قدرت دادخواست

بیش از دو ماه گذشته استنفورد دگرگون شده از فیزیکی پردیس مجازی یکی. با این تغییر ما را وارد یک لحظه جدید از حما

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

بیش از دو ماه گذشته استنفورد دگرگون شده از فیزیکی پردیس مجازی یکی. با این تغییر ما را وارد یک لحظه جدید از حمایت یک حمایت است که در آن حضور فیزیکی است نه تنها محدود توسط مقامات مربوطه اما علاوه بر این شمار یک تهدید جدی سلامت برای همه کسانی که درگیر. در آن جا این درخواست آنلاین در حال افزایش است به عنوان یک دال از خواست تغییر دهید.

در چند ماه گذشته به تنهایی مجموعهای از دادخواست باید خواسته استنفورد مدیران به مدرسه-تنظیمات گسترده ای از حفاظت دانشجوی کارشناسی ارشد تابستان بودجه برای حصول اطمینان در فرد شروع می گیرد به مبارزه برای استنفورد حقوق کارگران. این دادخواست همچنین حدود 7,000 امضا کنندگان آنها در مجموع جمع آوری سهم چیز دیگری مشترک: آنها تمام رخ داده در سیستم عامل های مجازی از وکالت. بر خلاف دیگر فعالیت سیستم عامل این سیستم عامل ساخته شده و منتشر کاملا آنلاین و از طریق کانال های رسانه های اجتماعی. این افزایش در مجازی دادخواست مظهر یک تغییر در نحوه حمایت است که اتفاق می افتد در این لحظه از بحران است. قادر به نشان دادن یک علت از طریق حضور فیزیکی و مجازی حمایت است که در خدمت به عنوان یک آنالوگ معمولی اعتراض های عمومی. در این چشم انداز جدید افراد تبدیل شده است با زور به نوشتن به عنوان کلید رابط دیجیتال (persian).

یکی ممکن است بپرسید: ندارد دادخواست همیشه اتفاق افتاده از طریق نوشتن? یک درخواست است, بعد از همه, یک اعلامیه طراحی شده و پیش نویس از طریق کلمه نوشته شده است. چه چیزی باعث این دادخواست از این لحظه به طوری متفاوت است ؟ این طومار به عنوان یک ابزار تغییر استفاده می شود برای رسیدن به نتیجه مورد نظر رعایت شده است و با موفقیت های مختلف در دانشگاه استنفورد. دادخواست گذشته در هم تنیده با غیر خشونت آمیز اعتراض های عمومی. در دانشگاه استنفورد را دانشگاه نمونه از این هم پیچیده فراوان هستند مانند فسیلی رایگان استنفورد را divestment استراتژی که پذیرای تظاهرات در قالب فرد تحصن و منظم علامت در پلازا. همان را می توان گفت برای اعتراض به تلاش های گروه مانند استنفورد ائتلاف برای برنامه ریزی عادلانه 2035 (محدوده 2035) است که منجر مشابه راهپیمایی در سراسر پردیس در اعتراض به دانشگاه استنفورد است طرح دعوی در دادگاه در برابر سانتا کلارا کانتی مسکن فرمان. تظاهرات حمایت از حقوق دانشگاه از کارگران نیز در نزدیکی مکرر حوادث در پلازا.

آن است که همیشه نوشتن از ماه مارس و یا شعار دانش آموز نشسته است که مسلما توابع به عنوان یک ابزار را تغییر دهید. اغلب به نظر می رسد به حضور فیزیکی افراد دفاع با فوق العاده انرژی به نمایندگی از این جنبش است که تولید قدرت را وادار به تغییر. در عین حال در یک ویروسی سن آنلاین, مطبوعات بوده و قادر به ایجاد فشار بر روی استنفورد دولت که حضور فیزیکی به تنهایی شاید نمی تواند.

در زمان فعالیت چشم انداز دادخواست به نظر می رسد به راه رفتن در یک خط اتصال بین های فیزیکی و مجازی وکالت. در گذشته فعال اتفاقات دادخواست خود را حتی می تواند به عنوان یک خدمت فیزیکی سرپا نگه داشتن که در آن اوج عمل اعتراض ممکن است به زمین به طور کامل چاپ درخواست بر یک مدیر میز. امروز در لحظه درخواست آنلاین است که در خدمت یک تابع های مختلف: با امضای یک طومار قادر به پیوستن به جمعیت مجازی هل دادن با هم برای تغییر.

استنفورد دانشجویان برای حقوق کارگران (SWR) توسط یک سازمان تجسم این تغییر به مجازی فعالیت. فقط نیاز به نگاه به زمان SWR فعال نوشتن و مطبوعاتی اخیر به یادآوری شود که با نیروی وکالت می تواند رخ دهد آنلاین. به عنوان زمان SWR کمپین نشان می دهد که ترجمه مستقیم اقدام به آنلاین وکالت گرفته است بسیاری از اشکال کشیده و در بسیاری از صداهای از سراسر فارغ التحصیلان اقشار. یک ابزار کلیدی در جعبه ؟ خود را آنلاین درخواست — که از نوشتن دست آورد 5,608 امضا.

این طومار در این زمینه به عنوان یک وسیله نقلیه مهم برای اثبات حمایت: آن quantifies چه حمایت به نظر می رسد برای یک جنبش از نظر امضا و دلار مطرح شده است. در مجازی زمینه دادخواست به تعداد امضا کنندگان امکان پذیر می ایستد مجازی به عنوان یک نشانگر برای چه فیزیکی اعتراض ممکن است مانند نگاه. این درخواست نه تنها در این دوره است. زوم جلسه aflush با بنفش SWR پس زمینه قطعا توابع به عنوان یکی دیگر از پروکسی برای نمایندگی فیزیکی. در عین حال که در آن زوم زمینه تاکید بر به رسمیت شناختن علت دادخواست خواسته های آن: هنگامی که وجود دارد بیش از 500 امضا در درخواست ارومیه در مجلس سنا مورد نیاز توسط دانشگاه دستور به نقد و بررسی محتویات آن است.

قدرت دادخواست به ارمغان می آورد با آن است که همیشه خوب نیست. برخی از درخواست هر چند نوشته شده است با قصد قادر به تحمیل پیش بینی نشده و شاید خطرناک و یا تبعیض آمیز عواقب یک نقطه که یک op-ed در مورد خطرات از جامعه مداخلات به یک اورژانس پزشکی مانند coronavirus استدلال هست. در این راستا به ظاهر خوب و متفکر فعالیت باید در واقع می تواند خوب و متفکر.

صرف نظر بسیار وجود دارد به جشن در مورد قدرت این طومار در دانشگاه استنفورد امروز به عنوان یک عامل وحدت بخش برای بسیاری در جامعه ما است. ما می توانیم جشن ما همسالان' وکالت از طرف دیگران. ما می توانیم جشن تعهد و مراقبت است که این نوع کار خواسته است. ما می توانیم جشن روایت شیفت شامل بازیگران گاهی اوقات سمت چپ از گفت و گو فیزیکی وکالت از جمله کسانی که ممکن است از لحاظ جسمی کمتر قادر به حضور فعال تجمعات و حوادث.

هنوز برای خودم به عنوان یک علوم انسانی دانشجو از طریق و از طریق این ترجمه مستقیم حمايت مجازی حوزه transfixed من به یک دلیل خاص: وابستگی آن به فوتی و فوری طبیعت از کلمه نوشته شده است.

شده اند وجود دارد چند لحظه در دانشگاه ما شاید پس از اختراع اینترنت و به دنبال رسانه های اجتماعی — که در آن نوشته شده است و درخواست شده است تا با اتکا به تاثیر تغییر دهید. این دادخواست امروز مجازی وکالت باید دقیق و فصیح و قانع کننده باشد. آنها باید حفظ وضوح پیام است که آسان نیست به اختلاف و یا نادیده گرفت. یک تقاضا وجود دارد در این اسناد به صورت دقیق اجبار در راه است که به ندرت بوده است تا به طور منظم مورد نیاز قبل.

در دانشگاه فرهنگ عاری از, خوب, دانشگاه, این نوع نوشته وکالت گرفته در مرکز صحنه. آن بازیگران اصلی? کسانی که وقت خود را صرف کار برای مهار قدرت از کلمه نوشته شده است. در یک محیط کلاس درس از جمله مطالعه و بزرگ می آید از علوم انسانی در دروس — کسانی که در کلاس های است که تشویق کنجکاوی فکری فراتر بدیهی است که عملی کلاس اختصاص داده شده به عمدی و پرشور با استفاده از گفتار و هوشمند استدلال است. افرادی که استفاده از مجموعه مهارت های نوظهور از این نوع تفکر از سراسر دانشگاه ما البته: آنها نه محدود به یک بخش و یا عمده مسیر است. همه آنها اما پیوست و در مفرد علت: به منظور بالا بردن صدای بسیاری از طریق درگیر کلمه.

این پروژه هرگز یکی که باید برای اعطا گرفته شود. همیشه باید ارزش و مورد تحسین قرار گرفته. به این منظور دفعه بعد شما ببینید یک دادخواست در گردش — که با دقت و به عمد نوشته شده — فکر می کنم در مورد آن. فکر می کنم در مورد این نویسنده که زحمت کشیده اند و بیش از این وظیفه از زبان. فکر می کنم در مورد امضا که متقاعد شده اند توسط این نویسنده سخنرانی های خود را باعث می شود. و فکر می کنم بیشتر از قدرت کلمات.

اگر ما را یک چیز از این لحظه تغییر مجازی, حمایت, من امیدوارم که آن این است: که در زمان قطعیت و تاریکی کلمات هنوز هم نور راه را تغییر دهید.

تماس با مک تیلور در ataylor8 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected]و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب