چهار نشانه‌هایی که شما تأثیر زیادی بر هپی چیر داشتید

برای ضمانت این کیفیت، فروشگاه خانه شما گارانتی یکساله و دوساله را بر اساس مدل به مشتریان ارائه می دهد. برای د

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برای ضمانت این کیفیت، فروشگاه خانه شما گارانتی یکساله و دوساله را بر اساس مدل به مشتریان ارائه می دهد. برای دیدن رنگ بندی کامل مبل های شنی می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید. یکی از مواردی که باعث جذابیت مبل های شنی شده است، رنگ بندی بسیار متنوع آن است. راحتی در نشستن این مبل های کیسه شنی 1 نفره ، 2 نفره و 3 نفره ، رنگ بندی زیبا با تنوع بالا ، سبک بودن و ارزان قیمت بودن آنها باعث شده تا در بازار ایران کاملا جا افتاده و دارای محبوبیت فروش بالایی باشند و قابلیت استفاده در منزل ، شرکت ها ، عکاسی ها ، رستوران ها ، فست فودی ، گالری ، ادارات دولتی و خصوصی ، آرایشگاه مردانه و زنانه و گیم نت ها در رنگ های : سفید ، مشکی ، قرمز ، آبی ، سبز ، زرد ، نارنجی ، گلبهی ، کالباسی ، قهوه ای ، نارنجی ، سرمه ای ، طوسی ، نقره ای ، بنفش ، یاسی و غیره می باشند . 1. قیمت هپی چیر ها اغلب زیاد نیست و شما میتوانید با قیمت مناسب یک هپی چیر با کیفیت داشته باشید.

​C ontent w​as gen erat ed ​by GSA᠎ Content​ Gen᠎erat or D᠎emov ersi on.

بین بگ ها از زیر مجموعه پاف هستند و شما میتوانید با کمترین هزینه ممکن یک بین بگ داشته باشید و از آن لذت ببرید. هپی چیر ها دارای آستری هایی هستند که از صندلی به عنوان محفظه ای برای مواد داخل آن استفاده می شود. مواد داخل هپی چیر ممکن است به دلیل تحمل وزن زیاد، افت یا نشست داشته باشند که شما می توانید به راحتی و با استفاده از زیپی که کنار آن تعبیه شده است به شارژ مجدد مواد داخل آن بپردازید و آن را مثل روز اولش پر کنید. مبل شنی و صندلی هپی چیر تولید کننده اینتکس لند در مدلهای راحتی 1 نفره, 2 نفره ارزان قیمت با بهترین روکش پارچه، خزدار یا چرم مصنوعی و طبیعی است که داخل آن با یونولیت و گرانول توپی مخصوص دانه ای درجه یک پر می شود. یک مبل هرچقدر هم راحت باشد مطمئنا به اندازه هپی چیر راحت و نرم نیست، مبل های هپی چیر به گونهای طراحی میشوند که دارای چارچوب نیستند، به همین دلیل بسیار نرم و انعطافپذیر هستند، شما میتوانید بدنه هپی چیر را به هر شکلی که دوست دارید درآورید و روی آن بنشینید، حتی این امکان وجود دارد که به راحتی روی آن لم بدهید یا بخوابید.

ریزدانه های شنی:برخلاف اسم آنها این ریز دانه ها کاملا نرم و لطیف هستند و از جنس یونولیت و گرانول ساخته میشوند،این متریال ها سبک هستند و باعث میشوند وزن بین بگ ها زیاد نباشد. مبل بادی هپی چیر زیر پایی دار از جنس پی وی سی سفید در دیواره ها و روکش جیر و مخملی بر روی کار ظاهر بسیار زیبا و جذابی برای این مبل بادی افریده . استراحت روی مبل شنی و نوشیدن یک لیوان چای داغ و تماشای برنامه مورد علاقه خود مقابل تلویزیون میتواند خستگی یک روز کار را از تن بیرون کند و نوعی ماساژ برای شما به حساب میاید. مبل هپی چیر اینتکس در مدل های مختلف در تولیدی مبل هپی چیر و اولین تولید کننده مبل های هپی چیر یک نفره و دو نفره و سه نفره در کارگاه تولیدی مبلمان راحتی سایت شاپ اینتکس ساخته میشوند . چون هپی چیرهای ایبلو به قدری نرم و انعطاف پذیر هستند که به محض نشستن و لم دادن روی آنها، فرم بدن شما را به خود میگیرند و باعث میشوند عضلات شما در حالت ریلکس شدن قرار بگیرند. هپی چیر یا بین بگ که در ایران با نام مبل شنی هم شناخته می شود، اولین بار در سال 1969 توسط سزار پائولینی و فرانکو تئودور طراحی شد و شرکت ایتالیایی زانوتا آن را در محصولات خود قرار داد و به تولید آن پرداخت.

حال تفاوت هپی چیر با بین بگ یا همان مبلمان شنی نیز در این است که هپی چیرها از هر رو جنس بدنه میتواند تولید شود اما ظاهر آنها با یکدیگر متفات است به شکلی که هپی چیرها دارای پشتی بلندی هستند و امکان تغییر حالت در آنها وجود ندارد. از موارد شایعی است که بر اثر نشستن بر زمین به وجود می آید. تنوع این دسته از محصولات ایبلو زیاد است و با وجود یکسان بودن شکل ظاهری، با پارچههایی با تنوع رنگی بالا روکش شدهاند و هر رنگی که مدنظرتان باشد را میتوانید از بین آنها انتخاب کنید. مبل های شنی از انواع مختلفی همچون یک نفره و دو نفره و مدلهای مختلف سه الی چهار نفره خانواداگی تشکیل شدهاند که هر کدام قابلیتها و معایب و محاسن خاص خود را دارند. در ادامه ما میخواهیم به شما نحوه خرید یک بین بگ خوب را آموزش دهیم،با ما باشید. آموزش ساخت مبل شنی و بین بگ و هپی چیر .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن