مبل بادی راحتی دونفره و تک نفره

این محصول تولید شده در سه طرح مبل خرسی، قورباغه ای و سگ است، از این رو در صورت کثیف شدن مبل به راحتی قابل شست

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این محصول تولید شده در سه طرح مبل خرسی، قورباغه ای و سگ است، از این رو در صورت کثیف شدن مبل به راحتی قابل شستشو میباشد، در مدت زمان کوتاهی قابل راه اندازی و استفاده میباشد و در صورت نیاز میتوان آن را به سرعت جمع آوری نمود سه طرح مختلف همراه سه رنگ شاد گوناگون دارد و حتما طرح مورد نظر خود را جهت خرید این کالا انتخاب نمایید. از مزایا مبل های بادی میتوان به حجم کم , وزن سبک و قابل حمل و نقل , طبی بودن و راحتی بالا , پوشش تمامی قسمت های بدن در هنگام نشستن , قابلیت شستشو , تولید در رنگ های متنوع و شاد که میتوان با دیزاین های مختلف ست کرد و فضای داخل منازل و محیط کار را زیبا تر ساخت و تعمیرات مبل بادی و پنچر گیری در هنگام سوراخ شدن اشاره کرد . از سایر مزیت های کاناپه های تخت شو میتوان به نرم و راحت بودن آن ، قابلیت چند کاره بودن آن ، سبک بودن و قیمت مناسب و ارزان آنها اشاره کرد ، که در مقایسه با کاناپه بادی تخت شو چوبی و دیواری بسیار بهتر و به صرفه تر هستند. این کاناپه بادی از سه مخزن جداگانه باد می شود و همین چند مخزنه بودن خود یک ویژگی به شمار می اید تا در زمان سوراخ یا زخمی شدن محصول کل مبل پنجر نمی شود .

مبل بادی به دلیل اینکه از بادپر شده است، باعث میشود که بهسادگی بتوانید آن را به هرجایی که میخواهید ببرید و بر روی آن بنشینید و وزن کم این مبلها سبب میشود که کارتان از قبل نیز بسیار سادهتر شود. دفتر این وبسایت در شهر تهران- بلوار مرزداران قرارگرفته است و نماد اعتماد این فروشگاه نیز سبب میشود که با خیالی راحت بتوانید خریدتان را از آن انجام دهید. تنوع مبلهای بادی در این فروشگاه بسیار بالاست؛ این مبلها در سایزها و رنگهای گوناگون برای خرید در اختیار شما قرار دارند. فروش مبل بادی و انواع گوناگون مبل بادی اینتکس و صندلی بادی کودک و بزرگسال intex با کمترین قیمت و کیفیت ، مبل بادی یکی از بهترین محصولات بادی مخصوص استفاده در منازل، شرکت ها، مطب ها و بسیاری از مکان های اداری، تجاری و مسکونی دیگر. اینتکس یکی از شرکتهایی است که انواع مبل بادی را در دنیا تولید میکند و محصولات آن در ایران نیز طرفداران زیادی دارد؛ وبسایت اینتکس کالا با واردکردن محصولات این برند، به شما این امکان را میدهد که هرکدام از مدلهایی که مدنظرتان است را خریداری کنید.

شرکت مبلمان اداری آبادیس در زمینه تولید مبل و میز اداری و پارتیشن و جداکننده فضا مشغول به فعالیت است. محصولات این شرکت را میتوانید در اینتکس کالا خریداری کنید. این فروشگاه تمرکز خودش را بهصورت ویژهای بر روی فروش مبلهای بادی قرار داده است و بر روی آنان مانور میدهد؛ به همین دلیل، شما میتوانید انواع مبلهای بادی را در مدلها گوناگون در مستر اینتکس پیدا کنید. مورد دوم از لیست ما که ازنظر نام شباهت بسیاری به مورد قبلی دارد اینتکس تهران است؛ این فروشگاه نیز بهصورت تخصصی در زمینه فروش مبلهای بادی فعالیت میکند و با ارائه تعداد بسیار زیادی محصول باکیفیت، این حق را میدهد که بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. به واسطه ساختار بادی و طراحی خاص، این مبل ظاهری فانتزی دارد و میتواند در پذیرایی در کنار مبلهای اصلی نیز قرار بگیرد. این مبلها ساختار نرمی دارند و به همین واسطه استفاده از آنها میتواند تجربهای دلچسب را برای شما به همراه داشته باشد. این برند به تولید انواع مبلمان مدرن میپردازد و از سال ۹۲ تاکنون موفق به کسب تندیس زرین بزرگترین و بهترین تولیدکننده مبلمان مدرن و تختخوابشو شده است. آرا سوفا یکی از بزرگترین برندهای مبل در ایران با ۱۷ سال سابقه تولید مستمر میباشد. This  data was cre᠎ated with G​SA C​ontent Gener at​or D​emov er sion!

از ایکیا به عنوان بزرگترین خرده فروش مبلمان در جهان یاد میشود. اما یکی از مهمترین اطلاعاتی که میتواند در انتخاب انواع مبلمان به ما کمک کند، شناخت برندهای مبل ایرانی و خارجی، سبک مبلمان تولیدی، نوع پارچه، چوب بهکاررفته در آنها و مواردی از ایندست است، آشنایی با تولیدکنندگان و فروشندگان این محصولات به ما دید بهتری میدهد که برای خرید هر نوع مبلمان، سراغ کدامیک از این برندها برویم. یکی از ویژگیهای خوب اینتکس ایران این است که در یکسری مواقع خاص، تخفیفهایی را در بر روی محصولاتش قرار میدهد و شما میتوانید با عضویت در خبرنامه این فروشگاه، از آنان باخبر شوید. ، همگی بخشی از محصولاتی هستند که مستر اینتکس به فروش میرسند. همچنین پیش از قرار دادن مبل پر از باد خود در هر مکانی، زیر آن را به خوبی مشاهده نمایید تا عاری از هر گونه جسم تیز و سختی باشد. آشنایی بیش تر با این محصول با توجه به مطالب زیر میسر می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن