربازی در کنار استخر توپ و ترامپولین بادی برای کودکان می باشد. این دیواره بادی ضخامت زیادی دارد و از قابلیت هایی نظیر استحکام و نرمی برخوردار است. از بالای دستگاههای این شهربازی میتوان مناظر زیبای شهر شیراز را مشاهده کرد. این پارک امکاناتی مانند شهربازی کودکان، وسایل ورزشی، بوفه، نمازخانه، سرویس بهداشتی و تاکسی سرویس را شامل میشود. مساحت این شهربازی حدود 7000 مترمربع محاسبه شده و بازیهای فراوانی را در خود جای داده است.نکته حائز اهمیت اینجاست که ساخت مجموعه همچنان بهطور کامل به اتمام نرسیده است. به گزارش «تابناک»، سرهنگ سعید آقایاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه رخ داده در ایستگاه یکم توچال اظهار کرد: در روستای یکم توچال شهربازی کوچکی قرار دارد که در این شهربازی یک قلعه بادی وجود دارد که ارتفاع آن ۳ متر است.

تمام آیتمهای پارک بعثت با نظم خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته و با جویهای آب و صفهای منظم درختان سرو، تزیین شدهاند.پارک بعثت شیراز با هوای پاک و مطبوع گزینه مناسبی برای پیادهروی، ورزش روزانه و گردشی بهیادماندنی به شمار میرود. گهواره دید، امکان تماشای منظره زیبایی از دروازه قرآن و بخشی از شهر را از فراز کوه به گردشگران میدهد.مساحت پارک کوهپایه حدود ۱۹,۰۰۰ متر مربع است که در بخشی از آن ورزش صبحگاهی بهصورت همگانی اجرا میشود. این پارکها که از جاهای دیدنی شیراز به شمار میروند، هر یک با تنوع اقلیمی و امکانات خود، کاربردهای متفاوتی مانند کوهنوردی، ورزش صبحگاهی، پیادهروی، پیکنیک، بازی کودکان، کمپینگ و اقامت مسافران دارند و اوقاتی لذتبخش و هیجانانگیز را برای شهروندان و گردشگران فراهم میکنند. در پارک مروارید علاوه بر تجهیزات آموزشی و وسایل سرگرمی کودکان، امکانات رفاهی مناسبی برای خدمترسانی به تمام سنین در نظر گرفته شده است تا افراد با هر سلیقهای بتوانند اوقات خوشی را در این پارک سپری کنند. در این مجموعه بخشی سرپوشیده برای بانوان طراحی شده است تا بتوانند بهراحتی از امکانات تفریحی و رفاهی پارک لذت ببرند. بازدید از کوشک تاریخی و مرکز فرهنگی شیرازشناسی در میان این پارک، خالی از لطف نخواهد بود.

آخرین مطالب