استخر پیش ساخته سوییم پلاس Swim Plus

همانطور که در ویدئو بالا بخشی از کارهای اجرایی آن به تصویر کشیده شد، مدت زمان ساختن استخر، معمولا 8 تا 12 هفت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

همانطور که در ویدئو بالا بخشی از کارهای اجرایی آن به تصویر کشیده شد، مدت زمان ساختن استخر، معمولا 8 تا 12 هفته طول می کشد. آب در این میان آخشیگی بسیار مهم بهشمار میرود که از آنجا که رونده و سیال است از دیرباز برآسای نمادی برای پاکی بخشی شناخته میشدهاست. استخر پس از این دروازه بین دو کوه رحمت و نقش رستم قرار دارد. فایبرگلاس موجود در این نوع استخر موجب میشود تا امنیت استخر در مقابل اجسام تیز و برنده بیشتر شود و مقاومت آن در برابر ضربه نیز دو چندان گردد. این مکان دژ مهمی بود که در دوران اسلامی و پیش از آن اغلب به عنوان محل خزانهداری حاکمان عمل میکرد. استخر فایبرگلاس روکار، ابتدا مکان یابی و جانمایی، ایجاد سازه فلزی و قوطی کشی برای محل استقرار بدنه استخر انجام می شود سپس، نصب بدنه استخر روی استیج انجام می شود در مرحله بعد دور سازه و قوطی کشی استخر با سنگ یا مصالح با کیفیت ساخته می شود و نهایتا پله برای بالا رفتن قرار می گیرد.

از استخر های پیش ساخته به دلیل نصب آسان و راحت در هر مکانی میتوانید استفاده کنید بخصوص در ویلاهای شخصی و منازل با حیاط های بزرگ جهت شنا و تفریحات آبی ، و مصارف کشاورزی و صنعتی و جهت آب درمانی ، قابل استفاده در داخل زمین و روی زمین ، و قابل اجراء در زیر زمین منزل یا پارکینگ یا حتی بر روی پشت بام منزل ، با ایمنی بالا و ضمانت نامه شرکت پول اینتکس ، اینگونه استخر های اینتکس تشکیل شده از یک پارچه برزنتی و اتصالات آهنی میباشند که با نصب شدن پایه های استخر بر روی پارچه برزنتی آنها استخر تکمیل و قابل استفاده میباشند ، نصب و راه اندازی آنها در کمتر از 2 ساعت انجام میشود ، و جزو بهترین نوع استخر های پیش ساخته خانگی و … از استخر های پیش ساخته به دلیل نصب آسان و راحت در هر مکانی میتوانید استفاده کنید بخصوص در ویلاهای شخصی و منازل با حیاط های بزرگ جهت شنا و تفریحات آبی ، و مصارف کشاورزی و صنعتی و جهت آب درمانی ، قابل استفاده در داخل زمین و روی زمین ، و قابل اجراء در زیر زمین منزل یا پارکینگ یا حتی بر روی پشت بام منزل ، با ایمنی بالا ، اینگونه استخر های اینتکس تشکیل شده از یک پارچه برزنتی و اتصالات فلزی میباشند که با نصب شدن پایه های استخر بر روی پارچه برزنتی آنها استخر تکمیل و قابل استفاده میباشند ، نصب و راه اندازی آنها در کمتر از 2 ساعت انجام میشود ، و جزو بهترین نوع استخر های پیش ساخته خانگی و …

4. سپس انواع استخر را به لحاظ ساخت (مواد تشکیل دهنده و تکنیک ساخت)، مکان احداث، ابعاد و هزینه خدمت به شما عزیزان معرفی می کنیم. برای درست کردن استخر؛ جانمایی استخر اولین گام میباشد، باید بهترین مکان را برای این کار با در نظر گرفتن همه شرایط انتخاب کنید. به همین دلیل میتوان آنها را براحتی در حیاط و یا پشت بام نصب کرد. از این نوع استخر پیش ساخته نیز میتوان به صورت توکار و روکار استفاده کرد که برای استفاده استخر پیش ساخته توکار باید چند عملیات ساختمانی مانند خاکبرداری و ترمیم بستر انجام شود. روکار یا توکار بودن استخر آماده و کیفیت مصالحی که انتخاب می کنید و اینکه تجهیزات مورد نیاز استخر که شامل پمپ تصفیه، اسکیمر، چراغ استخر، تابلو برق و … برای ساخت استخر باید مجوز های لازم را داشته باشید و حتما با یک پیمانکار با تجربه مشورت کنید و در صورت نیاز کار را به یک پیمانکار ساخت استخر بسپارید. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

به خاطر داشته باشید که هرچه طراحی و نقشه استخر شما پیچیده تر و خاص تر باشد، هزینه کل نیز بیشتر خواهد شد، اما این هزینه زیبایی و خاص بودن است که ارزش دارد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه فروش اقساطی تماس بگیرید. پس بهتر است که حتما هنگام استفاده، از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید و از او بخواهید که در رابطه با نحوه استفاده از محصول شما اطلاعاتی را ارائه دهد. گروه مهندسین مدرن استخر، طراح و سازنده استخر، با تخصص و تجربه ای بالغ بر سه نسل و پروژه های متعدد اجرا شده در سراسر کشور عزیزمان ایران، برای ارائه مشاوره و خدمات ساخت استخر در خدمت شماست. نحوه محاسبه قیمت استخر پیش ساخته، بستگی به انتخاب شما دارد که کدام طرح از استخرهای گروه مهندسین مدرن استخر، را برمی گزینید. در حالی که تکمیل استخرهای بتونی ، اگر نه ماه ها ، چندین هفته به طول می انجامد و هوا به اندازه وینیل یا گونیت بر روند ساخت و ساز تأثیر می گذارد. برخی از استخرها دارای کف های مسطح هستند، در حالی که برخی دیگر با کف های شیب دار ساخته شده اند که دارای یک انتهای عمیق و یک انتهای کم عمق است. Post was generated with t​he he lp of G​SA Content G ener᠎at​or  DE​MO!

آخرین مطالب