اعضای جامعه مارس از پردیس به پالو آلتو در تظاهرات ضد سیاه نژادپرستی

صدها نفر از دانش آموزان و اعضای جامعه در راهپیمایی در سراسر محوطه دانشگاه و پالو آلتو در بعد از ظهر یکشنبه در

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

صدها نفر از دانش آموزان و اعضای جامعه در راهپیمایی در سراسر محوطه دانشگاه و پالو آلتو در بعد از ظهر یکشنبه در اعتراض به ضد سیاه نژادپرستی و خشونت پلیس بزرگترین اخیر در دانشگاه تظاهرات که صورت گرفته میان در سراسر کشور تظاهرات پس از کشته شدن جورج فلوید.

معترضان با پوشیدن لباس سیاه و سفید لباس و facemasks شروع به جمع آوری در یادبود پلازا در ساعت 2 بعد از ظهر ایستاده کمی فاصله از یکدیگر آنها دارای عقاید برای پر کردن کل پلازا. قبل از مارس سخنرانان خطاب به جمعیت از طریق یک بلند گو حرف زدن و به اشتراک گذاشته شده, سرخوردگی, تجربیات دهها و خواستار تغییر دهید.

"پس از قتل اخیر جورج فلوید Breonna تیلور تونی McDade دیوید McAtee و دیگران بی شماری به عنوان به خوبی به عنوان شایع پلیس تروریسم به نمایش گذاشته شده در تظاهرات در سراسر کشور ما احساس نیاز فوری به اقدام پال خواستار قطع بودجه دولت, محروم از, و لغو پلیس اساسا به عنوان یک و irreformably نژادپرستانه و ظالمانه موسسه" این رویداد را برگزار نوشت: در بیانیه ای به روزانه. "ما به دنبال شروع به خانه, به رسمیت شناختن استنفورد را به همدستی و نقش فعال دولت-تحریم خشونت علیه مردم سیاه و سفید."

این رویداد را برگزار چندین انتقادات از دانشگاه استنفورد در آدرس خود را به جمعیت.

"دانشگاه استنفورد نشان داده است بدون تحمیل هیچ تبعیض و اعمال نژادپرستی در محوطه دانشگاه گفت:" یکی از سازمان دهندگان یک دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشکده فنی و مهندسی که خواست ناشناس باقی می ماند به دلیل نگرانی از ایمنی شخصی به جمعیت. "استنفورد همچنان به چشم پوشی از پاک کردن و سرکوب سیاه, صدای, گزارش نژادی و خشونت در پردیس که با من تجربه شخصی. هیچ ضد نژادپرستی آموزش برای پلیس هیات یا دانش آموزان ... سیاه مردم در محوطه دانشگاه در حال نامتناسب متوقف و مورد سوال توسط پلیس."

او همچنین به عنوان خوانده شده یک لیست طولانی از خواسته بود که "فرموله شده توسط ائتلافی از سازمان های دانشجویی در محوطه دانشگاه" که شامل خلع سلاح همه استنفورد, افسران پلیس, تجدید نیست استنفورد پلیس اتحادیه قرارداد انحراف بودجه از پلیس به مناطق از جمله تجاوز جنسی, پیشگیری از کمک های مالی و حمایت از کارگران دو سالانه ده-تشدید آموزشی برای اجرای قانون در دانشگاه و ارتباط صریح و روشنی از دانشگاه استنفورد وزارت امنیت عمومی از سیاست های در استفاده از زور و د تشدید تکنیک های.

این سازمان همچنین خواستار departmentalization آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات و سرمایه گذاری بیشتر در مارتین لوتر کینگ جونیور آموزش و پژوهش موسسه بازتاب قبلی خواستار این اقدامات و برای اداره دانشگاه به ایجاد 60 دقیقه هفتگی دیدار رئیس جمهور مارک Tessier-Lavigne کشيش Persis Drell و "سیاه Latinx بومی و سازمان های دانشجویی برای دیدار با هر یک از این خواسته است."

"هر چیزی از این خواسته کافی است و همدستی با خشونت ما اعتراض امروز" سازمان گفت.

روزانه رسیده به دانشگاه استنفورد عمومی ایمنی بخش برای نظر.

در حدود 4 بعد از ظهر معترضین شروع راهپیمایی از طریق پردیس نسبت به پالو آلتو در حال حرکت شمال از سفید پلازا همراه Lasuen بازار سراسر جین استنفورد راه و بر روی کف درایو.

(عکس: دانیل وو/استنفورد روزانه)

از آنجا مارس اقدام بر روی خیابان دانشگاه, پخش در تمام خطوط عازم شمال. زیادی حضور پلیس در مرکز شهر پالو آلتو نظارت تظاهرات و هدایت ترافیک — نه تنها برای دانشگاه استنفورد رالی, اما برای بیشتر گروه از معترضان که در ظاهر به راهپیمایی در اعتراض به طور جداگانه چند بلوک های پیش رو است. گهگاه رهگذران دست تکان داد و honked در حمایت از.

هنگامی که در ماه مارس به این نتیجه رسیدند در پالو آلتو را تاون هال گروه شکست را به شادی و کف — یک مقایسه کر محوری گریه می کند که تکرار در سراسر محوطه دانشگاه و پالو آلتو در طول راه. جمعیت به اندازه کافی بزرگ است که جدا شعارهای شکست در سراسر طول آن را به عنوان آنها به راهپیمایی پرداختند. جلو بالا گسترده فریاد "Black lives matter" سازمان رهبری چندین تماس-و-پاسخ پرداختند.

"بدون عدالت" آنها فریاد زد و جمعیت پاسخ داد: "نه صلح."

"هیچ نژادپرستانه — پلیس."

"استنفورد — آیا بهتر است."

تماس با دانیل وو در dwu21 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب