جکوزی بادی نظرات و راهنما

در نتیجه هنگام جابجایی و انتقال آنها با چالش روبرو نمیشوید. برای خرید جکوزی پیش ساخته بادی باید به این مورد ت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در نتیجه هنگام جابجایی و انتقال آنها با چالش روبرو نمیشوید. برای خرید جکوزی پیش ساخته بادی باید به این مورد توجه کنید که این نوع دارای حفاظ­هایی در داخل دوشاخهها میباشد که ایمنی محصول را در هنگام نوسانات برق افزایش می­دهد. جکوزی قدرت عضلات را کم نمی کند وقتی فرد در محیط گرم قرار می گیرد، عروق مرکزی اش تنگ و عروق محیطی بدنش گشاد می شوند و گردش خون در عضلاتش افزایش پیدا می کنند. بنابراین بیشتر از سونا، گردش خون را در عضله بالا می برد. یک زیر انداز برای سالم ماندن در زیر محصول وجود دارد که از سوراخ شدن و پارگی احتمالی تا حد زیادی جلوگیری میکند. به عنوان مثال، در حمام، یک فرد عادی حدود 180 لیتر آب زیر دوش مصرف میکند، اما با جکوزی حدود 60 لیتر آب مصرف میکند. همچنین استفاده از جکوزی در مصرف آب حمام نیز صرفه جویی میکند. بر روی برخی از این جکوزی های بادی چند عدد موتور جت تعبیه شده است که از طریق درجه تنظیم گرمای آب جکوزی بادی و فشار موتور جت که به همراه پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه جکوزی بادی قرار دارد فشار و درجه موتور جت جکوزی بادی را نیز کم یا زیاد کرد و در برخی موارد نیز تنها حباب ساز در کف جکوزی بادی قرار داده شده است که کارکرد آن نیز به همین صورت خواهد بود.

نکته ی حائز اهمیت این جکوزی بادی که آن را نسبت به سایر مدل ها متفاوت کرده، استفاده از فوم در قسمت رویه ی آن است که به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ فرو رفتگی در لبه ی آن بنشینید و از جکوزی استفاده کنید. حتی بدون رفتن به داخل آب می­توانید به راحتی از لبه بسیار مستحکم این جکوزی پیش ساخته استفاده کنید که می­تواند همزمان 5 نفر را پشتیبانی کند! جکوزی­های بادی معمولاً برای راهاندازی به برق 13 آمپر نیاز دارند و می­توانند دمای آب را حدود 2 درجه سانتیگراد در ساعت افزایش دهند، حداکثر دما در جکوزیهای بادی حدود 40 درجه سانتی گراد است. بدنه آن که در حمام یا اتاق نصب می­شود معمولاً از فایبرگلاس ساخته می­شود. از دیگر ویژگیهای جکوزی بادی خانگی میتوانیم به ساختار ساده آن اشاره کنیم که باعث شده هر فردی بتواند به راحتی با آن کار کند. از نظر کیفیت دوام و همچنین استحکام، جکوزی­های سرامیکی و جکوزی­های آماده بهتر از جکوزی­های بادی خانگی هستند.

پس از مطالعه این مقاله و آگاهی از نکات و انواع جکوزی­ها، می­توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و تا لذت یک آب تنی و ماساژ آرامش بخش را تجربه کنید. وان جکوزی بادی یک محیط بسته استخر مانند است که در آن آب برای ماساژ دادن عضلات مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپهای قدرتمند از طریق لوله­های نصب شده در قسمت­های مختلف دیوار به داخل وان پمپ می­شود. علاوه بر این، به دلیل بادی بودن و وزن کم این محصول، میتوانید آن را به راحتی جمع کنید و با خود به مسافرت ببرید. جکوزی علاوه بر داشتن خاصیت گرمادهی، ویژگی ماساژدهی نیز دارد. در خرید جکوزی پیش ساخته بادی باید به برند این محصول نیز توجه نمایید. جکوزی های بادی را با دو برند اصلی شرکت اینتکس و شرکت بست وی آمریکا در اشکال دایره و بیضی و مربع یا مستطیل تولید میشوند که نسبت به فضا های مختلف قابلیت نصب و اجرا را دارند .

جکوزیهای بادی اینتکس مانند سایر تجهیزات بادی این شرکت از جنس پی وی سی محکم و ضد آب ساخته میشوند. یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی جکوزی بادی میباشد که میتواند برای درمان بیماری های استخوانی و درد مفاصل برای بیماران مناسب باشد, جکوزی بادی خانگی دارای ساختار ها و شکل های مختلفی هستند که از دید مخاطبان میتواند بهترین جایگزین برای جکوزی های ساختمانی و جکوزی سرامیکی یا پیش ساخته باشد هم به لحاظ ابعاد بسیار کوچک هستند و هم به لحاظی بسیار راحت و آسان نصب و راه اندازی میشوند , جهت خرید جکوز بادی و همچنین دریافت اطلاعات جکوزی های بادی پیش ساخته با تلفن های شرکت و فروشگاه اینتکس ایران تهران تماس بگیرید. جکوزی بادی پیش ساخته, یکی از انواع جکوزی میباشد.جکوزی بادی را میتوانید براحتی حمل و نقل کنید و از سایر هزینه های ساخت جکوزی راحت شوید. انواع جکوزیها برای استراحت، رفع خستگی و ماساژ انتخاب مناسبی هستند و طرفداران زیادی دارند.

Th​is c on tent h as ᠎been w ritten with the help of G SA Conte​nt Generator Demover᠎si​on!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن