فلوریدا, کشاورزی, راه اندازی بخش تحقیقات جنایی را به پنج مایل باتلاق آتش

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:03 PM EDT آوریل 8 سال 2020وجود دارد و فعال است تحقیقات جنایی ر

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

وجود دارد و فعال است تحقیقات جنایی را به 2 ، 000 هکتار پنج مایل مبادله آتش در سانتا رزا کانتی فلوریدا وزارت کشاورزی و خدمات مصرفی کرد.

در یک ایمیل فرستاده بیانیه این سازمان کاهش یافته است به ارائه هر گونه جزئیات خاص در مورد این موضوع و یا دامنه بررسی است.

"ما از کشاورزی اجرای قانون به بررسی بیشترین حوادث آتش سوزی در ایالت فلوریدا" در این بیانیه گفت. "آنها در حال بررسی و آن را همچنان باز و فعال است. ما نمی هر گونه به روز رسانی در این زمان است."

بیشتر: پنج مایل آتش باتلاق زندگی می کنند به روز رسانی: آتش سوزی 35% موجود خدمه در تلاش برای نگه داشتن آتش خطوط

بیشتر: آتش نشانان در پاسخ به 100 هکتار آتش سوزی در Escambia County خاموش هرست امام جواد جاده

این آتش سوزی آغاز شد به عنوان یک مجاز مقرر در سوختگی خصوصی و متعلق به اداره جبرانی کاهش تالاب در شهرستان سانتا رزا به نام Pensacola خلیج کاهش بانک. در اصل کاهش بانک اجازه می دهد تا یک یا توسعه خصوصی برای جبران اثرات زیست محیطی ساخت و ساز جدید با سرمایه گذاری در حفظ ، تقویت, ترمیم, و یا ایجاد یک حفاظت زیستگاه جاهای دیگر در منطقه خود است.

این Pensacola خلیج کاهش بانک متعلق به Westervelt شرکت ، یک شرکت مستقر در تاسکالوسا،, آلاباما با حدود دو دوجین کاهش و حفاظت بانک در فلوریدا و آلاباما و کالیفرنیا.

در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای در پنج مایل باتلاق آتش Westervelt گفت: "امنیت کسانی که در سایت و ساکنان در منطقه است و ما نگرانی است و ما در ادامه به کار با تمام دولت ها و سازمان های محلی برای ارائه هر نوع کمک ممکن است."

با توجه به Westervelt روز دوشنبه یک پیمانکار شروع به 240 هکتار تجویز رایت در پنساکولا خلیج کاهش بانک. آتش — گزارش کمک وزش شدید باد و رطوبت کم — به زودی گسترش خارج از کنترل است. جمعه, شعله رشد کرده بود به 2,180 هکتار نابود 14 خانه و مجبور صدها نفر از تخلیه.

روز پنج شنبه یک Westervelt نماینده گفت: آنها اطلاعات خاص موجود در مورد هویت پیمانکار که انجام سوزاند.

فلوریدا وزارت کشاورزی و خدمات مصرفی را تکذیب کرد, خبر, مجله, درخواست یک کپی از اصلی سوزاندن مجوز اجازه را به همراه اسناد و مدارک به عنوان "فعال criminal investigative اطلاعات" معاف از رکورد های عمومی.

یک Westervelt نماینده روز جمعه گفت این شرکت بی اطلاع بود از هر گونه تحقیقات جنایی.

این Pensacola خلیج کاهش بانک 1,205 هکتار سایت پیوسته به دولت متعلق به حفاظت از سایت به نام Garcon اکوسیستم حفظ کند. با توجه به Westervelt های گوشتخوار سفید-صدر پارچ گیاه دولت در خطر انقراض گونه های گیاهی واقع شده است و حفاظت شده در کاهش خطر بانک به عنوان تکدی لیلی.

"این بانک برای تالاب کاهش اثرات و برخی از چیزهایی که انجام می شود در این سایت عجیب و غریب گونه کنترل کاشت درخت و هیدرولوژی مرمت" Westervelt گفت: از طریق ایمیل. "ما کار کرده اند با پیمانکاران برای انجام تجویز می سوزد در این ملک قبل از اینکه به عنوان بخشی از مدیریت اموال به نفع زیستگاه و گونه ها در این منطقه است."

در این زمان مشخص نیست که تحقیقات تکمیل خواهد شد و یا زمانی که آتش سوزی خواهد شد با خیال راحت موجود است. حدود ظهر جمعه در فلوریدا خدمات جنگل گزارش آتش بود 35% موجود است. چهارده خانه های تخریب شده تا کنون در فروغ.

برخی قبلا تخلیه ساکنان اجازه داده شد به خانه های خود بازگردند اما فلوریدا کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده هشدار داد ساکنان منطقه همچنان به نظارت بر آتش سوزی و آماده به تخلیه عنوان "این باقی می ماند بسیار خطرناک و در حال تحول آتش سوزی وضعیت است."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن