قلعه بادی دخترانه فروزن 48632

این قلعه دارای ابعادی برابر با: طول 157، عرض 147 و ارتفاع 163 سانتیمتر است. فقط کافیست که سر تلمبه مخصوص را د

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این قلعه دارای ابعادی برابر با: طول 157، عرض 147 و ارتفاع 163 سانتیمتر است. فقط کافیست که سر تلمبه مخصوص را در محل تعبیه شده قرار دهید و در عرض چند دقیقه قلعه را باد کنید. به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرواز ناگهانی یک قلعه بادی به آسمان حادثهای وحشتناک را در روسیه رقم زد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اينديپندنت، نیکلاس كيج سالها پيش از جهان بازيگري فراتر رفت و تبديل به پديدهای بزرگ در اينترنت شد. به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بی بی سی، سقوط کودکان از روی قلعه بادی موجب مرگ 5 کودک و مجروح شدن 4 کودک دیگر شد. در پی این تنوع و ایجاد محصولات جدیدتر بادی، محصولات بسیار عالی و دوست داشتنی دیگری نیز با عنوان قلعه بادی کودک طراحی شد که از آن به عنوان وسیلهای برای سرگرمی و بازی کودکان یاد میشود، همانطور که از نام این محصولات پیداست، شکل ظاهری و طراحی آنها به مانند یک قلعه با ابعاد کوچک میباشد که بهصورت بدنه بادی طراحی شده است و میتواند کودکان را در داخل خود جای دهد. نکته جالب اینکه این پل بسیار محکم ساخته شده به طوری که بعد از ۹۰ سال هنوز قابل استفاده است.

تاکنون ۲۸ کودک در سراسر جهان از سال ۲۰۰۰ به دلیل حوادث قلعه های بادی جان خود را از دست داده اند. پل فلزی فریدونکنار در زمان پهلوی ساخته شده و قدمت آن به ۹۰ سال پیش برمیگردد. در این رستوران شما می توانید از بوفه سالاد بار استفاده نمایید و از انواع غذاهای ایرانی و بین المللی نهایت لذت را ببرید. از دیگر ویژگی قلعه بادی می توان به داشتن اسباب بازی بادی سرخود، اسباب بازی بادی مجزا، توپ بادی، صندوقچه بادی سرخود و آب پاش های متصل به قلعه بادی اشاره نمود. یکی از ویژگی های اصلی قلعه بادی که اشتراک اصلی با سایر محصولات بادی داشته جنس بدنه آنهاست. اشاره نمود. تمام این ویژگی های در واقع یک قلعه بادی را پدید می آروند و جزو پر طرفدار ترین محصولات تفریحی برای کودکان و خردسالان محسوب می شوند. همچنین در زمانی که کودکان از محصول استفاده می کنند خطری آن ها را تهدید نخواهد کرد.

Da​ta was cre at ed wi th GSA᠎ Con tent  Gen er​ator D​emov᠎er​si​on .

در این صورت است که افراد نسبت به سفارش آن اقدام می کنند و محصول را برای کودکان خود خریداری می نمایند. به دلیل این که زمان بازی های مهیج کودکان از تعادل لازم برخوردار نمی باشند و در زمان داشتن تحرک زیاد ممکن است دچار آسیب شوند طراحان این محصول دیواره ای بادی و محکم به دور بخش پرش کشیده اند که از ساختاری نرم برخوردار می باشد. وجود بخش های نرم و طبی و داشتن دیواره ای محکم به دور بخش پرش سبب ایجاد اعتماد کافی برای خرید این محصول شده است و می تواند اوقات خوشی را برای کودکان رقم بزند. این کشتی را می توان بزرگترین کشتی در جزیره کیش پس از کشتی تاپ تورز دانست که با عرشه ای وسیع و سه طبقه مجزا فعالیت می کند. از همین امکانات تفریحی، میتوانیم به وجود دو شهربازی رازی و رضوان اشاره کنیم که بازیهای کمی هم ندارند و کودکان و افراد مختلف میتوانند به راحتی از وسایلی که در اختیار آنها قرار دارد، استفاده کرده و لذت ببرند.

Content h as be en generated with GSA Content  Generator DEMO .

حالا هم قرار است او وارد جهان بازيهاي نرم و بادکردنی شود و تصویری غولآسا از صورتش درون يك قفس بزرگ قرار بگيرد که در واقع یک قلعه بادشدنی است. این مجموعه بازی را با نامهای قصر بادی و سرسره بادی هم میشناسند و همانطور که میدانید یکی از اولویتهای همهٔ بچهها برای بازی، همین قلعه بادی است. در واقع جنس بدنه اصلی قلعه بادی از پلاستیک ضخیم PVC وینیل و طرح چرم بوده که امکان استفاده در منزل ، شهر بازی ، مهد کودک ها و فضای باز را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد. قلعه بادی کودک اینتکس طرح دونات از سری محصولات با کیفیت و پر کاربرد اینتکس است که مختص کودکان طراحی و تولید شده است. در کناره ها چندین حلقه بادی و در بالای قلعه بادی یک توپ برای سرگرمی بیشتر کودک طراحی و ساخته شده است تا کودک به راحتی در قلعه های بادی سرگرم بازی شود .قابلیت پر و خالی شدن با انواع پمپ باد برقی , پمپ دستی , پمپ پایی شرکت های اینتکس و بست وی را دارد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن