راهنمای خرید قایق بادی و معرفی انواع مختلف و کاربردهای آنها

جنس بدنه قایق بادی از PVC وینیل با ضخامت های خوب بوده که در مدل های حرفه ای تر این ضخامت بیشتر شده و از برزنت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جنس بدنه قایق بادی از PVC وینیل با ضخامت های خوب بوده که در مدل های حرفه ای تر این ضخامت بیشتر شده و از برزنت و همچنین الیاف شمعی نیز برای بدنه اصلی استفاده می شود تا علاوه بر داشتن مقاومت بالا در برابر دما و فشار آب در برابر ساییدگی های سطحی نیز مقاومت لازم را از خود نشان دهند. پارو های فلزی دارند که البته از چند تکه تشکیل میشوند و براحتی قابل حمل و نقل میباشند، دارای دو جای نگه دارنده برای پارو ها در کنار قایق هستند. قایق بادی اینتکس مدل 58331 با مقاومت بالا برای تفریح همزمان دو نفر بر روی استخر و آب های کم عمق طراحی شده است. بسیاری قایق بادی نیز همانند برخی از استخر پیش ساخته از الیاف شمعی با روکش برزنتی ساخته شده و برخی از آنها نیز از PVC های چند لایه طراحی شده اند که از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی مختلف، فشار و دمای آب بهره می برند. برند های بزرگی همچون شرکت اینتکس ، بست وی و اینتایم اقدام به تولید قایق بادی کرده که از میان آنها شرکت اینتکس معروف ترین و بهترین برند محسوب می شود. Th is  data was generated by GSA C ontent Gen᠎erator DEMO​!

در این تفریح شرکت کنندگان با در دست داشتن یک چتر به نام چتر پاراسل به وسیله یک طناب به طول 150 متر به یک قایق موتوری متصل می شوند و پس از حرکت قایق بر روی آب، به تدریج بالا می روند و میان دریا و آسمان به پرواز در می آیند. شرکت بست وی نیز مانند اینتکس دارای مدلهای متفاوتی از تولیدات قایق بادی با بالاترین استانداردهای جهانی میباشد که هر کدام با متریال جنسی خاص خود در ابعاد و اندازههای متفاوت و با تحمل وزن مشخص شده تولید شدهاند. قایق های بادی برای اهداف متفاوتی طراحی شده اند که در ادامه به بررسی انواع و کارایی قایق بادی می پردازیم. قایق بادی در ظرفیت های مختلف 1 ، 2 ، 3 ، 4 و 5 نفره تولید شده اند که هر کدام از کاربرد های متفاوتی بهره مند هستند. قایق های بادی بهترین وسیله برای تفریحات و سرگرمی در میان محصولات بادی اینتکس و بست وی میباشند این محصولات با توجه به کوچک بودن بسته بندی و کم وزن بودن آنها یکی از بهترین گزینه ها و همچمنین اقلام مسافرت میباشند که میتواند یک تفریح یا ورزش هیجانی برای افراد خانواده باشد از قایق های بادی در هر مکانی که حتی آبهای کم عمق هم داشته باشد میتوانید استفاده کنید مثلا رودخانه های کم عمق و یا سدها و همچنین دریا قابل استفاده میباشند .

یکی از ویژگی های اصلی قایق بادی تولید آنها در کیفیت های بسیار بالا با قیمت مناسب بوده که نسبت به قایق غیر بادی بسیار مقرون به صرفه تر تمام می شود به همین جهت بسیاری از افراد که نیاز به قایق دارند اقدام به خرید مدل مختلف قایق بادی می کنند. قایق بادی همانند برخی از محصولات بادی تولید شده دارای تنوع بسیار بالایی بوده که این تنوع از نظر ظرفیت ، ابعاد ، جنس بدنه ، نوع کاربری ، جنس بدنه ، لوازم همراه و برند های تولید کننده کاملا قابل مشاهده می باشد بنابراین مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز های اصلی خود اقدام به خرید گزینه مورد نظر خود کنند. این محصول در تنوع مدل ها ، ظرفیت ها و کیفیت های گوناگونی ارائه شده است که دست شما برای خرید باز بوده و با توجه به نیاز خود می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. قایق بادی با توجه به ظرفیتشان می توان تا یک الی دو نفر بیشتر نیز در هر کدام از مدل های آنها استفاده نمود. این خود باعث ایمنی در قایق رانی می باشد.به همین دلیل قایق های اینتکس دارای تائیدیه گارد ساحلی می باشند.در دو طرف این قایق جهت راحتی بیشتر هنگام استفاده صندلی بادی تعبیه شده است.صندلی ها این قایق از 2 تکه جداگانه تشکیل شده است و حتی از خود قایق نیز جدا می شوند.

زیرا این تفریح 4 ساعت به طول می انجامد و در آب های عمیق انجام می شود. زیرا در غیر این صورت، پس از انجام چرخشهای اشتباه بیش از حد، پازل به طرز وحشتناکی گیجکننده میشود. حال با توجه به این توضیحات پیشنهاد می کنیم تا این ویدیو جذاب را مشاهده کنید تا با تمامی مدل های قایق بادی آشنا شوید. قایق بادی وسیله ای تفریحی و جذاب است که شما با استفاده از آن می توانید بر روی آب های آرام و خروشان به تفریح پرداخته و لذت ببرید. گذر می کند. شما می توانید برای اجاره دوچرخه به ایستگاه بازار مرجان و یا اسکله تفریحی کیش مراجعه نمایید و در هنگام غروب نیز از زیبایی های جزیره در اوج آرامش لذت ببرید. آقایان و بانوان می توانند با مراجعه به ساحل های جزیره مانند ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، اسکله تفریحی کیش و ساحل دامون بدون محدودیت از این تفریح استفاده نمایند. این قایق بادی جمع و جور هم برای ماهیگیری و آرامش بر روی آب مناسب بوده و هم می تواند در سفر تفریحی یک ماجراجویی هیجان انگیز ایجاد کند. این قایق بادی تا پنج نفر ظرفیت دارد و حداکثر ۶۰۰ کیلوگرم را میتواند تحمل کند.

آخرین مطالب