استخر پیش ساخته آن! کلاس از اسکار

نمی توان از نیمكت یا پله در آن استفاده كرد در صورت نیاز بسیار گران تمام می شود زیرا از پشم شیشه در ساخت آن اس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

نمی توان از نیمكت یا پله در آن استفاده كرد در صورت نیاز بسیار گران تمام می شود زیرا از پشم شیشه در ساخت آن استفاده می شود. به طور کلی استخر پیش ساخته پی وی سی مناسب افرادی است که به دنبال هزینه های کمتر اعم از ساخت و نگهداری برای استخر خود می باشند. به طور کلی استخر پی وی سی مناسب افرادی است كه به دنبال هزینه های كمتر اعم از ساخت و نگهداری برای استخر خود می باشند. استخر های پیش ساخته پی وی سی به گونه ای ساخته شده اند كه درجات مختلف دمای آب و حمام نمكی نیز به آنها آسیبی وارد نمی كند. پله ها به گونه ای هستند كه لغزش نداشته و حتی می توان از سنگ نیز در طراحی آن استفاده كرد. برخی از استخر های پیش ساخته فایبرگلاس حتی مناسب باغ های کوچک هم می باشد، نمونه ای از این استخر ها دارای دو قسمت اصلی هستند که برای استراحت طراحی شده اند و برای ورزش و تمرین طراحی شده است.

استخر پیش ساخته با پوشش پی وی سی در یك قطعه تولید شده و 100 درصد هم ضد آب می باشد. زمان آماده سازی استخر پی وی سی حداكثر بیست روز می باشد. از انواع پر کاربرد استخر های پیش ساخته می توان به استخر آماده با پوشش پی وی سی، استخر پیش ساخته از جنس فایبرگلاس و استخر آماده پلاستیکی اشاره نمود. استخر پلاستیکی در كارخانه مونتاژ و تحویل داده می شود. استخر آماده پلاستیکی دارای فریم استیل و پله ها و لبه های ایمنی دوطرفه استاندارد می باشند. تولید استخر پیش ساخته اینتکس در اندازه های مختلف و اشکال گوناگون در کارخانه تولید کننده در کشور چین تحت لیسانس آمریکا و نظارت مستقیم آمریکا انجام میشود و از نظر کیفیت و طول عمر بسیار عالی و مستحکم هستند . چه استخر بازتاب اگر از اندازه خاصی کوچکتر شود و همزمان با شکل هندسی منظمی بهم آمده باشد به حوض بازتاب بدل میشود. از قبل حفرهای برای نصب استخر آماده میشود و باید استخر را درون این حفره قرار داد. بدنه گرد برای نصب نیاز به محیطی بزرگ دارد تا به راحتی بتوان بدنه را نصب کرد و به استفاده کردن از آن اقدام نمود. ​Th᠎is a rt​icle was created  with the  help of G SA Conte nt  G᠎en er᠎ator Demov​ersion!

استخر شما دارد، استخرهای پیش ساخته فایبر گلاس را می توان در زمین، یا کاملاً بالای زمین نصب کرد. این موضوع باعث شده تا تمایل به استفاده از این استخرها بسیار بیشتر شده، زیرا در نصب و همچنین استفاده از استخر پیش ساخته تاثیر مثبتی دارند. همچنین در این صنعت نیاز به استخرهای با عمق استاندارد و کم عمق است که این نوع استخرها به راحتی پاسخگوی نیاز این افراد هستند. به طور کلی استخر های پیش ساخته به افراد این امکان را می دهد که با صرف زمان کمتر به استخری با کیفیت بسیار بالا دست پیدا کنند. این استخر پیش ساخته دارای ابعاد کوچک است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است که می توانند در بیش ترین محیط ها به استفاده از آن بپردازند. استخر به عنوان فضای جمعی در محیط باز كه در آن استخر كودك نیز تعبیه شده است تا تمام خانواده در كنار هم جمع شده و از آب لذت ببرند. طراحی استخر پیش ساخته بسته به اینكه می خواهید طولانی مدت از آن استفاده كنید و یا برای فعالیت تناسب اندام به آن نیاز دارید و یا تنها برای سرگرمی شما است متفاوت می باشد و نیازمند استفاده از تجهیزاتی مثل نور مخصوص، تجهیزات صوتی، فن آوری ماساژ، سالن آب های كم عمق ـ صندلی ماساژ می باشد تا در استخر پیش ساخته تعبیه شود.

از جمله تجهیزاتی که به همراه استخرهای پیش ساخته بوده و بسیار هم کاربردی هستند، پایههای آلومینیومی هستند. استخر بتنی به دلیل ساختار جامد و محکم خود، برای کسانی که به دنبال یک ساختار پایدار و با ماندگاری طولانی هستند، مناسب است. بین استخر بتنی و پیش ساخته کدوم رو پیشنهاد میکنید؟ و در استخر های پیش ساخته ، کدوم مقاومت بالاتری داره و طول عمر بیشتری داره و در برابر شی نوک نیزو… بر اساس بررسی های صورت گرفته، استخرهای پیش ساخته از طول عمر مفید و بسیار بالایی برخوردار می باشند. اندازه محدود: طول استخرهای پیش ساخته نمی تواند بیش از ۳۵ فوت باشد. علاوه بر این، کیفیت مناسب و طراحی منحصر به فرد و متمایز، استخرهای پیش ساخته را در زمره استخرهای خانگی محبوب و پرطرفدار قرار داده است. در شرکت شوفاژکاران ، استخرهای فایبرگلاس از جنس رزین پلی استر طراحی و ساخته می شوند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. این چراغ ها را می توان در استخرهای بتنی و پلی استر و یا از جنس فولاد ضد زنگ نصب كرد. كار ساخت و ساز كوتاه و زمان نصب و راه اندازی آن نیز تنها چند ساعت می باشد. در طول ساخت و ساز به صورت یكپارچه در آمده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن